VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: milan_b mk1 Jul 22, 2012, 09:50:11 posle podne
-
pozdrav , treba mi pomoc , moram da kupim amortizere napre/nazad za golf 1 , sredjujem ga da bude gti varijanta dakle bice jaci motor unutra , pa mi je bitno i oslanjanje , koje amortizere preporucujete koja marka , neka iskustva i ako neko zna cenu pomenutog modela ???
gevinde za sada ne bih uzimao to ostaje za neki drugi put , konkretno bio sam u vojvode stepe u ventu tamo prodaju monro amortizere prednji su oko 3000 x2 zadnji 3300x2 gumeni odbojnici 1200 , solje 1900 , gomeni solje nazad 900 ~~16000 din sve ... amortizeri su klasicni , ima li neko iskustva sa monro , dobija se garancija 2g. da li na takve amortizere stavljati skracene opruge ??? felne sam kupio bbs 15'' 6J gume 185 sirinski ... pomoc
-
po meni je sachs bolji. znao sam skidat monro nakon pola godine na normalnoj visini auta zbog nasih cesta. ispisti iz njih plin i nastane sranje kada su samo na ulju
-
Sta mu dodje -skracene opruge , one crvene ili zute ili bas skracene za krug il dva?
-
dobio sam od druga skracene za krug , citao sam na forumu jednom da to bas nije pametna ideja , on je sebi sam skracivao za krug i vozio tako , prilikom prodaje je skinuo posle smo cackali nesto kod njega i pronasli ih i on mi poklonio , mislio sam da ubacim gumene odbojnike i odredim visinu dokle moze da se spusti auto a da ne cese nazad po limu . nemam u planu neko ekstremno spustanje bas iz razloga kao sto rece paulGT zbog losih puteva . cvija mi rece da nije imao nikada problema sa oprugama , doduse on normalno stvarno vozi kao i ja , tako da bi cisto malo radi estetike ubacio te , a imam i obicne nedirate 2 seta sredio sam ih mozda cu i te ubaciti pa reko da pitam za misljenje . e da nisu skracivane sa brusilicom , posto znam da je to opruzni celik i da brusilica menja strukturu materijala nego mu je napravio neznam ko , nisam ga pitao , ali znam sigurno da je radjeno od opruzne zice i da je termicki poboljsano dakle sigurno je 100% u smislu kvaliteta i bezbednosti . drugar je inace masinac kao i ja i zna sta je radio , nije falsirao
raspitacu se i za sachs bas da vidim koje su cene i sta nude ... pozzz i hvala
-
upravo sam se cuo sa njim , radio je od C.4830 kod privatnika iz indjije , od njegovog tate neki drugar saznace mi za broj i javiti posto i ja sam znam dosta tamo privatnika , po uzorku originalne opruge dakle krajevi su isti u sredini je izbacena jedna spirala-zavoj , termicku je radio u beogradu neseca se naziva firme nasao je na netu i dobio je atest za termicku . ma ja cu njih ubaciti pa cu probati malo ako mi se ne dopadne vraticu fabricke , materijal tj.zicu je kupio u banjica prometu u jajincima -put za avalu oni se bave prodajom toplo i hladno valjanih materijala ... ukoliko nekome trebaju telefoni neka se javi mozda zeli sam da proba nesto sebi da napravi bar sto se tice nabavke materijala i termickih obrada tu mogu i ja da pomognem ... pozzz
-
Tek sad vidim da vozis kockicu , taj krug nije nista,samo gas. ja sam skracivao po dva i vise kruga,kad se bolje setim,ja i nisam imao opruge koliko sam ih skracivao,a jaca rupa,samo sastave do kraja i aj menjaj ali je bio svaki patos , to davno.
-
Ja sam za mog keca bio kupio prednje amortizere monro i na 30 000 km su propisali ulje,a da stvar bude gora taman im je tad istekla garancija od 2 godine,tako da bolje neke druge.
-
Brate daces 150e za fabricke amorte,a gewinde su ti 250e..razmisli dobro pre nego sto kupis,da se ne sje*es kao ja...
-
Moja preporuka je da ne uzimas monro , probao sam i nisam bio zadovoljan , i mislim da ti nije pametno stavljati kracu oprugu na seriski amortizer. Ja to trenutno vozim i nisam zadovoljan. Imam kracu oprugu i bilstajne gasne. Tvrd na rupama a na putu se ljulja ko ladja. I sto Pile kaze kad zvekne u rupu zakuca do koske. Nazalost nemaju nigde da se kupe dobre solje amortizera tako da i one stradaju za godinu dana. Mislim da je najbolja racunica kupiti gevinde ili neki set amortizera i opruga spustenih, ali bas set . Tesko da ces dobiti zeljeno ponasanje auta samo sa kracim oprugama a seriskim amortizerom. Ja kad stavim na papir troskove za opruge i amorte , mogao sam kupiti ili gevinde ili neki set. Inace isto sam kupovao monro u ventu, pa nakon toga bilstajn gasni. Opruge sam kupovao nove fabricke pa nakon toga krace crvene . Racunaj sve to x 4 tocka. I svaki put nove prasinjare i odbojne gume. za razliku od 50 eur mozes uzeti gevinde ili set amortizera. Zemunac je skoro prodavao gevinde za 200e . Ako se odlucis za klasicne amortizere nemoj kupovati plasticne prasinjare, nego trazi da ti daju gumene za golfa 3 koje imaju donji deo kao harmonika (manzetna) , te ne mozes da polomis kao one plasticne.
Pozdrav i uzdravlje.
-
Gle Milane,ako nemas pare za gewinde a oces da vozis nizak auto sa fabrickim oprugama,i to je moguce.
