VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: pex Jul 11, 2012, 01:48:25 posle podne
-
Ugradio bi u golfa1 1,3 petostepeni menjač.E sad da li ima specijalno menjač za jedinicu ili se hvata i od nekog drugog golfa.
-
Pase ti od dvojke 1.3,isto su kacenje na motor , isti je motor.
-
Pile hvala ti na odgovoru živ bio
-
Cika Pile biggrin a je l' bih mogao ja na dvojku 1.6D da ugradim petostepeni? I ima li smisla, jer mi deluje kad sam u cetvrtoj da trazi petu, pa je bucan badmood
-
Mogo bi ;)
-
A sto nebi moglo i naravno da mu fali peta brzina.
-
Moj drugar je na golf 2 1.6d pre par god. ugradio 5 brzinu i nije imao nikakvih problema sa ugradnjom i sada je prezadovoljan i manje se čuje na većim brzinama.
-
Sad ste me oraspolozili clap a koliko bi bila ugradnja zajedno sa kupovinom menjaca, i da li moram uzeti bas od dizela, ili moze i od benzinca mk2? Hvala vam! beer
-
Od dizela i može se naći sa ugradnjom oko 150 evra.
-
Aha, dobro, hvala ti..
-
tesko ces naci menjac petostepeni za mk1 , za dizel vec moze , i sto je najgore ako nadjes bas ce ti i traziti te pare kao sto rece skajlajn , po meni to cis bezobrazluk . ja sam sebi jurio petostepeni za mk1 dok sam vozio isto bio 1.3 za godinu dana potrage nista ! jedan mi se javio na oglas al rekao da je nesto nesipravno i tako na kraju sam odustao , za mk1 1.3 po meni je sasvim dobar i cetvorobrzinac ;)
-
Menjac je oko 90-100e i + ugradnja verujem da je 50..lepo rece skyline
-
Milane,gde si trazio i nisi nasao??? Ja mogu da te sad posaljem na par mesta gde uvek ima ali je cena uvek bila 150e,u zadnjih 5 godina se nemenja. Moze da se nadje jeftinije ali treba juriti. I taj menjac je bolje kupiti na otpadu posto dosta njih ostane bez ulja malo i lezaj 5 brzine ostane malo suv i pocne da zvizdi,to tek vidis posle dan voznje. Bar na otpadu mozes da zamenis za drugi a preko oglasa ti je mnogo gore.
-
druze i ja sam uglavnom zvao preko oglasa , kada vidim rubriku mk1 delovi ja okrenem al sve slabo . onda sam na forumu se raspitivao pricali su mi da odgovara od pola pa ovako onako , pa treba ovo , treba ono i na kraju sam odustao iz razloga sto sam taj auto najvise vozio po gradu uglavnom prva druga treca.... nego jel mi moze neko reci posto je vec tema za mk1 i petostepeni menjac da ne pokrecem novu za 1.8 motor sto ocu u mk1 da ubacim sebi koji tu sve menjaci idu , koji kodovi i koji je najbolji za autoputeve , dosta sam na relaciji bg-indjija dakle otvoren put .
-
Glavni uzrok ugradnje 5stepenog menjaca u MK1 je potrosnja i smanjena buka i motor se rastereti na vecim brzinama od 80km. E sad potrosnja, optereceje i buka se smanjuju ne samo zbog 5 brzine vec i zbog drugacijeg sistema prenosa. Za 150e mozes da kupis 200l gasa i prodjes od prilike 2000km, sto i nije mnogo, tako da ako su ti motor i limarija dobri ugradjuj taj menjac isplati se. Sto se potrosnje tice ne znam koliko ce se smanjiti,ali ce buka definitivno biti manja.
Jos jedna stvar, 4stepeni menjac od keca starog 30 godina nije isto sto i 4stepeni menjac od pola ili dvojke starih 20 godina, opet se tu radi o prenosu. Ja sam vozio pola s 4stepenim menjcem iz 92 koji se neuporedivo manje cuje od mog keca. I na kraju, motor isto igra ulogu, 1.3 je manje bucan, bolji je ukupno gledano od 1.1, 1.3 se ugradjivao u dvojku ko sto rece neko,tako da pri ugradnji 5stepenog menjaca skoro da nema prepravki kao kod 1.1.
-
Milane , stavi 2Y od 16v. ima bolje da ide-ubrzava i za otvoren put je dobar posto nije motor nagruvan. Uzmes komplet menjac sa poluosovinama i setom kvacila posto nepase od obicnih 1.6-1.8 .
-
Mjenjac od golf 2 1.3 sa 5 brzina je promasaj, peta crkava sve jednom i to im je fabricka greska, neces ga naci ispavnog i ako nadjes nece potrajati! provjereno
-
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=volkswagen%20020%20transmission&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.rabbitgtipage.com%2Ftransmission.html&ei=VizuUJvRL4f1sgaGvIEI&usg=AFQjCNF13dObXy1zRX-7AzOGs9b8RNgPtA&bvm=bv.1357700187,d.Yms (http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=volkswagen%20020%20transmission&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.rabbitgtipage.com%2Ftransmission.html&ei=VizuUJvRL4f1sgaGvIEI&usg=AFQjCNF13dObXy1zRX-7AzOGs9b8RNgPtA&bvm=bv.1357700187,d.Yms)
-
Moze li neko prema ovoj tabeli da mi kaze da li je 4T menjac dugacak ili kratak? Nista tu meni nije jasno....
-
Moze menjac od dizela na benzinca i obrnuto. Moguce da ide, mocice da se presalta. Ali ce malo da bruji. Benzinac brze vrti, a ima losiji prenos. A dizel sporije vrti, a ima bolji prenos. Ja sam sa tim imao skistvo. Imao sam na dizelu menjac od benzinca. Isao je. Mogao da se salta. Ali brujao je malo vise. i Recimo neka nizbrdica...gde sam mogao ici trecom, morao sam u drugu. Pa kad sam mu stvario dizel menjac, sve je bilo kako treba. Audi 80 CC je bio u pitanju sa 1.6 D 54 KS motorom.
-
Trazi mjenac od pola 1.3 kraci je
-
brojcano manji znaci visi stepen prenosa. primer kod menjaca so brzina omer 0,75 su dizajnirani za nize rpm sto znaci na otvoren put umaju manje potrosnja goriva. dakle 0,89 menjace 4k,9a,acd od gti prenos je dizajniran kako bi motor vise u rasponu okretanja ima bolje snagu i peformanse.
na moj golfic mk1 1.6d imao sam 4-brzinski menjac GC pred par meseca ubacio sam 5-br 4T. 4T menjac je sredina od svi ovih menjaca. dugacki od njega su n,fn,fk,7a,7d, a kraci ovi od 4K,9A,ACD,AGB
-
(http://img818.imageshack.us/img818/9451/dsc00994c.jpg)
ovo su oznake na mojot drug golf mk1 1.8 8v gti sto znaci ACD kod menjaca i datum proizvodnje 12-dan 11-mesec 6-1986god ovaj menjac za razlike od 4t ima kraci brzini, i manja max brzina, a ima bolje ubrzavanje. driving
-
mozes i da mu stavis petostepeni menjac od golfa3 1,4 ali bi trebao da mu stavis i zamajac korpu i lamelu od trojke!
-
Ako mu je isti zamajac lamela korpa i druk kao od 1.3 dvice mh, onda moze sam mjenjac od golf 3 abd