VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: kadi Septembar 01, 2012, 08:08:37 pre podne
-
Jutros da upalim auto,dajem kontakt i vidim mali dim da izlazi iza volana,negde na spoju volana i letve???kontakt brava ili sta?auto golf 2 benzinac
-
wacko niko?
-
Ablender. Verovatno deo gde se prebacuju svetla.
-
ablender / raketa ... meni je tako par puta pa sam zamenio... odvratan trip
-
znac zamenim rakete i to je to,mislio sam da je nsto gore,hvala puno
-
To ti se desilo zbog sode. bleh biggrin
-
Pre zamene rakete pregledaj potrosace koji su vezani na nju, ako si dodao neki potrosac bez releja mozda ti je zbog njega izgorela.
-
brate ,ja nista tu budzio nisma jedino da kazem ,ako to ima veze ,sirena me zeza vec duze vremena,ponekad se sama upali,pa moram skroz da je rastekam tamo pod haubu ,drugacije nece da stane,kad dam kontakt pistiiiii lollol,promenicu rakete obe pa da vidimo
ivane ne zajebavaj lollol,pre ce se to tebi desiti lollol lollol
-
kada namotavas volan ili pritisnes volan ka tabli sirena se upali bez pritiska na taster , isti problem sam imao , prespaja ti negde u kontaktima , elektricar je meni sredio za 15 min.
-
gle foru, ako ti nije original sirena sto je naj verovatnije slucaj, onda imas na toj sireni stalnu masu a kod tebe se u stvari u volanu prekida minus i kad ti spoji na sasiju onda svira non stop, lako moguce da ti je i zbog toga zadimila raketa.
-
druze stalna masa ti je spojena sa sasijom u motornom prostoru na letvu volana i preko zglobne veze ide dalje na stub upravljaca itd... dakle on stalno ima uzemnjenje sto se dalje preko sasije prenosi na akumulator itd... , u volanu bi trebao da ima jos dve zice iza polugice za pritiskanje ako se nevaram tu mu je dovedena struja jedna stalno svetli i ima struju jedna ne , ta druga kontaktom kada pritine dodiruje malu oprugicu koja se nalazi na mehanizmu iza i dalje prenosi do sirene kontakt ... u minusu nema struje ... jedino ako ti rakete imaju drugacije funkcije ... pa nije ovaj sistem
-
a ja te nista nisam razumeo lollol,a sto se tice dima,jutros dajem kontakt i zapusi ko dim sa cigare,malo manji,nista nisam stiskao , menjao duga,kratka...
-
druze stalna masa ti je spojena sa sasijom u motornom prostoru na letvu volana i preko zglobne veze ide dalje na stub upravljaca itd... dakle on stalno ima uzemnjenje sto se dalje preko sasije prenosi na akumulator itd... , u volanu bi trebao da ima jos dve zice iza polugice za pritiskanje ako se nevaram tu mu je dovedena struja jedna stalno svetli i ima struju jedna ne , ta druga kontaktom kada pritine dodiruje malu oprugicu koja se nalazi na mehanizmu iza i dalje prenosi do sirene kontakt ... u minusu nema struje ... jedino ako ti rakete imaju drugacije funkcije ... pa nije ovaj sistem
Imas i modela koji imaju obrnut sistem , tj imaju stalnu struju na jednom kontaktu od sirene a minus se prekida u volanu, to su obicno sirene sa dva kontakta tj prikljucka za dve zice.
-
ne razumem se puno u elektriku 99 posto je original sirena,ima dve zice do nje,to je sve sto sam video biggrin,trenutno su zice izvadjene zbog tog problema,otovricu to sve sutra oko volana pa da vidm sta spaljeno biggrin
-
a ja te nista nisam razumeo lollol,a sto se tice dima,jutros dajem kontakt i zapusi ko dim sa cigare,malo manji,nista nisam stiskao , menjao duga,kratka...
skini plastike i vidi kakve su ti zice na dzeku za bravicu paljenja , mozda su ti nagorele zice ??? neznam probaj pa javi sta je
-
ne razumem se puno u elektriku 99 posto je original sirena,ima dve zice do nje,to je sve sto sam video biggrin,trenutno su zice izvadjene zbog tog problema,otovricu to sve sutra oko volana pa da vidm sta spaljeno biggrin
kako mislis izvadjene ??? kada skines papucicu sirene iza imas dve zice i one su skinute sa kontakta ??? jesu izokirane ???
