VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: mkvb Januar 25, 2009, 09:34:05 posle podne
-
Ljudi kolike su prepravke potrebne da bih stavio ove
(http://www.postimage.org/aVqV_Ei.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVqV_Ei)
umesto ovih cajgera
(http://www.postimage.org/aVlVQM9.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVlVQM9)
S tim sto je ovo slika sa neta, ti od GTDa ne bi imali ovaj drugi red lampica, znaci bitne su mi prepravke za obrtaljku i za onaj tzv board. Da li mi trebaju novi ablenderi zbog funkcija board-a?
-
nista samo utaknes, ali moras dovesti sa alternatora w vod....a gde si nasao sa obrtomerom za keca??? ja sam mislio da to nepostoji :)
-
Ma nisam jos kupio, razmisljam da li da dam 40 Evra za njih, postoji, postoji!!! Ali kostaju kao da su od zlata! Obecao mi je jedan "ortak na neta" da ce da se raspita, ako naleti jeftinije uzimam sigurno!
Jel to ova plava zica ili treba jos nesto?
(http://www.postimage.org/PqoBUmA.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=PqoBUmA)
-
neznam ovako napamet,znam da ima ispod W slovo,nemoj me drzati za rec sacekaj da se javi neko od elektricara pa ce ti potanko objasniti ;)
jel ima jos tih cajgera???
-
Provericu, tj kad mi se javi pitacu ga
-
mozes slobodno da kupis od dvojke ako ti natrci!
pasuje, skoro su isti, samo je meni do dvojke malo lepsi od napred! malo je noviji i nekako zaobljeniji... ima lepse brojeve...
-
Znam, ali nije to to, hocu da bude sve od keca na njemu, nekako mi je to smek!
-
mujo_g1 postoji sa obrtajima ali ovaj od dizela koliko sam ja cuo ne moze na benzinca da se stavi,mora da se nadje neki od GTI-a,mislim da svaki kabrio ima sa obrtajima
-
nerazumem srecko zasto mislis da meni treba za benz? wacko
nikad nisam video jedinicu sa obrajima od dizela a da nisu dvojkini satovi zato mi je to ono "novo" :rolleyes:
-
Retki su stvarno, ali postoje!
-
jednostavno su toliko retki, prosto da se covek zapita sto je uopste ulazio u tu pricu, pod uslovom da ga ikad pronadje :rolleyes:
definitivno vazi prica km sat od benzinca iskljucivo od benzinca, za dizela iskljucivo od dizela. Prvo, razlika je ocigledna za benzinca obrtaji idu do 7000 rpm, a za dizela do 5000 rpm. Drugo, totalno je drugi sistem kacenja, kod benzinca na minus od bobine, kod dizela na "W" izlaz alternatora. Kad sam imao dvojku dizela, probao sam obe kombinacije, i verujte i samo su kompatibilni u zavisnosti da li se radi o benzincu ili dizelu.
Mnogo je lakse naci za benzinca km sat sa obrtaljkom, dok je za dizela gotovo nemoguca misija, mada je tacno da ga je moguce naci po ceni od 30-40e
-
Ljudi moje pitanje nije bilo obrtaljka od benzinca na dizela nego od dizela na dizela!!! Da li imam neke prepravke ako stavim cajgere od GTD-a? Koliko dzekova imaju cajgeri od GTD-a? Pronasao sam ih po ceni od 40 Evra, mozda uspem i jeftinije, cekam da mi drugar javi. Cajgere moram da menjam jer mi pola stvari ne radi kako treba, ako moram da dam 20 evra za obicne dodacu jos 10 ili 20 evra i uzecu sa obrtakljkom.
Znaci tema nije prepravke obrtaljke od benzinca, ali ako nekoga interesuje moze i to da se uradi
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=3096&postdays=0&postorder=asc&highlight=tachometer&start=30
-
sto se dvojki tice imas dva tipa sa jednim, tzv. novi tip (>'89), i stari tip sa dva dzeka. Pretpostavljam da su kod keca sa dva dzeka. Sva prepravka je dovlacenje zice od "W" izlaza alternatora do km sata.
-
To mi je bilo bitno, inace kod keca isto ima jedan dzek, konkretno ovaj moj je sa jednim dzekom, sve slike cajgera na netu sto sam pronalazio i od dizela i od GTIa imaju jedan dzek. Jos uvek cekam da mi se javi drugar,
pozz
-
dobro, onda, znaci trazi tablu sa jednim dzekom, s tim sto ces najverovatnije morati da izvlacis zicu od "W" izlaza, mozda vec ima izvedenu tu zicu, kad nabavis novi km sat, pre svega probaj da li obrtomer radi, ako ne znas sta ti je ciniti ;)
-
nerazumem srecko zasto mislis da meni treba za benz? wacko
nikad nisam video jedinicu sa obrajima od dizela a da nisu dvojkini satovi zato mi je to ono "novo" :rolleyes:
onda sam ja nesto pomesao,mislio sam da je tebi benzinac,pa sam zato rekao
golftdi:posto kazes da se lako nalaze za benzinca,ae ako naletis negde javi mi B) ako nije problem
-
drustvo,hoce li neko da mi pomogne,tj da mi da odgovor na pitanje Da li na golfa 2 1.3 benzica koji nema obrtomer moze da se stavi recimo ceo sat sa obrtomerom od golfa 2 1.6 sa obrtomerom i digitalnim satom! i koliko je prepravke potrebno ako je ima???? hvala u svakom slucaju
-
moze. nema nikakvih prepravki, jedino ces morati da izvuces minus od bobine na km sat.
