VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Markos87 Jul 08, 2012, 01:50:24 pre podne
-
Imam jedno pitanje,radi se o vw polo 1.2 12v 2002. prosle godine u Sept sipao sam novo ulje Castrol 10-40w i sa njim presao 6000 km do Jula ove godine.Javio mi se problem potrosnje ulja,tako sto se prvi put upalila lampica za ulje,ja sam dolio 250ml,presao 600km i lampica se ponovo upalila,tj motor je potrosio to ulje.Moze li mi neko reci o cemu se moze raditi?
-
3 stvari. 1. Da li si siguran da je potrosio ulje a nije ga prosuo (izbacio negde)? 2. Koliko je motor presao pravih km? 3. Mozda mu je izvadjena dusa pa i nema karika, odnosno motora ako je przen maksimalno a mele snage motor.....
-
Motor je potpuno suv,nigde ne pusta ulje,drugo presao je pravih 114 600 km,a trece ja sam ga zadnje 2 god vozio do 120km/h,a od tada je presao 25 000km.Motor normalno radi,temp je ok,ne pusi na auspuhu,normalno pali...
-
probaj da promenis maslo ovaj ulje
oce i zbog loseg ulja da se javlja potrosnja
-
stavi ti druže lukoil luxe 10w40 ako i tad troši nije do ulja otvori motor i završi posao sa zamenom karika i sredi glavu...
mada mislim da je pre do motora,ali čisto da budeš siguran da nisi natrčao na neki falš...
-
U tom slucaju: Ili si sipao teski fals ulja, ili je motor pri kraju. Ali posto ne dimi, ja mislim da je pre fals ulje. Kupi i zameni sada kod zvanicnog dilera u KG ga imas na ulazku od Kraljeva i Cacka pa vidi kako ce se ponasati onda. Veoma je mala kilometraza da bi motor toliko trosio ulja. mahac
-
teško da polo na toj kilometraži može iz čista mira da ima toliku potrošnju, a pogotovu da nema ni jedan simptom koji su navedeni u predhodnim postovima :huh:
-
meni je golf trosio oko 400gr na 1000km, kada sam promjenio ulje na 3000 mi potrosi 200 gr... inace je 1.6 benzin i presao je mnogo vise od tvog... Probaj i ti sa zamjenom ulja da rijesis problem.. ionako si presao 6000 od zamjene,ja na 5 mijenjam...
-
Hvala svima na odg,kupio sam Castrol 5-40W koje su mi preporucili u zvanicnom servisu Amarket Auto u Kg-u,promenio sam ga,pa cu sada pratiti potrosnju.Motor nema nikakvih simptoma:pusi,slabo vuce...a odjednom mi je poceo da trosi ulje.Nadam se da ce biti do ulja...
-
Covece idi lepo i pregledaj kompresiju motora, nemoj da se zezas sa kupovinom ulja i itd itd..... Ako je losa kompresija motor je produvao i...... :'(
-
Samo da se javim,resio sam problem,od zamene ulja do sada sam presao 980km,a nivo ulja je na maximumu.Ipak je sve bilo do ulja...
-
Kako je stanje na meracu?
-
Posle 2000 km od zamene ulja se upalila lampica za ulje i opet sam morao da dolijem?
-
Jesi proverio merac pre dolivanja?
-
Jesam,kada je zasvetlela lampica,stao sam,sacekao i video da je ulje na minimumu.Ne znam kolika je razlika izmedju min i max,ali toliko je potrosio ulja na 2000km.
-
Slican problem sam imao prethodni mesec. Polo 1.4 16v 2003.
Dihtung na uljanom separatoru, tacnije nije dihtung vec dve gumice su dotrajale. Inace tek treci majstor je to provalio. Cena 640rsd za gumice i 800rsd za ruke.
Pogledaj dobro da li ti ipak curi ulje!
-
On ne pusi,vuce extra,i nemam bas nikakvih problema,ali me muci ta potrosnja ulja koja ne znam odakle dolazi.Hvala na savetu,ali ne znam kolika je normalna potrosnja ulja pri ovim visokim temperaturama....
-
A kakva ti je potrosnja goriva? posto vozim na plin, kada je poceo moj problem sa 9l plina skocilo je na 12l. sada sam opet na normali od 9l.
A od min na max na meracu bi trebalo da je 1l ulja, i na nekih 15k kilometara normalno je da potrosi do tog litra ili manje, preko toga vec treba proveravati motor.
