VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: debelizmaj Septembar 25, 2012, 12:16:47 pre podne
-
ovo mi je prvi golf, pa nisam baš u toku a zanima me ...
golf 2 vidim neki ima 2 fara, neki imaju 4 ...
e sad ... jel funkcija dodatna 2, unutrašnja da budu svetla za maglu ? ili šta
pošto je kod mene sad neka rešetka, grill u poluraspadu, znači neku drugu moram nabavim (platim ;( )
pa me zanima šta kako itd... dal bi nešto dobio kad bi i taj unutrašnju par stavio u funkciju, sad nemaju
nikakvu funkciju ...
-
Fabrički unutrašnji farovi su duga svetla.
Kod verzije sa 2 fara kada upališ duga, oborena se gase, dok kod verzije sa 4 fara kada upališ duga i oborena ostanu upaljena. Ovo je tako urađeno jer bi oba svetla istovremeno u jednom faru bilo previše zagrevanja na jednom mestu.
Dakle sa četiri fara dobijaš više svetla kada su aktivna duga svetla.
-
aha ... znachi da krenem od pretpostavke da su sad h4, jerbo je sve u jednom faru
koje bi sijalichke bile kad bi prepravio na to sa 4 fara ... ?
ili da dodam samo i te za duga ( h1 ? h3 ) pa relej da rasteretim instalaciju ?
-
Koliko znam, ostaju H4. Ne znam tačno kako se šta prevezuje i koje sijalice idu u unutrašnje farove, ali bi svaki električar ovo trebao da zna.
-
ma jasno mi je da ostaje h4, i jasno mi je kako da uzmem pobudu za srednje, piggybag na napajanje dugih, pa na bosh relej da oslobodim glavnu instalaciju
pa onda na sijalicu nego ne znam koja tu pasuje u taj far ...
zapravo ima li ko iskustva sta da turim da ne istopi te farove ... deluju mi plastikaneri ..?
-
H3 sijalica ide za dugo svetlo kod golfa 2 u malom faru. mahac
-
e to .. hvala ...
zna li neko do koje snage sme ? zbog fara ...
-
55 W
-
Fabrički unutrašnji farovi su duga svetla.
Kod verzije sa 2 fara kada upališ duga, oborena se gase, dok kod verzije sa 4 fara kada upališ duga i oborena ostanu upaljena. Ovo je tako urađeno jer bi oba svetla istovremeno u jednom faru bilo previše zagrevanja na jednom mestu.
Dakle sa četiri fara dobijaš više svetla kada su aktivna duga svetla.
Sta hoces sa ovime da kazes? da kad imas masku 4 fara i kad upalis duga,kratka ostanu da sijaju isto?Ili te ja nisam dobro razumeo!?
-
i ja sam ga ovako razumeo ...
u spurotnom nema poente da bude h4 na velikim ...
onda tu idu h1 na velike a h3 na male ...
ili ako je kako je on napisao h4 + h3 ...
-
55 W
4.6A ... pa nije to bash ni mala struja x 2 skoro pa 10 ampera....
definitivno na poseban relej ..
-
tebi ostaje sve fabricki kako je bilo samo sto ti se pale ta dodatna svetla na dugim,nista vise. relej ubaci pre svih farova,cisto da zastitis prekidac i ablender.
-
Ajd da pojasnim.
Kod maske sa dva fara. Kada su upaljena oborena, svetle samo oborena. Kada su upaljena dugačka, svetle samo dugačka. Kada se ablenduje gore i oborena i dugačka.
Kod maske sa četiri fara. Kada su upaljena oborena gore oborena u spoljnim, unutrašnji farovi ne rade. Kada su upaljena dugačka i kada se ablenduje, gore oborena u spoljnim i dugačka u unutrašnjim farovima. Sijalica u spoljnim ostaje ista samo se vlakno za dugačka nikad ne koristi.
Nadam se da je sada jasno.