-
djole napisa da je raketa,znam da se on razume dobro u te stvari,mada mi kazu da moze bit i kontakt brava,otvoricu pa javljam,ako se ne zapalim ui medjuvremenu lollol
-
kada das kontakt u jednoj zici imas uvek struje ako si ih skinuo i nisi izolirao a vratio ppoklopac tj.papusu sirene na volan i one slobodnu plesu unuttra iza poklopca onda su se dodirnule i zavarnicile , ja sam isto sam pokusavao to da popravim i dodirom te dve zice dolazi do vranice . 100% je tako bilo kod mene i pusta dim naravno ako duze drzis spojeno , skini poklopac i odvoji zice pa probaj onda kontakt , ako nedimi ako pali onda je to to ... pozzz
izvini nisam procitao dobro brzoplet sam , ako nisi skidao nista iza papucice onda gledaj kontakt bravi ...sorry boodala
-
ma ok je,upijam ja sve polako al sigurno biggrin,pogledacu pa javljam,a vozio sam danas ceo dan,toga nije bilo vise,samo jutros
-
pogledaj sutra i osigurace moguce da je neki izgoreo kad je zadimilo, taman ces tako znati sta te i zeza u odnosu na osigurac koji je crko, ako je crko naravno ;)
-
pogledacu pa javljam,hvala puno
-
Koliko gluposti u jednoj temi boodala
Ulozak brave ne verujem da je, on je napravljen da trpi veliku struju ali opet nije iskljuceno.
Mislim da je najpre prekidace gde se prebacuju duga i kratka svetla ili moze da bude i prekidac za brisace.
A nijedna sirena ne radi preko plusa, svaka radi preko mase od danas pa unazad 30 godina.
-
Ako su duga i kratka svetla na relejima, sto pretposatavljam da je kod dvojke slucaj onda prekidac za duga i kratka svetla i nema neko veliko opterecenje.
-
Dvojka nema fabricki releje za svetla mahac
-
Pa ako prijatelj ima H4 sijalice u farovima a nema releje onda je naj verovatnije zadimio prekidac za kratka i dugacka. mahac
-
pa koje bi druge nego h4 u golf 2 blink?
-
pa kako onda moze bez releja aj elaboriraj pls?
-
Prosto, ima neke gajtane ispod table i kroz njih prolazi struja do sijalice... I to sija bicedobro
-
boodala lollol
-
Koliko gluposti u jednoj temi boodala
A nijedna sirena ne radi preko plusa, svaka radi preko mase od danas pa unazad 30 godina.
pa jel ima tu negde struje u sistemu kod te famozne sirene ??? sta je masa ???
znaci ako nabodem dve zice na sirenu i obe zice naslonim na akumulator na -(masu) svirace! ili ako jednu stavim na plus drugu na minus ...
prespavao sam neke cake majstorske ocigledno , ali stojim iza svega sto sam napisao ;) , ili sam jednostavno glup da razumem , moracu vise da ucim :)
-
Nisi glup vec brzoplet bicedobro
Na svakom autu preko volana se prenosi masa za sirenu. E sad, kod VW do 96-97 godine je to islo direktno do sirene, + dolazidirektno sa kontakta a masu dobija kada na volanu pritisnes. A napravljena je i opcija samo da se ubaci relej 53 (ili bilo koji prekidacki) i da masu dobija preko njega da se ne bi trosili kontakti na volanu.
Tako je na VW, kod fiata recimo jos od tipa i tempre to ide preko releja, tako je i na renoima a kod opela je isto kao i na VW.
Kod novijih je to sve preko releja odradjeno a na ovim od 2003-2004 ide preko elektronike.
-
meni kad je vruc auto bas kad ga vozim mozda pola sata ono , i sad kadga ugasim i i povucem rucicu dugih svetala ka meni (da ablendujem sa uasenim autom) tad mi se upale svetla i kontakt, ili kad gurnem volan dole opet kontakt , ali retko se desava nego sto ce jednom da se desi pa cu da odem kod elektricara..:D