VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: milper Jul 10, 2012, 08:33:30 pre podne
-
Pozdrav svima! Vozim Golfa mk4 GTI, 1.8T, oznaka motora AUМ, 150ks.
Od nedavno mi na dijagnostici stalno izbacuje gresku :
17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
Napominjem da nisam osetio nikakav gubitak snage,nije mi se upalila "check engine" lampica na tabli...auto normalno radi,super ubrzava...
Prekontrolisali smo sva vakum creva,na N249 ventilu nema nikakvih ostecenja,premeren je od strane elektricara i daje znake zivota,sve dzeksne su pospricane kontakt sprejem,ocicscen je i podmazan DC ventil, pritisak turbine je odlican...
Na starnim forumima sam procitao da je problem uglavnom u crevima i gubitku pritiska i da N249 ventil retko crkava...ali kako proveriti kad nismo primetili nikakva ostecenja na crevima?
Taj ventil ima da se uzme samo u originalu i nije nimalo jeftin, izadje oko 8000 din i ceka se da stigne oko nedelju dana...mada mislim da cu samo baciti pare i da je moj ispravan...
Da li je neko imao ovakvih problema i kako ih resiti?
-
ti kupi creva za par stotina dinara i zameni , to ti je jeftinija investicija
-
Jos nisam video auto sa toliko creva,vakuma.... bonk
Najradije bih uradio "N249 bypass", ali mi se cini dosta komplikovano...
Ima li neko jos predloga?
-
Atek senzora sto aum ima aaaaa?
Brate pomno pratim temu :)
pritisak turba je koliko?
Probaj sa otpada da uzmes da probas
-
Danas smo preko vagcom-a testirali oba ventila (N249 i N75) i oba su prosli test....i plus se tokom testa, culo skljocanje, sto znaci da su ispravni....
Neko crevo me zeza, sutra se uz pomoc start spreja, detaljno pregledaju sva creva...
Wele nisam merio pritisak turba u voznji...
Inace auto je skoro uvezen i mislim da od samog starta ne ide kako treba...
-
Iskreno tesko ces ga u Srbiji i naterati da ide kako bi trebao
moras da meris pritisak u opterecenju da vidis da li puni koliko treba
to ti je polazna tacka nemoguce misije lollol
-
evo ti veleta doktora za AUM
-
evo ti veleta doktora za AUM
Drago mi je da ima takvih ljudi na forumu clap
Inace auto je u odlicnom stanju, kupljen od prvog vlasnika(ce) sa pravih 157000km, bio je na detaljnom pregledu,kompresija je odlicna,turbina suva kao barut...
Osim kompletnog velikog servisa koji je uradjen i nekih sitnica (nosaci motora,solje amortizera,gumice balans stangli), morao sam da menjam creva iberlaufa koja su bila skroz otrulila i jedva sam uspeo nova da ih nadjem...
Javicu danas rezultate,nadam se da cu uspeti da nadjem gde gubi pritisak...
-
Znao sam da ce ovako da bude! palica
Sva creva su dobra, potrosili smo ceo start sprej, isprskali ceo motor,sve spojeve,sve selne prekontrolisali i sve je ok...
Skinut ponovo dc ventil, testirali smo ga na vakum i odlicno radi...
Ne znam ni sam da li da kupujem nov N249...
-
pa ako auto ide dobro i ne pali na tabli gresku , zasto bi to radio ??? Bolje vozi tako,dok se ne manifestuje u voznji da brljavi nesto , onda ti je lakse 10 puta da odkrijes kvar...
-
Kao sto sam rekao auto je kratko vreme kod mene, drugi gti nisam probao, tako da ne znam kako treba da ide...mozda moze bolje...
Naspram Punta JTD koji sam vozio ide neuporedivo bolje...
Jednostavno takav sam i nervira me sto javlja gresku...necu se smiriti dok ne sredim problem :)
-
izmeri pritisak turba kao sto ti je wele reko, u voznji,treca pun gas 0.7 bara mora da drzi i nesme da otpusta,tj. ne sme da opada pritisak turba dok puni ;)
-
Na vagcom-u na kanalu 115 pokazuje boost pressure, e sad pitanje je da li tacno meri...
Na leru pokazuje pritisak 0.9 bara....treca pun gas ne pada ispod 1,5 bara, ide do 160km/h...
evo i jedne lose slike (drugu nemam), auto radi u leru, broj obrtaja 760, opterecenje motora 18%....
