VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Tomo Jul 11, 2012, 04:32:08 posle podne
-
Znaci drugari juce sam ugradio cip na pola 6r 1.6 tdi 75 ks i dobili smo fantasticnih 131ks clap, znaci auto leti, to su mi uradili momci i Revocipa
-
dobro i?
-
sa 75 na 131ks?
Evo podaci za 1.4 TDI od 75ks, sta si ti uradio na tom 1.6 pa si dobio 131ks? :) Da odem i ja odmah da mi chipuju Golfa sa 90 na 145ks :D
75 HP 105 HP
195 Nm 259 Nm
170 Km/h 184 Km/h
-
Neznam koliko si upoznat ovaj motor nije mogao da se radi i moj auto je uradjen prvi u ovom delu evrope, mozda tebi nije interesantno sto je dobio na snazi 56ks, a imao je 75ks, ova tema ce biti interesantna ljudima koji voze novije vw 1.6 tdi
-
sa 75 na 131ks?
Evo podaci za 1.4 TDI od 75ks, sta si ti uradio na tom 1.6 pa si dobio 131ks? :) Da odem i ja odmah da mi chipuju Golfa sa 90 na 145ks :D
75 HP 105 HP
195 Nm 259 Nm
170 Km/h 184 Km/h
Sad cu pokusati da postavim mapu i slike
To vazi za motor 1.6 tdi i na njima moze samo da se izvuce tolika ks
-
E jbg, ja se taman ponadao da mogu iz mog 1.9 tdi da izvucem mnogo biggrin
A kako motor podnosi tu razliku sad? Mogu samo da zamislim kako ide
-
ovih dana sve tuning kuce su izbacile cip za navedeni model, pa sam gledao na netu..kod nas konkretno revo chip i sm chip...nije mi jasno samo kako svi 1.6 tdi motori i oni koji imaju 75ks i oni imaju 105 ks izlaze na istu snagu..:)
predpostavljam da su momci iz reva dobro odradili cip i da ti auto sad mnogo bolje ide..
-
Tomo to sad leti. Stvarno mnogo konja sad na taj motor. Jesi ga provozao muski i kakvi su utisci?
-
na netu sam procitao da se svi 1.6 tdi modeli cipovanjem izvlace na privbliznu snagu, sto znaci da njegov model najvise dobija, jer je najslabiji :) tako da nemoj da vas cudi sto toliko ks dobija..
-
Evo kako su mi Sale i Pero objasnili., modeli od 75 90 i 105 sve je isto, samo je Sale otvorio komp na 105ke i posle cipovao, sto se tice Sm ja sam ga pitao prosle godine za taj cip i on je ga vec imao, ali ja se nisam odlucio za njega posto nijedna evropska kuca nije imala cip za taj model zbog toga sam bio nepoverljiv, tako da sam sacekao da velike tjunerske kuce urade taj cip, Sale i Pero su odradili posao auto u kratkim crtama leti ima mnogo gas, bukvalno skace kad ga stisnes
-
Sad cu da prodam mog Golfa i da jurim 1.6TDI.
-
Vec sam pisao na Gonzi kako auto ide, znaci bukvalno das gas i odlazis kao metak nema vise mucenja kao ranije, nisam jos ima neku zrtvupita pasat i tako da se nadam ce vecers valjda biti spreman da gleda auspuh malenog pola bleh
-
pa vidim ja cudno mi da svi izlaze na istu konjazu, a fabrika stavila sve isto, a ovaj model od 105 ks osecam da prodaje par hiljada skuplje...imas dosta ks, a auto lagan, sigurno mnogo dobro ide :)
-
Znaci sve isto, i upravu si skuplji je dosta, da sam imao veci interkuler islo bi na 145ks
-
nemoze biti sve isto kod 75 i 100ksubaci snimak od tog malise da vidimo jede li zivu djecu
-
Polo ce ti ici svaki dan sve bolje, taman dok sve legne. Cim nadjes zrtvu napisi iskustvo. Mene pre neko vece lik sa Mercedesom GL-om na semaforu pitao "jel to tvoje leti ili ide?" ja mu reko ma leti brate. A on kaze " a jel startan" ma reko nije kao mecka a on se nalozio i normalno ja samo lagano, on posle zaglavio u guzvi a ja sa leve strane ga obiso i posle mi ablendovo lollol
-
@Tomo
Ne citiraj post iznad svog.
mahac
-
ubaci snimak od tog malise da vidimo jede li zivu djecu
ako moze neko da mi posalje email na pm da mu posaljem slike, ja numem da postavim
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=6759.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=6759.0)
-
http://www.facebook.com/# (http://www.facebook.com/#)!/media/set/?set=a.445858128780710.106020.185466698153189&type=1
-
300Nm, since ti tvoje... Ja se samo nadam da ce prenos da izdrzi :D mogu mislisti kako povlaci polo, sa ovim momentom, i snagom... Pishi kakvi su ti utisci eksploatacije....
