VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Wele Septembar 18, 2012, 08:41:53 posle podne
-
I dalje mi nije jasno zasto je Passat CC toliko skuplji od obicnog Passata, ali vec neko vreme me kopka koja je kvaka sa Lupom GTI? Krsteni modeli preko kostaju vise od 5000e, a znam da je Roki nesto pricao da kostaju papreno, pa mi zdrava logika cesto postavlja pitanje iz naslova.
-
zato sto su oba top of the range modela, sto po defaultu dize cenu
lupo je manji od pola, verovatno je simpaticno ljudima da imaju, pa jure, pa skacu cene i tako u krug... slicno kao za korole matore.. nema ispod par hiljada evra, a novija je par stotina plafon
-
zasto je pisljivi smart skup? Zato sto je to nesto "in" "top" "modni krik" .... lupo i CC su isto to kod VW-a samo "u pokusaju", a bije ih i dobar glas i tako to vuce jedno drugo, a i procentualno ih je mnogo manje nego njihovih baznih verzija
ni meni to nije jasno u potpunosti i pravo da ti kazem vise se ne trudim da razmisljam o tome lollol ali je ovo jedino zdravo objasnjenje po meni
-
Meni je to jasno ko dan. . . Hoces top model , hoces sami vrh ponude, hoces rare model, e pa plati prijatelju.. . Isto je sa Tvingom RS, C2 vtr, Corsom OPC. . .
-
aoo miljane koji sami vrh srece ti ;) ne sprada se sa ljudima odje, meni je lijep i sve to svidja mi se ali kaki sam vrh, nista bolji unutra nije od obicnog samo sminka malo agresivniji izgled ;)
O tome se odje radi, zato sto je to VW dje je za to GTI najvise zazluzan MK1 GTI.
-
A jeste vrh ponude Vlado, i to vrh da vise ne moze biti. . . Pricam o vrhu ponude tog modela, a ne VW uopste. . . Pa sta ako mk1 stvorio ime, i treba ga naplacivati. . . A to je drugo sto je nama krivo sto on toliko kosta jer ne mozemo da ga kupimo. . .
Cuper S kosta toliko samo i samo zato sto je njegov predhodnik postojao tako kako je postojao. . .
-
Miljane brate to sto je skuplji je samo ONO GTI! Nista vise, nije skuplji sto je ulozeno u njega ne znam koliko, nista u izradi nije mnogo skuplji od onicnog.
-
Sam sebi si odgovorio, Wele, evo ti odgovor, skuplji je zato sto mu ponegdje pise GTI. . . Koja bi svrha bila postojanja GTIja ako bi kostao koliko i bazni model. .
-
Nije mi logično da je samo GTI jer ima i Polo i Golf GTI, a ne koštaju toliko.
Top model od pre 10-15 godina ni to mi nije baš neki top model, pogotovu ne VW koji je narodno vozilo.
Jedino što mi deluje donekle da ih ima u dosta manjem broju (preživelih), pa kao drže cenu zbog potražnje.
-
Nije brate no je to vrhunac ponude
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA
-
Zato sto taj auto veze nema sa obicnim VW Lupom, zato sto je Alu sasija, siri je nekoliko cm, ima 125 KS iz svega 850kg. Ide kao tane, sto uz sva nasa cipovanja tdi i gti niko ga nebi video na startu, ima opcije sa digitalnom klimom, esp, asr, bord kompjuter, fabricki ksenon, fabricka sportska sedista, garancija na limariju 12 godina na motor 5 godina, gasne sport amortizere i opruge, 15" Bathurst felne, 6-to brzinski menjac, el. stelovanje retrovizora sa grejacima, grejanje sedista (opciono) itd. Tada kada je on napravljen na 90% svetskih modela te su stvari isle iskljucivo u u top opremu samo vise klase, tako mala kola su mogla da sanjaju tu opremu kakvu imaju danas najmoderniji automobili. Eto zato je skup a pre svega izuzetno kvalitetan automobil.
Zato je i CC skup jer je imao u standardu paket ful fulova passata. Ne znam zasto ovo uopste moram da pisem ljubiteljima VW marke lollol beer beer
-
E to je odgovor. Ja sam ljubitelj VW, ali ne VW kustos ;)
-
Roki je objasnio. beer
Cenu odredjuje trziste, a vi nadjite neki auto sa ovakvim karakteristikama.
Druga stvar sto je rekao GT, preko se ovakve stvari mnogo cene, to sto je nama suludo dati toliko para je druga prica. Kad je bila tema o Golfu 2 Limited koji se prodavao za 50 000e u fabrickom stanju svi su pricali da je lik lud. Bez obzira sto je kostao kad je napravljen preko 60 000 maraka i sto je bilo 72 primeraka. bicedobro
-
kako se zove onaj koji vozi vw lupo? Lupež? lollol
-
Roki je objasnio.
-
Da Roki,svaka ti cast.