VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mikelevrelo Septembar 17, 2012, 01:02:50 pre podne
-
S`obzirom da sam ovaj auto uzeo pre nekih desetak dana bio sam u fazi radosti i odusevljenja tako da su mi neka desavanja na autu promakla ali sam ih kasnije ipak primetio ! Sto se tice voznje na plinu cudno je se ponasao,prvo je tesko palio,ler gas je bio katastrofa,radio je kao na tri klipa,gusio se u voznji, da bih na kraju neslavno zavrsio,cim upali odmah se i ugasi. Preskacem dalje pricu vezanu za voznju na plin i vracam se samom naslovu teme !
Prvo sto sam primetio je da nece svaki put u prvom pokusaju paljenja da upali ! Drugi put je ok. U tom prvom pokusaju jasno se mogao primetiti rad motora kao na tri klipa ! U voznji se desava da u momentu izgubi gas to jest stisnem papucicu gasa do patosa a on ne prelazi 2500 obrtaja.Znaci, znam onaj momenat kad dodam gas a on povuce kao nenormalan. Zaustavim auto,zisnem ga po gasu a on u sekundi zakucava obrtaljku !
STA SE DESAVA ?
Svecice zamenjene ! Kupljene nove po katalogu auta !
Pri pisanju ovog posta sinula mi je zamisao da sve ukazuje da su mozda kablovi od svecica u pitanju!
Ali ipak nemam razloga da se dalje izlazem neobaveznom trosku ako to nije u pitanju ?
Pitam iskusnije ?!
-
Moze biti mali (milion razloga-mnogo). Moj savet uraditi dijagnostiku prvo i ustelovati na benzinu normalan rad pa posle stelovati plin. Posto ti se ovo desava (predpostavljam na plinu) i tu ima dosta razloga. Prelisaj malo temu Auto Gas i naci ces dosta slicnih problema, kaoi raznih uzroka tome. Pitanje je kada je filter menjan i u kom je stanju uopste sistem plina, kada je servisiran. mahac
-
Uradjena dijagnostika . Prijavljena greska na cilindru br. 1 . Resetovan kompijuter i na sledecoj proveri ne prijavljuje greske . Auto se i dalje ponasa isto.
-
proveri pumpadiznu i kontakte na njoj na prvom cilindru. Oce da zezaju i kontakti na njima. mahac
-
Ok. Javljam se sutra !
-
Neka ti neko izmeri i kompresiju, ima na netu puno slučajeva izgorelih sedišta ventila
na tim motorima zbog slabog goriva.
-
Ok. Niske. Prava ideja brate bazirana na cistoj logici . Dijagnostika mi je dala smer u kojem treba da se krecem . Znaci,treba traziti tu gresku u prvom cilindru ! Zahvaljujem se i Bobanu-Rusu.
Proveriti kontakte na dizni,sledi u svakom slucaju ciscenje svih dizni,zatim mi na red dolazi provera kompresije ! Ako je u pitanju slucaj izgorelih sedista ventila ili mozda samih ventila onda mi verovatno sledi malo veci trosak . NAJBITNIJE JE DA SE USTANOVI KVAR,kostati mora !
Ljudi, SUTRA KRECEM U AKCIJU i posle se javljam sa rezultatima !
-
Šta bi sa golfom?
-
TEK SUTRA DOLAZIM NA RED KOD MAJSTORA !
NESTRPLJIV SAM DA SAZNAM STA SE DESAVA ?!
JOS NISAM OSETIO DOBRU VOZNJU U NJEMU. ZNAM DA JE U NEKOM MOMENTU ISAO KAO MUNJA,ALI VECINOM SLUCAJEVA JE ISAO KAO MOJ PRETHODNI AUTO, VW POLO IZ 1988 GODINE SA MOTOROM OD 1300 ccm . ZA NIJANSU JE POLO BIO STARTNIJI OD NJEGA . Hmmm....
PA SAD...... ! !
SUTRA JE SUDNJI DAN !!