VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Wele Avgust 18, 2012, 05:17:43 posle podne
-
Interesuje me realna potrosnja ovih motora u svakodnevnom koristenju. Znaci iskljucivo licna iskustva po mogucnosti onaj ko zivi u BG za Golfa5 i Pasata B6
Ako neko ima 2.0FSI (mada sumnjam da ima neki takav kod nas) isto bi me interesovala realna potrosnja. Ne trebaju mi frapantne lovacke price vec realno u normalnom uglavnom gradskom okruzenju koliko zgutaju otprilike na 100km.
-
jbga moj tig AWD sa mojom (krvnickom uglavnom) voznjom popije 55 do 60 litara na 600 km, kaem 600 jer uvek sipam pun i teram dok me ne opomene, za golfa i pasata nem pojma
-
Audi A4, 2005, 2.0 TDI multitronic, ne secam se da sam ikada video potrosnju od max. ~8 litara. Svakodnevno koriscenje, gazela, grad.. Uglavnom oko 7-7.5 i manje.
-
Wele moja Skoda Superb 20tdi 170 konja kombinovana voznja normalna 7.5l/100km
-
Moj bivsi Passat 2.0 TDI 140 konja 4 motion oko 7,5-8l na 100 normalne neke voznje
-
moja skoda oktavia 2.0 tdi dsg 170 konja, ne moze ispod 8/9 da se spusti potrosnja, nema sanse.
-
Passat b6 2,0 tdi u gradskoj (mislim na Beograd) vožnji i naravno sa stalno upaljenom klimom meni nikad nije trošio ispod 8 l/100 km. Uglavnom mi na bordu stoji 8,5, a lako može da se popne i do 9,5l/100l. na autoputu mi je prosek uvek oko 7-7,5l (ko vozi 120-130km/sat njemu je mozda i oko 6). Nadam se da sam pomogao. Pozdrav.
-
Pomoglo dosta, fala.
FSI po knjigama troši oko 8-8.5 kombinovano
Razmišljam da menjam u neko vreme auto i razmišljam FSI+plin il dizel.
Samo još da probam odnos snaga iako je FSI jači na papiru.
-
ah vele ti i tvoj plin,oces 200ks i plin blow
-
a TDI sa 170 konja, je l razmišljaš o tome, kad već gledaš power figures?
ne verujem da troši mnogo(0.5l) više od onog sa 140
-
ah vele ti i tvoj plin,oces 200ks i plin blow
Ne znam gde si pročitao da oću 200ks. Očigledno je da bi rado prešao na sporije, a udobnije.
Dovoljno je da ide kako treba i za što manje novca.
Nafta, plin, metan, vodonik, uljani škriljci, medicinski alkohol - ako radi kako treba ja nemam problem sa tim.
8L nafte po gradu ... ~1250din. Deluje mi kao korak unazad na trenutnu moju potrošnju
-
Da ali plinski uredjaj za Fsi mislaim da nemas ispod 1500eur
-
Evo gledao sam kod nas "AUTO TEST" Passat Highline 2.0 FSI.
- Najveća postignuta brzina 213 km/h
- Od 0 do 100 km/h 9,4 s
- Potrošnja goriva (autoput) 6.4 l
- Gradska potrošnja 11,3 l
- Prosečna potrošnja 8,2 l
- Potrošnja goriva kod kupca koji je auto imao na testu 2 dana...(prosek potrošnje goriva kod njega je bio 10,2 l)
-
Vrteo sam par telefona. Cene idu od 800 do 1100e i mogu da se rade samo oni sa Bosch sistemom za ubrizgavanje. Siemens ne može.
Koliko primećujem cene padaju tako dok (ako) ja budem to uzimao biće to još niže
-
Cicero, danas sam bio kod Rasica i sasvim slucajno covek pomenu da ugradjuju plin u TFSI motore. To je bilo prijatno iznenadjenje za mene. Samo manji broj slovnih oznaka jos uvek ne moze da se ugradi, ali da vecina FSI i TFSI motora moze da primi plin bez ikakvih gubitaka snage.
-
moj najbolji drug vozi a3 2.0 fsi i trosi mu 10l prosek...na otvornom moze da ga spusti i sipod 8l
-
Kazu da ce i JAT u svoje avione da ugradjuje plin, posto kazu manja je potrosnja a i ti motori isto mogu na plin. ;)
-
Bravo Strbac lollol Mada jbes JAT oni su sica, imaju 3 ipo aviona, nego i Lufthansa takodje oce na plin lollol
-
Sa jedne strane covek koji se time bavi veoma ozbiljno, a sa druge strane vas dvojica kojima je zajebancija u glavi.
