VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Kovač Avgust 04, 2012, 02:47:29 posle podne
-
Ćao drugari,dugo me nije bilo al ne mogu ja bez vas clap
Hteo sam da vas pitam šta to može biti,kad upalim auto na benzin i ako ga vozim na benzinu nešto iz motora onako malo se čuje cccccccccc
a kad prebacim na plin to se ne čuje šta to može biti,da nisu karike? bonk
-
Čuju se ventili. Zbog većeg oktanskog broja gasa u odnosu na benzin (oko 105 oktana ima LPG) majstor pomjeri paljenje malo unaprijed. Za vožnju na gasu to odgovara, ali za benzin je prerano i ventili klikću.
-
I moj motor (1.6 16V AZD) zveči kad mu sipam ovu Nisovu brlju od benzina.
Kad vozim na gas ili sipam 98-cu sve ok.
-
E Max hvala ti,nekako mi je to bolja varijanta nego da su karike :rolleyes:
-
I moj motor (1.6 16V AZD) zveči kad mu sipam ovu Nisovu brlju od benzina.
Kad vozim na gas ili sipam 98-cu sve ok.
Kad vozim na gas ili sipam 98-cu sve ok.
Ionako više vozim na gas,na benzin samo palim.
-
Slaba ti je to uteha, mislim to sa losim benzinom. Ima tu jos " losih detalja".
-
Kojih npr.?
-
Da ne otvaram novu temu,čitao sam u vezi ovog problema na forumu i znam da moderatori ne vole otvaranje tema sa istim sadržajem a ja imam samo jednostavno pitanje...
Naime,crkla mi je izgleda pumpa za benzin :rolleyes:
Nije hteo da upali na benzin,ovaj što mi ugradio gas premestio da palim samo na gas,malko smo se zakačili boodala
Automehaničar kaže crkla pumpa,a ja sam samo hteo da proverim jer sam čitao ovde na forumu da može da bude i osigurač za pumpu a i relej...možda.
Glupo mi je da pitam majtora jel to proveravao naljutiće se ko ovaj za plin,svi oni razmišljaju u stilu"kakvo glupo pitanje valjda ja znam šta radim"a nervozni su i svi na ovu vrućinu biggrin
Hteo sam da pitam gde se nalazi taj osigurač za pumpu i relej da vidim ja jel ima tu struje i da nije do toga...
Pa ako hoće neko da odgovori...
-
Passat B3 je u pitanju,nisam napisao.
-
Ispod volana sa lijeve strane imaš plastičnu policu. Skini je, ispod su i releji i osigurači, a na polici sa zadnje strane je napisano po rednim brojevima čemu koji služi.
-
Ok Max,hvala,znam za osigurače,a da li postoji posebni relej za pumpu?
Čitao sam ovde da ima,samo nigde nisam našao gde se nalazi taj relej.
-
Našao sam koji je relej.Ovaj-67 Evo slike ako neko bude imao ovaj problem
http://tech.bentleypublishers.com/servlet/JiveServlet/download/42-26488-258530-3852/Fuse-Relay%20box.BMP (http://tech.bentleypublishers.com/servlet/JiveServlet/download/42-26488-258530-3852/Fuse-Relay%20box.BMP)
Sad sam mislio da ga proverim da li on radi,da ne menjam odmah pumpu.
Ali ako nema struje u releju,to je možda zato što je prespojen da pali na plin.
Možda u tom slučaju struja obilazi relej?
-
nemoze da ga zaobidje. Sad je problem gde je plinadzija presekao pumpu! Mozda te jebe prekidac od plina,mozda nepusta struju za pumpu.
Na releju imas 87 i 30 broj. 87 ti je zica ka pumpi a 30 ti je non-stop struja,ili ti ziva struja. Vidi gde su ti kontakti gde ubadas relej i spoji zicom ta dva kontakta. ako je pumpa ok,trebala bi da radi. Ako je secno pumpu posle dozne osiguraca,posle releja,malo ces se pomucis da nadjes sta je.
-
Izvadio sam relej,sav je pocrneo,mislim ni da ne treba da ispitujem dal je on.Crko je sigurno.
-
Izgleda da je ipak otišla pumpa.Povezao sam je direktno preko žica ali neće da satavi.
Nije mi samo jasno,u ovom izvodu preko koga dolazi struja na pumpu(ima ih 4)struje kad sam spojio žice tamo gde je relej ima samo na jednom mestu.
I to je verovatno ova živa struja na koju sam spojio,da li je samo ona dovoljna da pokrene pumpu?