VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: SALE GTI Januar 04, 2009, 08:22:45 posle podne
-
Jutros kada sam isao u prodavnicu snimi ogromnu fleku ispod kola u prvi mah mi se ucinilo da je ulje ali kada sam prisao blize autu snimio sam da je antifriz otvorim haubu i imam sta da vidim prazna cantrica stisnem creva i ona prazna
Da li je moguce da je cep od cantrice neispravan pa ne izbacuje pritisak i da je to uzrokovalo problem jer antifriz je cureo na dva mesta na gornjem crevu od hladnjaka i cini mi se na onoj racvi kod motora te selne sam malo dotegao ali sada ne znam sta da radim da li se ovo desilo jos nekom?Da li da kupim nov cep i da sipam antifriz ili da odem u servis da se to proveri jer i mene neki maler tera blink blink
Ajde da cujem iskustva
biggrin
-
ja sam mesec dana dolivao antifriz i gledao kako mi svetli lampica na tabli. odem kod jednog majstora on kaze racva za vodu kod plinske instalacije, odem da zamenim to, kad ispostavi se da je pukla racva kod motora. kupim skoro dzabe i voda u cantrici ne mrda.
-
I sto se tice cepa. Kupi polovan na otpadu. Ja sam moj izgubio ( ne pitaj kako) i kupio sam nov u radnji. Taj cep nije dihtovao uopste. Antifriz je cureo na cep samo tako. Otisao sam na otpad i za duplo manje pare kupio polovan i evo vec tri godine radi bez problema.
-
Da nije vodena pumpa?
-
ja ti savetujem da uzmes svoj cep i probusis 2 rupice od po 3 mm...pa onda vidi oce li se isprazniti.
imao sam takav problem i resio sam ga sa rupicama i dan danas radi bez curenja.
mahac
-
Moguce i zbog ove hladnoce da je naprsla plastika, drugaru na trojci gti pre neki dan iscure ulje kod filtera dihtung na nosacu filtera kad smo skinuli kao od stakla da je pipnes ga malo odma puca, namestili to puce mu racva za vodu na bloku pa crevo za iberlauf i to sve dok smo sredjivali ovo, sta god dotaknes samo se lomi bilio negde oko -9, tako proveri da nemas koju naprslinu tu gde je pustio naravni i cep da nije zaglavio.
-
Postoji mogucnost da ti je riknuo mali hladnjak ili racva...ujedno proveri creva na malom hladnjaku ...to je obicno boljka zimi i naravno sve ostale spojeve
-
Sta se desava, jesi li ustanovio zbog cega curi?
-
evo i ja imam isto pitanje,da ne bih otvarao novu temu......u roku od mesec dana sve i svasta sam zamenio na auto tipa protoka vode....prvo mi je puklo crevo i to kad sam krenuo na skup,znate vec,zamenio ga jedva...posle bar dana primetim da mi curi veliki hladnjak....jedva ga nadjem i zamenim,jer nema nigde takvog kao sto mi je trebao ,zbog klime..opet negde gubi vodu,reko ovo je nemoguce....kaze mi jedan lik proveri patos da li ti je mokar u kabini,kad ja proverim i jeste kaze mali hladnjak ,ja zamenim i mali hladnjak...ubio sam se...verovali ili ne sam sam ga menjao...jos ja imam 2 mala hladnjaka zbog klime,kutija je bila ogromna,jedva ali jedva sam ga zamenio....posle mi popucaju jos 2 creva ,ono sto ulazi u kabinu i ono debelo sto dolazi u veliki hladnjak iz motora...zamenim i to...i evo opet negde curi...nikako ne znam gde.....nigde na creva ne kaplje sve je suvo....nisam proverio vodenu pumpu....jedino jos tu...,sto mi se to desava,kaze mi jedan lik kao dotrajala ti creva...nemam pojma,a da pitam nesto...u cemu je fora sa tim cepom sto se busi ,jel moze neko da mi objasni,jel to zbog pritiska...koliko rupice treba da se izbuse ,jel to nesto skodi....(slabije grejanje ili tako nesto...)...uh...hvala unapred
-
Taj cep ima u sebi nazovimo to kao neki mali ventil koji kada se stvori pritisak u sistemu iybaci ga napolje...e kada taj ventil blokira onda pritisak nema gde da izadje i mora negde da probije...creva, hladnjak....upali auto, pusti ga malo da radi pa proveri da li su ti creva tvrda ili kada auto malo duze radi odvrni cep ali pazljivo slusaj da li ce prilikom odvrtanja da se cuje vazduh kakako izlazi, kao kada otvaras gazirani sok...to ne sme da se cuje, znak da pritisak ne izlazi....jos jedna provera...skini cep i promuckaj ga u rusi, treba da se cuje daj ventil kako lupka, a ako se ne cuje onda je blokirao!!!