-
svaka cast bratac na odradjenom poslu tapsac mogu ti reci da si kod pravih ljudi otiso da cipujes auto,nisi pogresio ;) ja sam takodje kod njih cipovao pre 4 meseca i momci su odradeli svetski clap,tako da nemoj brinuti,sigurno su ti odradeli perfektno i pedatno ;)
-
Proveo sam oko cetri, pet sati kod njih, ubace prvu mapu od 125ks ja prezadovoljan a oni kazu samo sedi i uzivaj. i polako doterivanje dok nije dosao do 131ks, znaci sve pedantno, perfektno, iamla je i kafica i cedevita biggrin
-
ekstra, ma momci su profi, ja sam takodje 5 sata bio dok radeli,sve u svemu,najbitnije je da si ti zadovoljan ;)
-
Evo kako su mi Sale i Pero objasnili., modeli od 75 90 i 105 sve je isto, samo je Sale otvorio komp na 105ke i posle cipovao, sto se tice Sm ja sam ga pitao prosle godine za taj cip i on je ga vec imao, ali ja se nisam odlucio za njega posto nijedna evropska kuca nije imala cip za taj model zbog toga sam bio nepoverljiv, tako da sam sacekao da velike tjunerske kuce urade taj cip, Sale i Pero su odradili posao auto u kratkim crtama leti ima mnogo gas, bukvalno skace kad ga stisnes
Sve vece tunerske kuce su odavno napravile mape za taj motor,i svi odavno znaju da su u sve tri varijante isti motori samo su mape druge.
Jedini problem sve vreme je bio sto nijedna firma koja pravi alate za chip tuning nije napravila program (imali su dosta problema pri pravljenju zavrsne check sume) za upisivanje mape,i da na kraju taj motor upali,a ne da se napravi ogromna havarija.
I nije samo kod nas sada moguce raditi taj motor,nego u celom svetu,i bukvalno su svi u dan dobili mogucnost da rade taj auto,naravno koji koriste jedan od najboljih alata na trzistu.
U svakom slucaju svaka cas,sigurno si najponosniji jer jedini trenutno vozis chipovanog 1.6tdi i razlika od 50 i kusur konja je ogromna pogotovo na tako malom autu. ;)
-
TT kako je moguce da ja na kontrolnom merenju imam 98ks a kad sam auto chipovao pre mesec imao sam 92ks?
-
Jel kazu koliko ce da potraje?koja mu je potrosnja sad?
-
Tomo nas je provozao u Pozegi,polo stvarno puni odlicno,nemam reci...predstavi ga ovde http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=49.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=49.0) i okaci neki snimak ubrzanja mahac
-
Sledece sedmice krecemo da peglamo Perucac i Mitrovac, pa cemo snimiti kako puni uz brdo, juce smo isli da vidimo kako izgleda staza pa smo malo probali znaci gde sam ranije isao pun gas sad mora dobar abgas, snimicu iduce sedmice pa cu postaviti, u svakom slucaju odlican osecaj i kad pretices pogotovu kad pretices nekog mercedesa a on ostaje zapanjen pa gleda u svoj sat i nemoze da veruje bleh
-
Jel kazu koliko ce da potraje?koja mu je potrosnja sad?
Kako koliko ce da potraje? Ako je isti motor kao i ostali 1.6 izvorno moze da ima 105ks, znaci do 130-140ks ima 20-30ks dobitka, a to je prosecan i sasvim ok dobitak koji se dobija cipovanjem.
-
model sa fabrickih 105 ks ima jedino malo veci IC, pa se na nejmu moze dobiti malo vise ks cipovanjem.
-
model sa fabrickih 105 ks ima jedino malo veci IC, pa se na nejmu moze dobiti malo vise ks cipovanjem.
Da zato sam ja dobio 26ks a model od 105 bi dobio 30-40ks
-
i pritisak turba je veci na 105
-
Potrosnja sada?
