VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: golfo Januar 21, 2009, 11:41:45 posle podne
-
Danas sam skidao filter za vazduh,na mom golfu jednici 1.6 d i primetio sam da u kucistu filtera ima ulja,nema ga puno nego tek onako malo,a filter za vazduh mi je suv nije masan.Pa me zanima da li do toga moze da dodje ako u motoru ima vise ulja nego sto treba,i da li neko zna koliko litara ulja ide u taj motor.
-
Malo su karike na pomolu biggrin
Ne moze biti zbog velikog nivoa ulja u motoru
-
Ja sam pre par dana menjao filter za vazduh i kada sam izvadio stari filter, imao sam sta da vidim... Bilo je malo ulja na onoj gumi sa strane sto je na filteru, ali na papirima (kartonima) filtera nema nicega osim te male normalne prljavstine... jel i to znak da si karike na pomolu? Ima li to veze sa potrosnjom, posto je moj golfonja sa potrosnjom majka mara (8l plina na 100 km)? Jedinu zamerku imam na snagu, jer ide kao yugo otprilike, i motor je 1.6i (znam da je yugo laksi, al opet kontam da golf mora biti jaci)
-
neznam,ne bi trebalo da su karike u aprilu je na motoru uradjena genaralna i to prva specijala,mada sve je moguce kad je auto mator a u decembru sam stavio novu bregastu osovinu valjda bi majstor primetio karike njemu je ionako da uzme sto vise para a kad je vec otvorio motor da isti posao ne radi dva put,inace on meni odlicno vuce i dobro ide,kad ga upalim ujutru nekih 5-10 minuta na auspuh mu izlazi beli dim,a posle toga dim postaje bezbojan.
A ovo za ulje sam pitao zato sto mi se cini da mi na motoru nije orginal sipka za ulje,pa sam zato nesto kontao da ako sipka ne pokazuje tacno nivo ulja u motoru,da onda kad imam malo vise ulja,taj visak mora negde da izbaci a najzgodnije je u filter za vazduh,inace i kod mene na filteru na onoj gumi ima ulja a papir je suv ko barut.
-
Ko zna zasto je to dobro onda lollol
-
bas tako,i cim ne skodi znaci da koristi he he...
-
zaboravih pitati jel zna neko koliko litara ulja ide u 1.6 d
-
4.5 l. a sto se ulja u filteru tice da li imas onu plastiku preko bregaste ako ne to je problem. mada sve su to uljne pare koje preko noci kada se osuse naprave taj haos.
-
hvala na informaciji, inace nemam tu plastiku sto ide preko bregaste osovine,pa kad se skine cep od ulja dok motor radi onda izbacuje kapljice ulja napolje,znaci to moze biti da je u pitanju?
-
Ni ja nemam tu plastiku preko bregaste, kad se skine cep od ulja isto tako prska a bogami i duva. Nego nije mi jasno tih 4.5l Ja kad menjam ulje, na mlakom motoru skinem cep sa kartera i ostavim ga dosta dugo da se cedi, skinem filter, i kad vise nema sta da se iscedi iz motora napunim nov filter i montiram ga i sipam novo ulje u motor. Za taj zahvat kupim jednu kantu od 4l ulja, 1/2l ode na filter a oko 2.5 - 3l ide u motor da bi merac bio na max. Znaci meni za zamenu ulja ode oko 3,5l ulja. To provereno znam jer sam prvi put sipao celu kantu od 4l i morao sam da ispustam oko 1l iz motora.
golfo kad budes menjao ulje sipaj oko 3l, meri i dolivaj po potrebi, nemoj nikako odmah da krknes sva 4l
-
4.5???? ja svaki put kad menjam stane mi 3.5.... a za ulje u usisnoj to ti moze biti zbog mnogo cega: gumice na ventilima,karike, itd, itd. uglavnom prati potrosnju ulja ako je preko 1l na 1000km onda se zabrini ako nije onda noga na pod ;)
-
Mozda u TD ide 4.5l ali u D sidurno ide 3.5l ;)
-
hvala momci na informacijama puno ste mi pomogli,a sto se potrosnje ulja tice,meni je motor na 3000 km potrosio malo jace od 1/2 litre tako prema tome mislim da je motor dobar,odnosno da je dobro uradjen.....