sto se tice buselnja, prave se male rupice, ne moze da izbaci ne znam ni ja koliko vode, grejanje ostaje normalno.....ma cep je i kod tebe, 100%!!!
-
Ajde provericu sutra jer danas je ????? biggrin biggrin biggrin
-
evo sad mi kaze drug da ne sme da nabija pritisak .....to je 1000 %,e sad ne znam dal da kupim drugi cep ili da probusim stari......?????kazes da cu da gubim vodu,koliko to se gubi vode ????sve zivo zameni,u pravu si mora negde da probije....jer nema gde pritisak da izadje......sutra cu to da resim.....hvala
-
E sada se priseti koliko si se napatio menjajuci mali hladnjak, a ti jos imas i klimu, a sve to zbog glupog cepa, tj do jos sitnijeg detalja, malog ventila u njemu ;)
Vidi, ja na svakih 500-600 km, to gledam na tri relacije sombor-novi sad, dodam oko 1 deci antifriza, eto toliko izbaci na cep, ali to je zanemarljivo, bolje to nego pucanje creva....sto se tice novog cepa meni nije resio problem, od prvog dana nije radio..jedino da uzmes original za 25 evrica, a ovaj sto imas u svakoj radnji je 120 dinara.....pa razmisli sta je bolje....a i busenje resava stvar!!!male rupice se naprave i creva prezivljavaju........ biggrin
-
ok.....moracu da izbusim.....samo koliko rupa treba.....i koliko debljina burgije.....???
-
Ja sam izbusio 3 rupice sa burgijom 2-3 mm
-
aha...ok....hvala druze......dojadilo mi vise sve zivo zamenih..... i evo jos pumpa za vodu mi je ostala....jos to i da zavrsim sa tim.... mahac
-
Bar ti je sve novo biggrin
Ajde uradi to pa javi jel resen problem!!! mahac
-
evo i ja sam juce 2 i po sata stajao na autoputu,,,,iscurio antifriz, ali meni je iscurio jer je termostat zalijepio,,,a zamijenjen i nov stavljen prije manje od 2 mjeseca, i tako ja fino vidim dize temperaturu, ajd rekoh spustice nije puno, kad izgubim hladjenje kabine, i onda skontam da nema antifriza,,,e onda sam 2 sata odmrzavao destilovanu vodu sistemom duvanja i grijanja dusom i tijelom, dok nisam nakapao da ima bar grijanje kabine,,poslije je lakse islo,,,
ali cemu sve ovo,,,pa rjesenje je u zamjeni cantre za vodu, neki golfovi imaju i taj novi tip, okrugle cantre sa velikim cepom, ona je daleko pouzdanija i bolje rijesena,kao i cep za nju dok kod starog tipa i one boce sa malim cepom, taj cep maltene nikad nije radio kako treba, i desavalo se cesto i boca da pukne a o duvanju crijeva da i ne pricam,,,,
a sto se tice zamjene cepa, otpad je jedino rjesenje, ovi iz prodavnice ne vrijede nicem niti rade niti vrijede cemu....
-
Pa da kupim novu cantru sa novim cepom ali meni ide i onaj dzek sa strujom valjda onaj za nivo vode jel ima to noi tip
-
nemoj celu bocu
samo cep
ali kao sto neko rece samo polovan
nov je sviranje k....
moguc da je to ali ne verujem
vise mi se cini kao racva na motoru
ona jedino moze da izbaci vodu kad auto stoji ili je supalj hladnjak
-
I ja sam nekad na mk2 mislio da je resenje problema busenje rupe dok nisam dosao do informacije da je mnogo bolje za vodenu pumpu da radi pod odredjenim pritiskom, ali manjim nego sto se stvara losim cepom.
