VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Sajovan Avgust 17, 2012, 02:16:29 posle podne
-
Planira tata da uzme skodu mislim model a5 2.0 TDI 103kw BKD oznaka motora i DSG mjenjac.
Molim za savjete i iskustwa sa owim motorima,jesu li na njega siemens dizne,i kakaw je generalno DSG mjenjac?
mahac
-
passat b6 varijant, 2007. 125000 km. Odlican menjac, narocito sport mode jer ima 170 ks.
odmaram se dok vozim, prelazim 50 000 km godisnje
ako prelazis dosta km nezamenjiv je menjac. beer
-
i mene intresuje jer ovamo ko god ima DSG odma to nevalja svaki mehanicar sve lose za njega
-
pa i ovde isto pricaju za dsg,a bkd je boch sistem
-
Dajte nesto malo opsirnije :-)
-
Pa svi kazu da nevalja DSG jer mogu samo da ga gledaju i placu pored njega, a nijedan od tih sto kukaju kako ne valja nece da investira u svoje obrazovanje iliti specijalizaciju, a kamo li da potrosi neki dinar za neki novi alat...
DSG = KEVA ... Nikad vise manuelni necu kupiti . . .
a ti kako hoces
;)
-
DSG na Golfu 5/6 2.0fsi i 2.0gti , nevalja nista. Menjac kao menjac je full ali elektronika nevalja,ecu u menjacu crkava. Nema potrebe da se ubedjujemo po stoti put,google i vidi koliko njih kuka .
DSG na dizelima neznam,niti sam cuo nesto,zato sto je ecu verovatno drugaciji i bolji.Mogu ti reci clanovi sto voze tdi sa dsg.
@Pimbe, nema tu skole i obrazovanja,kupis drugi ecu i stavis a kosta ko ceo menjac,cak i vise.
-
Zamena Mechatronic-a u Holandiji je 1.000€, kolega sprzio na svojoj cetvorci R32, a sprzio jer mu senzor temperature nije valjao a i zbog prekomernog koriscenja LC (Launch Control) . . .
Voleo bi da znam koliko *nasih* majstora ima alat za zamenu ulja na DSG menjacu???
-
passat b6 varijant, 2007. 125000 km. Odlican menjac, narocito sport mode jer ima 170 ks.
odmaram se dok vozim, prelazim 50 000 km godisnje
ako prelazis dosta km nezamenjiv je menjac. beer
ne seri. ne valja ni motor ni mjenjac ni alternator ni klima kompresor ni abs pumpa.
prelazis ti moj penis 50h godisnje! i ako predjes daces 2500eu na kvarove,
-
DSG je skupa stvar momak, fino salta i ide ali ti treba dubok novcanik jer su kvarovi papreni.
-
Skoda je uzeta pa kako god sad,hwala na vasem iskustvu...
Inace mjenjac provjerem i radi bez greske,auto je preslo prawih 142,000km.
mahac
-
neka ga zdravo sluzi, samo nek uvijek ima 1500e u steku
-
zdrawo bio...bicete u toku kako se pokazala.
Uzeto ulje i filter za DSG da se ne brine mnogo.
mahac
-
Zamena Mechatronic-a u Holandiji je 1.000€, kolega sprzio na svojoj cetvorci R32, a sprzio jer mu senzor temperature nije valjao a i zbog prekomernog koriscenja LC (Launch Control) . . .
Voleo bi da znam koliko *nasih* majstora ima alat za zamenu ulja na DSG menjacu???