-
turbina je ista, tako da se pritisak moze dovesti na iste vrednosti na oba modela
-
Sada sa presao 1000ka i dosuo sam u rezervar 54l, ranije mi je bio prosek oko 4-4.5, stim sto tereba uzeti u obzir da sam sad vozio vecinu vremena na ozbiljnom gasu biggrin
-
jedva cekam video da vidim tapsac
-
model sa fabrickih 105 ks ima jedino malo veci IC, pa se na nejmu moze dobiti malo vise ks cipovanjem.
Interkuleri su identični na svim 1.6 TDI...
-
Jel to sigurno? Posto u revou za 105ks verziju nude dobitak od 35 ks (znaci ukupno 140), a na polou su izvukli 10ks manje. Zasto to ako su 100% identicni motori?
Mora biti neke razlike, tako je bilo price da su isti 2.0tdi PD od 140 i 170ks, samo razlika u softweru, kad ono ti motori nemaju veze jedan sa drugim.
-
razlika je samo u interkuleru i zato model sa 105 ks fabricki ide na 140 ks..
-
Drugari takodje imam polo 6r od 75 ks , i razmisljam se da li da ga cipujem :-)
E sad muci me pitanje da li mogu da unistim motor, i da li mu skracujem zivotni vek cipovajnjem?
P.S. Ne razumem se u kola bas :-( .
Pozz!
-
Ne slobodno chipuj. driving
-
Drugari takodje imam polo 6r od 75 ks , i razmisljam se da li da ga cipujem :-)
E sad muci me pitanje da li mogu da unistim motor, i da li mu skracujem zivotni vek cipovajnjem?
P.S. Ne razumem se u kola bas :-( .
Pozz!
ajmo jos malo marketinga.
na skracujes zivot ni motoru ni kvacilu ni turbu. idi pravo u pozegu pa ga cipuj na jedno 200ks.
sto je najbolje snaga i kilovati ce ti rasti iz dana u dan kao u banci intezi ;)
dokazano i provjereno ovde na forumu.
manje ce ti trositi nafte i duplo duze ce trajati.
jesu glupi oni u fabrici sto ih proizvode kako takve, spore, nikakve i kratkotrajne.
da se ovi u pozegi i na forumu nisu pojavili propao bi vw sa modelom 1,6tdi..
-
Ne bih da dosađujem, ali interkuleri su isti na svim 1.6 TDI, kao i svi ostali delovi motora. Razlika je samo u softveru. A ovo može lako da se proveri, ETKA se lako nabavlja a tamo sve lepo piše.
-
I mene baš interesuje kako će kvačilo da podnese ovoliki obrtni moment?
-
Sledece sedmice krecemo da peglamo Perucac i Mitrovac, pa cemo snimiti kako puni uz brdo, juce smo isli da vidimo kako izgleda staza pa smo malo probali znaci gde sam ranije isao pun gas sad mora dobar abgas, snimicu iduce sedmice pa cu postaviti, u svakom slucaju odlican osecaj i kad pretices pogotovu kad pretices nekog mercedesa a on ostaje zapanjen pa gleda u svoj sat i nemoze da veruje bleh
NE SERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
jel radio sms ?
evo tome da demantuje...
-
Nerazumem, toliko cinicnosti u Vasim citatima, sve sto te interesuje slobodno pitaj, cesto dolazim u Bg pa moze i test, posto si clan na gonzi evo ti malo slika da paris oci http://www.gonzaracing.com/forum/viewtopic.php?t=12868 (http://www.gonzaracing.com/forum/viewtopic.php?t=12868)
kod nas je sve opusteno nema napetosti
-
ma ok. koli ki ti treba abgas u odnosu na prijasnji motor gdje si drzao pun gas? dvije brzine nize i zestoko kocenje?
-
Znaci iznad prvog tunela sam sve krivine prolazio pun gas, sad pred svaku krivinu moram da osamarim kocnicu da bih prosao, definitvno smo resili da cemo s njim da treniramo ako s njim ispeglamo kako terba, s jugom ce biti sprdnja
-
tomas znam vise nego dobro mogucnosti 1,6tdi motora.
koga si ti vozio u autu nije bitno ni najmanje.
kog si mercedesa prestigao pa je gazda ostao zbunjen? 200d?
ima na ovom forumu koji je pun klinaca, bolesnika, pacenika.... i ljudi koji imaju neki gram mozga i nesto znaju.
nemam nista protiv ekipe revo ali pocele su se pojavljivati lovacke price kojim ovde nije mjesto.
tvoj auto i da nema cip mnogo ozbiljniji bi bio kao serijski i za bilo kog N kao i hibrida. poredjenje je bezvezno.
sta ti mislis kako se na jednom ogranicenom autu sa malim hodom, sa malim precnikom klipa i malim stepenom (konkretno 1,4 16v) moze promjenom mape dodati nepunih 20ks?? a?