Resenje je da se cep rasturi i skrati opruga (otprilike polovina postojece je dovoljna) kako bi otvarala na manjem pritisku. Cep je veoma jednostavno rasturiti sve je na cupanje, pricam o crnom cepu za mk2, plavi je malo drugaciji i mislim da nemoze da se rastura.
Uradio sam to na nekoliko dvojki i niko vise nije imao problema kava
-
Nisam cuo za rasturanje cepa do sad...ja imam taj crni o kome pricas...bas cu sutra probati da vidim sta ima unutra iako mi rupice odlicno rade!!! lollol
-
ne bih da ispadnem glup ali da ne gubim vodu mozda na glavi,ako je izgoreo dihtung ....pa mozda tu gubi....vidim mokro kod vodene pumpe,ali se plasim da nije mozda na tom mestu na glavi,da gubi vodu...ne znam,ne razumem se......ali pritisak mi nabija preterano....ne mogu da otvorim cep.....sutra cu da razbusim rup[e pa da vidim kak oce da se ponasa,a sto se tice dihtunga verovatno zbog toga i nabija pritisak...nego dal cu tu da gubim vodu...ili dal mi to nesto skodi........???
-
Prvo odradi cep jer je to najlakse i najbezbolnije....sto se tice dihtunga ni ja se ne razumem u to.... ;)
-
ako ti previse nabija pritisak onda je otisao dihtung izmedju kompresionih komora (50eura).
to ces videti tako sto ces sacekati da ti auto dostigne radnu tempreraturu pa ces otvoriti cep i pogledati ono malo tanko crevo sto ide u posudu da li je mlaz isprekidan ili konstantan.
ako je isprekidan spremi 50 jura ;)
-
Imam ja za vas originalni PLAVI cep za G2 mislim da pasuje i na G3.. VW Original za 8 e.. Mada za te pare danas kupis komplet motor za Golfa dvojku lollol lollol lollol
-
Ja braćo ne mislim da je čep u pitanju, po fabričkoj specifikaciji on otvara od 1,2 do 1,5 bar-a što je pritisak skoro kao u gumama.Neobično hladna zima i loši materijali su pre uzrok curenju.meni je pikio na svakom mogućem sastavu koje sam uporno menjao i krpio "orginalnim" delovima iz Gesta.Mali hladnjak je prso srećom u aprilu pa se nismo smrzavali puno,veliki krajem leta.plastičnu račvu sa tri rupe na glavi motora sam menjao ali je i dalje curela.menjao gumicu,isto,lepio diht masom ABRO, propast!Na kraju kupih Viktor reinc diht masu u tiki ventu i sve račve ,reducire,spojeve čak i vodenu pumpu koju sam remontovao zadihtovah sa švabskim gitom i bogu hvala nigde ne piski vise.Koncetracija antifriza mi je 50 % i jedino me firca pokazivač temperature u kabini koji ne pokazuje tačno,jedva da dođe do kraja indikatora za hladan motor i tada pali ventilator a ja nemam pojma gde se nalazi termo davač za kabinu ali o tom potom.
p.s.Ljudi iz Astora su mi uvek naglašavali koji je deo orđinale a koji je domaći ili iranski i za to im fala!
-
Da se javim i ja sa slicnim problemom oko curenja antifriza.Kod mene je Golf II GTI 1,8 godiste 1986,antifriz "izbaci"na kantici odnosno preciznije na dihtungu za sondu koja kontrolise nivo tecnosti u boci.Napominjem da je sve stegnuto maximalno ali opet isto curi pa curi.Motor "ne duva" a kada se otvori cep na kantici blago se cuje "SSS" ali to mora jer je "voda" takoreci vrela i svakako da mora da se stvori "Neki" pritisak u sistemu.Obilazio sam razne "MAJSTORE" i svi su imali neke predpostavke ali niko nije mogao da sa sigurnoscu da konstataciju u cemu je problem.
Imam jos jedno pitanje gde mogu da kupim (ne na otpadu) komplet gumenih creva za navedeni auto.
Moja lokacija okolina Jagodine!