Bilo je za ocekivati off, ali ne bas od vas
-
stavice rasic plin na tfsi stavice...
kad bude booooom trazice te po pazovama i okolnim selima..
-
Passat b6 1.6fsi 8,6l gradske, 7,5 otvoreno.. Znaci 2.0 fsi udara u 9-10l gradske, sigurno..
-
Vele, nemoj da se primas odmah...
Eo i Gedora ima komentar slican nasim i vrlo je blizak tematici sa avionima jer pominje letenje ;)
Ne vidim razlog stavljanja plina na HIGH Performance motor . . .
Ae mali motorici tipa 1.3, 1.4, 1.6 i bez turbina, po meni je to OK, mada je i to karabuz i prejeb nemacke tehnologije talijanskim doskocicama . . .
Msm i da nema ni jedan Nemacki uredjaj za plin, osim onih fabrickih na metan, poput mrecedesa . . .
-
Golf 5 1,6 Fsi 115ks - po gradu 7,2 - kombinovano 5,4 ja sam prezadovoljan!
-
Octavija 2,0 FSI od 150ks ... predjenih 76.000km prosjecna potrosnja u zadnjih 30.000km je 7,5-7,6 l/100km, koristi se u Diplomatiji znaci ne briga ih mnogo potrosnja i stiskanje gasa ali se i vodi precizna evidencija utrosenog goriva i predjenih km. Gradska voznja uz masu cepljenja na bordu mi je bilo 12-13 litara a bord joj je tacan. Lagane do umjerene gradske voznje 8,8l/100km. E sad nije isto BG i PG ali eto to su ti neka moja iskustva s tim motorom. Jedino sto me je nerviralo je to sto moj TDI trosi slicno kao ovaj FSI lollol
Auto nenormalno dobro ide (nenormalno kazem s obzirom na to da nema T u oznaci biggrin), povlaci fino iz niskih obrtaja, vuce bez nekog gubitka snage sve do 5500 kada se osjeca da malo posustaje ali nista sto bi prosjecnom normalnom vozacu smetalo. Snage ima za Octavinijih 1350kg, doduse sam sam bo u autu tako da ne jos ne mogu ocijeniti kako ide pod opterecenjem. Do sad je jednom mijenjana bombina i zna kad se uspe los benzin da malo kasljuca ... sipanje na dobrim pumpama + aditiv = rijesen problem. Ukratko motor me odusevljava kompletan. Vozi se i trosi skoro kao TDI ima spektar obrtaja, zvuk i startnost kao pravi cistokrvni benzinac mislim da je taj motor VW-u pun pogodak.
-
Ovo je veoma interesantno,ljudi su sa Mk5 1,6 fsi usli u ginisovu knjigu rekorda : Završetkom „Guinness World Record-Tour“ vozači-rekorderi Helen i Džon Tejlor (John Taylor) su sa modelom Golf 1.6 FSI* obezbedili upis u Ginisovu knjigu rekorda.
http://www.volkswagen.rs/sve_o_volkswagen_u/inovacije/motori/fsi/fsi/ (http://www.volkswagen.rs/sve_o_volkswagen_u/inovacije/motori/fsi/fsi/)
-
da ali tu ne pise kako su vozili.. ja mogu deo da pogodim.. bez elektrike, konstantna brzina.. i to tipa 60-80, stedljive gume, nebitno sto su bucne i lose.. iza drugog vozila, uglavnom autoput ili slicno.. itd itd.. meni nije nikakav test potrosnje kad se meri tako nerealno.. daj auto da obrnem 2 kruga kako normalno vozim,pa cemo da vidimo
-
Shto ne uzeshe neki stedljivi dizel, sigurno bi potrosili 3/100km :d
U fabricke testove ne verujem, zato apsolutno podrzavam Guaranin stav!
E da, skoro sam cuo, mislim da je Kia u pitanju ogromne penale ima da placa zbog obmanjivanja klijenata nekom potroshnjom od tipa 3.2l/100km :D
-
Tema je 2.0 tdi / fsi
Ne dozvolite da vas zlikovci oteraju u off :)
-
Ne znam za potrosnju, ali i mene je 2.0fsi 150ks odusevio kako ide. Imao sam osecaj da u svakoj brzini povlaci isto. U 4. na 60km/h sam dao gas, kao da je bio u drugoj, ne mora da juri obrtaje uopste. E sad, ako ti je do potrosnje, a prezalio bi manjak snage, razmisli o 1.6.
