VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: shadow80 Januar 25, 2009, 03:21:46 posle podne
-
Imam golf mk2 1.6 benzinac i zadnji kraj izgleda kao da mi je pun gepek :) dok je napred podignut badmood, najverovatnije su dotrajale opruge, skoro bi trebalo to menjati a interesuje me sledece:
1.Koji je najbolji kompromis izmedju udobnosi i sportskog spustenog izgleda ( koje opruge ,amortizeri )
2.Sta mislite o servisiranju amortizera?
3.Sta mislite o distancerima za alu-felne?
Hvala unapred
-
Mozes da remontujes amortizere i da stavis nove opruge,e sad da li ces fabricke ili spustene to biraj...
Znam coveka koji extra radi remont amorta i daje garanciju...
-
Koliko bi kostalo to zadovoljstvo?
-
Mislim da je remont amorta oko 30-40 eura/2 kom sve komplet,demontaza-montaza... a opruge,sve zavisi sta stavljas,od 50 eura,pa do 150eura/4 kom
-
da rascictimo, opruga daje visinu, a amortizer tvrdocu, i to je najbitnije
sto nize opruge, to tvrdi amortizeri, kako ne bi tocak uletio u kabinu ili cesao po rubu
kompromis,hmmmmm,,,postoji,,,ali je najbolje staviti crvene opruge i gasne amortizere ili svoje postojece napuniti na max, kod golfa je ionako udobnost u drugom planu,
a cijene su kao sto je rekao kolega, mislim da goran u batajnici radi za oko 15-20e po amortizeru ali sve sa montiranjem
-
Gde ima da se nadju crvene opruge?
-
Ja sam jednom stavio reparirane uljane amorte i nikada vise, bacene pare. Vozio sam sa njima mesec dana, nervirao se i na kraju kupio nove Bilstein gasne i zavrsio posao. Danas sam stavio i nove opruge i to je to sto se tice vesanja! Reparirani dolaze u obzir samo uz garanciju, mada dodaj jos malo i kupi nove.
Mene je kostalo:
Prednji amorti 2300 din kom.
Zadnji amorti: 1700 din kom.
Opruke zadnje 780 din kom.
Opruge prednje su bile ok, nisu za zamenu
-
ja sam hteo da remontujem zadnje amorte,ali mi je jedan majstor rekao u poverenju da mi se to ne isplati,jer ovi sto pune amortizere pune ih tako sto na amortizeru naprave rupicu i unutra spricem sipaju hidrol ulje,rupicu zatvore malim srafom ne secam se koje je dimenzije rekao da je sraf,to zavare i izbruse i to je ceo postupak,i kad takav amortizer montiras na auto ima kamen da izbacis iz bubrega,i naravno posle nekog vremena ti ulje iscuri iz njega,tako je najbolje staviti nov amortizer,a razilka u ceni nije nesto velika.
-
Ja sam reparirane platio 1000 din po amortizeru, sa ukljucenom montazom, a novi su mi bili 1700!!! I to Bilstein, pa prosudite sami da li se isplati.
Ja nikada vise!!! boodala
-
novo je novo i kraj.e sad to sto kad kupis posle moras da das pare i za majstora to je druga stvar-a sta se isplati pa recimo,o tome moze da se prica kad stavis amortizere pa se sa tim amortizerima javis posle pet godina-da vidimo da li su jos na kolima lollol lollol.i normalno najjaca verzija je kupis nove sam ih zamenis i tad mozes da se pruzis i za malo bolje amorte i onda clap clap clap