VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Zlocesti Septembar 13, 2012, 12:20:59 pre podne
-
Pozdrav drugari .. posle duzeg vrmenena bez problema .. evo problema:(
Elem .. u pitanju je menjac ... kako sto i neki znaju imao sam problema sa njim da cimne kada prebacuje brzinu.. posle zamene ulja to se stabilizovalo .. cimao jeali osetno manje .. nekada se zajebe pa necima u opste:) ali sada se javlja totalno drugi problem .. i potpuno me izludjue..
znaci auto upali normalno krnee normalno .. i zaglavi brzinu ... kolio sam ja video problem je bio iz druge u trecu ... probaovao i na tip tronic i ovako nece .. na pit pronicu se desi da promeni broj brzine na bordu ali ne promeni brzinu ovako ...
nasao sam mu i caku kako da ga nateram da radi ..
prva je da ga vozim do blokade .. dok ne navuce nekih 60km a onda naglo pustim gas i malko mu dodam .. tada imam osecaj da prebaci u cetvrtu .. e ako odmah popustim gas ponovo se vrati u drugu i zaglupi .. a ako nastavim sa gasom onda prebaci u petu i posle 2 3 minuta voznje radi normalno ..
drugi nacin je da jedno 10 minuta radi u mestu ugasim ga upalim i onda proradi :(
kada sam ga kacio na dijagnostiku jednom prilikom mi je napsio gresu da je neki solenoid 6 u kratkom spoju ili ne da nije povezan .. ali to je bilo pre ovoga .. nisam stigao sada da ga metem na dijagnostiku ...
ima li neko u opste pojam o cemu se radi
-
drug moj prepravljaj to na klasicni mjenjac. taj te jebe evo tri godine
-
nije jebao god i po dana :) bi ja ali sesa neda navikal nogu :)
-
Brate napiši koji auto voziš!
-
bora pd
-
131 ks asz automatic tip tronoc menjac 5b
-
Sive boje, ako je nije prefarbao :D
Imash na forumu pisalo se o nekim momicima koji rade menjace... Okretnica 46 mirijevo i neki na karaburmi... Cuo sam pre par godina za neke momke u Jagodini, ispod palme na obali akva parka. ;) Tada su ih hvalili kao ok majstore, i kao povoljne, sad shta je i kako je pojma, ne znam, ne vozim automatik....
Mada ako majstor kaze da prepravljash na manuelni.... Ipak on zna kakve su cene...
-
taj na karaburmi prevarant tezak ... ja otiso da mi vidi nesto .. on pod hitno generalnumenjaca .. neka ludila od elektronike kompijuteri .. ulja .. izadje na 2000e .. a nista mu nije ni bilo .. to je bilo pre 3 godine .. ovi iz jagodine ista prca .. niti su pogledali videli odam lamele neko specijalno ulje . od 45e litra a inace ide 8l neki filter ko od zlata da je 90e ... ma sve folirati . samo da sisaju neupucene ... jel su kao oni jedini majstori ..
-
Jbt. za te pare, bre njemacku da posetish da ti ga srede :D
-
Moj drugar je prosle godine kod tih u Jagodini dao 24.000 RSD za zamenu ulja i filtera na obicnom automatskom menjacu.
Passat B5.5.
-
mene izasla zamena ulja i filtera 3,500dinara + ulje 900 kinti febi i filter 1200din isto febi
-
mozda lupam ali zato ti i radi tako menjac , bice da mora nesto kvalitetniji a samim tim i skuplji odabir ulja i filtera, ja tu nebi stedeo
-
mozda to nema veze sa uljem i filterima jer automatik kod vw audija svaki ima neku "fabricku" gresku wacko,najbolja solucija,prebaci na manulni,manje cete kostat nego cimanje i popravljanje tog,to je nemoguca misija
-
krsteni dijagnosticar ce ti reci u cemu je problem .... ako je solenoid crko onda ili njegova zamjena (tesko ga nac kod nas a iako ga nadjes dosta komplikovana popravka i skupa) ili cijeli menjac novi tj polovni koji radi .... ako je elektronika onda centralnu jedinicu od tog menjaca isti tip polovnu .... ali da odma radis kompletnu reparaciju od 2000e okaci taj savjet macku o rep... dodaj jos 1000e i nedje vani ces je uraditi kako treba da nikad vise ne boljeglavas oko njega ;) nasi majstori su "cudo" (cast izuzecima)!
zamjenom ulja kad su prvi put poceli problemi samo si produzio agoniju .... malo si mu olaksao ali kvar je i dalje ostao .... ti solenoidi su im veliki problem ali traze i kvalitetno ulje .... znam da u neke audi tiptronic ide neko ulje koje kosta 70e litar ali u boru ne tamo ide ono jeftinije i kompletna zamjena ulja i filtera je do 100e i tu se ne isplati stedjeti nikako
vozio sam par puta tiptronica i lako bih se naviko na njega tako da svatam sto ti je tesko odvojit se od njega ... licno manuelni vise pogledo ne bih da ga vozim duze vrijeme ... a tek DSG biggrin
-
nije najeftiniji .. febi je ok marka .. i sto je najvaznjje nije neki fush .. tako da ono .. jel zna neko gde mogu da se kupi ti solenoidi ventili . i jel to mora da se rastura ceo menjac ili moze samo tamo gde je ona glavna ploca ..
-
misim da se rastura cio menjac zato je i toliki problem ga zamjenit .... bolje ce ti rec gedora ili neko strucijni
-
Nek ti je Bog u pomoc,ali moj ti je savet, skrpi to malo i menjaj auto. Nikada neces biti siguran u taj menjac vise.
-
A sto ne kontaktiras ove u Sopotu, mislim da su najbolji u Srbiji za te menjace. Inace tiptronic na autu od 10godina starosti nema nijedan da valja
-
Nek ti je Bog u pomoc,ali moj ti je savet, skrpi to malo i menjaj auto. Nikada neces biti siguran u taj menjac vise.
ako ga bude krpio kod nas nazalost si u pravu ... da ga skrpi nedje kod ljudi koji se u to razumiju druga bi prica bila
kakva je procedura prepravke na manuelni menjac? Sta ide sve, zamajac, set kvacila, menjac manuelni, drzac menjaca, poluosovine? kolko bi to evropskih iznosilo otprilike?
-
ja bi samo ako je to moguce prepravio tip tronic na dsg :)
-
Eh kada bi bilo moguće clap
Javljaj šta si uradio ali ja sam mišljenja da je kada dodje do kvara automatskog menjača i kada treba izdvojiti veću sumu novca za popravku,bolje izvršiti prepravku na manuelni ako to neko može korektno da uradi.Mislim da je to u Šabačkoj varijanti izvodljivo za manje od 1000e uz ostavljanje svog menjača i ostalih zamenjenih delova...Pozdrav.