VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: markomiha Jul 16, 2012, 12:32:24 pre podne
-
E ovako, na mom Golf IV, TDI je pocelo od skora da mi se desava da mi se auto ugasi nakon prvog paljenja.
Dakle, auto se upali i domah se ugasi, imam osjecaj da sam trebao zadrzati kljuc jos koji sekund... Ranije nikada nije imao probleme sa paljenjem i pali na po kljuca sto se kaze...
Danas mi se nakon gasenja, mada su mi bila vrata otvorena kada sam ga palio sto me dodatno zbunilo, pojavila poruka na bordu: IMOBILIZ(itivo) ili tako nekako?!?! Da li neko moze da mi nadje sve poruke koje bord moze da izbaci na Italijanskom, kako bih pronasao sto je eventualno znacla poruka???
-
Izbacio ti je gresku imobilajzer, verovatno ne moze da ocita kod sa kljuca i normalno je da se auto ugasi. Zasto se to desava ne znam ali probaj sa drugim kljucem.
-
To sa drugim kljucem necu otkriti, jedino da ga od sada stalno koristim, jer mi se to desava povremeno i nakon sto se ugasi drugo paljenje je uvijek do sada bilo normalno tj bez problema...
A padao mi je nekoliko puta... moze li to biti?!?!?
Hvala u svakom slucaju, vec sam se prepao da nije neka greska na motoru, elektornika itd...
-
Imao sam sličan problem na Bori, upali i odmah ugasi. Jedino što više nijednom nisam mogao da ga upalim, ni sa drugim ključem ni bilo kako. Odšlepao sam auto u servis gde mi je na dijagnostici utvrđena greška na imobilizatoru koja je bila nepopravljiva i morao sam da zamenim instrument tablu (70 evra polovna). Naravno, morao sam da platim i prepravku table da bi radila sa starim ključevima. Na novoj tabli sam prepravio i da mi više ne radi imobilizator, jer samo dva dana pre nego što mi se to dogodilo bio sam u nekoj nedođiji gde kilometrima uokolo nema žive duše ni signala za mobilni, lepo bih se proveo da me je to tamo snašlo.
-
A sta si koji moj kupovao novu (polovnu) tablu ako si posle deaktivirao imobilajzer?
-
Dosta je moguće i kada se zaprlja ključ hoće da zeza imobilajzer,čitao sam i sam znam da može da se uzme neka maramica i dobro očisti ključ i to je to. ;)
A možeš i ponovo da probaš da prijaviš ključeve dijagnostikom,ne moraš da menjaš čitač koda tjs samu bravu.
-
A sta si koji moj kupovao novu (polovnu) tablu ako si posle deaktivirao imobilajzer?
Koji tvoj sam kupovao tablu jer su mi rekli da se stara više ne može programirati. Da je mogla, programirali bi je ponovo sa mojim ključevima.
-
Na novoj tabli sam prepravio i da mi više ne radi imobilizator.
Ako si iskljucio imobilajzer nema sta da programiras kljuceve...
-
E to je onda druga priča. ;)
mahac
-
Koliko su mi rekli u servisu sa tom tablom se ništa nije moglo programirati pa ni isključiti imobilizator. Novu tablu sam prepravio tek posle pola godine, kada sam video da i ona zeza - kada stoji duže na jakom suncu resetuje se lokalna kilometraža i dobijem poruku SERVICE NOW. Ne gubi kontakt jer se ne resetuje sat, samo lokalna kilometraža. Poruka SERVICE NOW posle nestaje i vraća se tek kada ponovo dugo stoji na suncu (čim prođe leto sve radi normalno nekih 9-10 meseci). Pomislio sam da će opet da me snađe problem sa prepoznavanjem ključeva pa su mi (u istom servisu) ponudili da isključe imobilizator što sam i uradio.
-
Dakle, ja dok jos uvijek radi i dok mi se to ne desi u nekoj vukojebini, mogao bih da iskljucim Imobiljzer i pocinem od muke?!?
Koliko uzimaju za to iskljucivanje i da li je to najbolje rjesenje?
-
Mislim da sam platio 3 hiljadarke, što je naravno porez na neznanje jer to je poslić od 3 minuta ako imaš softver i znaš znanje. Pretpostavljam da auto posle može da se upali na kablove (bez ključa) ali ako baš navale da ukradu mog trinaestogodišnjaka i prethodno onemoguće alarm i skinu kandžu onda su ga i zaslužili. Taj imobilizator je u današnje vreme prilično nepotrebna stvar a može da te žestoko zezne kad se najmanje nadaš.
