VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Polo / Lupo / UP / Fox => Temu započeo: bili Avgust 20, 2012, 11:23:18 pre podne
-
Konačno je stigao treći član VW porodice.
Radi se o Move Up opremi, 999 ccm, 60 KS, na koju je dotdata fabrička navigacija koja se povezuje sa vozilom pa na njoj postoji bord kompjuter, povezivanje telefona i još ponešto. Na žalost navigacija nije isporučena sa vozilom, ali čim stigne biće (bar tako kažu).
(http://s13.postimage.org/m0yba576b/image.jpg) (http://postimage.org/image/m0yba576b/)
(http://s9.postimage.org/az443qcij/image.jpg) (http://postimage.org/image/az443qcij/)
(http://s15.postimage.org/5sg8v0a9j/image.jpg) (http://postimage.org/image/5sg8v0a9j/)
(http://s8.postimage.org/fr5m3btch/image.jpg) (http://postimage.org/image/fr5m3btch/)
PS: Pošto je UP naslednik Lupa rešio sam da ga predstavim u ovom podforumu, mada ako admin misli da treba, može se preseliti i u ostale VW.
-
Odlican je, neka ti je sa srecom kupovina i puno km da predjes sa njim :) Lep ti je vozni park, daj slike svih automobila :))
-
Baš lepo, nek' je sa srećom, promenićemo u ''polo/lupo/up !'' big_boss
-
Promenjeno, specijalno za prvi UP na forumu, neka je sa srećom i služi dobro! biggrin
-
Sve lepše i lepše tapsac svaka čast... Srećno!
-
clap Malisan koji je ulepsao ovaj nas forum...
-
Prelep je, stvarno je odličan, neka ti je sa srećom...i neka te dobro služi !
-
clap Malisan koji je ulepsao ovaj nas forum...
clap
-
sa srecom i u zdravlju da te sluzi clap
-
Neka je sa srecom :)
-
jel ima neka fora za ulazak pozadi? nisam video onaj sa 5 vrata, ali na ovom sa 3 je katastrofalno...
kakvi su utisci u voznji?
-
Lep autic, mnogo lepsi od konkurencije. ;)
-
svaka cast na kupovini,u zdravlje da te sluzi i da se lepo navozas
-
Hvala svima na lepim rečima.
Što se tiče ulaska nazad jeste malo nezgodno, ali je isti problem i kod g4 sa troje vrata. E sad ono što je po meni jako loše rešeno to je preklapanje prednjeg sedišta. Moraš skroz razdesiti podešavanje sedišta da bi neko ušao nazad. Kada se preklopi naslon prema napred sedište automatski može da se pomeri skroz napred i tada može da se uđe isto kao i u G4 3V. Problem nastaje kada želiš da vratiš sedište, prvo moraš da ga gurneš na otprilike željenu poziciju, pa onda nagib naslona na željenu poziciju. Za vozača nezgodno, svaki put da utrefiš isto mesto. Ovo sve zbog toga što se sedišta preklapaju istom ručicom kojom nameštaš nagib naslona. S ćerkom je sklopljen dogovor da koristi suvozačku stranu i čak joj se sviđa što može svaki put da "drnda" sedište.
Sa 5V je problem što su zadnja vrata prilično mala pa je opet otežan ulazak. Žena htela 3V (lepši joj) pa smo tako i uzeli.
Utisci u vožnji. Kao i svaki VW, osećaj je isti, jedino što se oseti manje međuosovinsko rastojanje, ali to je sasvim razumljivo. Udobnost, osećaj, sedišta, parira golfu.
Motor je OK ali slab za moj ukus, za grad i bližu okolinu dovoljno. No, to je stvar navike.
-
Da taj ulazak pozadi je jedina mana, to su trebali zadrzati kao sto je na lupu :)
Sve u svemu autic je bombona i neka te lepo sluzi
-
neka je sa srecom
-
Ako nekog zanima potrošnja je okruglo 5l. 2/3 lokalni putevi, 1/3 grad.
-
Super je potrosnja :)
Koliko si vec km presao sa njim i kakvi su utisci za sada?
-
Ako nekog zanima potrošnja je okruglo 5l. 2/3 lokalni putevi, 1/3 grad.
Pristojna je potrošnja, ali nije spektakularno štedljiv, jel, recimo, moj auto sa 1900cm3 troši po gradu 6l, dizela..
-
Pređeno oko 700 km. Potrošnja je da kažemo očekivana, nije neki štediša, ali je potrošnja sasvim prihvatljiva.
Utisci. Zadovoljni smo sasvim, lepo odrađuje posao malog gradskog auta.
-
Ako nekog zanima potrošnja je okruglo 5l. 2/3 lokalni putevi, 1/3 grad.
Pristojna je potrošnja, ali nije spektakularno štedljiv, jel, recimo, moj auto sa 1900cm3 troši po gradu 6l, dizela..