biggrin
-
BKD u petici iz 2005 do sada 270 000 bez problema... potrosnja ulja 400 grama na 3000 km
-
Za gedoru
Ja imam preko 1.4 miliona km u putnickim kolima na 4 kontinenta a ti nisi ni video nista van tvoga sela, po nacinu na koji odgovaras na normalne komentare. Vozio sam toyote koje su odlicne, nisanne takodje dobri a sada vozim passata dsg, 170ks , 1000 km nedeljno, prosecna potrosnja bas juce sam napunio rezervoar 59 litara za predjenih 980km pa racunaj. Na mom autu je promenjena 1 i 4 dizna, bio je na kompjuteru sve funkcionise perfektno. Motor je malo jaci za grad i zbog svoje snage trosi vise po gradu oko 10 l na sto kilometara.Bio sam ana Krfu na odmoru ,6.3 lna 100 km sa prosecnom brzinom 95 km na cas. Ne valja ga ostavljati na usponu i nizbrdici bez parkirne kocnice, sigurno se siluje automobil, treba cuvati automobil. Vozio sam toyotu Camry 3.5 , 6V, 286 ks , oko 60 000 km ciji je menjac automatski dobar ali DSG je bolji, bolje menja i od automatik menjaca na mercedesu e klase 320 cdi koji sam takodje vozio, bolje menja i od mitsubishija paero 3.0 dti. Brzina promene je nezamislivo brza od svih ostalih menjaca. Odrzavanje kosta sigurno, meni su rekli da mi je sledeci servis na menjacu na 175 000km i da ce kostati oko 200 Evra. Udobnost mora da se plati.Stvarno sam zadovoljan ovim menjacem. Ima i sistem protiv povratka nazad i to je nezamenjivo u Bg i slicno.
sto se tice servisa mnogo ljudi napreduje i kupuje alate i uce se tako da ce i to biti jeftnije.
napravili su i dsg sa 7 brzina i to ide u redovnu proizvodnju, znaci ide se napred.
pozdrav
-
wacko
-
Za Sjovicu DSG NIJE automatski menjac, cak ni slican.... i sad je DSG sa 8 brzina u proizvodnji . . . Ko ti je to rekao da je servis menjaca na 175 000???
-
@ Sjovica ---> http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=21438.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=21438.0) = DSG for dummies
-
@sjovica nis,
dobices adekvatan odgovor kad budem u elementu nista ne brini.
;)
-
Za Pimbe a
Prvi servis je uradjen na 100 000km
drugi ce biti na 175 000 km
Hvala na linku , procitao sam ga ranije.
Zelim da prekinem nadmudrivanje, izvestavacu Vas redovno sta se desava,Ali da je udobna voznja sa njim to je sigurno.brzine menja munjevito to je sigurno, imam sklopljen dogovor sa mehanicarem da ako negde stanem on snosi sve troskove, naravno na servisu menjam sve sto kaze sa delovima od proizvodjaca koji su za prvu ugradnju. Skoro sam promenio prednje diskove i plocice koji su od prve ugradnje 128 000 km i nosace balans stangle, koji definitivnostradaju kod ovog passata, to sam platio 230 evrasve sa rukama. Ne mrda na 190 km/h na autoputu Nis-Bg. Toyota Camry 3.5 v6, 286ks je sigurno je najbolji auto koji sam vozio, 60 000km,2009 god,pogledajte taj auto ali on je do Bg i nazad do nisa na 140km/h trosio 60litara supera a ovaj 32 litra. Jedino mozda bi mogao kick down da se ukljucuje na blazi pritisak ili je to mozda zbog starosti pa ako neko ima podatke o tome kada se kod ovog modela ukljucuje kick down neka napise.
Pozdrav svima i bez malicioznosti molim.
EDIT. http://www.myturbodiesel.com/1000q/DSG-faq-VW-Audi.htm (http://www.myturbodiesel.com/1000q/DSG-faq-VW-Audi.htm)
Ovaj link daje korisne savete za servis DSG menjaca i kaze svakih 40 000 milja ili 60 000km.
EDIT 2. Citao sam malo na netu
sigurno servis na 40 000 milja ili 60 000km
kosta oko 250 evra, svi ovlasceni servisi vw imaju opremu
DSG stedi 5 posto goriva u odnosu na manuelni menjac kod comon rail motora i to kada se racuna dsg kosta 0.5 dinara po km i usteda goriva je tolika.
realno prednost je laksa voznja narocitoo za ljude sa vekim kilometrazama.U upustvu se kaze da je potrebno koristiti parkirnu kocnicu.
Videcemo sta ce reci praksa.
pozdrav
-
@sjovica, koristi opciju edit, nemoj da kucas post za postom ;)
-
Moja skoda ima taj dsg mjenjac i stvarno je dobar za voznju, i nema problema za sada, mada to majka vozi i ne cima ga na semaforima i slicno. Ali imam druga koji vozi golfa 6 GTI, njemu konstantno crkva DSG, i kvarovi su veliki svaki put bar 500e.