-
tebi ostaje sve fabricki kako je bilo samo sto ti se pale ta dodatna svetla na dugim,nista vise. relej ubaci pre svih farova,cisto da zastitis prekidac i ablender.
mudro zborish tako sam i planirao .. to jest i na svim kolima sam to radio ...
cak sam negde po jedan relej za svako svetlo .. nece se baci ... a u gepeku 20 releja uvek :)
-
Brisi 'bili' ovo zadnje sto si napisao,nemoj neko da ti se smeje majke ti.
Kako mislis da ostanu kratka u velikim a da se dugacko pali u malim farovima ili ti unutrasnjim? Kako ce to ablender da odradi?
kratka svetla su ti samo u fabrickim farovima ili ti spoljnim a dugacka su i u jednim i u drugim , to i moje dete od 7 godina zna.
-
...+1 za Piletov post,mali farovi su samo dodatne dugacka svetla,na velikim farovima se nista ne menja,ona imaju istu funkciju kao i kad su samo dva fara...
-
aha ... cek znachi kad god se pale duga pali se i dodatan par ? unutrashnji ? h3 55w sijalice ?
-
Jeste Vracar.
-
oki doki, onda cu od original instalacije uzeti samo pobudu za relej, i izvesti kablove za tih 10A za 2x55W h3 ;) ...
e sad drugi problem je nabavka takve maske jer ova je .. busted...
-
da se nadovezem... sad vidim negde su ti srednji farovi maglenke ... ?
zar nisu po fabrici pomoc za duga svetla ?
-
ja sam do skoro u tim malim koristio 100w h3 , sad nemaju nigde da se kupe pa sma stavio 55w, da unutrasnji farovi na masci sa 4 fara su duga i gotovo , nego ih mnogi rpevezu na poseban taster kao sto sam ja uradio, ali ne znam samo zasto sam to uradio..:D
p.s. mnogo dobro sijaju po magli u kombinaciji sa kratkim farovima
-
ja sam meni te male farove prevezao na prekidac za maglenke i oborio ih da bacaju blizu...a duga ostala na velikim..i odlicno vrse posao mali farovi..
-
pa sad ti bude pametan sta uraditi ...
dal a idem na to ... sa dugim ili za maglu ?
dal meni kao gradskom vozachu to uopshte i koliko treba ...
mozda bolje uzmem masku sa 2, kapiram lakshe se nadje,
i turim neke lepe chiste farove i dobre sijalice ... osram night braker ?
svaki savet dobro doso ... sad ste me bacili u razmishljanje
-
stavi na duga,treba za blicanje konjima koji voze pod dugim svetlima,hehe
-
ja sam meni te male farove prevezao na prekidac za maglenke i oborio ih da bacaju blizu...a duga ostala na velikim..i odlicno vrse posao mali farovi..
znam da su misljenja po pitanju da li su ti farovi za maglu ili duga svetla podeljena i u to necu da ulazim, ali nekom zdravom logikom...pod 1. Cemu onda prave maglenke? Pod 2. Ti farovi stoje suvise visoko da bi imali pravu ulogu maglenki. 3. Svetla za maglu bacaju uzan snop svetlosti koji je inace paralelan sa tlom, dok ova imaju snop kruznog oblika.... Nadam se da ovo nesto pomaze.
-
slazem se to za snop itd
al videh neko ovde prodaje neki masku sa 4 sa sve crvenom straftom
i pishe maglenke i starno imaju sredji farovi one brazde ko svetla za maglu ..
-
...Samo neinformisanost ljudi,+1 za tvistera,pogledajte na svakom autu gde se nalaye maglenke,njihova namena je da bacaju svetlost malo od povrsine puta,gde nema magle ili je veoma mala koncetracija iste.Meni licno,dok nisam kupio golfa,oduvek se vise svidjala varijanta sa 4 fara,ali mi se sad mnogo vise svidja sa dva,i ne bih je zamenio nema sanse...
-
znaci niste vozili golfa sa 4 fara zato tako pricate , meni licno u kombinaciji kratka svetla i pomocni farovi po magli otvaraju oci , znam iz iskustva ne bih pricao nesto sto nije.. :)
-
Iiiiijaoooooo! Odoh da popijem solju mleka i da spavam. Mozda cu da se probudim sa nekim iskustvom :D
-
ajte ljudi samo polako ...
sad nisam skapirao ... bocanac da li propagira spoljni par da ostane h4 plus unutrashnji h3 da budu kao dodatna duga ?
borko: sto mislish da je bolje sa 2 ? kvare dodatna 2 estetiku ili sta ?
