VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: carrapan Avgust 22, 2012, 07:10:54 posle podne
-
Dragi prijatelji, do skoro sam, kao i većina vas imao samo zadovoljstvo što vozim golf II 1.6 (GTD, tu oznaku ima na karoseriji). Medjutim, od pre nekog vremena se dešavaju neki problemi koji počinju baš dobro da mi idu na živce. Naime, auto sam kupio polovan od preprodavca koji mi je tvrdio da je na motoru upravo uradjena genaralna i stvarno, ni na poklopcu ulja a ni kad se izvadi šipka nije duvao ni malo i, kako je reklo nekoliko majstora, radio je super. Ulje nije trošio ni malo. Zamenio sam neke sitnice, akumulator i, mojoj sreći nije bilo kraja. Potrošnja je za mene bila najlepša činjenica, po gradu 5-6l, a na otvorenom ispod 4l. Celu zimu je palio i radio bez greške a onda od pre nekoliko meseci primećujem veću potrošnju ulja. Sumnja pada na turbinu i predlog majstora, posle pregleda, je da se turbina skine i ostavi klasičan dizel jer ja nisam hteo da platim 250 Eur za remont turbine. Razočarenje nastaje kada i posle te intervencije potrošnja ulja i dalje ostaje velika. Ukupno sam posle navodne ili stvarne generalne prešao oko dvadesetak hiljada km a zadnji put kad sam izmerio potrošnju ulja bila je oko 1,5l na 1000km. Interesantno je možda to da kad dodam gas osetim neki smrad (pretpostavljam da možda tad sagoreva ulje). Dok držim konstantni gas smrad se skoro ne oseća. Taj smrad mi posebno ide na živce. Ne mogu da verujem da je 20000 km kilometraža za generalnu. Interesuje me vaše mišljenje i naravno savet šta da radim.
-
Zamenio je samo karike
-
I to je postavio verovatno loseg kvaliteta. Pitanje je i kakvog kvaliteta sipas ulje u motor.... a mozda je generalna i odradjena bila dobro. Stvar diskutabilna....
-
Ulje je Mobil 1000, mineralno i po ceni ne bih rekao da je lose. Čudi me to što sve izgleda normalno, pali odlično, ide odlično, motor je potpuno suv, troši minimalno, ali taj smrad i potrošnja ulja su neverovatni.
-
Zameni teflone.
-
Ja sam u jettu samo 1.8 benzin sipao to ulje i nikad vise kakav m0bil. Sa tim m0bilom dolio 4 litre na 6000km. Sad sam sipao valvoline maxlife i evo vec 2500km i nije p0trosio p0la od max do min...sad ti vidi pa pr0meni ulje ima svega
-
Što kaže Marko, samo ga je prekaričio zbog prodaje i ćao
-
Zameni teflone.
Šta su tefloni?
Meni je čudno da sve radi normalno a čim povećam gas preko 2000 obrtaja smrdi i to u kabini. Ukoliko se vozi negde do 2000 obrtaja retko kad se oseti taj smrad ali odmah iznad, recimo u preticanju, eto ga. Valjda bi bilo logično da ako su otišle karike snaga bude manja (što ja ne primećujem) i potrošnja goriva veća, a ovde ne. Zadnji put, pre nekoliko dana sam mu izmerio potrošnju na 1000 km potrošio je 38 l D2 i 1,5 l ulja (smešno, ali tako je). U svakom slučaju, kad mi se majstor vrati sa odmora mašina se otvara pa ćemo videti (vidim da ovde nema nekih konkretnih ideja osim ovo u vezi kvaliteta ulja). Vrlo je diskutabilno to oko kvaliteta ulja jer kad je ta mašina pravljena, zahtevi kvaliteta ulja (u smislu aditiva) su bili daleko ispod ovog danas a kvalitet baznog ulja ne verujem da je sada sporan tako da ne mogu da verujem da kvalitet ulja išta rešava (naravno propisanog viskoziteta). Više sumnjam na neki lom, pucanje karika, klipa ili nečeg trećeg što nema direktne veze sa habanjem od upotrebe i što jedino može ovako naglo da poveća potrošnju ulja. Šta mislite o ovome ?
-
Tefloni su ti gumice na ventilima i jako je jeftino da se zameni ali mora glava naravno da se skida. Ja kada sam pre 8 god. kupio Corrada trošio mi je dosta ulje ali nije dimio a i dobro je išao, tada sam imao u motoru Castrol sintetiku pa sam onda promenio teflone i prešao na Mobil1 10w/40 i do dan danas uopšte ne troši ulje. Kada odu tefloni auto hoće da guta ulja, provereno. Svima bih preporučio da sipaju MOTUL ulje.
-
I to je postavio verovatno loseg kvaliteta. Pitanje je i kakvog kvaliteta sipas ulje u motor.... a mozda je generalna i odradjena bila dobro. Stvar diskutabilna....
u potpunosti se slazem.