-
sjovice koliko dugo imas tog pasata , kazes da te dobro sluzi sa tim menjacem
-
Za Milana_Mi
Auto je pola moj pola firmin, koga vozim i privatno, po dogovoru.
Presao je sada vec 132 000 i nije imao problem sa menjacem nikad.servisi radjeni kako treba.Vozio ga je pre mene vrlo pazljiv covek, iz firme. Menjane su mu 1 i 4 dizna.Ja sam sa njim presao 8 000 km, znaci od 124 000 do 132 000 km.
Za ovih 8000 mogu reci a pise i na forumima , mora se cesce koristiti parkirna, ne ostavljati automatski menjac nategnut, nizbrdo , uzbrdo i slicno.
mala digresija:
u firmi smo imali 5 mercedesa e klase i svima su stradali automatik menjaci do 200 000km , zamena kosta 5500 evra, i pored servisa u ovlascenjim mercedes servisima.
Vozili su ih profesionalni vozaci ali mislim da su siledjije.
u to vreme smo imali dve toyote Camry 2004 , 2.4 litra benzin koje su presle po 300 000 km i nista sem potrosnih materijala. Automatici perfektni, nista do 300 000km a verovatno i dalje. ja sam vozio Camry 3.5 6v , 286ks. Presao sam sa njim 60000 km. Perfektan menjac.
Posle toga RAV 4 nov, 2.0 benzin,102 000km po Srbiji za 1.5 godina. Odlican auto ali brate, ubih se od saltanja.
pa posle 30 000km Suzuki SX4 , 4w, 2.0 DDis nov, menjac 6 brzina. Takodje ubih se od saltanja.3 meseca sam vozio pasata dizel 5 brzina, elasticniji nego Toyota i Suzuki ali isto saltanje.
Sada vozim ovog passata. Kada sam ga probao , odusevio sam se promenom brzina. Odmaram se dok vozim. Stvar ukusa i potreba. Ja imam 5 banke i nikad vise u auto sa manuelnim menjacem beer, dosta brate saltanja, umorio sam se.Mladji neka se dokazuju. Troskove cemo pratiti i bicete obavestavani.
pozdrav beer
-
nemoj pogresno da shvatas nikoga , niko te ne nadmudruje i zeza , stvar je cistog misljenja i iskustva ko vozi te automobile , ja nisam licno nikada vozio auto sa dsg-om pa me zanima koliko je pouzdan itd...ali 8000 km je malo za ocenu , a ja sam razumeo da si presao 50 kao i 132.000km ukupno , ako menjac ne moze da izdrzi barem jedan motor normalno onda ebes taj menjas , tako ja makar razmisljam , a vidim po postovima da u zavisnosti od modela bas i nije sjajan , tako makar kazu drugi clanovi ... sjajno je to sto ces da izbacis obavestenje sta se kvari i koliko kosta i gde moze da se menja eto to je jedna korisna informacija . a ovo za godine i ja imam strica 56+ mrzi ga da sedne u auto koliko je presao kilometara ... pozzz beer
-
za Milana
Definitivno nema vise auta koji ce da prelazi mnogo kilometara bez servisa i peripetija i prepreka koje stvaraju euronorme.Na stranim forumima se cita da servis DSG na 60 000 km kosta od 250 do 350 eura. Ali i taj menjac zato sto brzo menja brzine i ne gubi mnogo u prenosu stedi i gorivo i do 10% od manuelnog a do 15% od drugih klasicnih automatika.Ja sam sracunao da on isplacuje svoj servis. moja raacunica pokazuje 50 dinara, min na 100km.na 60 000km to je 30 000 dinara.,eto para za servis. Benefit je odlicna promena brzina. Pazi ja vozim VW vrlo malo ali ih u firmi imamo dosta i pratimo troskove.Ovo oko troskova sam proverio licno i to je sigurno.
na stranim sajtovima za cene polovnih automobila vozila su skuplja sa ovim menjacem nego li sa obicnim. Ne razumem zasto neki modeli imaju petostepeni menjac manuelni, na autoputu su to veoma skupa vozila po pitanju potrosnje.
Mislim da kod dolaze polovna vozila sa vracenom kilometrazom i falsifikovanim servisima i eto problema posle.
