VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: swan Januar 19, 2009, 09:27:16 pre podne
-
Imam golf 2 1.8 8v EV motor ,zimi ga veoma tesko palim moram da verglam po nekoliko puta dok se ne upali kada je umereno hladno ,ali kad je ispod nule istrosi mi se akumulator.
Bio sam kod autoelektricara rekao mi je da sauh dizna (5 dizna ) ne prima napon od 12 v i ne ukljucuje se te da prespjim direktno struju sa akumulatora na jedan prekidac kojim cu aktivirati 5 diznu iz kabine.
Nije mi se svideo njegov savet jer nisam pristalica budzevina. Procitao sam upustva iz knjige (HAYNES) pa redom istestirao Termoprekidac na racvi koji je pokazao da otpornost od 800oma sto valjda zadovoljava opseg,zatim Warm pump koja je pokazala otpor od 23 oma i napon od 11.5 volti sto takodje zadovoljava performanse.
Knstatovao sam da struja ne stize na termoprekidac ,da je napon kod 5 dizne oko 4 v i da kad se upali auto kao da je bio presauhovan.
Ukoliko neko ima iskustva sa ovakvom vrstom kvarova neka mi da neki savet jer mi se se po glavi mota mogucnost da je motor pri kraju jer trosi ulje 1Lna 1000 km(nikada mu nisu menjane gumice ventila ,a presao je 200000 km
-
A jesi li proveravo kako je paljenje nastelovano, mora da pali dobro, a potrosnja ulja moze biti iz vise razloga.
-
Mozda ti necu pomoci, ali ti sigurno necu biti na steti... Ja sam na mom mk2 1.6i imao slicnih problema do par dana nazad. Slabo je verglao, kao kad nema dovoljno struje pa davi onako... ali upali on nako 5-6 trzaja. Razvodna kapa je bila prolem i cim sam je zamenio vergla ko sasav. Sad me jase karburator, al to nije tema...
-
Dobro je sto mislis da je presao 200k lollol ali na to dodaj jos x2,
Nego, sad neka me neko ispravi ako gresim, jesi li isao na komp, on mora da ima neku vrstu prostog kompa, pa cisto da vidis sta komp kaze ;)
-
Nisam stelovao paljenje ,razvodnu kapu i kablove sam zamenio i osetio malo poboljsanje .
Ali sta se dogadja ujutru kada je hladan motor verglam ,on se na kratko upali pa ugasi ,zatim naspricam ga i cekam jedno 10 tak minuta i pokusam da ga upalim pa ako je uspe moram da ga drzim na gasu (oko 2 hilj.obrtaja)dok ne dostigne temp.60 C posle toga ga palim ceo dan bez velikog problema .
Ova operacija ne uspe cesto iz prve pa proceduru ponavljam po nekoliko puta sto prekticno znaci da buh startovao automobil ujutru treba da odvojim jedno 30 do 45 minuta kao da palim tenk.
Interesantan mi je odgovor vezan za testiranje na komp.kakav je to prost kompjuter koji poseduje moj auto i da li se on moze testiratisa nekim softwareom napominjem model je 1984 god. 1.8 8v, EV motor
-
Prijatelju ja imam isti auto i nemamo takav komp koji moze da se kaci na dijagnostiku.Kakav je ler gas mozda te zeza ler motor ako te bas zeza posto imas k-glavu trebao bi da posetis Draska u zemun polju on ce ti naci problem jer da ti cacka neki priuceni majstor to ne bi ni ja dao da meni cackaju.
-
U potunosti se slazem sa tobom Drasko je auto-elektricar i pristupa resavanju problema na pravi nacin jer poznaje te stavari odlicno.Kod njega mi se dopada jer te odmah pita koja je slovna oznaka motora jer prepozanje razlike u nijansama sto nije slucaj kod drugih majstoara.Kod njega samo terba zakazati ne mozes onako sa ulice da banes sto cu uovom slucaju morati da uradim.To sam na kraju i mislio da uradim i hvala ti na podrsci .
-
Nema na ?emu pa tu smo da se poma
-
Imao sam slican problem sa paljenjem , ujutru je jako tesko verglao ali i po neki put kad je vruc motor.Otisao sam kod drugara elektricara on je izmerio punjenje alternatora pod punim opterecenjem (uklj . farovi ,maglenke ,ventilator , grejac z.stakla...) i uspesno dosao do dijagnoze da zeza masa .Ocistio je mesto gde se kaci minus za sasiju i dodao jos jedan kabal na menjac za masu i od tada sve je perfektno pali na pola kljuca.
-
Da Spale ali tvoj je digifant a na
-
Jel moze tel. tog Draska u Zemunu i gde se on nalazi...
-
011/3756-418 ,Zemun polje ,skretanje sa puta za Novi sad iz pravca Beograda kod Ikarbusa
-
Pozdrav Dule KG.
Ako se ne varam napajanje pete dizne u el. semi je sa kontakta 50 tj. radi kada auto vergla, i ako se ne varam da radi samo 3 sekunde i ispod 60 stepeni
Ja bih probao da nakacim k-glavu na aparat za pranje brizgraljki i naravno posebno bih oprao 5-tu diznu sa wins-ovom hemikalijom, pogotovo ako auto ima ugradjen plin.
A bilo bi pozeljno proveriti pritisak drzanja goriva.