Pa benzinac je, realno a ipak je kombinovana voznja. trosi 3-4 manje od mog koji je 1.4
-
Video sam interesantan test koliko troši Citygo, Škodina sestra od Up!-a
Bilo bi lepo kad bi mogao (ako imaš) tempomat, pa da snimiš/napišeš koliko troši pri kojoj brzini. Znam da je isti kao Citygo, ali me interesuje koliko se cifre razlikuju kad je naše gorivu u pitanju.
Inače boja mu je fenomenalna, unutrašnjost je malo plastična, ali je korektna i ipak je VW čedo. Ima ga moj kolega. Ima čak i onaj veliki displej preko pola šoferke što mislim da je teška glupost, ali i deluje mi da je pravljeno za žene tako da ne bi dalje komentarisao tu budžu :)
Dizajn mu je lep, ali iskreno Lupo mi je lepši, vanvremenski.
-
Ta budža je navigacija, bordcomputer i još po nešto. Na žalost, još nije stigao. Nisu mi baš jasni, zbog čega im to naknadno stiže. Stigla im je jedna tura, ali daju po danu prodaje tako da naš još nije stigao na red. Ajd ako možeš saznaj datum kupovine, čim ga je dobio verovatno je kupio pre nas.
Tempomat nemamo, ali taj borcomputer bi trebao da ima neke analize potrošnje. Će da vidimo kad stigne.
-
Konačno stigao i Maps&More.
(http://s11.postimage.org/5ufb5l71b/IMAG0132.jpg) (http://postimage.org/image/5ufb5l71b/)
Opet slikano mobilnim. Kad je auto čist zaboravim fotoaparat pa ne napravim ljudske slike. Biće i to.
Uređaj je Navigon (Garminova firma?). Srpski nema, al' ima hrvatski. Što se tiče navigacije već sam našao par bagova u mapama.
Ima funkciju Bordcomputera, što se vidi na slici. 5km pređeno za 23 min, prosečna brzina 14 km/h i prosečna potrošnja na ovoj deonici 7,5 litara. Surova gradska vožnja. Tu ima i neke zajebancije kako da te nauči da štedljivije voziš.
Kad smo kod potrošnje ranije sam pisao za vangradsku potrošnju. Poslednje merenje, 350 km čisto gradske vožnje na deonicama 1-2-5km maksimalno, prosek 6,5 litara. Rekao bih očekivano.
Pvezivanje telefona preko bluetooth-a odlično, može dva tel istovremeno da prati.
Ima upravljanje radiom, CD-om, može preko eksternog bluetooth izvora da pušta muziku, pregleda slike, nisam provalio da li može i filmove da pušta.
I za mene jako bitna stvar ima pokazivač temperatire mutora, što na instriument tabli nema. Pošto smo prešli prvih 1000km, sačekam 90 stepeni pa gas do daske. Na većim obrtajima, preko 3000, snaga se itekako oseti, tako da delimično povlačim izjavu sa početka mog pisanija da nema dovoljno snage.
-
Neka je sa srecom!Ja sam prvi put pre neki dan video ovaj autic uzivo,bas mi se svidja,za gradski autic je super odradjen
-
ja msm da sam te video u sumadijskoj. . biggrin auto ja extra. .
-
Ne videh da si pisao, koliko vw, naplacuje dodatno ovaj gedzet?
-
to dejan 921: Koliko se sеćam Up-om nisam prolazio kroz Šumadijsku, jesam kroz Žarka Vasiljevića pre jedno mesec dana. Ima još jedan crveni Up u NS, ali je sa 4 vrata. Naš bi trebao još uvek da je jedini crveni sa dvoje vrata u Srbiji.
to Shomi: U Srbiji se dobija besplatno u paketu koji prodaju, tj. uračunat u cenu vozila, ali ga ne isporučuju sa autom već kasnije. Inače po cenovniku je negde oko 320 e.
-
Lepo izgleda ovaj enterijer, savremeno big_boss , isprati tu ''zajebanciju'' kako da štedljivije voziš, jer mnogo trošiš coilleo2tj za tako mali auto.
Brate, jel ti to furaš ženske cipele blink wacko beer ?
-
brate mnogo to trosi za 1.0
a video sam par crvenih u zadnjih mesec-dva, nisam zagledao sa kolko su vrata doduse
-
Super je UP, svidja mi se.
Cestitam na kupovini ;) tapsac
-
Brate, jel ti to furaš ženske cipele blink wacko beer ?
E jbg, sad ste me otkrili... lollol
Auto je ustvari ženin, ali ga često vozim i ja.
Što se potrošnje tiče ovo je bila jedna od surovijih gradskih vožnji, sve u širem centru. Isteraj iz garaže, stani, zatvori garažu, odvezi ćerku na mesto A, nađi parking, parkiraj, prošetaj 45 min, onda pokupi ćerku sa mesta A i stigni na mesto B za 15 min, uske ulice u centru, stani kreni vožnja, nađi parking, parkiraj, opet 45 min blejanja, pokupi ćerku, opet stani kreni, uteraj u garažu, ulaz nezgodan, mnogo manevrisanja...
