VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ha77ucinogen Januar 24, 2009, 06:29:56 posle podne
-
Problem je u sledecem. Na otvorenom putu sto brze vozim temperatura sve vise pada. Crijeva su topla a ne vrela. Ako je problem do cirkulacije vode sta moze biti uzrok?
Po gradu kada se vozim temperatura dodje do 90 ali cim izadjem na otvoreno pada i ispod 60.
Je li neko imao slican problem?
-
Termostat 99% Ja sam skoro imao isti problem. Ali ipak provjeri i senzor temperature.
Koristi pretragu, ima vec nekoliko slicnih tema ;)
-
Hvala na odgovoru, sumnjao sam na to jer su crijeva mlaka tako da senzor dobro pokazuje.
A za pretragu, bem li ga, nekako sam se odvikao od toga jer sam dosta tema vec procitao ali se ne sjecam ove... Izvinjavam se...
-
Termostat je 100%.
evo kako da proveris:
Upali auto i dok je jos hladan uhvati se za creva hladnjaka. Ukoliko je neispravan creva ce odmah poceti postepeno da se greju, sto znaci da je termostat ostao otvoreni da ti voda - ustvari antifriz odmah cirkulise kroz hladnjak i zato ne moze u voznji da postigne radnu temperaturu. Ako je termostat ispravan creva su hladna dok motor ne postigne radnu temperaturu i u tom trenutku se on otvara, t.j. pusta vodu u hladnjak. Tada hladno crevo postaje od jednom vruce (u roku od 5-6 sekundi) i to vruce u toj meru da ne mozes ili da jedva mozes da ga drzis rukom.
Vidi sta se kod tebe desava ali sigurno je ovo prvo!
Imas srece, to nije skup kvar, samo te je zadesio bas u ovo zimsko vreme... bicedobro
-
Bitno ti je donje crijevo na hladnjaku, ako se ono odmah ugrije, to je termostat ostao otvoren i auto se sporo zagrijava, a brzo se ohladi.
-
Ujutru cu da provjerim kada krenem na posao. Ali posle 300km voznje gornje crijevo je mlako...
-
Danas sam otisao da kupim termostat. Prodavac mi uze saobracajnu i kao trazi dio. Nadje on njega otvori neku drugu kutiju izvadi gumicu i ubaci u ovu i kaze izvolite bonk .. Odem u servis, skinem termostat a ovaj novi za 1/4 manji od originalnog. Naravno sirina prstena pase ali gumica manja od originalne tj. stare koja je vec uz termostat. Nakon montiranja, curiiiiiii. Skidaj ponovo i stavljaj staru gumicu. Upalim auto i ok radi. Procuri malo, dok se razvila temperatura i gumica nasjela. Za sada je sve ok. Temperatura je 90 i ne curi.
Ali sam zaista popizdio kada sam uporedio termostate. Nisam imao vremena da slikam razliku izmedju njih. Opruga je duplo tanja nego originalna, a i sam termostat izgleda strasno siromasnije i jeftinije, tacnije 6 eura.
Izgleda da je nemoguce naci bas originalan dio. Uzas..
-
BEHR-TOMPSON termostati su odlicni,a ak ne taj odlicno se pokazo i BERU
-
Ako slucajno naletis na WAHLER termostat,isto je odlican naravno ukoliko je original.A mozes na Febijevom sajtu www.febi.com pronaci u katalogu koji je termostat namenjen za tvoj motor.