-
Taj te baš zeznuo jer je sigurno sipao aditiv u motor gde smanjuje potrošnju ulja a i smiruje rad motora i čim ispustiš to ulje što je u autu i sipaš novo ulje auto počinje da guta i drugačije tj. lošije da radi jer nema više aditiva. To su ti klasični prodavci automobila. Dakle ljudi kada kupujete auto koji vam se baš sviđa prvo promenite ulje pa tek onda ga kupite a posle toga odmah i zupčasti sa španerima ;)
-
kako to mislis ?? blink
znaci hocu od tebe da kupim corrada,i ako mi se auto svidi prvo da ti izmenjam ulje pa da ga malo
probam pa tek onda da konacno odlucim hocu li ga kupiti....jel si to rekao???
pop1
-
Tefloni su ti gumice na ventilima i jako je jeftino da se zameni ali mora glava naravno da se skida. Ja kada sam pre 8 god. kupio Corrada trošio mi je dosta ulje ali nije dimio a i dobro je išao, tada sam imao u motoru Castrol sintetiku pa sam onda promenio teflone i prešao na Mobil1 10w/40 i do dan danas uopšte ne troši ulje. Kada odu tefloni auto hoće da guta ulja, provereno. Svima bih preporučio da sipaju MOTUL ulje.
Hvala na savetu, imaću to u vidu kada bude otvaran motor a posebno što i meni ne dimi i dobro ide. Srdačan pozdrav !!!
-
Pa ja ga ne prodajem biggrin Pa trebao bi ulje da promeniš ako si se baš zagrejao za taj auto, jbg. dogovoriš se sa vlasnikom ako ne pristane na to onda nešto nije u redu a ako pristane onda je donekle u redu ali to najviše važi za auta koja se preprodaju tj. trgovci automobila koji često menjaju automobile. Druže kod mene je taj auto već 8 god. a nameravam još da ga ostavim a da sam hteo mogao sam ga davno prodati, znači ja nisam trgovac a ko jeste tj. onaj ko često menja auta onda je odmah sumljiv. Najgore mi je ono hitno mi je zbog odlaska u inostranstvo a auto kada je kod nekog manje od 3 god. odmah je sumljiv. pa moj buraz vozi auto voz pa on samo nedeljno dovozi po 20 automobila, pa da vidiš samo kakvi su to krševi pa nisi ni svestan, mačke i psi p****i i s***i pa neće da upale pa ga guraju a za 2 nedelje se sija kao da je iz fabrike izašao. Možda za mesec dana naiđe neki baš dobar auto. Dakle, ja i moj brat nismo trgovci, on samo vozi za gazdu i nema ništa sa prodajom
-
Ja sam u jettu samo 1.8 benzin sipao to ulje i nikad vise kakav m0bil. Sa tim m0bilom dolio 4 litre na 6000km. Sad sam sipao valvoline maxlife i evo vec 2500km i nije p0trosio p0la od max do min...sad ti vidi pa pr0meni ulje ima svega
Vidis sta ti kaze covek,sto prvo ne probas sa drugim uljem?Ko zna sta su ti uvalili,danas je skoro svako ulje falsifikat.I izmeri kompresiju.Mozda su i gumice.I molim te vrati turbinu ako nije do nje jer je bez nje to mrtav auto mahac
Skyline +1 za motul
-
@SKYLINE lollol Dobra ti je ova sa menjanjem ulja.
-
Slažem se da treba proveriti kompresiju prvo, onda skinuti glavu i videti šta se dešava sa gumicama itd. ali ne verujem da samo promenom ulja može nešto drastično da se popravi. Možda grešim, ne znam ... bonk A što se tiče turbine, ne smeta mi to što je možda malo kilav, ja ionako ne volim neku brzu vožnju a turbina bi u svakom slučaju u nekom momentu došla na red. Ovako joj više nije ništa biggrin
-
@2busy, to se dešava uglavnom kod preprodavaca da sipaju aditiv a kupci tek posle pola godine promene ulje i vide da im drugačije tj. lošije auto radi. Lično nikada ne bih kupio od preprodavca a ni na bilo kojem placu auto već bih ga lično uvezao, mada nije sad to tema biggrin
-
Konkretno kod mene to nije u pitanju jer sam ja već nekoliko puta menjao ulje (prešao sam nekih dvadesetak hiljada od kupovine). Videlo bi se to odmah posle prve zamene. Nešto drugo njega muči ...
-
kinezi prave cuda pa i djelove za generalku...............gdje moze da se uradi generalka za 200€ sa pravim djelovima.
-
kinezi prave cuda pa i djelove za generalku...............gdje moze da se uradi generalka za 200€ sa pravim djelovima.
Kinezi prave sve pa i PRAVE delove samo što ih onda drugačije upakuju, obeleže, druga im je cena i prodaju se isključivo preko ovlašćenih servisa ili dobavljača sa zapada koji garantuju kvalitet i daju garanciju. Problem je samo što naše bitange uvezu najgori kvalitet (po najnižim nabavnim cenama) i prodaju ga sa fantastičnim zaradama po ceni normalnog kvaliteta a onda kad se pojavi neko ko prodaje sa nekom normalnom maržom svi ga pljuju i kažu kako je kineski kvalitet loš a u stvari dobar kvalitet niko van ovlašćenih kanala i ne uvozi. Svaki kvalitet bi trebao biti tačno obeležen i imati odgovarajuću cenu pa onda biraj šta ti odgovara. Jedino što ne može je da malo platiš a da dobiješ dobar kvalitet, e toga nema odavno ni na zapadu a ni u Kini.