(http://img99.imageshack.us/img99/1654/12072012002.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/99/12072012002.jpg/)
-
Milane, danas sam bio na dijagnostici i istu gresku sam imao (a da je nije prijavljivao). Prebrisali smo mapu, pustili da pod ostrom voznjom ucita mapu, podesavali ECU i krivu goriva. 20km krvnicke voznje (shalt na 6500) i nista nije prijavio, a auto ide brutalno. Za par dana cu opet da proverim da li ima neka greska. Hocu reci da ne mora da znaci da je mehanicki kvar vec ECU ne ocitava iz nekog razloga dobro parametre sa tog dela.
-
Moguce je Wele, da ecu nesto pogresno iscitava....
Ja sam sve moguce varijante proverio i sve je ispravno...
Cak podatci iz ElseWin kazu da maksimalni pritisak, trecom pun gas treba da iznosi od 1500mbar do 1650mbar-a....isto je i kod mene...
Juce sam napravio jedan snimak ocitavanja boost pressure preko vagcom-a i pritisak odlicno drzi, ne pada ispod 1550mbara...okacicu snimak danas...
(http://img26.imageshack.us/img26/2721/turbobf.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/26/turbobf.jpg/)
Meni odmah posle ostrije voznje vraca gresku...
-
@milper taj auto (1,8 20v turbo) kad je izasao iz fabrike bio je los i nikakav. nepostoji ni jedan jedini koji je sto posto ispravan. ne postoji ni jedan jedini vw benzinac posle 2000god koji valja! u to budi siguran
-
Gedora nabroj par motora od audija ili vw, bmw koji jedu zivu decu , ne bitno godiste , za koje ti garantujes da su ono pravi a da su neunistivi , npr ja preferiram audijeve petake sa turbom i onaj v8 audijev motor mislim da su najjaci ikada . izvinjavam se zbog off
-
mislim da ne moras da prebrises mapu i to sve, ako je greska u pitanju, skini klemu na 15minuta da se 'restartuje' kompjuter, ako je greska, to bi trebalo da je izbrise... sto znam, to je moje misljenje i prvo sto bih uradio, tako recimo posto mi jedna lamba ne radi, kad to uradim i upalim auto, prve 2 minuta se ne pali CEL, a onda opet prepozna problem i upali se... ako stvarno nije nista, onda bi to trebalo da ti izbrise gresku, al mozda grijesim!
-
druze imam kabal za vagcom...kacim ga na dijagnostiku, bukvalno posle svake voznje :)
Sto puta sam obrisao gresku, ali ona se ponovo vrati posle ostrije voznje...
Ostalo je jos da probam drugi dc ventil, star je koliko i auto i mozda mu je opruga popustila pa gubi pritisak...
-
Ma provozaj se do BG jedan vikend sredićemo
-
Update..
Juce sam napravio tester za proveru pritiska sistema, veoma korisna stvar...izrada me je ukupno kostalo 250 din biggrin
Pokazalo se da gubi pritisak na sastavu donjeg gumenog creva interkulera i da lulica iberlaufa nije dobro zaptivala..
Gubitak pritiska na iberlaufu je saniran, dok cu najverovatnije morati menjati crevo interkulera ili O-ring gumicu ako uspem da je nadjem...
(http://img269.imageshack.us/img269/1179/15pvccaps001.jpg)
-
Bravo
Video sam to na netu, ali nisam skapirao kako se to pravi. To je kao osnovna alatka za turbo motor
Salji meni jedan :)
-
Možda je nepovratni ventil pa nakon vožnje se izmeri pritisak ako ostane vazduha u njemu?
-
Kad budem dolazio u BG dobijas jedan na poklon...
A za intercooler cev cu najverovatnije morati nesto ovako da uradim...
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3665036-Charge-Pipe-(Turbo-outlet-to-pancake)-Safe-to-use-sealer&p=54403081&viewfull=1 (http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3665036-Charge-Pipe-(Turbo-outlet-to-pancake)-Safe-to-use-sealer&p=54403081&viewfull=1)
~Desmo prvo moram resiti gubitak boost-a na crevima pa sve ostalo...
-
Konacno je resen problem i GTI radi kako treba... clap
Zamenjen je Blow off ventil koji je pravio problem,zamenjene su o`ring gumice na sastavima interkuler creva,par komada selni na kojima je isto pustao pritisak..
Sva vakum creva su preventivno zamenjena jer su stara 10 godina...