VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: polo_9n Avgust 04, 2012, 01:33:24 posle podne
-
vozdra ljudi inace vozim polo 9n 1.9 tDI eh ovako imam jedan problem prije 2 mjeseca radio sam veliki servis znaci zupcasti...i sve sto ide uz to al od tad me zeza to sto gubim puno G-12 u 2mj. sam potrosio 2-3 boce i isao sam kod raznih majstora i neko ne zna sta je odnosno gdje gubi tecnost kada je parkiran vidi se ispod fleka sa lijeve strane od prilike ispod one contrice gdja ga i sipam eto molim vas za pomoc! hvala
-
Promeni naslov teme "pomoć" u nešto što ima smisla sa temom tjs tvojim problemom.
-
Majstori ne znaju jel. . . ? To neki profesionalci izgleda, . . no dobro. . . A sto sam ne zavrnes rukave pa ispratis crijeva od vode, pa uzmes malo ogledalce pa vidis iza oko onih racvi ima li gdje da pusta tecnost. . . Pa vidis jel gdje hladnjak busan. . . . Pa ti je mozda mali hladnjak crkao. . . ? Kad vec *majstori* ne mogu da vide. . . Necemo sad zalaziti u problem crknutog dihtunga glave, jer to bi *majstori* vidjeli, jer se oni odmah hvataju za cep od ulja, , , biggrin
-
Hoće da pusti na pumpi za vodu..
-
Pregledaj i račve crijeva...
-
g12 ostavlja crveni trag ne ispari bas tako bez traga ako curi negde , bice da su problem napravili oni koji su ti radili servis ,pravac kod njih
-
to ces najbolje uociti tako sto posle neke duze voznje pogledas gdje pusta, naravno korisiti ogledalo i proprati sva crijeva
-
hvala momci na savjetima kad skontam sta je javim se hvala jos jednom!
-
Meni je passat gubio G12 posto je otislo crevo koje se nalazi kod tandem pumpe i tu je curelo
-
Ma ako pokaze baricu ispod auta mora pokazati trag na motru gde curi. Obicno se menifestuje kao skrama relativno bele boje. A za dihtung glave obicno izbaci na cepu boce posle gasenja motora i usled malo veceg opterecenja motora.
-
I meni se pojavljivala barica a nisam mogao da vidim odakle posto je crevce zavuceno iza motora pa pored tandem pumpe
-
bio sam kod 6-7 ˝majstora˝ i nijedan nije mogao da skonta odakle curi ovaj zadnji mi je rekao kao da kupim novi cep od posude za vodu i tako sam i u radio.Bio sam miran par dana i ono opet, a barica bude odprilike sa lijeve strana ispod akomulatora eto stvarno ziv ne znam sta da radim....
-
Grejac kabine? Curi pa kaplje kroz cev za kondenz od klime . . . Probaj da ga premostis . . .
-
e vidis to jos niko nije spomenuo hajd i to cu da pogledam
-
Meni je moj polo 9n 1.4 tdi gubio tecnost na plasticnoj racvi koja se nalazi ispod pumpe za naftu,ta racva je pricvrscena za glavu motora,od bakelita je i na njoj ima jedan gumeni dihtung koji se vremenom pojede i pocne da pusta,sliva se niz motor na menjac i barica ti je upravo tu gde ti kazes od prilike ispod baterije.Uzmi ogledalo gurni izmedju motora i baterije,jednu dobru lampu i dobro pogledaj tu racvu,curi i kada je auto ugasen.Ja sam zamenom racve resio problem,a ako ti je do toga zameni i ona dva mala creva koj ati ulaze u kabinu jer se i ona pojedu,a kosta ju 10e par.
-
e jeste bas tacno ispod dihtunga gdje dodje ulje za mjenjac, a to je vlazan dio al strucnjaci kazu da je malo popustilo ulje iz mjenjaca a najvise curi kad auto ugasen! cim rijesim prob javim vam se hvala ljudi!
-
vozdra ljudi izgleda da sam rijesio problem to svakako mogu vama zahvaliti a evo sta je bio prob. bas na tim cjevcicama koje vode u mali hladnjak pa na ulazu u taj hladnjak imaju neke gumice e pa ta jedna se sjebala bas i tu je pustao eto sitnica ali malo je tesko doci do toga odnosno zavuci se eto nadam se da se nece ponoviti hvala jos jednom na pomoci!