-
Imam i 1.4 16v 101ks i koji je smejurija za ovaj, znaci nemoram da ti pricam bajke za mesec dana se vozi brdo Tara dodjes i provozamo se i kazes da li lazem i to je to, sve mercedese 200 i 220 dobijas u voznji do brzine 170, posle se gubi.
-
Sa 1.6 tdi dobijas 220 cdi mecku koja fabricki ima 170 konja?
-
do brzine od 170km/h
-
Sa mojom kilazom i 131ks, da do brzine 170, on posle pocinje i dalje da puni dok ja polako usporavam
-
znas ti bolje nego ja da 200 i 220 nisu brzi ni niz brdo s punim gasom. u kojoj brzini i sa kojim autom si posle prvog tunela dolazio pun, sa sperom/bez spera i najvaznije nisi odgovorio kako tebi zvuci na 1,4 dodati 20ks bez otvaranja haube?
ae neki konkretan odgovor isti si ko neki politicar.
docu na taru sa cveticem svakako.
-
Sa polom 1.6 tdi 75ks u trecoj brzini
-
kako tebi zvuci na 1,4 dodati 20ks bez otvaranja haube?
-
Znaci zvuci dobro jer koliko znam moze najvise da dobije najvise 10%
-
Sa mojom kilazom i 131ks, da do brzine 170, on posle pocinje i dalje da puni dok ja polako usporavam
Drugar mi ima c220 cdi, daj boze da bi bio brzi do 80. Ubrzanje do stotke mu je 8.5s, ti onda mora da ostavljas i kr-a za 3 duzine do stotke ako mislis da bi tu mecku osurio do 170. Moje licno misljenje, bez da se uvredis.
Meni ovih 20 konja zvuce bas primamljivo, majstore, da li bi i ti mogao toliko da izvuces?
-
citat:tomo :"Znaci zvuci dobro jer koliko znam moze najvise da dobije najvise 10%"
taj odgovor sam cekao. ok.
vidimo se na beer kod kurte mahac
-
iskljucujem se i iz ove teme.
-
Sa mojom kilazom i 131ks, da do brzine 170, on posle pocinje i dalje da puni dok ja polako usporavam
Drugar mi ima c220 cdi, daj boze da bi bio brzi do 80. Ubrzanje do stotke mu je 8.5s, ti onda mora da ostavljas i kr-a za 3 duzine do stotke ako mislis da bi tu mecku osurio do 170. Moje licno misljenje, bez da se uvredis.
Meni ovih 20 konja zvuce bas primamljivo, majstore, da li bi i ti mogao toliko da izvuces?
Ja nisam majstor, malo si pobrkao, nisam ovu temu otvorio da bi se rasplajvljao koji je ciper bolji, nego sam konkretno napisao sta je uradjeno na mom auto, a ljudska sujeta je cudo
-
Kad sam ja napisao da si ti majstor? Ili koji je ciper bolji? Sta vise, verujem da momci iz Reva rade svoj posao odlicno, nikada nista lose za njihov rad nisam napisao, jer ja licno nisam imao iskustva sa njima, a ne volim da pljujem niti hvalim nesto, tj. nekog sa kime nisam upoznat.
