VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: jazmaj Septembar 08, 2012, 04:44:43 posle podne
-
Pozdrav raja... evo mene opet sa temom o pritisku ulja na mom VW Lupo 1.0 MPI. Naime imao sam problem sa lampicom koja se pali gasi i tako to. Od tada sam odoradio sljedece. Zamjenio uljnu pumpu, letece lezajeve na radilici, mijenjao ulje i filtere i stotinu cudesa... prije neki da odem kod majstora i promjeni pumpu odradi filter ulja i ulje... vozio 100 km super, motor prede kad ono opet lampica za ulje... danas bio sa njim cova hoce da propane u zemlju, nije mu jasno kako i sta se dogadja. Dijagnostika pokazuje kvar lambda sonde, ali ona je za iizduvne gasove i kontamo da ne moze da utice na pritisak. Karike su ok, svjecice nisu ni malo uprljane, sve kako treba ali lampica se upali cim se motor zagrije. Opet molim za pomoc...icu ja kod majstera u ponedjeljak, ali interesuje me vise misljenja sta bi moglo da bude... hvala unaprijed.
-
Mozda ti ne valja onaj senzor pritiska ulja...
-
i to sam zamjenio.
-
Mozda i on ne valja... ili se zapusio.
-
pa ne znam kupicu jos jedan... potrosio sam do sad para mogao sam novi motor da nabavim :D sve ovo je ono je a ono ne pomaze...onda ni majstori ne znaju, vec sve mjenjaju redom pa sta se potrefi... zafrkana situacija. blink
nije mi jasno samo... zasto se ne pali kad je motor leden, samo kad se zagrije... pumpa je nova, znaci baca isto i kad je rijetko i kad je gusto, testirali smo je prije ugradnje, bacala je naftu, znaci nema sanse da nevalja. elektronika isto... nemoguce da ne radi tek kad se auto zagrije... to ne bi trebalo da ima veze, mislim na zujaalicu u komandnoj tabli. E sad gledao sam po raznim forumima neki pominju dva indikatora za ulje, ja vidim samo jedan i nalazi se ispod bombine sa desne strane motora, na glavi motora.
-
Kupi samo orginal senzor ili stavi polovan, nipošto nove kopije.
-
a kako da znam da li je original ili kopija ovaj sto sam uzeo bio je sasvim slican onome sto sam skinuo :huh:
-
Kopije su Swag, Febi, itd. a orginal možeš samo uzeti kod ovlašćenog distibutera delova za VW.
-
taj 1,0 ima problem sa lezanjem bregaste u glavi, mislim da je to najlosiji motor koji postoji.
pojave se risevi i gubi pritisak kad je vruc
-
postoji li nacin da se to sredi ili moram drugu glavu da uzimam ?i da li su ti risovi vidljivi okom,ako budem uzimao drugu glavu kako da znam da je dobra?
-
Možda ti je najbolje da zameniš ceo motor tj. da staviš jači koji se pokazao. Pitaj Gedoru koji je najbolji motor za taj auto.
-
najbolje je prodati to promaseno prevozno sredstvo, koje je daleko od imena automobil.
-
hahahahah
-
ma najbolje uzmi golf dizel sa predjenih dva miliona kilometara...ne slusaj razne majstore,imam takav motor vec tri godine i ni jedan kvar na njemu!!! samo pazi sta sipas od ulja od njega,najboilje ga oteraj u vw servis oni ti prodaju originalne delove (filter ulja za tvoj auto je 950 din)
-
Dizel nipošto, samo teraj benzince ali naravno jači ;)
-
bolji je jaci auto ali registracija skupa :) a tek gorivo :)
-
Dobro, malčice jači biggrin
-
ma najbolje uzmi golf dizel sa predjenih dva miliona kilometara...ne slusaj razne majstore,imam takav motor vec tri godine i ni jedan kvar na njemu!!! samo pazi sta sipas od ulja od njega,najboilje ga oteraj u vw servis oni ti prodaju originalne delove (filter ulja za tvoj auto je 950 din)
ko pominje golfa dizela? o cemu ti pricas? ti ga imas tri godine i nisi imao kvar i sta s tim?
kupovali su ljudi i juga i prelazili po 100 000km bez otvaranja motora. a vecina ih produva na 30 h km. to se zove jedan od sto. od tog lupovog motora glava na otpadu kosta vise nego za bilo koji tdi. sta mislis sto?
od tog usranog lupa mjenjac na otpadu je skuplji nego od a6 audija, sta mislis sto?
zato sto im crkava sve zivo osim one sipke sto drzi haubu kad je otvorena.
nemoj da mlatis bezveze, mozes samo prenijeti svoja iskustva kao vlasnik, a o kvalitetu tog motora i kompletnog auta bolje ti je cuti.
-
Jbt, pa shto drze cenu onda? LJudi nisu upuceni, ili je slabijim polovinama "zgodan" za do pijace... :S
-
jeftina registracija i potrosnja manja od upaljaca.
-
hm... pa ima tu svega, motor nije sjajan, ali ne crkava bas sve :D rezervni tocak je jos citav lollol salu na stranu... poja nemam vidjecu jos danas sa majsterom sta je. Rijesio bih se ja njega al ne mogu ljudima da prodam pokvareno, cuce se uglavnom. :D hvala na
savjetima :D mahac