-
Kako se pere peta dizna Wins-ovom hemikalijom ,da li treba da se demontira ili se samo sipa u rezervoar sa benzinom,ja imam Castrolovu hemikaliju koja se sipa u rezervoar sa benzinom i kad sam letos pogresno sipao mnogo vise nego sto je bilo potrebno (za 150 lit.benz u rezervoar od 50 lit.) imao sam strasan problem da auto nije htelo da vuce uz brdo da se gasio kad se ugreje ,pa kad sam skinuo brizgaljke i istresao ih ispadao je iz njih kamenac,posle toga motor je poceo polako normalno da radi,tu operaciju nisam izveo sa petom diznom i moguce da je ona zacepljena jer je Castrol ceo sistem ostrugao i pokupio svu rdju.
-
najbolje bi bilo kad bi je skinuo pa na aparat. a mozes i na kolima ali je procedura malo(mnogo) konplikovana pa se ne isplati. preporucio bih wins-ovu hemikaliju jer kad se opere masinski pere ceo sistem ubrizgavanja pocev od k-glave pa do brizgaljki i ostatak taloga pretvara u zelatinsku masu koju izbaci nakon predjenjih 10 km. pa stoga ne dozvoljava ponovno zacepljenje ja to praktikujem jednom godisnje i nemam problema
-
Znaci da demontiram petu diznu pa na aparat za ciscenje dizni , a wins-ovu tecnost u rezervoar sa benzinom da mi seocisti ceo sistem ako sam dobro shvatio .
-
ne wins-ovu tecnost u aparat skines creva dovoda i odvoda sa k-glave i kacis na aparat pustis aparat na 4.5 bar , izvadis osigurac el. pumpe br.5 upalis motor pusti da radi otprilike 10-20min. u zavisnosti koliko su zaprljane brizgaljke zatim ugasis motor i ostavis 10-15 minuta da hemikalija deluje a potom opet upalis motor i radi jos jedno 10-20min. potom vratis creva goriva na glavu i osigurac pumpe.Nakon toga treba da se nasteluje klapna na glavi i treba preci 10 km. da bi se naslage izbacile iz sistema . znaci nista ne skidas osim benzinskih creva i osiguraca.
peta dizna se skida jer je tako lakse za pranje. takodje se posebno montira na aparat jer ima el .prikljucke i procedura je uglavnom ista kao gore navedena.
znaci da nista ne ide u rezervoar jer to nije hemikalija koja se sipa u rezervoaru
-
Kada kazes aparat verovatno mislis na one sprave sa manometrima za ciscenje dizni koje koriste i Boschisti za ciscenje dizel brizgaljki. Obicno su navojne matice za ciscenje dizel brizgaljki drugacije od matica za benzinske brizgaljke ili se ja varam pa to nije jedina razlika kada je u pitanju Aparat za ciscenje.
Da li mogu zavrsiti ovaj posao sto si mi ti opisao i kod nekog Boschiste ili moram da trazim mehanicara koji ima aparat za benzinske motore.
-
posao mozes da zavrsis kod dobrog auto-elektronicara, u sustini to je el .pumpa iz rezervoara postavljena u sud prikacena na manometar i potenciometar. peta dizna se pere na istom takom aparatu samo sto ima dodatak za struju koja je pulsna. u principu mozes to da odradis kod svakog ko moze da pere komon-reil brizgaljke
-
Facom hvala ti na ove savete ,samo me jos interesuje da li se Wins-ova tecnost moze kupiti na benzinskim pumpama i da li jeto ona sa nacrtanom K-glavom.
Problem sa paljenjem delimicno mi je re
-
Ne mozes da je kupis na pumpama jer se tamo ne prodaje pakovanje je litarsko. Ma tanak ti je majstor sa znanjem prvo treba da nauci sta je diferencijalan pritisak i sta je regulator zagrevanja goriva i sta su siber ventili i zasta sluze( sto su osnova sistema) itd.. a onda ce lako da nasteluje k-glavu
K-glava je prosta samo treba sesti i prolistati papire i proveriti prarmetre
Operi sistem kao sto sam ti gore objasnio i ako treba ja cu doci da ti nastelujem glavu, a veruj mi da ti neko pokaze da mozes i ti sam da je nastelujes podatke mozes da nadjes u autodati 2004 i to na srpskom
A uradi i ovo kad otvoris haubu sa vozaceve strane kod sofersajbne skini crnu zastitnu plastiku i videces komutator i jedan konektor sa tri zice njega proveri da li ima kontakte i mozes da ga isprskas i sa wd jer tuda prolazi struja za petu dizanu a on zna nekad da oksidira i da pravi probleme
-
Hvala ti na savetu,ocisticu sistem kako si mi rekao pa ti se javljam ako treba skocicu i do Kragujevca da mi dostelujes K-glavu . Potrudit cu se i da ukapiram sistem kako funkcionise K-glava imam literaturu za golfa (hinis) na engleskom ,ali to je mucenje sa prevodjenjem jer ima puno slenga (strucnih naziva)koje ne mozes naci u standardnim recnicima.
Pozdrav Swan
-
@ swan da li si bio kod Dra
-
Ako znas nemacki ja cu ti dati original bosch upustvo za k-glavu, nema potrebe da dolazis u KG ja sam cesto u BG-u dolazim poslom pa mozemo da zavrsimo posao. U principu je prosto operi sistem podesi paljenje i nasteluj co na klapni tako da lepo prima gas
-
Imam problem da nadjem nekoga da mi opere sistem .Majstori nece da se bakcu oko toga ,ali cim to sredim zvao bih te ma mob.tel. pa ako dolazis u Beograd mozemo da se vidimo da mi objasnis kako se steluje K-glava jer bi mi znacilo da ne moram da stalno zakazujem servis kod Draska jer je on puno zauzet pa odlaze na po 10-15 dana.moj tel je 063-8140-445