VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: jovanmup Avgust 01, 2012, 02:47:20 posle podne
-
Imam Golfa II 1987 god. 1,3 b i imamam problem sa lampicom za ulje (zvucni signal), U toku voznje kada se vozilo zagreje odprilike posle 15-20 minuta voznje, nakon voznje preko 80-90 km na cas, pali mi se lampica za ulje koja daje i zvucni signal i ne gasi se sve dok ja ne dodam gas i povecam brzinu preko 85 km/h, svakim daljim spustanjem brzine ispod navedene lampica i zvucni signal se ponovo pale. Naravno proveravam ulje redovno i sto se toga tice ulja uvek ima ili na sredini ili prema maximumu. Bio sam u servisu i proveren mi je pritisak ulja u motoru, koji je kako kazu majstori odlican, menali su mi te (davace pritiska ili kako se vec zovu, ne znam ni sam i oni su u redu) Takodje mogu da ugasim lampicu u toku voznje na taj nacin sto pritisnem kvacilo i dodam jaci gas ali to je kratkotrajno samo mozda 15-20 sekundi. Bio bih vam zahvalan ako bi mi neko pomogao. pozz
-
druze ima ovde par tema o tome,koristi pretragu a verovatno ti je,ako je to sve ispravno kao sto kazes do instrument table
-
Koristio pretragu, i nisam nasao da neko ima slican problem, poslusacu te i probati sa drugim cajgerom(tablom), ako neko drugi ima neki savet neka slobodno kaze. Hvala pozz
-
ne treba da se menja tabla već elektronika koja se nalazi u km satu. mislim da ja imam koju višak, javi mi se na pp
-
http://i46.tinypic.com/jp7spy.jpg (http://i46.tinypic.com/jp7spy.jpg)
proveri da ti nije zica spala sa dzeka to se meni desavalo...:)
-
@jovanmup: imam i ja isti problem druže (isti auto, isti motor), na isti način ga rešavam u vožnji i nervira samo tako. Meni se lampica pali i tako da samo tinja bez zujalice. Moguće je da je instrument tabla kao što kaže VW specialist. Ulja uvek ima na pola između MIN i MAX. Počelo da se dešava otkad je auto vožen kod nekog majstora u Nišu na Bubnju, šta je on uradio ko zna.
+ što mi kazaljka za temperaturu ne reaguje više (a crveno svetlo se pali pri kontaktu, blinkće i nestaje posle 2-3 sec, ventilator se pali sasvim ok, nema problema ni na 35+).
Rešenje dosad nisam našao.
@Marko_mk2GTI: znaš li možda da li je važan raspored tih davača, kod mene isto žuta žica na tom mestu, ispod nje je beli/žućkasti davač, na plavoj je braon. Gde idu te dve žice u kabinu na tabli sa osiguračima? Ili ne idu tu?
poz svima
-
ee sad ne znam da li je vazan raspored al znam da je kod mene bio ovaj zadnji zuti...uglavnom ja sam nesto cackao oko karburatora i nekako sam ga otkinuo tako je kod mene bilo...
-
Koristio pretragu, i nisam nasao da neko ima slican problem, poslusacu te i probati sa drugim cajgerom(tablom), ako neko drugi ima neki savet neka slobodno kaze. Hvala pozz
Jovane bre, kupi jednog golfa 5, sta si se stiso...batali ovaj :rolleyes: ako to ne uspeva bar stavi tablu od petice...ili ga cepaj svuda 130-140, sta te boli uvo ti si mupovac lollol
-
Idi kod nekog elektricara, neka ti proveri davace ulja prvo. Isto se desavalo i kod mene na trojci, jedan davac nije bio ok.
-
kod mene je bilo isto to i bilo je prljavo ulje i natalozilo se na davac i nije mogao da ocita pritisak od te prljavstine.zameni davac ulja i ocisti unutra gde se zavija davac
-
uf davno to bese, ali da nije relej ili senzor pritiska ulja?
-
@jovanmup: imam i ja isti problem druže (isti auto, isti motor), na isti način ga rešavam u vožnji i nervira samo tako. Meni se lampica pali i tako da samo tinja bez zujalice. Moguće je da je instrument tabla kao što kaže VW specialist. Ulja uvek ima na pola između MIN i MAX. Počelo da se dešava otkad je auto vožen kod nekog majstora u Nišu na Bubnju, šta je on uradio ko zna.
+ što mi kazaljka za temperaturu ne reaguje više (a crveno svetlo se pali pri kontaktu, blinkće i nestaje posle 2-3 sec, ventilator se pali sasvim ok, nema problema ni na 35+).
Rešenje dosad nisam našao.
@Marko_mk2GTI: znaš li možda da li je važan raspored tih davača, kod mene isto žuta žica na tom mestu, ispod nje je beli/žućkasti davač, na plavoj je braon. Gde idu te dve žice u kabinu na tabli sa osiguračima? Ili ne idu tu?
poz svima
Sto ti blinka lampa od temp-to ti davac na posudi od vode.Uzmi parce zice i spoji kontakte i ostavi tako.
Zujalicu da resis , spoji zutu zicu na masu .
-
Pozz.Ja sam imo isti problem sa lampicom od ulja na motoru 1.6.Kad god upalim auto posle nekoliko sekundi ona se upali.Ulja je isto bilo koliko teba.Resio sam tako sto sam zamenio davac pritiska ulja i od tad me vise ne zeza.A sto se tice lampice za temperaturu tu sam isto imo problem kazaljka od temperature sto pokazuje podigne se skoro do kraja a nekad uopste se ne dize.Pa sam zamenio na racvi na glavi motora davac temperature i od tada radi kako treba.
-
da, taj davac :) to je meni bilo tamo 90ih na golfu2
-
Sta ako nije davac,sto je u vecini slucajeva i ima dobar pritisak ulja?
-
Nisam ja rekao da je 100% davac vec da moze da bude i to posto ga niko nije ranije pomenuo, a recimo kod mene je to bio slucaj.
-
Ma ok , pitam u slucaju da nije davac,to .
Meni na svakom gti-u 8 ili 16v a vala imao sam ih dosta , imao sam taj problem a u isto vreme sam rasturao dvojke za delove.Sve zamenim i opet isto,a predje 2-2500 obrtaja,eto je zujka. Lose su to odradili.
Da me nije sramota bilo,odradio bi bar 50 generalnih zbog te zujke i lampice,ljudi vec misle da je motor otisao.