VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: goranikolic Avgust 19, 2012, 11:46:34 posle podne
-
pasat b3 benzin-gas 1.8 66kw/90ks gubi rashladnu tecnost,vracao sam se sa mora pre par dana,i morao sam dolivati oko 5l vode.Nema nigde da curi,nivo ulja dobar na meracu nema tragova kapljica vode i sl,jedino na cepu poklopca motora ima skrame ali ne toliko-braonkaste boje.Pre mora proveravao sam pritisak aparatom u prelivnoj posudi-nije nabijao pritisak.Jedino sto sam primetio da u zadnje vreme prvo jutarnje paljenje nije kao sto je bilo ranije,malo otezano pali.Da li je to posledica ovog problema i kako drugacije proveriti da li je dihtung glave otisao ili je nesto drugo u pitanju pa dosta gubi antifriz-vodu.pozz
-
pa pogledaj da li ti dimi na auspuh mnogo,antifriz kad sagoreva,to dimi sačuvaj bože,ako ne proveri one račve za vodu!!!
-
sada trenutno u sistemu imam vodu dok ne resim problem,neisplati se dolivati non-stop antifriz.Kada ga upalim nevidi se da dimi,racve sam menjao-koliko sam mogao da vidim sve je tu suvo,a voda je nigde nema,nestaje samo tako.Da napomenem da nije u pitanju mali hladnjak za grejanje jer je sve suvo.pozz
-
ma mora da negde curi pa se suši odma ,a ti ne vidiš... ako ne nadješ nigde da curi,onda sagoreva 100% hoće da ode dihtumg na 1.8,porozne su im glave,pojede ih antifriz
-
moguce je da je otisao dihtung,ali zanima me da li postoji jos neki nacin da se ispita da bi bio 100% siguran.A da curi videlo bi se dok je hladan motor,ne bi moglo odmah da ispari
-
pa ako ne curi nigde,onda je dihtumg,prosto ko šamar... heheheheh
-
Pa ako si siguran da nigdje ne gubi tecnost, a na cepu od ulja i mjeracu postoji bijelo/kafenkasta smjesa, kao i u posudi za vodu ne znam sta ce ti drugi pokazatelj. . . Mozda ti je i kompresiju izgubio jer rece da nece da pali kako treba. ..
-
nije bela masa,vec braonkasta,i ima je samo na cepu od poklopca motora,ali interesantno da na aupuhu nema da dimi tj.da sagoreva,mislim na vodenu paru
-
Pa nece da izbaci na auspuh jer nije toliko velika kolicina, a to sto je braonkasto upravo ti kaze da metal okidira i daje koroziju koja je braonkaste boje. Proveri kada ga ugasis posle zesce voznje da li izbaci vodu na cepu od boce. mahac
-
Poskidaj sve 4 svecice i one ce ti same reci vole li vodu i ako DA koja je voli ;)
Ako su sve iste boje , onda trazi problem u racvi ili pumpi ili malom hladnjaku, posebno ako imas klimu, hoce iz malog da curi napolje, a ne u kabinu, a kroz crevo za kondenz . . .
Pozz
-
nije bela masa,vec braonkasta,i ima je samo na cepu od poklopca motora,ali interesantno da na aupuhu nema da dimi tj.da sagoreva,mislim na vodenu paru
Tu skramu svaki BeMzinac, a koji je presao vise od 5.000 km na cepu za ulje ima ;)
-
Druze ja sam imao isti problem na jetti mk2 1.8 isto je gubila vodu al na hladnjak ja uzmem drugi i opet gubi al gubila je tako da je u toku voznje padalo na put a kad stanes na onu gredu ispod hladnjaka kapljalo. I to se nije videlo toliko tako se namestilo da se nevidi i sipao sam mu k2 stop leak za krpljenje hladnjaka i extra je sada.
-
problem resen,probio dihtung glave na prvom cilindru a zakacio je i na drugom,glava morala da se ravna.Hvala svima na odgovorima.pozz
-
beer