VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: MilosKrsta Septembar 01, 2012, 02:24:26 pre podne
-
imam golfa benzinca 1.6 sa el karburatorom ili 2ee ,elektronac...i menjao sam kar i kompjuter i sad je krenuo ponekad u vonzji da digne obrtaje i moram da ga ugasim i opet upalim i obrtaji su odlicni,promenio sam crevo vakuuma ali opet digne obrtaje ponekad..sta moze da bude u pitanju? sve sam isprobao i opet nista ne pomaze..molim za pomoc i jel postoji mogucnost kompjuterskog stelovanja tih obrtaja ?? HVALA UNAPRED!
-
Ja sumnjam na vakum na samom karburatoru...
-
sem njega postoji li neka mogucnost da je nesto drugo
-
Naravno da moze, ali ovo je problem za koi ja znam da je veoma cest, sto ne mora da znaci da je on. mahac
-
hvala na savetu,imam ponudu da dam moj kar i komp i dodam 50e i covek mi da monopoint i gratis ugradnja i to je covek iz mog grada i ne znam da li cu da pogresim ako to uradim?
-
Menjaj odmah. Ja sam imao isti problem kao i ti. Kada sam kupio auto nije radio karb 2EE, ja bio uporan da sredim to i jedva nadjem majstora koji je resio problem. Kostalo me 80 eura sa delovima i rukama, medjutim terao nekoliko meseci i ponovo ista prica. Posle toga sam umesto 2EE stavio 2E3 karb sa vodenim saugom koji sam na vw otpadu platio 50 eura, i nekako resio problem jer na ovom neradi saug. Ako hoces da se resis muka menjaj karb ker za 2EE nemas majstora u Srbiji.
-
druze,ja imam 2ee na mom golfu,tako sam ga lepo prostudiro da bi mi i taj inzinjer iz pierburga sto ga napravi pozavideo lollol,otisao ti je regulator,tj,vakuum ler gasa kao sto rece boban,zameni to i resio si problem,e sad je problem naci taj deo dobar i sto to niko nece da rasparuje od karba,on ima neku gumenu membranu u njega koja vremenom pukne i to se desava kod tebe,a sto se tice tog prebacivanjaa na monopoint uradi to i spremi se da dajes duplo vise para za gorivo,2ee dobar nece preko 9 po lokalu,po toj maloj potorsnji je poznat ,monopoint je sve samo ne mali potorsac mahac
-
... i jos nesto ,za taj karb ti ne treba majstor jer on nema stelovanje,sve radi elektronika,veruj da je 99,99 posto kvarova samo do regulatora,uzmes golfa 1,6 sa 2e2 karbom i sa 2ee ,ko dva auta razlicita auta,moj drug ima golfa 1,6 sa 2e2 ,besprekoran,ko nov ,ispod 11,12 ema sanse po lokalu,emni guta do 9 ,ponekad i manje,a eksplozivniji je na gas duplo...meni je regulator bio crkao pre dve godine,sam skunuo ,zamenio i postavio,samo ubacio dzekove na svoje mesto i upalio,to je to
-
Da a reci mu da zimi 2EE ide i do 15l i jace.
Slazem se da je 2EE nezamenljiv u odnosu na druge karburatore ali kad pocne da se kvari nema gde delovi da se kupe. Kad nadjes na otpadu niko nece da rasturi karb a da kupi zbog jednog dela ceo karb i to neide.
-
ko to kaze da ide preko 15,jesi vozio ti 2ee?bas taj 2e2 ide tako zimi jer ima onaj poznati sauk sa 15 minuta voznje preko 2000 obrtaja dok se ne ugreje voda,2ee ima sauk 1100 obrtaja i to 10 sekundi,dok mu gas ne taknes, ista ce ti delovi????kupis drugi i kraj,da je toliko los ne bi na ebay svaki istero preko 150 evra,u nemackoj ejj...meni je zimus trsio 10,po snegu i 11 al ne vise,isao na more sa njim,prosek 6,25 i to 30 posto svrckanja po lokalu tamo
-
imao sam 2e2 u ponudi 30e,ali nije to to..meni zimi 10,11l plina ali imam jos dva karburatora u garazi pa da proverim..inace makar ubacio dizela ali da stavim 2e2 nikad...necu da skidam fabricku elektroniku...imam coveka koji ce iz nemacku da mi donese ispravan za bagatelu. ali nisam cuo da monopoint guta benzin
-
Ja sam vozio 2ee i pisao vec o tome. pricaj malo sa gedorom nek ti covek kaze sam u vezi tog sistema.