-
Napisacu ovde da neotvaram novu temu.... Imam u ponudi Octaviju 2.0 FSI,pojma nemam sta da gledam i kakvi su to uopste motori,trazim po netu ali slabo informacija,neki kazu da trosi ulje puno. Ima li neko sta novo da napise posto dugo nije pisano u temi. Ja bi ga odma prodavao i to ispod cene,samo me je strah da se ne zarobim sa njim.
-
ja sam isto jedno vrijeme gledao pometnuti motor, kazu da mu gorivo nase bas smeta te da je osjetljiv na isto
zarobices se autom... mentalitet je cudo biggrin
-
To sam cuo ali sam isto cuo i za ovaj dizel siemens kad sam ga uzimao :D
-
Wele ... po meni iskreno isao bih na Varijantu 2.0 TDI ... :26
-
Napisacu ovde da neotvaram novu temu.... Imam u ponudi Octaviju 2.0 FSI,pojma nemam sta da gledam i kakvi su to uopste motori,trazim po netu ali slabo informacija,neki kazu da trosi ulje puno. Ima li neko sta novo da napise posto dugo nije pisano u temi. Ja bi ga odma prodavao i to ispod cene,samo me je strah da se ne zarobim sa njim.
vozim sluzbenu 2,0 FSi evo pola godine ... odlican motor ... do sad sto se kvarova tice 3 puta bila u ovlascenom servisu. Auto se gasilo i u sred preticanja znalo je da izgubi vucu ... ovlasceni servis zamjenio filter goriva ... posle par hiljada km opet isto ... opet kao navodno filter i treci put popi*dim i kazem popravljaj ne vracaj dok ne otklonis i provale da je na kraju njihovom greskom otisla pumpa za gorivo (njihovom greskom jer su filter goriva do sad mijenjali na svaki drugi servis tj na 20.000km umjesto na 10.000km). Ukupan ceh 1 dan u servisu i cca 125e. Toliko o tome kako podnosi lose gorivo a svi znate kakvo je gorivo u CG ;)
Inace apsolutno nista ... auto radi ko sat (tako se i cuje zbog karakteristicnog FSI zvuka). Odlicno ide odlicno se vozi sama octavija je kao tenk stabilna relativno udobna, ma komatina od auta tolika da sam ja rijesio kad ova sluzbena bude na prodaju da je uzimam a pasat ide na dobos ;)
Inace potrosnja iskljucivo gradske voznje tipa gas kocnica = 13,5l/100km, lagana gradska 10,5 a otvorena izmedju 6 i 7l/100km. Sa rezervoarom redovno prelazim preko 550km sto je s obzirom na benzinca i octavijinu tezinu po meni odlican rezultat.
-
Pratim.
-
2.0 TDI DSG 150KS otvorena voznja, ali bukvalno nisam presao 120 nigde uglavnom 80-90 km/h 6L
Otvoren put BGD - WIEN bolje da ti ne pricam kako sam vozio, 4 sata i 10 min voznje do Wien-a sa granicama, prosek 11,2 L na 100km
Grad (BGD) ono stani kreni prosek 7,9 - 8,0 L na 100km
Toliko od mene. mahac
-
Ja sam čitao da su sve sedmice Bluemotion, ali koliko se sećam tvoj nije? Moguće da su BM samo do 1600ccm. Ne volim ja zvuk dizela, a i ovi krvnici namirisali da većina vozi na dizel tako da očekujem da će dizel biti sve skuplji u odnosu na benzin.
Odustao sam od Pasata. Jeste lep i udoban auto, ali za mene koji 99% svoje vožnje kotrljam po gradu ne treba mi. Eventualno ako uleti neki CC za džabe :D
Gedora me smorio za Golfa 1.6FSI :) tako da biće neki drugi Golf... tamo nekad haha
-
2.0 TDI 140KS 4 MOTION GOLF V
Prosek u zadnjih 7000km je 7l veci deo po autoputu pri brzini od 130-160.
Kraće relacije otvoren put (Sd-Bg) umerena voznja pada i do 4,5. Po Beogradu do 10l po gradu, ali auto ne stedim.