VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: 1m0r74l Septembar 14, 2012, 03:21:44 posle podne
-
Kako da nastelujem paljenje? U 4-toj brzini slabo vuce i ima neravnomeran rad motora
-
Moras da imas stroboskop za to.
-
Naj bolje ti je kod mehanicara da odes. za stelovanje ti treba stroboskop a ima i niz sitnica na koje treba da pazis a i to sto te zeza mozda je razvodna kapa losa, ja dok sam pogodio dobru par njih promenio, od male privrede covek ne moze da nadje normalne i kvalitetne delove jbg.
-
Vazi, hvala!
-
Ko ti je rekao da je paljenje?
Otpusti malo razvodnik,imas u krug 3 koliko se secam,kljuc 10 i pomeri ga malo-zarotiraj,-ali opet,malo. Trazis najveci broj obrtaja,vidis malo levo ili desno.
-
u krug imaju dva imbusa , jedan iznad i jedan ispor razvodnika , skini svecice poravnaj ih sa spijunima da ti sve budu jednake , platinsku dugmad isto spijunom namesti da ti na bregu odvaja u toleranciji , neka ti neko pomogne za to , stavi auto u brzinu trecu recimo pa neka ga neko lagano gurne dok ti ne odvoji i ne poravna na breg(na osovinici u razvodniku imas taj breg videces) , uzmi ispitaj bobinu koliko baca i proveri kondezator , cesto on ume da zeza a nije skup oko 250din , razvodnu kapu pogledaj kakvi su kontakti na izvodu za kablove sa unutrasnje strane ako su masni ocisti ako su puni riseva promeni i razvodnu kapu nije ti ni ona skupa oko 750 din , naravno kablovi ako su ti mnogo stari i oni mogu biti uzrocnik ... zakretanjem razvodnika u krug pomeras ugao paljenja , tako ce ti se desavati da pomeranjem povecavas ili smanjujes broj obrtaja , na leru al ne mora da znaci da ce ti u voznji raditi pravilno . za pocetak pregledaj kondezator kablove kapu i svecice kao i bobinu . za taj motor mozes kupiti i elektronsko paljenje kosta ti oko 30-50e komplet , ja sam sebi uzeo na bubanj potoku , doneo mi covek iz italije za 35e cini mi se danasnjih 30e da kazemo ... mnogo bolja stvar od klasicnog paljenja ...
kakav ti je karb , koji model imas ???
-
Karburator bi trebalo da je od Zastave 101...
-
Ko te ubedi da ubacis taj karburator :), lako moze i zbog njega da te zeza.
-
mozda ti na karburatoru nesto nije dobro , mada ako lepo radi u leru i lepo vuce u prve tri brzine ne bi trebalo da zeza ni u cetvrtoj . da li ti prilikom naglog dodavanja gasa secka ili kada ujes u malo vece obrtaje ???
-
Taj karburator je stavljen pre par god. kad je crkao njegov wacko u prve 3 brzine vuce odlicno, jedino u cetvrtoj malo zeza...mada mislim i da ne moze toliko da povuce kad je 1100cc...cuje mi se neko lupanje na vozacevoj strani u tocku, rasturao sam sve zivo i nisam video u cemu je problem! I jos jedna stvar....hoce tako da secka kad pustim gas...primer: idem niz brdo u trecoj, cetvrtoj i pustim gas on secka...
-
Pa ako pokusavas da ubijes 160 odma odustani :), ja bi reko da ti karburator tu malo gusi, original njegov ima vece grlo nego taj od stojadina pa mu dodje kao da trcis sa stipaljkom preko nosa :D a mozda ti i negde vuce fals vazduh sve zavisi kako ti je karburator napakovan na granu.
-
koji model karburatora imas , stari ili novi tip , ma motor mu je 1.1 moze zastavin karb lepo da se usteluje na taj motor ;) uz odgovarajuci filter goriva i sam filter karburatora , jel imas prelivni vod na tom karburatoru po tome ces znati da li je stari ili novi tip ???
imas sa strane membranu za dodatni ptisak povezana je preko polugice gasa sa leptirom na njoj stelujes dodatno ubrizgavanje , skinije pa vidi da se nije zaprljala , takodje izvi iz karburatora sa poklopca sraf za dovod goriva i ocisti sito , nemoj dirati sraf na grlu za smesu sjebaces sve onda samo to nemoj dirati ovo drugo malo operi i probaj .. pozzz
i karb ti mora imati povratni vod tj,prelivni zboga same pumpe goriva koja ti se nalazi na glavi radi preko bregaste , ako ti je original golfova a mislim da jeste mnogo vise daje goriva nego zastavina ... pozzzz
-
I ako nema povratno na karbu,moze da stavi sa dvojke 1.6 ili 1.8 prelivnu posudu i resi problem.
-
upravo tako , kosta ti 550din u prodavnici limena , plasticne su i jeftinije
-
ima prelivnu! Imam jos jedan problem, cuje mi se neko lupanje u levom tocku, sve sam rasturao i nikako da nadjem sta je problem!
-
jel lupa kada predjes preko rupe ili neravnine , kako se ponasa kada je dobar put da li se i tada cuje ...
-lezaj u glavcini - kada skines tocak i disk probaj ga rukom pomeriti da vidis da li ima lufta - ako ti stalno kvrcka i zvizducka
-solja amortizera -pre ce biti da je ovo -ako ti se cuje samo preko rupa i neravnina
-
Nee...cuje se samo kada idem malo brze, vise je to neko kao jako zujanje ali zvuk je nekako tup ako razumete
-
Bio je drugi tocak palica...problem je kraj spone, a i poluosovina mi je sumnjiva! Jel normalno da ima lufta kad je vucem napred-nazad (od tocka ka motoru)?
-
normalno je. nesme da ima lufta ni malo kad je mrdas gore dole.
-
promenio sam homokineticki zglob i opet isto blabla
-
jel ti to sam radis druze ??? bez majstora ???
-
Probaj sverni zglob da zamenis, kako si to opisao ne deluje mi kao homokineticki.
-
Sve na kolima radim sam!
-
Na sverni sumnjam i ja, sutra cu njega da zamenim pa cu da vidim....I homokineticki mi nije bio dobar, kad smotam pun levi pucao je!
-
koliko si platio kineticki, i ja bi svoje trebao da zamenim.
-
Nisam kupovao, pre par meseci sam kupio golfa od nekog lika koji ga je prelomio na pola...enterijer, motor i sve ostale stvari su bile ok blink...prodao mi ga je za 100e biggrin sada imam sve rezervne delove
-
hahahah dobar si ti mozes da se igras onda. :D
-
Pa do sada sam menjao, tablu, alternator, alnaser, sedista, zvucnike, homokineticki, diskove, amortizere....itd... :D
-
jesi resio onaj problem sa pokazivacem temperature?
-
Nisam jos....prokuvao mi je pre neki dan boodala nego...radi jos! Nisam imao vremena da slikam da ti posaljem
-
Posto tema glasi "Stelovanje paljenja Golf MK1 1100cc" a ovde se ocigledno na celoj drugoj strani o tome ne pise vec o sasvim drugim stvarima. Tako da ovde ide
(http://imageshack.us/a/img824/232/katanacd.jpg)