VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ligor Avgust 14, 2012, 06:53:31 pre podne
-
Drugi put u poslednjih desetak dana kod davanja kontakta, pre prvog jutarnjeg paljenja, na displeju borda pojavi se upozorenje na nemačkom : PROVERI RASHLADNU TEČNOST. STOP. Ugasim kontakt, pa ga dam i tako nekoliko puta dok se upozorenje pojavljuje, na kraju odvrnem i zavrnem poklopac posude za rashladnu tečnost. Upalim auto tek kad upozorenja nema. Napominjem da sam nedavno menjao zupčasti kaiš i uložak vodene pumpe, a majstor je tom prilikom dodao G 12 koliko je trebalo zbog gubitka tečnosti prilikom zamene delova. Nivo ras. tečnosti hladnog motora je OK. Zna li neko u čemu je problem?
-
Zaboravih da nadevedem: GOLF 4 1,9 TDI model za 2006.
-
Potajem zaboravan i mešam lončiće !!! Dakle upozorenje "PROVERI RASHLADNU TEČNOST STOP" se javlja kad upalim motor. Jutros se dogodilo dva puta, posle trećeg paljenja nije. Opet sam kontrolisao nivo tečnosti - ima je dovoljno.
-
SZenzor u boci za vodu, veoma cesta pojava, problem je sto je u sklopu boce pa moras da menjas u kompletu
-
Da li kvar na senzoru može da uslovi dodatne probleme ili mogu tako da vozim ?
-
Pokusaj da dospes jos rashladne tecnosti. Ali ne previse naravno, dospi vrlo malo koliko da se osjeti da si nasuo. Meni je isto bilo zimus, i dosuo sam antifriza (iako je imalo dovoljno) i posle je sve bilo ok.
-
Druze ja sam zimus imao isti problem bas kao kod tebe isti slucaj. I bio je problem na jednom od crijeva imalo je rupicu na sebi manju nego da si iglom probusio. Tu mi je gubio tecnest ali toliko malo da je neprimjetno za oko dok nisam slucajno primjetio da mi je vlazna ona spuzva sto je nalijepljena na haubu. Eto da znas nemora biti tecnosti ispod auta,ali negdje ti je gubi pomalo.
(http://img857.imageshack.us/img857/1098/dsc00652e.jpg)
(http://img19.imageshack.us/img19/5020/dsc00649gn.jpg)
-
Ljudi ovako... U pitanju je golf 4, 1,9 TDI, 96 kW, 2001 godište, uvezen je iz Švajcarske. Imam problem sa rashladnom tečnosti, takoreći gubi mi vodu. Nije puno ali gubi i to me jako nervira, jer tako ne smije...:) Znači za mjesec dana sam dosuo od prilike 100 ml. Naspem ja vodu(G12-naravno), između min-max. I vozim tako vozilo par dana i onda odem na posao ostavim vozilo, odstoji 8 sati i kada pođem uzmem da provjerim tečnost u boci i pude mi ispod minimuma jedno jedan centimetar, ja uzmem odvrnem čep od boce i čuje se kao kssss i kao voda dođe od nekuda i bude između minimuma i max. i to bude na 7 dana, i opet tako za 7 dana isto sve ali fali pola cm, i tako redom i na kraju mi bude tako ispod minimuma i ja kada odvrnem čep opet taj zvuk kako pod pritiskom je bilo i onda kada taj pritisak ispusti opet mi bude na liniji minimuma, al to je za mjesec, što nije uredu. Zanima me ima li ko kakvu pametnu ideju šta bi moglo biti? A da primjetio sam na prednjoj desnoj strani dole ispred desnog točka, ima kao neki mali hladnjak i ispred njega ima kao nešto malo vlažno... Ne curi ali kako da je nekada curilo al dal to ima veze sa ovim. A kada upalim motor ne izburkuje mi vodu u boci, što je sindrom diftunga glave i glave, što mislim da to nije, a i vodena je pumpa je rađena prije mjesec, jer je rađen veliki servis, a ovo isto se dešavalo i prije velikog servisa tako da majstori nisu ništa zeznuli...:)
-
boca se zavrce kad motor radi. za vasu informaciju.
-
Ljudi ovako... U pitanju je golf 4, 1,9 TDI, 96 kW, 2001 godište, uvezen je iz Švajcarske. Imam problem sa rashladnom tečnosti, takoreći gubi mi vodu. Nije puno ali gubi i to me jako nervira, jer tako ne smije...:) Znači za mjesec dana sam dosuo od prilike 100 ml. Naspem ja vodu(G12-naravno), između min-max. I vozim tako vozilo par dana i onda odem na posao ostavim vozilo, odstoji 8 sati i kada pođem uzmem da provjerim tečnost u boci i pude mi ispod minimuma jedno jedan centimetar, ja uzmem odvrnem čep od boce i čuje se kao kssss i kao voda dođe od nekuda i bude između minimuma i max. i to bude na 7 dana, i opet tako za 7 dana isto sve ali fali pola cm, i tako redom i na kraju mi bude tako ispod minimuma i ja kada odvrnem čep opet taj zvuk kako pod pritiskom je bilo i onda kada taj pritisak ispusti opet mi bude na liniji minimuma, al to je za mjesec, što nije uredu. Zanima me ima li ko kakvu pametnu ideju šta bi moglo biti? A da primjetio sam na prednjoj desnoj strani dole ispred desnog točka, ima kao neki mali hladnjak i ispred njega ima kao nešto malo vlažno... Ne curi ali kako da je nekada curilo al dal to ima veze sa ovim. A kada upalim motor ne izburkuje mi vodu u boci, što je sindrom diftunga glave i glave, što mislim da to nije, a i vodena je pumpa je rađena prije mjesec, jer je rađen veliki servis, a ovo isto se dešavalo i prije velikog servisa tako da majstori nisu ništa zeznuli...:)
Isti su simptomi kod mene bili pre godinu dana. I naravno dihtung glave.
-
Nemoj drzati vodu na maksimumu. Kakva su ti creva od vode-hladnjaka, kad auto postigne temperaturu?
-
Samo da dodam nesto u vezi ovog palenja lampice da proveris tecnost! Znaci imao sam isti problem prosle zime sa pasatom b6 i na kraju sam uzeo noz i ocitio ona dva pipka ili ti viljuske koje ulaze u bocu i dolio malo 100% antifriza i vise se nije palilo! Probaj najverovatnije ce ti pomoci