VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: pizon Septembar 23, 2012, 04:15:52 posle podne
-
drugari primetio sam na drivingautoputu danas da kada nagllo pod punim gasom idem preko 3 hiljade obrtaja da mi se stvara dim crni iza auta. da li je i u koijim granicama je to normalno? sta moze da bude?. u pitanju je golf 4, 1.9 tdi, 101 ks.
-
Izvini ali ga sex predjena kilometraza i godina proizvodnje
-
Generalno ne trosi ulje besto posebno,mada ranije nisam primetio. sta moze e da bude,sta raditi?
-
Pa malo mora da ti dimi, kako ti inače vuče auto ?
Probaj da kupiš neko bolje kvalitetnije ulje, pa da mu sipaš, možda ti je samo problem u ulju.
-
Pa to je kad naflo dam gas u petoj brzini, inace koristim najkvalitetnije marly ulje.
-
To ti dimi jer je auto ugušen, par puta ga stisni na otvorenom i neće ti više dimiti kada mu naglo dodaš gas;) To ti nije ništa strašno.
-
Mislim da nije nije ništa strašno, ako ti turbina dobro radi, i auto dobro vuče, nije to ništa moj bajo, kod mene je skoro isto na passatu b6 2.0 tdi.
-
Dizel mora malo da dimi pogotovo ako je malo zacepljen od gradske voznje... ;)
-
Pa kapiram da se gusio,bas malopre naglo dao gas na autoputu da malo produvam turbinu,u petoj sam bio, vec kod 120pod naglim gasom vidim dim iza sebe. Inace vuce dobro. cak sam radio i ciscenje usisa
-
citajuci prvi post i nacin kako kolega opisuje 3 iljade obrtaja vjerujem da je auto dobrano zacepljen od gradske voznje ;)
mada zavisi od masu faktora i uslova eksploatacije i masu drugih stvari .... poklapanje petom sa 120km/h punim gasom je odredjena vrsta opterecenja za TDI motor pogotovo PD i vecina oce tada da izbace dima i kad je sve u redu sa autom ali to vec dolazi posle neke kilometraze malo jace.
Kada si zadnji put mijenjao ulje? Koje je to marly ulje?
Savjet: iznatezi ga jedno 4-5 puta tako pa ako se pojavi opet a nije nesto ne daj Boze alarmantno i bas mnogo dima ne bih obracao paznju na to jer puni gas petom iz "podruma" sto se veli oce ponekad da baci dima
Mozes da probas sa uljem, meni je skodilak na Mobilu dimio ko mutav vratio castrol made in E.U. mnogo manje, usuo sad brat SWAG original auto ko preporodjeno a dima minimalno (ima pravih 250+kkm na satu + chip). Tako da uljem mozes masu stvari da popravis ;)
Kolko je presao golf?
-
Marly je belgijsko ulje zastupnik za Srbiju i uopste ovaj deo evrope je kolibri d.o.o. inace kazu daleko ispred castrol ulja. ima na netu,e sad presao nisam siguran. sto kazes jeste bilo iz podruma :-) inace menjao sam ulke pre 5.000 km.
-
Kako ne znas koliko ti je preslo auto. ..?
-
i kod mene se desi tako kada ga ulenjim
-
Pa to sto pise ne znaci da je toliko presao
-
zamjeni ti druze filter zraka i potjeraj ga koji put
-
Moram da pomenem da kada su mi menjali filter vazduha pre mesec i po zaboravili da vrate crevo i to sam.primetio skoro kada sam bio kod majstora jer se cuo neki zvul kad sam ga gasio. kaze nema vakuum pa je to primetio da crevo nije vraceno
-
Majstor gedora je jednom prilikom rekao da potpuno ispravan tdi ne dimi. i ja mu u to verujem....
Na sve shto su ti ljudi rekli, proveri i protokomer kako ti radi... Meni se desavalo da mi auto lepo vuce, ono kao kida a da pritom purnja pozadi... I mislio da je normalno, sve dok nisam promenio protokomer... Od tada, kida i dalje, a ne purnja nimalo... ;)
E da, i mislim, djubre od nafte izbegavaj....
-
Jel ima nekih simptoma kada protokomer brljavi?
