VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Gti-karburator Jul 29, 2012, 01:22:49 pre podne
-
Ako ima neko raspolozen neka mi kaze koja je minimalna debljina zadnjih diskova na mk2 1.8 8v-82kw 87god.??
-
Nazad obični min. 8 mm, napred ventilirajući min. 18 mm.
-
Hvala ovi su zadnji 7mm :huh:
-
a posto su 7mm jel bas nikako ne mogu i ne smeju da posluze za neko vreme? da stavim nove plocice... Ja njega vozim polako zbog dece,ne forsiram ga kocenjem..
-
pa ako vozis decu kupi nove. oba su 2600din
-
2600 kostaju dva nova? Gde ima to? Ja sam zvao negde i toliko su mi rekli ali za jedan.
-
uvek je cena za par, mozda si zato pomesao
-
Moguce i to. Sto bi neko kupovao jedan disk :-) prednje sam stavio nove pa cu onda i zadnje. A da li bi trebao da menjam i creva za kocnice i da izbacim peti cilindar? Cuo sam da ta creva ne moraju da izgledaju lose spolja a unutra da ne valjaju..
-
Nemoj da skidaš peti cilindar ako imaš diskove pozadi coilleo2tj
-
sto bi ga uopste izbacivao? stoji tu sa razlogom i projektovan je sa razlogom... znam sta rade ljudi kod nas i sve ostale price, ali bezveze je , kad nije neka cifra a kad zazalis , vec je kasno
-
Ma ne smeta on meni uopste nego tako kazu po neki majstori,otkud znam. A kako da znam da li su creva dobra? Kad se ugreje auto tj malo se vozi,hoce blago da blokira. To se oseti vrlo malo pri samom stajanju ali je ipak razlika u odnosu kad je hladan tj kad krenem da ga vozim i pustim ga da sam stane,ne oseti se da cimne na kraju a posle kad je zagrejan od voznje ili kocenja valjda,onda stane i oseti se blago da cimne. Odma i pusti sam. Pa sam mislio da nisu ta creva losa unutra.
-
Pre bih rekao da glave cilindri jer izlaze u polje vise nogo sto bi trebalo zbog istrosenih diskova. Vodi racuna da ti neki ne istrci napolje i ostanes bez ulja i kocnica negde....
-
Aha ok,zamenicu prvo diskove i plocice pa cu videti sta se desava posle toga...
-
po meni tesko da ti to kaze i da sme da se naziva majstor... meni je 9/10 ljudi reklo "ma samo prespojis crevima umesto 5og i miran si" ... i majstor (ovaj ovde gedora) mi objasni lepo da moze tako da mi dupe sustigne nos u jednom trenutku, posto balans kocenja nije vise isti pod teretom i mogu da se pozdravim sa klincem,zenom i sobom zbog par crvenih... jebes to.
-
Meni kaze,vidis kakav je zardjao,ne valja sigurno.Pa mislim se ako je ispod auta mora da je rdjav:-)
-
pa to moguce, meni je morao da se sece stari da bi se skinuo uopste. :)
-
To što sam koči kad su ugrejane kočnice je zbog toga što si farbao prednje čeljusti i nosače čeljusti ili su nosači jednostavno prljavi i korodirali tu gde se naslanjaju pločice.
Na svakom Mk2 postoji ventil za regulaciju sile kočenja za zadnju osovinu. Kod nekih je na gredi pozadi, dok je kod jednostavnijih modela ušrafljen u glavni kočioni pre cevki:
(http://img705.imageshack.us/img705/4186/4949084510de0a55b7fdz.jpg)
Ako voliš da se vrtiš po putu, slobodno skini.
-
nisam farbao nista pre ce biti da je to korodiralo. Provericu i to. Ne skidam peti nikako.