Ali mislim da bi trebalo da se spustite malo na zemlju. beer
-
Gore lepo pise "majstore da li mozes ti da izvuces"
-
Gedori je bilo upuceno, on je ovde majstor, jer je pitao "kako tebi zvuci 20 konja bez otvaranja haube". ;)
-
Izvinjavam se moja greska wub
Konkretno ko je zeleo da se vozi na roling day samnom video je kako auto ide, ko zeli da se provoza kad bude dolazio Uzice nek se javi rado cu to ponovo uciniti
-
Ne osporava to niko, na kraju krajeva, vazno je da si ti kao musterija zadovoljan. ;) beer
Moguce da bih se i ja opredelio za cip da imam tvoj auto, ali nemoj da se komplexiras od koga si brzi i koga si sve pretekao. Vozi sam za sebe i uzivaj. driving beer
-
"kako tebi zvuci 20 konja bez otvaranja haube". ;)
nemoguca misija2
-
Pa kakav si ti to majstor lollol
mala sala
-
nikakav moj brate. B)
-
ja sam se vozio u polu, auto stvarno dobro ide i to jos je bilo u kolima nas 4 krkana po 90 kg po komadu :)
-
Glavni bil imalo potrebe ovo cipovat
http://www.pohrani.com/f/1v/ri/6WNsR8W/img1837.jpg (http://www.pohrani.com/f/1v/ri/6WNsR8W/img1837.jpg)
-
covek sto vozi to, znas sta radi, pratio sam njegove projekte..bilo mu slabo 1.8t sa kovanim motorom, pa je stavio r32 turbo sa kovanim delovima :)
-
Ja mu kapu skidam
-
svaka mu cast.
-
Ne bih da dosađujem, ali interkuleri su isti na svim 1.6 TDI, kao i svi ostali delovi motora. Razlika je samo u softveru. A ovo može lako da se proveri, ETKA se lako nabavlja a tamo sve lepo piše.
Imas li onda informaciju zasto za pola nude 131ks, a za golfa od 105ks nude 140ks i 320nm?
-
Drugari takodje imam polo 6r od 75 ks , i razmisljam se da li da ga cipujem :-)
E sad muci me pitanje da li mogu da unistim motor, i da li mu skracujem zivotni vek cipovajnjem?
P.S. Ne razumem se u kola bas :-( .
Pozz!
ajmo jos malo marketinga.
na skracujes zivot ni motoru ni kvacilu ni turbu. idi pravo u pozegu pa ga cipuj na jedno 200ks.
sto je najbolje snaga i kilovati ce ti rasti iz dana u dan kao u banci intezi ;)
dokazano i provjereno ovde na forumu.
manje ce ti trositi nafte i duplo duze ce trajati.
jesu glupi oni u fabrici sto ih proizvode kako takve, spore, nikakve i kratkotrajne.
da se ovi u pozegi i na forumu nisu pojavili propao bi vw sa modelom 1,6tdi..
Koji ti je, cemu taj cinizam, lepo sam pitao zato sto slabo znam o kolima, a ne bih hteo da unistim auto.
-
Ne bih da dosađujem, ali interkuleri su isti na svim 1.6 TDI, kao i svi ostali delovi motora. Razlika je samo u softveru. A ovo može lako da se proveri, ETKA se lako nabavlja a tamo sve lepo piše.
Imas li onda informaciju zasto za pola nude 131ks, a za golfa od 105ks nude 140ks i 320nm?
Evo drugari juce je uradjen golf 1.6 tdi i dobio je sa 105 na 140 ks
http://www.facebook.com/# (http://www.facebook.com/#)!/media/set/?set=a.451514094881780.107510.185466698153189&type=1
-
Eto rekoh ja clap
-
Golf ima mnogo veći interkuler od pola, možda otuda razlika.
-
Veci po izgledu ali po litrazi?
-
Veći je veći i po izgledu i po "litraži" biggrin
-
Drugari takodje imam polo 6r od 75 ks , i razmisljam se da li da ga cipujem :-)
E sad muci me pitanje da li mogu da unistim motor, i da li mu skracujem zivotni vek cipovajnjem?
P.S. Ne razumem se u kola bas :-( .
Pozz!
ajmo jos malo marketinga.
na skracujes zivot ni motoru ni kvacilu ni turbu. idi pravo u pozegu pa ga cipuj na jedno 200ks.
sto je najbolje snaga i kilovati ce ti rasti iz dana u dan kao u banci intezi ;)
dokazano i provjereno ovde na forumu.
manje ce ti trositi nafte i duplo duze ce trajati.
jesu glupi oni u fabrici sto ih proizvode kako takve, spore, nikakve i kratkotrajne.
da se ovi u pozegi i na forumu nisu pojavili propao bi vw sa modelom 1,6tdi..
Koji ti je, cemu taj cinizam, lepo sam pitao zato sto slabo znam o kolima, a ne bih hteo da unistim auto.