5km pređeno 23 min motor radio, prosečna brzina 14 km/h
Mislim da ovo govori sve.
Prema informacijama od pre par dana u Srbiji je prodato između 20 i 25 komada. U NS ima 6 komada koliko ja znam.
-
parkiraj, prošetaj 45 min ...parkiraj, opet 45 min blejanja
Brate, tebi i kad je parkiran, ugašen, troši lollol
-
Evo opet podataka o potrošnji.
(http://s11.postimage.org/stgpj1gj3/IMAG0136.jpg) (http://postimage.org/image/stgpj1gj3/)
Malo švrćkanja po gradu i odlazak do Begeča i nazad, ko ne zna oko 20 km, od čega je samo 3 km vangradska vožnja, ostalo sve kroz naselja, ograničenje 50, popodnevna gužva...
44 km za 1 sat i 18 minuta, prosečna brzina 34 km/h, prosečna potrošnja 4,4 l/100.
Jel i ovo mnogo?
-
e to je vec kako treba :)
meni po gradu trosi oko 7ice.. a dosta je tezi auto i stariji, zato mi je delovalo mnogo
jesi mozda izlazio na autoput s njime? kolko trosi na 120-140 i kolko se muci... i nivo buke unutra dal je podnosljiv ili je kao kod mene mucenje.
citao sam bas dosta o njemu, al nisam imao priliku da provozam na par dana, da steknem neki bolji utisak, zato zapitkujem toliko.
-
Autoput još nije probao, ali je probao ono novo parče puta između Inđije i SR. Karlovaca, nesvesno sam stigao do 120, bez ikakvog mučenja, buke, ili bilo kakvog znaka napora i kad sam video 120 usporim jer je imao manje od 200 km na satu, nisam hteo preterivati, ipak prvih 1000 km treba lagano voziti da se mašina razradi. Osećaj na novom ravnom putu je isti kao u G6 pri toj brzini. Na lošim putevima, nivo buke je mali, ali mnogo više skakuće od golfa, ali to je normalno s obzirom na međuosovinsko rastojanje. Verujem da mu ni 140 ne bi bio problem. Inače maksimalna brzina je 160.
-
Evo konačno malo boljih slika.
(http://s8.postimage.org/4een40mwx/IMG_0004.jpg) (http://postimage.org/image/4een40mwx/)
(http://s9.postimage.org/7blvsla9n/IMG_0011.jpg) (http://postimage.org/image/7blvsla9n/)
(http://s9.postimage.org/6v59jwbwb/IMG_0012.jpg) (http://postimage.org/image/6v59jwbwb/)
(http://s13.postimage.org/r8qza1clv/IMG_0013.jpg) (http://postimage.org/image/r8qza1clv/)
(http://s16.postimage.org/ieewe5fpt/IMG_0014.jpg) (http://postimage.org/image/ieewe5fpt/)
(http://s12.postimage.org/k4ehvdox5/IMG_0015.jpg) (http://postimage.org/image/k4ehvdox5/)
(http://s14.postimage.org/s1w6t3cu5/IMG_0016.jpg) (http://postimage.org/image/s1w6t3cu5/)
-
Dobra limuzina,sa srecom!
-
bas mu je dobra boja
-
vagen je vagen nema šta big_boss , ali me neodoljivo podseća na pežo 107..
(http://careasy.eu/uploads/orig/1349023555Peugeot_107_5P.jpg)
-
Pa to i jeste taj koncept vozila, princip je isti, sve su ostalo nijanse :) c1, 107, aygo, škoda ona mala nznm kako se ona krsti,... itd... Nego da ne trujemo temu čoveku, još jednom čestitke, prelep je auto!
-
(http://s9.postimg.org/83gxeop5n/IMAG0215.jpg) (http://postimg.org/image/83gxeop5n/)
-
Auto se vozi, bez ikakvih problema (za razliku od golfa).
Potrošnja se ustalila na oko 6 litara. 2/3 širi centar NS, 1/3 lokalni putevi.
Slike iz marta sa mini skupa u NS.
(http://s13.postimg.org/q5q7pdbhz/CAM00039.jpg)
(http://s10.postimg.org/hlya5a161/Skup_Ribarac_NS_13.jpg)
(http://s17.postimg.org/5pap46y7j/p3160071.jpg)
Ronal Teddybear
(http://s30.postimg.org/gclvexkw1/5u7yjata.jpg)
-
ME LIKE IT MUY MUCHO
-
aaa felge vrh, nikad nisam vidio ovako nesto :35
-
Vrh felne Ronal teddy bear. Ma autic prva liga.
-
Simpatican autic za grad ne treba nista bolje,felne su extra thumbup