VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: Robin Septembar 27, 2012, 02:24:23 posle podne
-
Trazio sam po forumu ali nisam nasao slicne teme.
Auto: 1987 Golf 2, 1.8 90KS, sa karburatorom.
TNG uredjaj: LOVATO
Problem 1: Automobil mogu samo da upalim ukoliko prekidac stavim na NEUTRAL (onaj prekidac sto prebacuje na plin i benzin). E sad kad sam ga upalio i prabacio na plin, ler gas mi je toliko mali da moram stalo da drzim nogu na gasu da se ne bi ugasio. I tako vozim par kilometara, i kad se malo zagreje ler gas se nenormalno poveca. Znaci auto bruji i nema potrebe da se dodaje gas jer on poteze na samo pustanje kvacila. Ler gas je toliki da u petoj brzini auto ide 65-70 km/h bez pritiska gasa (kao tempomat boodala ). I on tako ide dok ne dostigne pravu radnu temperaturu i onda malo spusti ler gas, ali opet je visok.
Problem 2: Vozim se, stignem gde treba, ugasim auto, i iz isparivaca se oseca plin da izlazi, i iz njega se cuje zvuk kao "psssssssssss" koji nestane za 5-6 sekundi.
Ostalo: Sauh nemam, tako da nemojte mi pisati da povucem sauh. Plinski uredjaj nikad nisam popravljao i ne znam da li sta treba se menja na njemu, vozim ga sasvim normalno skoro 35.000km poslednje dve godine. Ovi problemi su nedavno poceli da se javljaju.
Svaka pomoc dobrodosla, HVALA.
-
1. Karburator,
2. Plinski uredjaj
Boze moj, pa sve ima svoj radni vek.
-
Vjerovatno da su ti otišle membrane na isparivaču, i da ih trebaš zamijeniti. U svakom slučaju, pravac servis, nemoj se sam igrati sa gasom, možeš napraviti puno više štete nego koristi.
-
Koliko kostaju te membrane? Ne treba ceo isparivac nov? Preporuka nekog majstora za plin? U beogradu ili Cacku.
-
Odradiš čitav servis, membrane, filter, ne bi trebalo da bude skuplje od 70 evra, ali si poslije toga miran nekoliko godina, bar što se gasne instalacije tiče.