VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Don Stefanello April 22, 2006, 05:52:58 pre podne
-
Jel moze neko da mi kaze tacno cemu sluzi pecurka i sta se dobija a sta gubi ugradjivanjem iste...
pozdraVW
-
Sportski filter ili pecurka sluzi poboljsanju dotoka vazduha u motor. Po teoriji dobija se veci obrtni moment i po koja konjska snaga. U realnom, pri koriscenju pecurke dobija se stvarno fenomenalan zvuk motora, ali od konja i obrtnog momenta nista. To je cista estetika. Ja jesam osetio na svom automobilu malu promenu pri ubrzanju, ali nista znacajno.
Druga je prica kod sportskih masina od par stotina konja, gde se ta promena mnogo bolje vidi.
Ukoliko stavljs neke od ovih filtera, a no name proizvodjaca, ocekuj da ces smanjiti vek motora za 20%
-
A sta se desava sa potrosnjom?
-
Trebala bi biti manja, ali to nisam primetio.
-
Stvarno Ja sam svo ovo vreme bio ubedjen da se potrosnja povecava, jer kao sto rece trebalo bi da se "dobije" koja konjska snaga pa sam automatski mislio da ce i potrosnja da se poveca!?!
-
Vidi, benzinu pri sagorevanju je potreban kiseonik, cim je veca kolicina kiseonika, tim je potrebna manja kolicina benzina. Kao sto rekoh, to sa povecanjem ks nema veze, sigurno ih nema sa ovako slabim motorima. Ne znam kako je sa agregatima koji dostizu 400ks.
-
shto se tice pecurke... lakse dolazi vazduh do nje... lakse se hladi i sve nego od filtera u kutiji... zashto na trkama skidaju jedan far recimo.. da bi hladan vazduh udarao direktno u pecurku.. jel je hladan vazduh bogatiji kiseonikom samim tim je i smesa jaca.. medjutim ja mislim suprotno od silvera.. neka me neko ispravi ako gresim.. ali cim ima vise kiseonik potrebno je vise i benzina.. zato bi auto treba da trosi vise.. i bolje da ide... ?!?
-
Pa i meni je malo logicnije da bi trebalo da trosi vise ali...jbg, sada smo u nedoumici, treba nam jos jedno misljenje...
-
Ne treba... naravno da trosi vise... shto je i logicno...
-
Provereno u praksi, potrosnja ostaje ista.
Sto se tice sagorevanja benzina, da bi doslo do reakcije potreban je kiseonik, a ako mu date vecu kolicinu kiseonika, logicno je da Vam je potrebna manja kolicina benzina za exploziju unutar motora.
-
raspitaj se malo bolje... btw losa ti logika
mozda jednom kad kola budu isla samo na kiseonik
-
Pricam iz licnog iskustva, na mom autu je potrosnja identicna +/- 1%
-
naravno da ce potrosnja biti identicna to ne moze da se primeti... ali ti kazem generalno ovako.. ukoliko dolazi vise hladnog vazduha vise kiseonika mora da bude i vise benzina.. is prostog razloga shto je u suprotnom smesa prebogata.. a kad je smesa prebogata auto onda stuca gusi se i ide mnogo losije.. ja sam imao taj problem pa su mi onda to dostelovali... ne sme da bude ni preslaba ni prebogata...
Vise kiseonika - Vise benzina - auto bolje ide - auto vise trosi.. prosto i jednostavno to je logika
[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]
Sto se tice sagorevanja benzina, da bi doslo do reakcije potreban je kiseonik, a ako mu date vecu kolicinu kiseonika, logicno je da Vam je potrebna manja kolicina benzina za exploziju unutar motora.
[/quote]
kad bi bilo tako kao shto ti kazes.. onda bi svi gurali shto vise kiseonika shto manje benzina i onda bi svaki auto trosio 1l benzina 15l kiseonika mada.. radi se na tome.. samo shto ce biti vodonik.. a ne cist kiseonik
-
Zamolio bih Nenada, posto je vec pisao o tome, na jednom drugom forumu da razjasni stvar, da ne ostanemo u nedoumici.
-
i u levom uglu imamo razjarenog devila a u drugom uglu se nalazi neukrotivi silver... Cija je logika bolja, pogledacete u sledecoj epizodi....
Daj ljudi smirite strasti...NENADE UPOMOCCCC
-
ma nije problem mozemo da pitamo nenada ali siguran sam u ovo shto pisem logicno je
mora da trosi vise goriva.. neprimetno ali mora.. jer ce ECU preko lambde da primeti da ima vishe vazduha u smesi i sipace vishe goriva da bi sacuvao idealnun steheometrijsku vrednost.. inace ako se to ne desi smesa je presiromasna..
cini mi se da je u normalnim uslovima odnos goriva i vazduha 14:3
tj 14 jedinica vazduha naspram 3 jedinice benzina.. tako neshto
-
Mislim da je u ovom slucaju SILVER u pravu.Jeste li primetili nekad kad vam je zaprljan filter koliko auto trosi vise benzina?
A kada se stavi pecurka potrebno je i sve prestrelovati tako da verujem da bi potrosnja trebala biti koji % manja,u zavisnosti naravno i od kvaliteta goriva.
-
a sta je sa novim protokomerima za vazduh koji registruju svaku promenu u kolicini vazduha???
ako registruje vecu kolicinu vazduha automatski daje signal compu da vise ubacije benzin???
mislim da je tako
-
pa naravno da jeste
-
Ja i dalje tvrdim da se potrosnja nije promenila, a imam protokomer.
