VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: regrut Avgust 28, 2012, 10:24:35 posle podne
-
Mislio sam u pocetku da je to normalno zbog elektronske pedale gasa ali sve vise pocinje da me nervira ova pojava - kasnjenje odziva na pritisak pedale gasa....Odziv kasni bar pola sekunde-sekundu na pritisak pedale, sto me mnogo iritira pri kreni-stani voznji...kretanje na uzbrdici da i ne pominjem - jbt sa jugom sam mogao bez rucne da krenem uzbrdo...Probao sam i druge cetvorke i odziv je trenutan, doduse nisam probao nijedan vw sa kao mojim motorom. Auto radi super, mirno, vuce lepo, sve ok, samo taj spor odziv kvari sve...
Da li je to normalno za ovaj motor (1.6 16v AZD) ili je problem neki prisutan?
Na dijagnostici mi izbaci gresku:
17560 - P1152 Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean
majstor kaze to je normalno posle ugradnje plina...doduse posle ugradnje plina se ta greska i pojavila...
Odziv na gas je isti i na benzinu i na plinu...
Pomagajte!!
Hvala..
-
Mislio sam u pocetku da je to normalno zbog elektronske pedale gasa ali sve vise pocinje da me nervira ova pojava - kasnjenje odziva na pritisak pedale gasa....Odziv kasni bar pola sekunde-sekundu na pritisak pedale, sto me mnogo iritira pri kreni-stani voznji...kretanje na uzbrdici da i ne pominjem - jbt sa jugom sam mogao bez rucne da krenem uzbrdo...Probao sam i druge cetvorke i odziv je trenutan, doduse nisam probao nijedan vw sa kao mojim motorom. Auto radi super, mirno, vuce lepo, sve ok, samo taj spor odziv kvari sve...
Da li je to normalno za ovaj motor (1.6 16v AZD) ili je problem neki prisutan?
Na dijagnostici mi izbaci gresku:
17560 - P1152 Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean
majstor kaze to je normalno posle ugradnje plina...doduse posle ugradnje plina se ta greska i pojavila...
Odziv na gas je isti i na benzinu i na plinu...
Pomagajte!!
Hvala..
17560
Moguci kvarovi:
1. MAF Sensor (G70) bataljen
2. Vuce negde fals vazduh na usisu, * vrlo verovatno na toj taze karabudzevini od plina *
3. Brizgaljke bataljene, *to kod tebe nije slucaj, jer ti pokusavas da prejebes nemce i vozis se za dz...*
4. Pumpa za gorivo bataljena, *isti komentar ko pod brojem 3*
5. Izduv curi (supalj verovatno pre O2 senzora)
6. Dodatno punjenje vazduhom curi *ti ovo nemas*
Moguca resenja
1. Proveriti i po potrebi zameniti MAF Sensor (G70)
2. Proveriti curenje na usisnom sistemu
3. Proveriti brizgaljke
4. Proveriti pumpu za benzin
5. Proveriti curenje izduva
6. Proveriti dodatno punjenje vazduha
Suma sumara, proveri MAF senzor i da ne falsira.
A ako to ne pomogne onda ovo moras da prostudiras:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info , najverovatnije prevedes na Srpski, odstampas i nabijes na nos *majstor* plinadziji ukoliko odbija da napravi auto kako treba . . . Verujem da je problem u ECU (learning) . . .
Nabudziti isparivac i zakaciti jednu bakarnu cev i par gumenih crevcadi nije nikakva ni muka, a ni nauka, mada cenim da je nauka, a vidim da je kod regruta i muka, prejeb ECU-a . . .
Ae pa javi sta si uradio . . .
Molim modove da prebace ovo u plin podforum
mahac
-
ahahaha pimbe znaci odavno bolji post nisam procitao! lollol
-
Mozda je protokomer
-
probaj oprati klapnu na usisu
-
Mislim da nisam bio dovoljno jasan prilikom izlaganja problema. Pomenuta greska se pojavila posle ugradnje plina, obrisem je, i ista vrati se posle predjenih 100-300 km voznje - nema pravila....
Gresku sam pomenuo cisto da imate uvid da sam auto kacio na dijagnostiku i da nema neke druge greske sem ove. Mislim da pomenuta greska nema nikakve veze sa odzivom gasa. Vozio sam na benzin do Grcke i nazad (~2000 km) i nije se uopste palila lampica...tek posle povratka u bg i ~150km voznje na plinu...
Auto se tako (spor odziv gasa) ponasao otkad sam ga dovezao iz Nemacke, znaci pre ugradnje plina...Uradjen mu je ovde odmah veliki servis...E sad ja bih voleo da cujem misljenje nekog ko ima auto sa identicnim motorom (16v AZD), da li neko ima slicnih problema??
Eh da...plin sam ugradio u jednom servisu sa karaburme po preporuci clanova sa cbc foruma...da ga ne reklamiram sad ali niti najjeftiniji, niti pravi neke karabudzevine ili sta vec...Odmah sutradan sam uradio atest na masinskom fakultetu - nisu imali nikakve zamerke na uredjaj....