-
Ma jebe mi se ako moze da se pali na kablove neka moze da se pali na puvanje u bravu bas me briga ko jos krade cetvroke?!??
Vidjecu da skinem to govno, treba za 5 dana da putujem za Sloveniju, ne bih da mi se ugasi nedje usput kroz Rvatsku stvarno...
Hvala na informacijama!
-
Evo jos jednog pitanja.
Dobio sam danas sledeci cudni odgovor od mog elektricara na pitanje moze li se iskljuciti imobilajzer. Svi koji ce poceti da ga kritikuju da pojma nema itd, moram da napomenem da me to ne itneresuje tako da to zaobidjite, jer covjek mi radi sitne elktricarske poslove i mozda nije bas najbolji sa elektronikom, dakle on kaze:
"Ako je do kljuca ili citaca brave kvar, stalno ce vracati tu gresku"???
-
Evo nekih rjesenja!
http://www.boomelectronic.rs/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=41 (http://www.boomelectronic.rs/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=41)
-
U nasim uslovima jako tesko izvodljivo, jednostavno nema kvalitetnog majstora koji to moze da izvede, cak i kada bi to neko radio, verovatno bi prilicno i kostalo. Na netu ima toliko tema na temu zamene imobilajzera, odnosno citave instrument table, buduci da je on implementiran u okviru iste. Za uspesno dekodiranje nove table (odnosno koriscene) potrebno je znati njen pin code, koji bi bilo dobro iscitati pre nego sto se skine sa vozila na otpadu, i normalno znati pin code svog imobilajzera, za uspesnu realizaciju ovog postupka, koji je prilicno automatizovan, jer ga radi program. Licno, radikalne metode, poput iskljucenja imobilajzera, ne bih preporucio, jer ce verovatno u nekom trenutku motorni kompjuter zaglupeti i napraviti jos vecu carlamu. Konstantno brisanje bilo koje greske naravno nece resiti problem, jer ce se greska uvek iznova ponavljati.
-
Licno, radikalne metode, poput iskljucenja imobilajzera, ne bih preporucio, jer ce verovatno u nekom trenutku motorni kompjuter zaglupeti i napraviti jos vecu carlamu.
Ne vidim kako bi isključeni imobilizator mogao da ugrozi rad motornog kompjutera. Možeš li to da objasniš?
-
Evo jos jednog pitanja.
Dobio sam danas sledeci cudni odgovor od mog elektricara na pitanje moze li se iskljuciti imobilajzer. Svi koji ce poceti da ga kritikuju da pojma nema itd, moram da napomenem da me to ne itneresuje tako da to zaobidjite, jer covjek mi radi sitne elktricarske poslove i mozda nije bas najbolji sa elektronikom, dakle on kaze:
"Ako je do kljuca ili citaca brave kvar, stalno ce vracati tu gresku"???
U servisnom uputstvu za instrument tablu se kaže da ako dođe do bilo kakvog problema na njoj (pregorela LED diodica, problem sa kazaljkom i sl. a da ne pominjem imobilizator) popravke nema i treba je zameniti. Sve to što se radi, uključujući i poslove servisa čiji link si poslao je pokušaj spašavanja da ne moraš da nabavljaš novu tablu. Čini mi se da je bolja kombinacija da nabaviš ispravnu polovnu i preprogramiraš je nego da krpiš onu za koju ne znaš šta je otkazalo. Naravno, jedino što treba sigurno da ustanoviš je da li je problem sa ključem ili sa tablom.
-
Da to je najveci problem sto ne znam gdje je greska.. Upravo isprobavam drugi kljuc, da vidim da li ce da dodje do greske. Rekao mi jedan dobar elektronicar u PG da ostavim auto dugo nas jakom suncu 3,4 sata (jos je neko na nekom forumu pomenuo da mu je na jakom suncu stekao immo) i da probam da upalim kao i da ce za par dana sigurno jednom da zasteka ako je immo u pitanju a ako je bio prethodni kljuc... bice to moj spas... jer uskoro putujem pa ne bih bas da mi se to desi nedje daleko a i nema se bas para za te insturmentalke i razna deodiranja nakon toga..