-
nije se promenila !! ali nemas ni vise KS mi pricamo globalno o odnosu vazduh benzin
[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]
Mislim da je u ovom slucaju SILVER u pravu.Jeste li primetili nekad kad vam je zaprljan filter koliko auto trosi vise benzina?
[/quote]
kakve to veze ima.. mi ovde pricamo o vise vazduha.. a ne o zacepljenom filteru logicno je kad se motor gusi da mu treba vise benzina
-
Silvere realno gorivo niti se vise trosi niti manje, i ako se trosi razlika je toliko mala da je neprimetna bar kod ovih "slabijih" masina do 300KS, ali smo(ste) toliko duboko usli u diskusiju da to vise nije bitno nego se sada gleda kako bi trebalo da bude
-
KS neces ni dobiti sa pecurkom, to je zabluda. Samo kazem da oni koji zele da stave K&N filtere na svoje ljubimce da to i ucine, jer nema bojazni od vece potrosnje.
-
Sa stavljanjem K&N filtera ili ti pecurke moze da se dobije samo bolji protok vazduha i neki konjic ali to je vrlo malo, i naravno cim se stavi taj filter zbog veceg protoka vazduha mora da bude i vise benzina znaci da se uskladi smjesa,ali za dzabe sve to ako nisu prosireni usisi i izduvi jer je tesko izbaciti tu kolicinu vazduha pa zato kazem da je ta snaga kod standardnih motora zanemarljiva.
Znaci veca potrosnja od standardne potrosnje stavljanjem KN ali nista strasno na standardan motor .
-
To za KS, to je extra glupost... Mozda ako imas bugatija od 1000KS pa ugradis pecurku i mozda dobijes 10KS
-
Ugradnja filtera sa vecom propusnoscu vazduha obezbedjuje motoru vise kiseonika po jedinici vremena kada mu je najpotrebnije a to je kada su potrebe za vazduhom najvece, tj. pri visokim obrtajima. Pri visokim obrtajima ce se lakse primetiti razlika u snazi jer je razlika u napajanju vazduhom tu veca nego pri niskim obrtajima.
Potrosnja ce se uvecati SAMO ako se koristi dodatno raspoloziva snaga.
-
Ja sam imo taj K&N 57iKIT prosle godine na mog golfa i stvarno nemogu da preporucujem!! Losije mi iso auto kad je bilo neko vruco vreme i potrosnja se bila digla (Pokazivo MFA)!To sta sta se reklamira da ces dobit vecu snagu bla bla bla sve je LAZ!! Jedino Zvuk sta je bio xtra ono kad ides kroz tunnele a jos Sportski Auspuh od Katalisatora !Sad su nam ga ovde ovde zabranili zajedno sa komplett Sportskim auspuhom da se vozi!!
Ako hocete to samo sbog zvuka,onda bih izbusijo originalnu kutiju od filtera dodje vam na isto
PoZ
-
Kako bi stavljanje K&N kit-a uticalo na turbinu, da li je to preporucljivo za turbo motore?
-
pa on i jeste najbolji za turbo motore
samo ako imas dobar dovod hladnog vazduha a ako nemas onda samo panel filter od istog proizvodjaca dolazi u obzir jer fabricki imas obezbedjen dovod hladnog vazduha
neznam kako je kod tebe protokomer za vazduh ali znam da se nije zezati na dizele jer imaju jako osetljiv protokomer za vazduh
-
Ja imam interkuler,ako si na to mislio.
Upravo zbog protokomjera se dvoumim da li da ga stavim, a nasao sam semu na sajtu KN-a.
-
nema veze sto imas intercooler ako uvlaci mnogo vreo vazduh nemoze da stigne da ga ohladi-barem ja tako mislim
-
i ja se dvoumim oko stavljanja pecurke
neki su imali losa iskustav (crkne protokomer)
a neki su prezadovoljni
tako da se jos dvoumim
-
Meni je najveca glupost sto kod mene stoji obrnuto
[a href=\"http://imageshack.us\" target=\"_blank\"]
-
ja mislim da u passatu ima mjesta
napravis neku U profil i namontiras je kao na vecini auta
-
Meni je najveca glupost sto kod mene stoji obrnuto
Ali ipak sam odlucio da ga stavim
dobro si izveo to sa dovodom za hladni vazduh ako dobro vidim
samo ga naulji dobro da se prasina bolje hvata-ali nemoj preterivati
respect
-
Nisam ga jos stavio, ovo je slika sa sajta knfilters.com, ali tako ce izgledati. I meni je palo na pamet da stavim U profil, ali mislim da bi tu gubio snagu ili se varam?
-
Nisam ga jos stavio, ovo je slika sa sajta knfilters.com, ali tako ce izgledati. I meni je palo na pamet da stavim U profil, ali mislim da bi tu gubio snagu ili se varam?
neces gubiti znagu u koliko se (verovatno mislis u krivina) precnik na krivini ne suzava
-
i mozda kada bi taj profil i kompletnu cijev napravio od npr. inox-a
kod kojeg je unutrasnja strana glatka (kao sto neki rade za izduv )
i obavezno dovedi hlaadn zrak sa maske ili dole sa branika
-
i mozda kada bi taj profil i kompletnu cijev napravio od npr. inox-a
kod kojeg je unutrasnja strana glatka (kao sto neki rade za izduv )
i obavezno dovedi hlaadn zrak sa maske ili dole sa branika
da i to je dobro
imas gotove krivine da kupis od inoxa-prohroma zove se haburshki luk i mislim da ces time resiti problem
ps-nije jeftino samo da znas
-
ili ako ima mjesta staviti neku krivinu za 90
-
To bi bilo dobro, dovesti mu vazduh iznad maske i iz branika. Mislim da ce biti dovoljno.