-
sta ima ja da pricam sa bilo kim,znam dovoljno,bar o tome,mene sluzi vec 7 godina
-
Bas zbog problema sa karburatorom 2EE i vakumom na njemu oko ler gasa kod clana @kadi, ja sam upoznat u detalje jer sam i sam licno trazio za njega taj djavolji vakum. Zbog toga su mi simptomi poznati i zato sam i napisao u pocetku teme da je u pitanju on. mahac
-
obrni okreni opet je on,dize se prasina ni zbog cega oko tog nazovi famoznog 2ee,a dovoljno je uzeti unimer u ruke i prekontrolisate sve el.jedinice na karbu i znaces sta je u pitanju,imam nekih linkova kuci i rado cu ih poslati,mogu pomoci,bitno je prekontrolisati elektricnu instalaciju karba,koja nije velika,da li ima prekid neka zica od kompjutera do el.jedinica na karbu,svee masu da su na mestu...ali na kraju sve dodje do regulatora,ja sam bobana pitao za taj regulator jer mi je auto malo nemirno radio na leru,mada je to kod njih skoro normalno jer ipak je 20 godina stara instalacija..nasao slucajno za 2000 dinara ceo karb koji je lezao 5 godina,ajde reko nisu neke pare,da probam,skinem taj regulator i postavim,evo pred ko macka vec vise od pola godine,meni je majstor uzimao samo 1000 dinara da ga pogleda i vrati,fakticki samo,video sam da pojma nemaju,cim otvori haubu kod golfa 2,svak misli da je potreban samo srafciger i kljucevi 10 i 13,cim vide zice nece da radi,samo kazu to niko ne zna da radi ovde,ja sam pukao 100 i nesto evra na te kvazi majstore al opet mi nije zao jer nikad ne bih menjao za 2e2 ili ne daj boze neki sa keca karb kao sto ovde neko predlaze... i nka kraju ,mora se ponekad uloziti u auto staro 20 i vise godina,tipa price prosle godine sam dao 100 evra za njega pa opet isto ne piju vodu,oa obicno se to desava kod tih karbova i uopste kod auta koja se slabo voze
-
kadi mi je sve lepo objasnio covek,i moram da krenem u potragu za nemackim karb. 2ee jer ovde u srbiji tesko ko ima kvaliteta,bas bas ono da te pogodi sreca..a sto se tice majstora u vranju su svi neznalice,i kad god sam otisao da mi naprave jednu stvar uvek sam preko toga radio jos 2 jer ne znaju da rade,samo cuk i kljucevi sto kaze kadi 10 i 13
-
u nemackoj na otpade moze zamale pare da se nadje,tako mi rece jedan drugar,na ebayu su papreni ispod 100 ,15o evra nema sanse ako je u ok stanju,mada se kod njih nikad ne zna,moze i sijat,al mu regulator kaput wacko,za 7 godina ja nisam jedno kablo zamenio na svecima,nikad mi auto nije strecnuo,zatrokirao,nikad,vuce ko lud,drugo grlo kad otvori ko da ima 100 konja a ne 70,ja sam prezadovoljan,dodje par ljudi i kaze makni to g...o i gotova stvar..i postavi od juga,ide ko lud boodala
-
@kadi na koliko obrtaja ti otvara drugo grlo?
-
stvarno nisma obracao paznju,na 3500 ili nesto vise
-
ja mislim da drugo grlo otvara oko 3200-3500
-
pa moguce,ne obracam paznju nesto puno
-
meni otvara negde oko 2500...a karburator mi je 2E...
-
pa verovatno to zavisi i od nekih drugih faktora,mislim da nije fiksno,zavisno od stepena prenosa,u manjim brzinama na vecim obrtajima i obrnuto kao i od opterecenja auta,uzbrdo,nagla ubrzanja i slicno...