-
Pazi, ja mogu da ti kazem koji su simptomi bili kod mene dok ga nisam zamenio. Dešavalo mi se da pri naglom ubrzavanju osetim da auto gubi snagu na deliće sekunde. Niko to sem vozača nije primecivao. Kasnije se dešavalo da auto izgubi zistrinu, ide on i ubrzava, ali ne kako treba. Ono kao kad ti zagaravi turbina. Pred samo riknjavanje protokometra mi se dešavalo ovo sto sam rekao, da kad vuče i ide kako treba dimi. Dešavalo se par puta da ide super a onda iz cista mira na konstantnoj brzini na autoputu kao knedlu da proguta i poseći ne ubrzava, kako treba. Ni paljenje i gašenje auta nije pomagalo. Jednostavno zadnjih par meseci, nisam imao predstavu sta mu se dešava. Iz cista mira prestanesh da vuče kako treba. Sumljao sam na vakume, ali ne. Kad ga je majstor zakačio na dijagnostiku odma, je izbacio protokomer. Ali to je vec bilo kad je načisto riknuo. Pre toga, jedno godinu dana ranije majstor mi je rekao da brljavi, jer je preko vcds-a gledao parametre i u nekom od mernih blokova maf je izbacao neke bezveze vrednosti.
Dakle to su moja iskustva, stavio sam novi boshov letos i od tada, da ga ne ureknem ide ko blesav :D i ne dimi. Ni malo. Dakle maf kad brljavi ne prijavljujes ecu greshku, al moze da se vidi iz mernih blokova. Tek kad crkne onda izbaci ecu greshku.... Eto, da ne ofujem vishe.....
-
Ma ok, mada meni vuce super...nema problema u tome uopste. To se jedino desilo pri naglom punom gasu, na autoputu, u petoj iz 70 na 120, bacim pogled pozadi, slucajno, kad imam sta da vidim. ranije to nisam video.
-
Brate, u petoj sa 70 na 120 i jos patos.... na 70 treba da si u trecoj bre... udavices taj auto nacisto, a o zamajcu necu da pricam ... :D
Ne bez zezanja, lepo je Miro rekao da ga potezes iz podruma... Nema logike da taj auto terash u petu ako nisi preko 100khm... moje neko iskustvo...
-
U svakom slucaju,nebi trebao da dimi ako je sve ok. Malo da baci na prelazu je jedno ali da pravi dimnu zavesu je drugo,po meni , ipak nije dvojka dizel.
-
ne bre dimnu zavjesu to dobar TDI ne smije!!!
Ali na prelazu ili pri punom gasu iz niskih obrtaja mora zakovitlat neprimjetno do malo bez obzira na ispravnost pogotovo ako mi kroz vene tece nasa nafta biggrin
moj je presao sto se veli boga-oca i prije chipa samo kad sam ga umrtvio i gnjavio kroz grad posle toga je znao da napravi dimnu zavjesu, kad se to par puta razvrcelo do 4300 obrtaja ni kapi vise ;)
ubrzavanje sa tako niskih obrtaja treba izbjegavati ne samo po zamajac nije ni po motor dobro .... voziti konstantno petom na 80 je OK, ali ubrzavati petom sa 80km/h jos naglim gasom je tesko mucenje za auto ;)
-
Pa ga ti natezes petom jel?! hahahha cega druze tu u niske u petoj mora da zadimi malo, to sto ga ti poklopis petom nije produvavanje auta, to moze samo da mu cimne zamajac... kad oces da produvas auto zna se kako se duva, no necemo sad o tome ;)
-
Možda je bolje reći dvaput nego ostaviti ljude u zabuni. Produvavanje može da se vrši i usred grada, u drugoj brzini na 55-60 na sat. Ne mora da se izlazi na autoput i ganja preko 150. Važno je da držiš obrtaje oko 3 i po do 4 hiljade neko vreme.
-
slabo ti je to produvavanje drugom na 55-60 no ajd bolje ista no nista ... licno drugu nategnem na 75-80 par puta kad bas ono nemam uslova i vremena nedje dje je mirnije da to odradim
ali definitivno najbolji se efekat postize na autoputu kad ga zavrdlas cetvrtom do 160km/h pa kad izbaci i onaj poslednji gram garezi to je ono pravo i jos bolje ako nema cuvara zakona pa se malo podrzi na toj przini ... posle toga auto prede ko cica maca ;)
-
poenta produvavanja je da pogori garez iz auspuha,to mora da bude auto put i malo duza voznja jaca,da bi se lonac zagrejao i izbacio to sranje napolje.
to mu dodje nekih 10-15 km.
@Miro MNE +1
-
Hvala drug..meni dimi samo pri kretanju,pogotovo kada ga duže vozim isključivo po Bg-u..posle manje ili skoro nikako,pogotovo kada ga malo izduvam na otvorenom ili autoputu...
-
slabo ti je to produvavanje drugom na 55-60
Ako svakodnevno voziš drugom 55-60 samo minut-dva izbaciće garant sav dnevni garež. Sad, ako si par godina vozio četvrtom 50 ili petom 70 slažem se da ga moraš izvesti sat-dva na auto-put.
-
Hvala drugari, ja ga slabo gazim iskreno, ideja je bila da ga produvam.