VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: bushido_mk2 Avgust 15, 2012, 06:00:55 posle podne
-
pozdrav svima novi sam na forumu i imam problem na golf 2 1.3 86 godiste sa halov davacem znaci problem je slijedeci: auto mi se nenormalno gasi ako je vani vlaznije, hladnije, pada kisa i tako to kada se ugasi normalno ponovo upali(ugasi se prilikom stiskanja kvacila a ako dam malo gasa i kocim rucnom negasi se) kad je napolju toplije vrijeme nema nikakvih problema i posto prelazim velike razdaljine po 600 km sa odlicnom potrosnjom nema nikakvih problema osim malo trzuckanja sto bi mogla bit benzinska pumpa jer se ispod n je vidi da je malo membrana ulje pustila(nemam problema sa mijesanjem ulja i benzina).Molim vas pomagajte i ako znate na odgovore zasto se gasi prilikom stiskanja kvacila i sta se to skvasi ako se ima sta skvasit ako kisa pada.Uh sta ja sve napisah pomagajte drugovi ako je ko imao slicnih problema jer vidim ima slicnih tema sa ovim 1.3 motorima
-
Prvo promeni kablove i kupi silikonske kvalitetne. Imas li zastitu ispod motora, (suspleh ga jos zovu)?
-
Povecaj ler gas ako je mali?
-
ler gas je taman a malo mi je to sumnjivo ovako se negasi kad je ovakav ler gas samo kad je vlaga
-
coilleo2tj badmood
Prvo promeni kablove i kupi silikonske kvalitetne. Imas li zastitu ispod motora, (suspleh ga jos zovu)?
razvodnu kapu zamijenio finger zamijenio samo te kablove nisam a kontao sam i benzinsku pumpu pa neznam sta ti mislis dali ona moze pravit problem??
-
nije valjda moguce da nezna niko nista ajde dajte ljudi pomagajte ;)
-
Ma kablovi se okvase kad je kisno vreme i zato ti se gasi auto jer su loseg kvaliteta i ne trpe vlagu. Imas li onaj sus pleh ispod motora?
-
samo ocisti karburator ,mozda ti je neka dizna zacepljena "ocisti dizne" i onda se to desava oce da se ugasi ako sklonis nogu sa gasa mozda i trza,moze biti i dihtung karburatora, 100% dizne
-
Jel ti spojena voda na karburator i dal su protocna creva? Kad je toplo,saug brzo otvori ali kad je hladno,nema sta da ga potera da otvori pa ti zatvori malo klapnu,dovoljno da ti ugasi motor. Moze to biti isto a i nemora.
-
Druze pocni da trazis drugu pumpu i nemoj da kupujes ove po 1000 i nesto dindzi sranje su,propisace i one,ova sto imas samo je pitanje vremena kada ce da ti pocne da mesa ulje i benzin
Ako ti motor radi kao traktor kad ga upalis na hladnijem vremenu i moras malo da mu drzis gas dok ne upali sauh a kad se zagreje gubis ler gas to ti je onda do vakuma na kraburatoru tako je bar kod mene bilo pa sam kupio drugi karburator
Privremeno resenje je bilo da su mi povecali ler i nesto prckali oko smese ali je tada trosio nenormalno ali se nije gasio
-
Kakve veze moze da ima karburator, pumpa i dizna sa vlagom napolju?? Sa VLAGOM, ne sa hladnocom.
Problem je 99% u struju paljenja, znaci ili kablovi kao sto je Boban rekao ili kapa kondenzuje pa falsira varnica.
-
Sponzore,da ti ja objasnim nesto ukratko. Da falsira varnica,auto bi mu trzao,prekidao i jeo gov*a svremenom na vreme. Na koliko mu cilindra falsira varnica po tebi? Ja znam da moze da radi na 3 cilindra auto i da se neugasi. Ako ima elektronsko paljenje pa da si rekao da mozda zbog vlage oce komutator da zakuca na sekund sto je i to malo nelogicno posto auto upali normalno kad se ugasi.
Drugo,pocni malo bolje da citas sta decko pise,nije samo 'VLAGA' , vec hladnoca i kisa koliko sam ja pismen.
