VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Šoro Septembar 13, 2012, 09:57:02 pre podne
-
Pozdrav! U pitanju je golf 4- 1,9 TDI(Icrveno),primjetio sam da motor radi neravnomjerno,to sam primjetio kada je auto na leru,osjetio sam da mi sjediste svakih 5-6 sec.dobije blagi potres,koji se jedva osjeti,kao da se strese,i samo se osjeti tu na sjedistu sto se tice kabine. Onda sam digao haubu i posmatrao motor,i vidjeo sam da se svakih 5-6 sec. motor malo zadrma,tako da mislim da je to ono sto se prenese na sjediste. U voznji nemam nikakvih problema,auto vuce dobro. Zna li neko sta bi moglo da bude uzrok ovoj projeni u radu motora.
-
zamajac? jesi mjenjao skoro? ili dizne... pogledaj u mjernom bloku 13 kakve su...
-
senzor temperature rashladne tečnosti zna da remeti rad motora
-
Ima tu dosta stvari: nosači motora, dizne, zamajac, itd. Možda ti jedna dizna ne radi kako treba, nije ni čudo kakvo nam je extra gorivo biggrin
-
Sta treba uraditi senzoru da se provjeri jeli do njega,smijem li ga iskopcati pa upaliti auto.
A sto se zamajca tice nisam ga mjenjao,neznam jeli u svabiji mjenjan.
I evo jos nesto,isao sam jednom kolegi na dijagnostiku,i ugasio je auto i skopcao laptop i izbacio mu je da je motor bez greske. E sada malo mi je to cudno sto je to radio sa ugasenim autom,mislim da to nije bas pouzdano.
-
dijagnostika se radi na ugasenom autu, ona bi ti primjetila da ti dizna falsira
-
To nisam znao,jedan kolega kaze da se radi sa upaljenim autom njemu radiio drug koji radi u AC Quattru,kaze da tada moze izmjeriti pritisak ubrizgavanja na diznama.
Znaci da je ova dijagnostika sa ugasenim autom OK clap,jer nema greske na motoru.
-
Dijagnostika ne može baš sve da očita, mom bratu na Bmw 320d e46 2003 god. 150 ks su otišle dizne a na dijagnostici nije mu izbacivalo ni jednu grešku. Kada je hladan bio baš se tresao a posle skoro ništa kada se zagrejao. Na kraju je menjao sve 4 dizne, stavio je polovne i to zadovoljstvo ga je koštalo 500 evra! Na kraju mu je radio savršeno, crkle mu dizne od goriva. Znam brdo ljudi koji voze dizele i kojima su otišle dizne a na dijagnostici im ništa nije izbacivalo. Pustite te takozvane majstorčiće koji se oslanjaju na dijagnostiku, bez razmišljanja i pameti ne možeš biti majstor. Moj ti je savet da nađeš dobrog majstora. Jedan lik je kupio nov Mitshubishi Lancer dizel i posle samo 1-2 god. su mu crkle dizne zbog goriva.
-
Ok hvala na savjetima,i ja nesto sumnjam najvise na dizne,mada mu ponekad naspem ATF-a u naftu da je poboljsa,ali je fakat gorivo lose.
Jos sam se sjetio jedne stvari,kod mene na TANDEM pumpi povremene ostane trag nafte kao da je malo ispusta ali bas neprimjetno nije da kaplje vec samo mali trag ostaje kada prstom prodjem ispod nje,moze li to mozda biti problem.
-
jesil siguran za to atf ulje
-
Jbg dosta raje to sipa u naftu da je poboljsa,a i takodje dosta majstora to preporucuje. A i sam ATF se pravi od nafte tako da mislim da nemoze skoditi. Cak sam cuo da neki majstori prociscavaju dizne tako sto puste auto da radi nekoliko minuta na samom ATF-u, i poslije toga sistem za ubizgavanje bude kao nov,koliko je tacno neznam.
-
Meni je auto dizao gas i treso na 5-6sec. Menjao sam senzor rashladne tecnosti i AGR ventil je ociscen. auto vise ne doze gas, ali i dalje na 5-6sec se oseti blago trzanje. Inace menjao sam to u VW servisu, kada sam ih pitao sta moze biti oko ovog trzanja rekli su mi prvo moze biti zamajac a ako nije onda mogu biti dizne. Kad mi reko cenu zamajca ja se okrenuo i pozdravio. auto ide normalno, vuce ekstra samo na leru se to oseti. Tako da sam ja to i batalio. Ako resis problem javi. Toliko od mene.
-
Ja sam sebi ocistio i EGR i Inteculer,a nisam imao tih problema sa gasom. Javim sta ce biti samnom,treba nam jos koji savjet sta bi moglo biti pa da picim majstoru. Mada me sada gollica ovo sto malo kvasi na TANDEM PUMPI,mozda tu mjesa zrak.
-
Imal ko savjet za ovo moje podrhtavanje sta da radim,dali moze biti uzrok ovo na tandem pumpi.
-
jel kod tebe PD motor? koliko je kw?
to za atf ulje sam cuo da se sipa samo u starije(bosch pumpa) dizele...
ipak su dizne na PD mnogo osjetljivije na to, ja to ne bih sipao...
a sto se tice dijagnostike, na ugaseno auto mozes vidjeti samo ima li greski, a da bi vidio koliko ubrizgavaju dizne, tlak turba i ostale vrijednosti, mora biti upaljeno auto i gledati mjerne blokove, npr za dizne je br 13...
-
U pravu je limp.
Ako šteka dizna nemožeš to vidit jer dijagnostika to ne prijavljuje kao grešku.
Trebalo bi sa upaljenim motorom pogledat mjerne blokoveza dizne.
Koja je bila dijagnostika?
-
A da provjeriš ti,prije svega,remenicu alternatora?
-
ja sam slican problem imao na audija 1.9 PD , bio je senzor radilice...
-
Kod mene je pumpa dizna,74kw ,a sto se tice dijagnostike vjeruj da neznam koja je bila. Ovaj je skopcao na ugaseno auto i izbacilo mu da nema gresaka.
-
Raja juce sam radio dijagnostiku sa upaljenim autom,sve pregledano,dizne ,turbina senzori i sve je OK,ali se osjeti opet ono blago podrhtavanje..
E ovaj majstor mi kaze posto on radi u servisu ASA-Sarajevo,da moze biti do nekoliko stvari. Naprimjer kaze da moze biti da zubcasti nije dobro uzubljen. Vase mišljenje?
-
Pokazao bi na dijagnostici ako nije dobro uzubljen. a i to bar nije problem proveriti.
-
zamajac 100%
-
Djole reci mi dali ja sam mogu provjeriti dali je dobro nazubljen,kako se to radi.
A majstor kaze da nije zamajac jer to potresanje nije konstantno,nekada se osjeti nekada ne,e sada sta raditi neznam vise.