Kad kupis nove amortizere,otidji kod nekog strugara da ti produzi navoj na stapu za 5 cm. Princip ti je posle isti kao gewinde. Stavis orugu i lim sto je drzi i sa maticom zategnes ako hoces do kraja navoja,sa time sabijas oprugu i samim tim auto ide dole,tako na sva 4 amortizera.
Time si zastitio amortizer da nezakuca do kraja a i bolje se ponasa tako nego sa skracenom oprugom u svakom slucaju i mozes regulisati koliko da ga spustis ili da ga vratis na fabriku.
Sad kazes Hvala i dadnes mi + , haha , sega bolan.
-
pogledajte kod mene u temi..ja sam skratio amortizer kod strugara za 55 mm o pp[rugu za 2.5 krugova i ok je samo sam morao i odbojnike skatit jer je legao na njih.. opruge sam sekao...kako pravljenjwe novih opruga... swamo se mora onaj kraj malo zagrejati i vratiti.. i vozi misko...nije to prvi auto koji sam radio...
-
Gle Milane,ako nemas pare za gewinde a oces da vozis nizak auto sa fabrickim oprugama,i to je moguce.
Kad kupis nove amortizere,otidji kod nekog strugara da ti produzi navoj na stapu za 5 cm. Princip ti je posle isti kao gewinde. Stavis orugu i lim sto je drzi i sa maticom zategnes ako hoces do kraja navoja,sa time sabijas oprugu i samim tim auto ide dole,tako na sva 4 amortizera.
Time si zastitio amortizer da nezakuca do kraja a i bolje se ponasa tako nego sa skracenom oprugom u svakom slucaju i mozes regulisati koliko da ga spustis ili da ga vratis na fabriku.
Sad kazes Hvala i dadnes mi + , haha , sega bolan.
- mislim da ce tako i biti , +1 i hvala
Moja preporuka je da ne uzimas monro , probao sam i nisam bio zadovoljan , i mislim da ti nije pametno stavljati kracu oprugu na seriski amortizer. Ja to trenutno vozim i nisam zadovoljan. Imam kracu oprugu i bilstajne gasne. Tvrd na rupama a na putu se ljulja ko ladja. I sto Pile kaze kad zvekne u rupu zakuca do koske. Nazalost nemaju nigde da se kupe dobre solje amortizera tako da i one stradaju za godinu dana. Mislim da je najbolja racunica kupiti gevinde ili neki set amortizera i opruga spustenih, ali bas set . Tesko da ces dobiti zeljeno ponasanje auta samo sa kracim oprugama a seriskim amortizerom. Ja kad stavim na papir troskove za opruge i amorte , mogao sam kupiti ili gevinde ili neki set. Inace isto sam kupovao monro u ventu, pa nakon toga bilstajn gasni. Opruge sam kupovao nove fabricke pa nakon toga krace crvene . Racunaj sve to x 4 tocka. I svaki put nove prasinjare i odbojne gume. za razliku od 50 eur mozes uzeti gevinde ili set amortizera. Zemunac je skoro prodavao gevinde za 200e . Ako se odlucis za klasicne amortizere nemoj kupovati plasticne prasinjare, nego trazi da ti daju gumene za golfa 3 koje imaju donji deo kao harmonika (manzetna) , te ne mozes da polomis kao one plasticne.
Pozdrav i uzdravlje.
- ok , vidim dosta kritike za monro ocigledno i nisu nesto kao sto ih nahvali prodavac , bice neka druga marka
Brate daces 150e za fabricke amorte,a gewinde su ti 250e..razmisli dobro pre nego sto kupis,da se ne sje*es kao ja...
- toliko sam zagrizao trenutno kinta samo curi iz dzepa do sada sam potrosio preko 2$ ,a jos nisam ni na pola puta , nista nisam imao osim gole limarije i skoro sve delove kupujem ponovo i pasujem , muka ziva koliko posla , radim sam i trudim se da bar taj deo malo ustedim , tako da mi je dosta kinta znacajna pa i ta razlika od ti 100e , mada znam da si u pravu da na konacnu cifru tih 100e nece znaciti nista biggrin
pogledajte kod mene u temi..ja sam skratio amortizer kod strugara za 55 mm o pp[rugu za 2.5 krugova i ok je samo sam morao i odbojnike skatit jer je legao na njih.. opruge sam sekao...kako pravljenjwe novih opruga... swamo se mora onaj kraj malo zagrejati i vratiti.. i vozi misko...nije to prvi auto koji sam radio...
- imam strug u radionici , sam cu to odraditi sebi imam i valjalicu za navoj tako da necu raditi nareznicom vec na istiskivanje sa valjcima da ujednacim dobro sa pocetnim navojem , ne razum pitanje kako ??? na strugu se napravi trn sa uvodnicom , univerzalni stug ima navojno vreteno pa ispratis samo korak opruge sam odredis koliko ti odgovara , trn je iz dva dela sa jedne strane je supalj stegnut M22 imbusem , i na trnu se pravi izlaz , naravno posle se sa brenerom dotera malo , obavezno se nosi na termicku da se ujednaci struktura materijala da ne bi doslo do deformiteta i pucanja , to je opruzna zica i znaju termicari to dobro da odrade ... ja sam radio ranije za kamione opruge , dobro ne ja radnici , da nekenj*m sada , ali nekoliko komada sam i sam probao nije nista tesko , nego mi uskocio ovaj drugar sa njegovim tako da nema potrebe da pravim druge ... pogledacu tvoju temu obavezno
hvala bando na odgovorima beer
-
Fala cika Milane za + lollol . beer