VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: zen3dom Jul 14, 2012, 07:21:54 posle podne
-
Pozdrav, nabavio sam neki satic iz Mk2 i hocu da ga ubacim u Mk1, u kojem je motor iz golfa 2 1.8 karbas....
e sad, problematiku mi predstavlja to sto je folija na satu od mk2 ostecena, ima par prekida, pa me interesuje cime je to najbolje rijesiti, lemilica malo teze ide jer se folija samo rastopi, dobijem vise stete nego koristi.....
pored tog problema sa folijom, ima li gdje kakva sema rasporeda pinova na satu, pored ovih sto imam napisanih na folijama (vidi se na slikama) na satu od mk2 ima sa druge strane konektor koji je odsjecen (vidi se na slikama ispod), za sta tih 5 pinova sluzi, jesu li neophodni?????
odakle uzeti vakuum i dovuci na sat kako bi pokazivao potrosnju???? kao sto rekoh 1.8 karbas iz mk2 je motor kao i instalacija u mk1,,,,
negdje od onih vakuuma sa karbasa ili???
ledica od pokazivaca ulja je ostecena, gdje na instalaciju spojiti ove zice ili prepraviti/popraviti na foliji....
evo slicica stepena ostecenja sata, a razlog ubacivanja je izgled, prva slika govori sto...
(http://img16.imageshack.us/img16/10/14072012013.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/16/14072012013.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img825.imageshack.us/img825/8208/14072012009.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/825/14072012009.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img24.imageshack.us/img24/1408/14072012010.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/24/14072012010.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img705.imageshack.us/img705/1192/14072012011.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/705/14072012011.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img819.imageshack.us/img819/3984/14072012012.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/819/14072012012.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
[IMG=http://img690.imageshack.us/img690/9287/14072012008.jpg]http://[/img] (http://imageshack.us/photo/my-images/690/14072012008.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Sto se tice konektora, nema puno razlike izmedju mk1 i mk2
evo kako je na mk1
(http://img685.imageshack.us/img685/8302/14072012007.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/685/14072012007.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
evo kako je na mk2, samo osteceno
(http://img526.imageshack.us/img526/6976/14072012006.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/526/14072012006.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Jedino da prelemis zicama kao sto su te dve.
Crevce za potrosnju ide sa karburatora, to je u stvari ono srevo sto ide na razvodnik.
Ispred razvodnika ide jedan vakuumski prekidac koji pali lampicu koja se nalazi na meracu potrosnje.
A povrh svega toga treba da imas relej sa brojem 5 na tabli sa osiguracima kako bi ti to sve radilo kako treba.
-
lemilicu na 400°C lepo očisti kontakte ne štedi na kalaju. kada lemiš samo pipni lemilicom. nemoj da zadržavaš lemilicu na foliji. posle lepo zalepi selotejpom. najbolje ti je da radiš sa flet kablom. terminal 15 obavezno proveri
i ne žuri.
-
Ili sve to posaljes kod Mihajla da ti odradi lollol
-
najbolje da mu posaljem, da se ima cime zanimati hehehehe