-
Koliko se ja secam, sto se dvojke 1.6d tice ide 4,5l sa filterom, normalno ako svo ulje izadje iz motora.
Samo u onaj filter ulja stane skoro citav litar.
-
Kod keca je malo manji karter.
-
mislis??? ja sam uveren da su identicni motori
-
Ja sam na starom Golfu imao motor od keca, a nisam ni znao dok mi majstor nije rekao da je manji karter, a nije moglo stati vise od 3.5l sa filterom.
-
hm.. covek uci dok je ziv ;)
-
danas sam menjao ulje i filter za ulje i stalo je ravno 3,5 litre ulja clap
-
moja greska mislio sam da je rec o dvojci
-
Ni ja nemam tu plastiku preko bregaste, kad se skine cep od ulja isto tako prska a bogami i duva.
Je li sigurno to samo zbog te plastike? Meni ne prska ulje, ali duva, a motor je skoro radjen i nemam primedbu na rad...
-
ja imam mali problem,kada ujutru pre paljenja prowerim ulje stalno je iznad max i crno je,kada ga wozim i ostawim posle neko wreme onda je ulje izmedju min i max i bistro je,jer to normalno ili :)
-
neznam,sta da ti kazem kod mene je ulje uvek crno,sad u subotu sam menjao ulje i filter za ulje,i ulje je crno kao da uopste nije menjano!
-
a ja sam ga menja pre 1000km
-
ja nemam nekog iskustva sa dizelima,a tip od koga sam ga kupio je mehanicar on mu je i radio generalnu mije rekao kao normalno je da je kod svakog dizela ulje crno,e sad da li je u pravu nemam pojma iskreno da ti kazem
-
ulje je crno kod dizel motora novije generacije, to nije nista problematicno
-
Kod dizela je obavezno crno ulje, mora tako, ne brini, nesto mora da ispira garez i koks...
@Madison
Ko nema onu plastiku normalno je da bregasta izbacuje kapljice ulja, a to sto duva, pa sigurno nije duvalo kad je motor bio nov, sada sa tom kilometrazom mora da duva, samo da bude u granicama tolerancije! Ako si radio motor izmeri kompresiju i tacno ces znati kakvo je stanje u odnosu na fabricko. I moj isto tako duva, i na cepu za ulje i na sipkici za merenje nivoa ulja. Kada su bile one jutarnje temperature oko -15 oko nove godine palio je bez problema, cak znam da su neke kolege sa posla dolazili peske a voze dosta novija kola. Ako nemas problema sa motorom nemoj da se opterecujes sa tim duvanjem... jadnostavno
Pozdrav
-
za sad da kucnem u drvo nemam s obzirom na godiste i kilometrazu,motor sljaka extra,nego cisto da pitam posto sam to primetio,uglavnom hvala svima na informacijama evo beer za sve..pozdrav mahac
-
ali moj je benzinac nije dizel i opet je crno ulje
-
A koji motor benzinac je u pitanju?
-
@mkvb
OK, ma pre 10 000 km su menjane karike, ventili, gumice ventila, dihtunzi, i od tada manje trosi ulja, pre je trosio 1l na 1000km, sad je ok. I ide odlicno, a i ove zime je palio super, jedino kad mi je pregoreo grejac nije upalio lollol
Ne diram nista onda beer
-
1.3 benzinac
-
@vox
Nebi trebalo da toliko menja nivo, izmeri uvece 15 min. nakon gasenja pa izmeri ujutru i vidi kolika je razlika na meracu.
Obzirom da to nema veze sa naslovom ove teme otvori novu sa tvojim problemom.
-
Da se vratimo temi ... :-)
Da ne bih otvarao novu temu evo ovde da pitam, naime, imam slican tj isti problem ... Duva ulje u filter za vazduh ne nesto puno ali duva, sa obe strane po malo (na ulazu i na izlazu vazduha iz filtera) ... sad kad sam menjao pre par dana video sam ... Kod golfa 4 1.6 16v 250 000 km i 2002god ... Sto se tice potrosnje ulja na 10 000 km potrosi mozda 1/2 l ... Pre mesec dana sam bolje zadihtovao poklopac motora, kapalo je ulje u jednu od 4 svecice (jel moguce da je tu bio problem) ... Sta ciniti ??? Dali mu preti generalna ili je mozda neki sitan problemcic ???