DSG i dalje se usavrsava i primenjuje i sigurasam da je ok.
Pozdrav
-
za Pimbea
Juce sam na televiziji gledao SAT emisuju Alvirovica,prestavili su vrh ponude AUDI ja Audi RS8 sa 7 brzina DSG menjacem. Pimbe, DSG je vrsta automatskog menjaca.
Sto se tice trajnosti sigurno traje koliko i motor 300 000 km. To sto mi kupimo auto sa 300 000km kao auto sa 145 000 i tako ga uvezemo , to je nasa greska.
pozdrav
-
Zavisi sta tumacis pod pojmom automatski menjac. Prosto receno, DSG je klasican menjac samo sto menjanje brzina se vrsi putem kompjutera. U strucnoj terminologiji on se naziva Automatizovani menjac. Presnos snage se vrsi putem dve "lamele" postavljene jedna ispred druge. Jedna lamela je neparne brzine, druga za parne. Postoje dva vratila koja se nalaze jedna unutar drugog i koje su povezane sa lamelama a sa druge strane sa odgovarajucim brzinama.
-
Ako je Alvirović rekao da je DSG automatik onda to sigurno tako :D
-
Auu ala se vi otisli daleko sa ovime. DSG menjac - kao menjac je vrh. Ali ecu u menjacu strada ili komp,to im je boljka velika,bar za benzince,pogotovu gti i nema veze kako se vozi i koliko je presao. Meni je poceo da crkava sa 47.000km,drugaru na 6 gti na 32 hilj.,a i mehanicki su ziv q na istim modelima.
DSG je jedan od par vrsta automackog menjaca,ujedno proglasen za najgori i sa najvise kvarova.
@Sjovica - gde si nasao da uporedjujes japanska kola sa automackim menjacem i evropska,japanci su mama i tata za automatike.
-
Alvirovic je u svojoj emisiji prestavio novi Audi RS8 sa dsg menjacem sa 7 brzina. Ni ja ga ne simpatisem.
Slazem se da je japanski menjac automatik odlican ,ja sam vozio nisan patrol 4000 kubika,6 redno, benzinac u Boliviji 100 000 km,276 ks i nikada nisam imao ni jedan problem ni sa autom ni sa menjacem.medjutim trose mnogo i do 15 % goriva ide na menjac.najpoznatija japanska fabrika automatika je nastala iz nissana, pa sa toyotom pa su sada samostalni i imaju dve fabrike u SAD.
ne zaboravite da u srbiji se voze auta koja su falsifikovana po kilometrazi i odrzavanju i da se takvi menjaci voze u srbiji.passat sa dsg presao 125 000km i 2007 godiste vredi kao pola novog, po matematici 13 000evra.Vi ga kupite za 9000evra.
zarada dilera je 700 evra,500 transport i 700 evra sredjivanje losim delovima u nekoj rupi u Nemackoj.
Znaci kupili ste pasata koji je kostao 7100 evra.i taj je presao 300 000km ima pola turkis delova i takav se vozi u srbiji i kazete los motor i menjac.
ja sam presao sa dsgom ponavljam samo 7000km i vozio sam svasta ,preko 1.4 miliona km ali ni jedan nema takve vozne karakteristike kao DSG na mom passatu.
jedino me plasi sto sam uzeo 170ks i 350 nm i mislim da je to gornja granica. sta bi to bilo kada bi ste tako jak motor sa takvim momentom uparili sa japancima, automatskim menjacem iz tih serija o kojima pricate a ja sam ih i vozio i to dosta. Pukli bi na 80 000km.
ne mesajte babe i zabe.Ja samo pricam ono sto sam vozio i koje utiske imam, a vozio sam stvarno mnogo 25 god na 4 kontinenta.
Videcemo sta ce biti u buducnosti ali DSG sigurno ima buducnost jer je to genijalna ideja da se skrati vreme promene brzine a time i stedi gorivo i slicno. Gledajte Alvirovica( u reprizi) i audi rs8 sa DSGom, 7 brzina a ne kako rece jedan na forumu 8.
i ako ima nekih zajebancija oko elektronike sredice Svabe to.
malo sam ostareo i raspricao sam se.
pozdrav biggrin beer driving