VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: limp19 Avgust 23, 2012, 12:19:10 posle podne
-
imam kedija vw 1.9 TDI sa bosch pumpom, 99god sa 250 tkm na satu... motor radi ko sat, vuce odlicno, ali u zadnje vrijeme je poceo dimiti pri paljenju i to povecu kolicinu dima izbaci, plavicasto bijeli nekako je dim... u voznji skroz malo dimi ali nema onog crnog dima sto je karakteristican za dizele, nego isto tako plavicasto bijeli ali ne puno... vodu ne trosi a ulje nista primjetno... sta bi moglo biti? blink
-
kad je plavicasto beli moguce da nije bas dobro sagorevanje...Javice se neko iskusni da kaze nesto vise sta tacno moze biti uzrok,ali ne veruujem da ti je motor problem. mahac
-
ja sam imao kedija 2.0sdi , jel samo izbaci dim pri paljenju ili i u voznji , koliko ga dugo verglas ????
-
mahac
znam ja da je plavi dim ulje sagorijeva a bijeli voda... meni je problem sto ne trosi vodu uopste a ulje nista znacajno vise u odnosu na prije...
ma druze pali na pola kljuca, kompresija je odlicna, vuce ko zmaj on nema problema ama nikakvih, osim tog dima
-
Proveri da li te turbina zaje**va, možda ti ona troši ulje, ako ti nije turbina onda je nešto sa motorom.
Probaj (kupi) neko bolje kvalitetnije ulje da sipaš, možda ti je problem u samom ulju.
-
pitam za verglanje zbog grejaca , ja sam imao problem sa tri grejaca pa je malo duze verglao i onda izbaci svakakvog dima nazad , zamenom grejaca resen problem . dalje ne bih znao da te posavetujem , nisam imao drugih vecih problema sa tim kedijem , osim sto su ga ukrali kod v.stepe 251 ..., kao i komsijiinog novcatog kobija za dostavu u pekari ... navrzli se lopovi te noci majku im..........
-
pa kontam da je turbina onda bi palio safe mode i slabije vukao, i ulja bi trosio... meni jedino padaju na pamet gumice ventila ili da nisu dizne ili sl posto to nije nikad otvarano, a ulje je castrol ko zna mozda je tacno fus neki zestoki... mijenjao ga prije 3000 km
-
Moguce je da su dizne ako auto ima 250k i nikada nisu servisirane, samo je cudno da non stop pali dobro tj na "pola kljuca" a dimi kada ga upalis, rekao bih da ga ujutru malo teze upalis, elem da zavergla mozda malo duze pa upali, ako je tako jesu dizne, ne rasprsuju gorivu u magli vec su mozda malo "propisale" kako kazu nasi majstori, ne puno ali vremenom ce mozda sve vise.
-
pa znas kako slabiji je akumulator, pa ujutro zavergla jednom mozda, a onda citav dan na pola kljuca pali... da li da skinem dizne pa na ultrazvucno ciscenje ili da probam sa atf uljem, citao sam da to nije lose za bosch pumpu?
-
Skini dizne prvo ih probaj, vidi kod nekog majstora postoji uredjaj koji se stavi da probas preliv, da vidis dal' je to u pitanju, moraces one uloske na diznama da menjas ako je neka "propisala" ako nisu onda samo ciscenje, elem skokni do nekog ko to radi i isprobaj, najgore je kad ga palis prvi put jer' stoji cele noci pa je tad teze diznama da "probiju"
-
a ti mislis da nije do gumica ventila? probacu onda prvo dizne da prekontrolisem... hvala svima na odgovorima
-
kad ti odu gumice ventila onda mnogo teze pali ili nece nikako i trosi ulje mnogo vise ako uopste uspes da ga upalis sto kod tebe nije slucaj iz prilozenog ...
-
hvala na objasnjenju... tapsac
-
kad ti odu gumice ventila onda mnogo teze pali ili nece nikako i trosi ulje mnogo vise ako uopste uspes da ga upalis sto kod tebe nije slucaj iz prilozenog ...
De malo pojasni kako nece upalit ako su mu otisle gumice ventila ???
-
iz iskustva , sve sto napisem na forumu napisem ono sto sam svojim ocma video , ne ulazim u teme i rasprave u kojima nemam pojma o cemu se prica i radi , opel zafira turbo , nece da upali , i ako upali vergla se po 10min ma jedva , odvezemo na avalu u neki servis , covek promeni gumice ventila i dihtung glave zavergla par puta sastavi , i evo vec godinu dana sve ok na satu 270.000+- . licno sam gledao sta je radio bio sam narucen , sve zavrseno za dva sata . i sada vozim taj auto , to mi je drugi auto za svaki dan ga koristim a golfa sredjujem za dusu .... to sam nappisao jer bi mozda mogao biti jedan od resenja problema ... neznam sta bih vise rekao , forum je pun strucnjaka pa neka se neko javi ko bolje zna ;)
-
moguce da ne radi koji grijac. moj ima 370000 i pali ko lud, a kada ne radi koji grijac oce zadimit i strest se pri paljenju
-
TDI ne pali grejace kada je teperatura u plusu
-
znaci na +1 stepen ne pali grejace ... :( , jel ima to neki indikator za temperaturu onda , , na +1 mora upaliti grejace nema sanse drugacije ...itd...postoji li po tvojoj logici neka najniza temperatura u plusu na kojoj pali i ne , recimo 15 strepeni i sl....