-
Mnogo se igraš sa tim i gubiš živce , do sada si mogao to da rešiš , brate mili pogledaj na nekim otpadima , npr malo prođi kroz neke stranice na internetu , kupiš kompletan imobilajzer sa ključem i čitačem i ćao , mislim za mk4 da i nije nešto skupo , to zameniš i vozi.
Pogledaj malo ovde na raznim otpadima , pa malo pozovi.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=3318.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=3318.0)
-
Pa ne znam sto bih bacao pare na nesto sto mi nije potrebno, ako je do prvog kljuca i ako rijesim to sa ovim rezevrnim?!??
-
Probaj da prođeš što jeftinije da , sam nećeš rešiti ništa sem dobrog majstora , a majstor i košta , jer kad IMMO počne da zeza onda si u problemu da guše,sem bez dobrog majstora, prođi malo kroz forum još jednom , mnogo se je pričalo na temu IMMO , možda nešto korisno i nađeš.
-
Evo upravo mi se sada desilo i sa drugim kljucem da se ugasi auto i upali IMMO :((
Ne znam sto da radim, kolko kosta to da se reprogramira a koliko da se totalno makne to govno???
-
Već sam napisao da je mene koštalo 30 evra da se isključi imobilizator a ako menjaš tablu polovna je bila 70 evra plus programiranje ključeva još 30 evra. Ništa ti ne znači reprogramiranje ključeva na staroj jer nije do njih već do table. Naravno, to sve ovde u BG...
-
Evo sam sotavio auto da mi se to iskljuci isto ce da me kosta 30 eura. ALi jbg Podgorica je 100 puta manaj od BG ima nekoliko majstora. Bio prvo do jednih lopova, mada ynam da su vrhunski ali kod njih je to iskljucenje kostalo ravno 100e :) Kaze ima 4 sata posla, skidaju se brisaci ovo ono dok se dodje do compa trla vrla, onda odoh do jednog gradskog poznatog jos iz vremena kad je dekodiranja kasotofona bila jedina elektronika na koima :) On mi je trazio 35e ali je neka njegova operacija trebala da traje 5 minuta, ostalo bi mi da mi svijetle lampice od kod kljuca (zuto auto sa kljucem ispod) i na brodu IMMOBILIYATIVE AKTIVE bla bla a to mi se malo ne svidja i na kraju nadjoh jednog koji treba navodno za 30E da mi to iskljuci da mi ne ostanu nikakve lampice, da mi se to ne ponavlja u glavnom, prema prici, da je to TO!!!
Cekam poziv da odem po auto, evo je tamo vec nekoliko sati, i on navodno treba da skida brisace itd mada ako radi posao kao sto ga radi ovaj prvi, cudno mi malo takva razlika u cijeni (ravno 70 posto jeftiniji?!??) Cuo sam da je radio kod jednog Sarovica (isto poznati elektronicar u PG, on mi je preko tel. trazio 50 to zaboravih, za PREkodiranje nekakvo pojma nemam) i sada navodno sam radi, mozda coek pametan radi dobro a jeftino ko zna?!? Vidjeh tamo crveni cabrio ferrari, neki najnoviji volovo, Mercedes dok je moj jadni golf bio najgori pa se nadam da sam ga ostaivo u dobrim rukama :))
Eto toliko, da javim sto sam odradio, mozda nekom bude valjalo iskustvo. Da napomenem i da sam se vec mislio dal radim uopste dobru stvar sa ovim islkucenjem, jer se meni ovo desava svaka 3,4 dana, kad odoh na pumpu prije majstora da uspem malo goriva, da upalim auto..nece, drugi put...nece, treci put... nece.., izvadih kljuc obrnh, gurnuh, jeva upali... Kao da me neko samarao radi 30e da se ne igram, jos idem u Sloeniju u nedjelju sa djetetom. Ne daj bozi kroz CRO ili SLO to da mi se desi!! Prvo SLEPA pa onda SERVIS.. Tamo bi me to kostalo i 200e ukupno!!!
Poydrav, javljam sto sam dobio! :)
-
Situacija rijesena.
Rezultat: IMMO Off. Nema vise lampice, nema vise IMMOBILIZZATIORE ACTIVE na bordu, nema vise "necu da upalim"
Trosak: 30 eura
Pozdrav