VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: miki978 Avgust 01, 2012, 10:26:27 pre podne
-
Pozdrav,
od skora mi se javio problem da auto kad je hladan nece da povuce(kao golf 2,polako ubrzava)a posle malo voznje vuce kao lud .na 1700-1800 obrtaja katapult.
Konsultovao sam jednog majstora on kaze kao prljava turbina i zapekne cadj a posle proradi.
Promenio sam sva creva od turbine i naprskao malo wd spreja u n75ventil izaslo je crno iz njega.ali sve isto.
Dali neko ima predstavu sta moze da bude da nebih lutao.
Auto je bora tdi 85kw ajm motor.
-
pa ocisti turbinu ako je to problem i ako se to moze uraditi , mada bi ja tu sipao dobar euro dizel pa na auto put i deri po gasu da se malo ocisti cadj driving
-
A gde on covek da nadje autoput u novom pazaru?proveri onaj ventil na turbini, dole, onaj shto otvara turbo... oce on da zaglavi, pa da vakum ne moze da ga povuce... Inace on ti je oko 20-30eura, nije velika investicija....
-
a jest i nije mu blizu , pa dobro onda na kop uz brdo i gas driving, mozda mu se i uprljala od gradske voznje stani kreni , novi pazar i ima uzane ulice sa dosta lezecih policajaca pa cesto ni u 3 nemoze da se ubaci
-
U pravu ste sve je kreni-stani.ali to mi se pocelo desavati neposredno posto sam dosao sa mora.a bas sam ga cepio .,malo pre sam ga testirao dize on obrtaje i na 3-4 hiljade i ide 160-170 ali sporo dize obrtaje nema onog udara na 2000 obrtaja.
A sto se tice onog ventila dole jeli to onaj metalni u koga ulazi crevo ,moze li se skinuti lako ili ocistiti bez skidanja
-
primetio sam sto se ohladi motor nece da povuce a onda odjednom proradi.ali kad nece da vuce ugasim ga i upalim nista se ne desava.
Vec kad mu dune pocne da cupa na 2000obrtaja.a inace da ponovim dize obrtaje i 3-4000 obrtaja i ide 150-160ali sporo ih digne.
Jel moguce da je protokomer ili onaj n75 ventil?
-
Pa normalno je da ne puni isto kada je hladan i kada postigne radnu temeraturu, po tvom prvom(''posle malo vožnje vuče kao lud'') i poslednjem postu kako si napisao.Kada je auto hladan i ne treba da ga teraš u visoke obrtaje dok ne digne temperaturu do 90, ili barem preko one prve debele crte...
-
Slažem se. Kad je hladan ni jedan auto ne vuče isto kao kad dostigne odgovarajuću radnu temperaturu, a pogotovo tdi. Dok se ne zagreje, izbegavam da palim turbinu uopšte...
-
naravno da ne pune isto kad je ladan i zagrejan, ali nije tolika razlika da se primeti toliko tj da puni/ne puni
-
wele +1
problem resen otisao protokomer,zamenjen novim i ide exstra.
-
jesil probao da ocistis stari protokomer ?
-
Koliko para i koji?
-
Jesam sprej za odmascivanje sam koristio.i nista cas radi cas ne.
Kad otkacim protokomer auto se ponasa kao kad neradi ,tako da sam bio siguran da je protokomer u pitanju.
-
Pierburg nemacki 6000din.
Izgleda malo drugacije od ostalih ima kao neki hladnjak na vrhu.
-
Broj mu je 7.22684.08.0
Na guglu sa ovim brojem mozete videti kako izgleda.
To je kao zamena za bosch i jeftiniji je i izdrzljivi.
-
Hvala drug beer