Meni nije bila namera da prejebem nemce i vozim se za dz...Jednostavno zivim u ovoj napacenoj zemlji i meni 50 eur ako mesecno ustedim na gorivu mnogo znaci...
Ja bih najradije vozio v12 6.0 pheaton....naravno bez plina...ali zelje su jedno a mogucnosti....
Mozda je protokomer
Mislim da bi izbacio neku gresku da je do protokomera, ili gresim??
probaj oprati klapnu na usisu
Ako "prljava" klapna ne izbacuje neku gresku moglo bi biti to...
-
Klapna se po pranju UVEK kalibrira, mozda je tu problem ako si ti ili neko pre tebe cackao, a nije kalibrirao...
Mada ti sam greska kaze zasto kasni sa odzivom... MAF Sensor (G70) bataljen . . .
MAF je protokomer . . .
-
Klapnu niko nije prao - cackao...bar ne za ovo vreme u Srbiji....
Nesto sam malo guglao i sto se tice MAF senzora ova verzija motora (AZD) ga nema, isto kaze i autodata, tako da mogu i to da eliminisem biggrin biggrin
Koliko je komplikovano oprati klapnu, i da li mogu sam da je kalibrisem?? Imam VCDS, uzeo sam ga za svoje potrebe, da li sa njim mogu kalibraciju da odradim??
Hvala
-
Koliko sam ja uspeo da skontam da ipak motor ADZ ima MAF senzor....
http://arhiva.elitesecurity.org/t443609-Golf-gubi-gas (http://arhiva.elitesecurity.org/t443609-Golf-gubi-gas)
Pogledaj brate mili na izlaznoj cevi vazduha iz kucista filtera za vazduh. Ako ima plasticna budza na koju dolazi dzek sa kablom to ti je on.
-
Vidi da ti ova klapna nije zaglavila http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.K05510759/30916037/3 (http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.K05510759/30916037/3)
Naravno da mozes da kalibriras sa VCDS --> http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.K00511929/22921071/3 (http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.K00511929/22921071/3)
http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.K05510759/30916018/3 (http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.K05510759/30916018/3)
U klapni ti je problem ;)
-
Koliko sam ja uspeo da skontam da ipak motor ADZ ima MAF senzor....
http://arhiva.elitesecurity.org/t443609-Golf-gubi-gas (http://arhiva.elitesecurity.org/t443609-Golf-gubi-gas)
Pogledaj brate mili na izlaznoj cevi vazduha iz kucista filtera za vazduh. Ako ima plasticna budza na koju dolazi dzek sa kablom to ti je on.
Procitao temu i AZD definitivno nema MAF....
Hvala za linkove pimbe....u guzvi sam ovih dana, probacu da ocistim klapnu pa javljam rezultate!
-
dzaba je cistis
-
Nije valjda da je takav odziv normalan za ovaj motor?? Aj pomagaj ako znas sta mu je ili jos bolje da ti doteram auto pa zaradi novce...
-
nemoj mi ga dovoziti.
kupi 4 nove svjecice i otidji kod majstora sto ti odrzava, nek ti podesi z kais koji nije uzupcen kako treba
-
Hmm...bio kod majstora....proverio ga....kaze uzupcen je kako treba...to je normalno za vozila sa gasom bez sajle kaze.... blink blink...e sad nije me bas nesto ubedio, dosao kuci, nesto gledao po nemackim i britanskim forumima i masa ljudi kuka na spor odziv gasa na 1.6 16v motorima, narocito kao mom (AZD), onda AUS i jos jednom, BCB ili tako nesto....resenje je u update-u software-a i onda dolazi do osetno brzeg odziva...na nekim modelima je izvodljivo, na nekima nije...cena je 30-70 eur zavisno od verzije softvera...
Pretpostavljam da je u tome problem i kod mene, e sad nisam cuo da uopste postoji update softvera na kolima??
Da li neko to radi kod nas? Preporuka za neki servis koji to radi?? Ja kad sam to rekao mom majstoru samo me zbunjeno pogledao....
-
.to je normalno za vozila sa gasom bez sajle
brze reaguje na gas taj bez sajle nego onaj sa sajlom u to budi siguran
-
Ja imam isti motor i to sa gasom.
Ima malo zadrške na gasu ali samo delić sekunde i na to sam se navikao.
Moj komp je flešovan u Nemačkoj ali sam video da postoji još novija verzija softvera. Možeš VCDS-om iščitati
trenutnu verziju softvera a na netu naći koja je najnovija verzija.
Ako je auto održavan u ovlašćenom servisu verovatno je i flešovan.
AZD nema MAF nego MAP.
Ja sam prešao na gasu već 60K i nikad mi nije palio ček endžin, tako da kod tebe tu nije nešto u redu
inače meni auto ide isto na benzin i na gas.
Ako nešto rešiš po pitanju flešovanja molim te da to napišeš ovde