VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mrkiboy Septembar 30, 2012, 02:10:46 posle podne
-
molio bih nekoga da mi pomogne ako je ikako moguce,evo da manifestujem sta se desava
kao iz naslova sto pise posedujem golf 5 2.0 tdi.kola prilikom starta krenu kako i treba da idu ali preko 2000obrtaja kao da nemaju snage i onda pocinje trzanje,filter goriva promenjen,na dijagnostici nikakav kvar ne prikazuje,kada polako dodajem gas auto ide onako ne kako je isao ali nekako ide cim mu dam veci gas isti simptomi.vec sam poludio nesmem da se usudim da preticem nikakvo vozilo jer auto prosto nema snage.da napomenem svi parametri na dijagnostici su dobri od turbine pa nadalje...unapred hvala svima na pomoci :huh:
-
provjeri vakum crijeva i protokomjer
-
protokomer sam menjao ali isto je sve kao i pre..
na koja creva vakuma mislis..
-
Izmeni naslov teme u nešto što ima smisla sa tvojim problemom.
-
ja ne znam tacno koja vakum crijeva, niti su dostupna tebi da mozes da vidis, samo podji kod majstora i neka ti on vidi, jer mora da se skida nesto
-
sutra cu ici da proverim,mada cisto sumnjam idem od majstora do majstora i niko nista....ipak ti hvala..
-
ja sam imao taj problem, ono auto mi ide normalno kad ga vozim na vrh gasa a pri ful gasu nema razlike, mada vidim da si sad zamjenio naslov u trzanje, ja sam shvatio da tebi auto nece da vuce, ako ti trza onda dizne
-
dizna proverene sve su u normali...a mozda nisam napisao auto nece da vuce od 2200obrtaja ide ali ne kako treba a uz to se javlja i trzanje..znaci pocne da puni do 2200obrtaja i onda polako...
-
To ti je u limp modu (safe mod), menjaj dijagnosticara, verovatno imas problem u MAP i MAF senzorima, a ako imas DPF onda je moguce da te zeza senzor diferencijalnih pritisaka DPF-a. Pali li zutu check engine lampu? Pali li je kad das kontakt? Pali li lampu grejaca?
Koji ti je motor CR ili PD? Koja je oznaka motora CBA, CBB ???
Pozz
-
vidi sve odradjuje kako treba,nikakvu gresku ne prijavljuje,zutu chek lampu ne pali,pali je kada dam kontakt,pali sve i gasi cim startujem vozilo...sad za oznaku motora nemam poima..gde se to gleda.
u pitanju je 2.0tdi 16v
-
Pise ti na servisnoj knjizi na prvoj stranici na nalepnici, ili na nalepnici u gepeku kod rezervnog tocka...
-
to je mozda BKD motor.... nego ovako ako pritom trzaju dimi to oce da bude crijevo od turbine, mislim da se zove S crijevo ;) a sto se tice nekih drugih opcija, pa vidi mozda dizne neravnomjerno bacaju naftu, sve zavisi kakvi su trzaji....
akoa je crievo ono sto sam ti gore pisao onda ti sisti ;)
-
danas isao u temerin kod majstora,ni jedna dizna na golfu nevalja toliko su lose da ne mogu ni da se urade.posledica kaze covek
lose nafte angry2 bilo mi glupo da mu kazem pa gde da sipam gorivo kad nam je na svim pumpama isto kvalitet ravan nuli...e sad ono naj glavnije cena dizni da se smrznes blink,uzeo sam druge sa drugih kola od preko i jedva nasao cena sitnica 600evrica.