prilikom nabavke km sata vodis racuna o broju dzekova, do 89 sa dva dzeka, od 89-92 sa jednim dzekom, i normalno da je za benzinca, odnosno 7000 rpm.
i da, cena ovakvog km sata je oko 30-tak evra.
-
Meni jos uvek oonaj drugar nista ne javlja...
-
cena ovakvog km sata je oko 30-tak evra.
Kod mene po optadima kostaju 1000 dinara. Toliko sam i ja moj platio.
-
Mene interesuje da li tabla sa obrtajima od golfa GTD moze da se stavi na passata 1.6d jer pasati dizeli namaju fabricki takvu tablu, imaju samo benzinci sa jacim motorima.
-
Ja sam na moj MK II stavljao od GTI i radila je savrseno (osim borda) inace sam i ja imo cajger sa satom umesto obrtaja. Trebalo bi da moze. U svakom slucaju tu nemas nekog posla da bi probao, oko 10 min.
-
pa ima i tabla, koje su sa obrtaljkom, i normalno digitalnim satom, ali ipak nemaju board, ja sam takvu imao na dvojci 1.6d, inace tabla je bila sa jette td, inace te table se sa board-om jako tesko pronalaze, jer su jako male serije radjene sa takvom opremom. a, sto se ugradnje u passata b2, ako rupe odgovaraju, i pre svega velicina table ako odgovara sa g2, broj dzekova naravno, nema nikakvih problema, ali u tvom slucaju iskljucivo tabla od dizela (do 5000rpm).
-
Tabla kao tabla odgovara. Samo mora da se dzekovi povezu. ja sam imao sa satom i dva dzeka a ova sto sam stavio ima jedan dzek. To je posao od 10-15 minuta za elektricara.
-
Za golftdi,hvala ti puno druze,meni tabla ima dva dzeka.
-
jesu isti dzekovi za TAS-a golf obican dizel (uradio sam swap za GTD) i hteo bi da stavim te od GTD-a?
-
Dzekovi zavise od godista, nema veze gde je sklapan automobil, ima verzija sa jednim i sa dva dzeka. coilleo2tj
-
Ivane,koliko moze da se nadje tabla sa obrtomerom i dig. satom,posto bih voleo to da stavim u svoju dvojku, i buni me da li ce mi raditi pokazivaci za gorivo i temperaturu?
-
radice ti svi pokazivaci, najnormalnije, pa i goriva i temperature, a sto se cene tice varira od 20-30e, to je neka standardna cena, mozda moze i manje
-
Da nebi otvarao temu,a nekim delom je vezana za ovo,zanima me posto imam tablu sa obrtomerom ali mi je rikno onaj mali displej,a neda mi se da menjam celu samo zbog njega ali me zanima dali moze nekako samo on da se nabavi ili ako neko ima neku raspalu ali da je to ok,pa da se dogovorimo oko cene biggrin
-
a sto se cene tice varira od 20-30e, to je neka standardna cena
U KS-u se krecu oko 1000-1200 RSD.
-
Ljudi jel mnogo 3000 dinara za obican km/h od keca dizela? Meni se cini da je puno, znate li gde ima jeftinije?
-
kad sam imao dvojku dizela, taj km sat sa obrtomerom sam platio 30e, pre tri godine, kecevi se dosta redje nalaze na otpadima pa jednostavno likovi koriste situaciju, pogledaj jos negde, pa onda pitaj ivana ks, za te od 1000 dinara
-
Ja sam platio 1.000 dinara. Skinut je sa passata kao sto je moj. Skoro kad sam bio na otpadu pitao sam posto su i covek mi rece 1.000 dinara.
-
Ajd kazi gde je taj otpad, ili ako imas broj telefona da pozovem
-
Otpad se nalazi na putu Krusevac-Kopaonik a broj je 064-216-28-80.
EDIT: Postoji velika mogucnost da se cena razlikuje kad ti kaze preko fona i kad odes licno. To znam iz iskustva. Sve zavisi ko ti se javi gazda ili radnik.
-
OK, hvala puno! Zvacu ga kad me put nanese na tu stranu...
Edit 1: Zvao, nema... trenutno ni za keca ni dvojku
Edit 2: Nasao sam u Kraljevu, 15 Evra, zvacu kasnije kad covek proveri da li je ispravan
Edit 3: Corak, kompletno naispravan... trazim dalje