Evo ja da odgovorim
Taj motor koji ti imas je potpuno isti motor kao i 1.6 tdi od 90ks i od 105ks,nikakve razlike nema,samo je mapa rada motora u pitanju,tako da ako imas model od 75ks najvecu ces razliku dobiti.Cak i do 60ks.Da to ije istina ne bih bila ovolika mogucnost remapa
-
http://www.revochip.com/vesti/revochip-vw-golf-vi-1-6tdi-stage-2/ (http://www.revochip.com/vesti/revochip-vw-golf-vi-1-6tdi-stage-2/)
Ni manje ni vise 180ks clap
-
Ljudi kod nas i dalje kad cuju za dizela misle da je to sistem ubrizgavanja koji je bio u mercedesu 123 i tamicu.
Ko imalo prati razvoj najsavremenijih dizel motora zna o cemu je rec i kako to sada radi.
Tehnologija ide u pravcu da dizel motor radi u potpunosti isto kao benzinski motor.Evo dajem poredjenje FSI motora sa TDI motorom.Oba imaju CR ubrizgavanje pod velikim pritiscima,imaju isti sistem sa vise pred ubrizgavanja i post ubrizgavanjem.Imaju skoro iste senzore nijanse ih razlikuju.
Sto se tice izdrzljivosti svaki motor je izdrzljiv do svoje granice koju je konstruktor projekovao,sto znaci da se ne mogu porediti motori razlicite konstrukcije.Svaki dizel motor je i po 150% izdrzljiviji od svoje snage,to govori samo koliko taj motor moze da traje pri normalnom odrzavanju i voznji.
Benzinski motori polako umiru jer ogromne prepravke i zajebancije moraju imati kako bi ispostovali najnovije Euro norme.To znaci da npr. FSI motori zahtevaju mnogo kvalitetno gorivo koje mi nemamo,i ta kola kod nas su samo za vlasnika glavobolja a za majstore meka.
Kod nas je situacija da kupujemo kola iz uvoza sa po 400.000km i to vozimo,pa na kraju i chipujemo,pa je i normalno da se sve kvari,ali opet ta kola rade idu dobro i malo trose.
Da ne bude zabune ne gajim simpatuje prema dizelu,jer moj auto za jurcanje je turbo benzinac koji bi trebalo da uskoro ima 400ks,tu snagu moze imati i dizel samo sto je ta snaga na dizelu jako skupa od 8000eur pa do beskraja.
Na kraju krajeva moja situacija je sledeca sa dizelom se vozim svaki dan koji je chipovan i za moje svakidasnje potrebe je super,a vikend auto je naravno turbo benzinac :)
I da vidim da ima nejsanoca pa da pojasnim, momenat je najbitnija i jedina fizicka velicina koju proizvodi motor,snaga se racuna proizvodom momenta i brojem obrtaja.Tako da je prosta stvar sto dizeli rade a manjem broju obrtaja jer veliki moment proizvode na manjem broju obrtaja od benzinaca.
Ima jos jedan razlog,da bi dizeli mogli da da prave veliki pritisak u cilindru i da pritiskom pale smesu sklopovi moraju biti masivniji i jaceg kvaliteta od benzinskih motora koji imaju varnicu,zato se ne mogu brzo vrteti jer bi delovi pucali,a da se napravi da bude masivno i da se brzo vrti mnogo kosta pa je neisplativo,ali je i nepotrebno jer oni za svoju kubikazu daju dovoljno momenta.
Nadam se da ce ovo nekom pomoci iako sigurno kvari temu
Pozdrav
-
svaka cas na ovom tekstu, drago mi je da nas nesto pametno cuo od nekog ko se razume :)
-
Suvisni komentari su obrisani.
Malo smanjite prepucavanja, ova tema je cipovanje tdi-a, a ne benz motora.
-
Turbo dizel je keva , mislim na common rail motore.
vw amarok je izbacio 2.0TDi bi turbo motor,180ks ali 420Nm.
Cela nova generacija ovih dizela , audi,bmw,mecka itd svi dizeli su brzi i startniji od benzinaca.
-
Svaka cast momcima iz Reva na izvucenoj snazi iz tog majusnog motora
nego jel to isti motor koji je u Caddy-ju sad? Ovaj od 75ks? Nesto mislim da bi mocno bilo na isti nacin navidat caddy bicedobro
jedino sto moze zezat je zamajac i lamela ali ne mora da znaci sve zavisi od toga ko je za volanom ;)
-
Isti motor i u Kediju
-
Jos da okacis snimak,da mi ribe pljuckavice parimo oci.