VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: markomiha Avgust 31, 2012, 10:10:18 posle podne
-
POMOC POMOC,
upravo nisam mogao da upalim auto, koje je do sada radilo palilo besprekorno... Nece ni da zavergla, samo se sve ugasi.. Dakle nije akumulator, svijela svijetle kao da je na 220v prikljucen, sve je normalno ali kada okrenem kljuc cuje se tak i kontrolna tabla se zamraci.. MRTVO!!!!
Inace, danas sam vozio par kilometara, po prvi put u zivotu, na crvenoj lampic... POSTOJI LI, pitam postoji li, posto nemam pojma, kod tog golfa kakva blokada, kada je malo goriva, da ne bu slucajno palio auto, da ne bi pumpa ostajal nenatopljena ili tkao nesto!?!?!?!?!?
helppp :)
-
Koji auto,koji motor...
-
Golf 4 TDI 66KW.
-
Ja danas zamenio akumulator, sve isto kao kod tebe, isto svetla svetle ubijaju.
Napon starog akumulatora 12,7 V ali amperaza... nikakva.
Pali na kablove i pravac neka prodavnica akumulatora da ti provere amperazu, usput spremi neki dinar (izvini, Evro) za nov akumulator!
pozz
-
Da,prvo ides na jeftiniju soluciju pa ako nije akumulator onda kod elektricara da ti radi servis alnasera.
Ako pogasi lampe,znaci nema napona dovoljno,sto sve lici na akumulator.
-
akumulator menjaj, prespoji na kablove ako upali onda je 100% akumulator ako ne upali menjaj alnaser ili proveri masu
-
imas li alarm?jel on radi kako treba?
-
I ja kontam da ti je akumulator crko.
-
Evo ti jedan veoma prost savet. Skini uvece kleme sa akumulatora. Prikaci ispravljac na njega i ostavi do ujutru. Ako je do samog akumulatora onda ce upaliti sigurno. A ako je do necega drugog nece imati veze da li je akumulator dobar ili losiji.
A evo ti i drugi savet da proveris akumulator, ako ima mogucnost da se cepici na celijama otvaraju. Kupi u auto delovima ili na pumpi bometar i proveri u svakoj celiji koncentraciju kiseline u njima. 99% sam siguran da ti u samim krajnjim celijama gde su izlazi za kleme nece pokazati nista drugo osim vode. mahac
-
Ajde da ja ne otvaram novu temu,imam sličan problem na G2 1.3
Naime,kad dam kontakt sve normalno popali lampice,ali kad treba da zavergla samo krene na momenat i stane.To je znalo s vremena na vreme i ranije da se desi,ali bih uvek upalio.Krene-stane i onda od jednom kao da probije,zavergla normalno i upali bez problema.Auto nije paljen jedno 4-5 dana
-
A jesi li probao neko resenje koje je gore napisano?
-
Nisam stigao.To sam primetio pre sat-dva.U svakom slučaju odneću akumulator kod majstora da ga pogleda,kad uhvatim malo vremena,nego me čisto zanimalo da čujem još neko mišljenje
-
Tebi na Golfu 2 moze biti i do alnasera ili brave, ali u svakom slucaju proveri akumulator i kleme na njemu da li su dobro stegnute i da nema oksidacije na njima prvo. mahac
-
Imao sam isti problem kao Sasa90. Servisirao sam anlaser i resio problem.
Tj. problem su bile biksne.
-
Ajde da ja ne otvaram novu temu,imam sličan problem na G2 1.3
Naime,kad dam kontakt sve normalno popali lampice,ali kad treba da zavergla samo krene na momenat i stane.To je znalo s vremena na vreme i ranije da se desi,ali bih uvek upalio.Krene-stane i onda od jednom kao da probije,zavergla normalno i upali bez problema.Auto nije paljen jedno 4-5 dana
Jel ti ovako vergla?
http://youtu.be/aIxwa0bJa8w (http://youtu.be/aIxwa0bJa8w)
Pre nego što odneseš anlaser na servis i kupiš nov aku, dobro očisti od rđe i oksidacije kontakt na anlaseru (navoj), provodnik, maticu i podlošku.
Lepo poskidaš sve očistiš šmirglom i žičanom četkom, vratiš i probaš.
A može lako da bude i anlaser što Ivan reče.
-
Pa jer je moguce da od 31 Avgusta do danas nisi resio problem ???.
@Sasa90 - to kako si objasnio , to radi kad je uranjeno paljenje,kao da ga koci pa okrene posle i upali.
-
Evo konačno uhvatih malo vremena da svratim ovde.Radim po ceo dan,nikako da stignem.Što se Golfa tiče, ništa nisam radio, jer stvarno ne stižem.Sutra ću odneti akumulator na proveru
@Desmo E baš tako.To je tek ponekad znalo da se desi i ranije,ali bi uvek upalio.Sada je opet ta priča,ali jednostavno neće da upali
@Boban-rus Kleme su proverene,očistio sam ih malo šmirglom,ali to nije dalo rezultata,a kao što rekoh, akumulator ide sutra na proveru
-
Akumulator je proveren.Sa njim je sve ok,tako da mi izgleda sledi popravka anlasera
-
Meni sve ovo mirise kao da su se pojele cetkice na alnaseru, opadne napon svuda kad okrenes kljuc zato sto su se cetkice pojele i ne mogu da pokrenu rotor, naravno uvek postoji solucija loseg akumulatora ali pre bi reko da je alnaser.
-
druze imas li alarm na autu
-
@Sasa: Drugar nisi me razumeo izgleda, ako hoćeš da prođeš kao ja, nosi anlaser na popravku i nosićeš ga još tri puta dok ne ošistiš kontakte.
Majstor mi je dva ili tri puta u tri godine remontovao anlaser al posle nekog vremena opet ista priča.
Na kraju sam kupio polovan anlaser od golfa trojke koji je u početku dobro radio a kasnije sve slabije i slabije dok jednog dana samo nije stao.
-
Važi zemo,pogledaću i to.Hvala na pomoći
@patka Nemam alarm