-
tdi pali grejace tek na -4
-
ma da nije do grijaca... sveo sam sumnju na dizne, turbinu(mada valjda bi se na vuci osjetilo) ili bosch pumpu(ali kontam ne bi radio ko sat da je bosch pumpa)...
-
Zakaci ti to na dijagnostiku negde brate, sta lomis glavu bez razloga....
-
imam ja dijagnostiku, kacio sam ali nisam nasao nekih gresaka ni nepravilnosti...
-
imam golfa 4 tdi 74 kw pd motor.sve ok ,ocistio varibilna krilca na turbini, sve vratio kako je bilo.pustio da radi na leru 15 minuta.i posle toga pocinju problemi,naime kada auto stoji par sati ili vise i kada ga upalim NE dimi nista na auspuh ,ali kada krenem prvom brzinom iza mene oblak plavicastog dima i odmah nestaje.inace probao sam da ga zagrejem dobro pre kretanja i opet isto ,dim se javlja samo dok krecem prvi put i posle ga vise nema ni u kakvim rezimima voznje.auto pali na pola kljuca bez obzira na temperaturu.skoro radjen veliki i mali servis.jedino sam vratio stari dihtung usisa koji je stavljen pre mesec dana kada je ciscena usisna i egr ventil.motor ne duva na merac ni malo ulje stoji gde treba vec 3000 km.
Pomagajte ljudi....sta da radim poludecu badmood
inace nema nikakvih gresaka na dijagnostici
kontam da je turbina purnjao bi na svaki stisak papucice
da su gumice ventila purnjao bi pri paljenju i posle bih se povuklo
da su uljne karike purnjao bi na svako opterecenje
ali ne on samo u prvoj brzini zapurnja i vise ne
auto vuce ko blesav i potrosnja normalna
na leru na boardu 0.6 nekad ali retko kada 0.5 potrosnja
(http://imageshack.us/a/img266/2540/fotografija0396m.jpg)
e da ne zaboravim...
kada auto radi na leru otvara se cesto egr ventil cuje se sustanje kad otvori i to prestaje kada pipnem gas.
-
Los kvalitet ulja...
Zaprljan filter goriva....
Neki grejac neradi...
Zaprljane dizne...
Da su gumice ventila, ne bi prestajao da dimi...
Meni je bio problem do ulja na Polu 1.9D...
mahac
-
Poremecen ugao paljenja, moze da bude...(kad nije paljenje nastimano, gorivo ne sagori kako treba, pa baci dim).
Imao sam slican slucaj.
-
ulje castrol 5-40w 505.01 950 dinara litar to je u njemu sada
filter goriva nov
grejaci sva 4 zamenjena marke bosh 1500 din kom
dizne mislim da su ok jer auto pali ,radi normalno
interkuler skidan ponovo danas i cist je ko suza
danas probao na prvo kretanje ali bez veceg gasa da krenem i nema nista i tokom celog dana nista,znaci samo kada ga pritisnem prvo kretanje pojavi se oblacic...
dal nije dihtung usisa problem posto sam vratio stari,a on je star oko mesec dana
-
lemi 2903
kako to da ustelujem jer to ovde niko ne zna svi kazu teraj i ne misli blabla a ja NEEECCCUUU TAKO badmood
-
mene su ucili kad je plavi dim da je to ulje,a ne nafta,e sad treba to neko da vidi ko se razume u dimove
tebi turbina nije radila pre ? jel tako ?
teraj to tako dok nesagori to djubre iz auspuha sto ima
-
lemi 2903
kako to da ustelujem jer to ovde niko ne zna svi kazu teraj i ne misli blabla a ja NEEECCCUUU TAKO badmood
neces ga nastelovati nikad
pd motor nema stelovanje paljenja ni predpaljenja
ako neko ima slike tih gumica sto dolaze na dizne na tdi motorima sa bosch pumpom nek postavio ovde, ja ih nikad u zivotu nisam vidio. mozda se nesto korisno nauci, ko zna.
-
Radila turbina ali do 3 obrtaja i baca u safe mode
ako nema uglove paljenja ,ako nije lepo uzubljen jel bi palio ko mina?
gedora moram doci jedan dan kod tebe...da rayresimo misteriju trebam na more na leto al sada ne smem
pogresno sam se izrazio...mislio sam na lazarevac da niko nezna
i ne znam ko pominje ovde bosh pumpu ovo je pd motor
-
Izvinjavam se, nisam obratio paznju da je PD kod tebe, jer je prvi post covjk napisao da mu je bosch pumpa. boodala
Ja sam se ispatio sa tim dimljenjem i teskim paljenjem ujutru, i odem da sredim dizne i salabajzeri mi haos na kolima naprave, ima na forumu tema o tome...na kraju kad sam se sabrao dao sam preko 50 eura bespotrebno, jer mi covjek nastelova paljenje za 10 eura i nema problema, a ni dima ujutru.
-
i posle toga pocinju problemi,naime kada auto stoji par sati ili vise i kada ga upalim NE dimi nista na auspuh ,ali kada krenem prvom brzinom iza mene oblak plavicastog dima i odmah nestaje.
meni su majstori rekli da se to deshava kada se usled duzeg stajanja slije ulje u cilindre! Odakle se slije nemam pojma! Inace desi mi se ponekad zimi, kad stoji danima na minusu -10 i manje... cim upali zadimi malo plavo, izbaci to djubre i posle nema vishe niceg...
Ako ti ne troshi ulje nakrivi kapu, i vozi!
-
e probao sam jutros da kada krecem prvom krecem normalno bez potapanja papucice i dima nema uopste
ne radi se o prvom paljenju ljudi nego o prvom kretanju