-
Bocanac iz iskustva propagira da ti mali farovi budu svetla za maglu. A da li oni kvare estetiku il ne, to je stvar licnog ukusa....ili cak koliko primecujem u zadnje vreme, slab karakter vecine. Kako jedan diriguje tako vecina peva.
-
opet ja. Stavi masku 4 fara i zavrsi posao,znas kako treba da se poveze,sijace bolje duga 50x od obicne maske 2 fara,nadji gornju obrvu i ofarbaj u boju auta i gotovo.
-
obrvu ? ...
sta pod tim mislite ... ?
-
I ovde lollol LAJSNA IS BACK lollol lollol lollol
-
sta sad lajsna ? ne kapiram ...
-
Lajsna, ili ti obrva, je jedan ukrasni deo na masci (iznad a i ispod farova) koji nema nikakvu funkciju osim estetske. Izraduje se od plastike, poliestera ili lima.
-
pa tako reci nemo me bacash u rebus ... bonk
-
druze nemoj nikog od nas da slusas jer mi ne znamo nista , najbolje da radis kako znas sam , mozes maglenke da vezes i an rucnu kocnicu nema veze ako ce tebi biti lepo, ja sam rekao moje misljenje jer imam takvu masku i vozim vec 3 godine i znam kako ih ja koristim..:)
a i vegni da ti sve sija na dugim svetlima , pogled fenomenalan, meni je tkao bilo pa sam povezao na prekidac , ni sam ne znam zasto...i n epropagiram da budu svetla za maglu nego pomocna svetla..
-
procitao ovo do sad, aj da se ubacim kad se vec vodi diskusija o ovome.
mozda nekad budem stavo masku sa 4 fara, prvo da kazem obe su mi prelepe i sa 2 i 4. :)
samo da pitam, kako je to FABRIKA napravila da bude, jel zna neko? vidim vecina ovde prevezivala nesto i petljala oko struje. . . mene intresuje kako je to fabrika resila, cemu koji far sluzi, moze neko da objasni.. kratko i jasno.
-
jednostavno maska sa 4 fara u velikim ima H4 (dugo i kratko) i male ,,unutrasnje,, farove H3 , znaci kad upalis kratka sijaju samo kratka H4, a kad upalis duga , onda ti se pala duga H4 i H3 ,,unutrasnji,, farovi , tkao je fabrika propisala..prosto ko pracka :)
-
znaci kada su upaljena kratka, samo dva veca fara bacaju kratka, kada se upale duga, i mali farovi bacaju duga i veliki? tj sva 4fara?
-
fabricki su unutarnji farovi spojeni na duga svijetla i nisu dzabe nazvani dupli,extra bolje se vidi sa njima,valjda su ih zato gti modeli imali fabricki....
-
@Mateinho-da upravo tako kao sto si rekao
-
to ta info :) blagodarim .. ako uzmem sa 4 bitje baš tako ...
-
Bice tako ,ako imas instalaciju i ako je tako kod tebe povezano .Posto je neophodan samo jedan relej ,malo strpljenja i kabla i to moze da se poveze. Kod mene su povezani na duga svetla .Sto u prevodu kada su upaljena duga ,rade mi sva 4 fara ,kada su samo kratka onda rade samo 2 fara(velika)
A ti ako zelis ,mozes da ih prevezes pa da se pale i na prekidac.
-
Najbolje ti ove farove stavi na poseban prekidač pa ih pali kada 'oćeš biggrin
-
jasno jasno ... time malo kad blicnem onog tamo ne bi zaslepeo .. nije ni to losha ideja
cenim ljudi sve ideje i sugestije :)
-
meni bas vrse posao za maglu jer sam ih prelepio zutom folijom..tako da magli i kisi jebu kevu...sad svakome razlicite stvari odgovaraju..meni ovo bas odgovara...tako da retko kad palim duga..jedino kad naidje neko sa dugim svetlima u susret,..