Trece,moze auto da se gasi na leru zbog ac pumpe,ko ti kaze da nemoze? Nebitno od vremenskih uslova,mozda ga tako potrefi.
Ako nema dobar sauh,taj vodeni,kad mu klapnu 'malo' zatvori,oce da se gasi ko lud,a ima ih dosta sa tim problemom.
Mozda si upravu ali nemoj da demantujes druge clanove sto pisu sta misle i mozda su u pravu,nije ok.
-
sad za sad mjenjam kablove razvodnu kapu i benzinsku pumpu a nekontam taj vodeni saug prvi put za to cujem ako neko moze da mi pojasni vjerovatno neka cjevcica ili nesto na karburatoru jer kad se auto upali osjeti se kad odradi i ugasi se saug :huh:
-
benzinsku pumpu dzaba mijenjas da ti je do pumpe nebi imao vuce znaci auto moze da radi ali kad mu dodas gas ne dobiva dovoljno goriva osjetio bi zagusivanje ali trzanje ne"a to sa trzanjem problem sa karburatorom, diznu produvaj naj jevtinije ti je, mala stvar al pravi strasan bropblem, zamijeni kapu finger mozes i kablove nece biti goreee
nemas ti vodeni saug vec mehanicki
-
Kako mehanicki,daj pojasni , nerazumem te. 86 godina Skalar , 1.3 motor.
-
oo oooo wub pardon moja greska trebo bi da imas vodeni saug ako nije ko pritumbo ,on ti stoji sa lije strane karba jedan aluminiski dio ima 2 creva i tako kako ti se auto zagrijava otvara i zatvara ti klapnu zraka ,skini deklo sa karba ,mozes i to provjeri upali auto nek ti radi par minuta i posmatraj vidje ces dali li reaguje kako se auto grije trebala bi se otvoriti klapna ako ostaje zatvorena onda ti je to isto jedan razlog zbog ceg se auto gasi na leru
-
Vidis tu je njesra.kako se motor greje,tako se i saug otvara,nebitno jel ima creva ili ne.
-
Pre svega toga crni vakuum koji uglavnom pravi problem crkne i ne odradjuje posao kako treba.
Taj vakuum treba da otvori leptir (mislim 2mm) da bi radio kako treba.
On to ne odradi i leptir ostane zatvoren vise od potrebnog i samim time dobija manje vazduha a vise benzina i dolazi do "gusenja" motora.
Leptir je povezan sa bimetalom u tom kucistu na koje se kace creva i kako se bimetal greje tako se leptir otvara i motor smiruje rad.
Voda u tom slucaju sluzi kad se ugreje da drzi leptir otvorenim jer se na odredjenoj temperaturi motora prekida struja koja dolazi na taj bimetal i u tom slucaju bi poceo da se hladi i da se zatvara. Ne zatvori se do kraja ali je i to dovoljno da auto vise trosi.
-
sve je to meni jasno auto nakon nekog vremena promijeni zvuk i rad i sve je ok ali kad je vlaga kisa i to odma drugo auto
-
Ja jos jednom i poslednji put u ovoj temi pisem i kazem. Promeni kablove na kvalitetne silikonske i onda proveri sta i kako. mahac
-
Ja jos jednom i poslednji put u ovoj temi pisem i kazem. Promeni kablove na kvalitetne silikonske i onda proveri sta i kako. mahac
mijenjam drug hvala na savjetu driving driving driving
-
druze zamjeni kablove kao sto su ti rekli moze i do toga da bude....samo mi reci je li ti saug automatski ili rucni????ako je rucni ocisti ler diznu polako,a ako ti je automatski ne diraj nista ti ....ja sam svoj bio zajebo sa ciscenjem ler dizne i radi 5dana i opet isti proglem kao kod tebe...otisao sam kod elektricara i za 10 min.mi je napravio i uzeo mi samo 10 km. isao sam kod majstora u gorazde jer je najbolji po tom pitanju i iz citave srbije dolaze kod njega da rade auta....dakle druze imao sam taj problem isti je motor sve isto ne gine ti majstor jer ti se ne isplati stalno cistiti dizne i slusati pametnjakovice da moras mjenjati karburator i ta sranja kao sto sam ja.... mahac