-
Da 1 l je otprilike. Ma da motor trosi 1l na 2000km morao bi po dimu da primetis, nema sanse i po vuci i paljenju. Ja mislim samo da on prosipa negde.
-
To i ja pokusavam da kazem. Negde curi, samo je pitanje gde? A to ces sam morati da proveris, cistu pamucnu krpu u ruke, obrisi karter i sve gde mozes da pridjes, provozaj se dan dva, pa opet na kanal i videces i da li i gde curi...
Za auto koji je prosao 100k kilometara normalno je da je neki dihtung propao.
-
I skini onu plasticnu zastitu motora odozdo pa provozaj dan-dva. Mora da pokaze negde da kapljuca.
-
To i ja pokusavam da kazem. Negde curi, samo je pitanje gde? A to ces sam morati da proveris, cistu pamucnu krpu u ruke, obrisi karter i sve gde mozes da pridjes, provozaj se dan dva, pa opet na kanal i videces i da li i gde curi...
Za auto koji je prosao 100k kilometara normalno je da je neki dihtung propao.
za taj motor je normalno da posle 100 000km nema ni jedne citave karike u sebi
-
Gedora , ozbiljno ovo kazes?
-
Ja imam isti problem na Golf 4 1.6 16v. Potrosnja ulja na 2000km. Mislio sam da je do ulja problem, mada pre neki dan mi je nestao plin i kada sam vozio na benzin, iso uz neku uzbrdnicu pod malo vecem gasu primetio sam kako se cuju ventili. Otiso kod majstora kada mi je on reko kako treba da se posteluju ventili i zamene neke gumice, sad dali na ventilima ili na glavi motora, posto je spomenui i glavu motora. reko je da je sigurno izgubio malo snage motor sada i to je tacno, oseca se kada vozim uzbrdo da slabije ide. Pricao mi je kako se pojavio neki gar i treba da se ocisti i da se zamene te gumice ili ventili. Rekao mi je da ce da me kosta 50evra za ruke i oko 25evra za delove. I da posle toga necu imati te probeleme sa potrosnjom ulja i dobice malo snage i nece da se cuju ventili vise. Reko mi da je potrosnja ulja kada se motor zagreje, i da je to kao cesta pojava kod motora sa 16v. Dali je to tacno, dali neko zna nesto o ovome?
-
Meni auto ne vuce slabije,normalno pali,ne pusi,a kontrolisao sam sve dihtunge,potpuno je suv.Uopste ne znam o cemu se radi i sta bi moglo to da bude.Makica15 jel ti pusi auto?
-
I kod mene je motor suv, i dobro pali, ali mi se cini da slabije vuce. Nisam primetio stvarno da dimi, mozda kada se zagreje motor?
-
Nesto citah ovih dana na net-u,zavisi li mozda potrosnja ulja od zustrine voznje?Ako npr cesce gazim po gasu?
-
I te kako zavisi, a i kada je napolju vruće auto malčice više troši ulje a zimi manje.
-
Volim malo zustrije da vozim Polo,on je 1.2,a ja ga teram 120-130km/h...Ne znam da li je mozda to uzrok potrosnje ulja,a plus ove visoke temperature...
-
Evo da odgovorim posle duzeg vremena muke sa potrosnjom ulja na mom Polu,otvoren je motor i imalo je sta da se vidi,jedan klip je potpuno izgoreo i tu je prolazilo toliko ulja...
-
izgoreo klip i auto nije pusio i vukao isto kao i ranije . svašta batine
-
To i ja pokusavam da kazem. Negde curi, samo je pitanje gde? A to ces sam morati da proveris, cistu pamucnu krpu u ruke, obrisi karter i sve gde mozes da pridjes, provozaj se dan dva, pa opet na kanal i videces i da li i gde curi...
Za auto koji je prosao 100k kilometara normalno je da je neki dihtung propao.
za taj motor je normalno da posle 100 000km nema ni jedne citave karike u sebi
ma nije moguce. kako to da se desi a tako malo presao a?
-
Evo da odgovorim posle duzeg vremena muke sa potrosnjom ulja na mom Polu,otvoren je motor i imalo je sta da se vidi,jedan klip je potpuno izgoreo i tu je prolazilo toliko ulja...
lollol
Gedora, moram te pitati, nije mi jasno, da li je uopste moguce, ako je strado klip kao sto je covek rekao, da auto normalno pali, vuce i da ne dimi uopste na auspuh? misli1
-
Auto je normalno palio,nije ama uopste pusio,sem sto je na 4-5000 obrtaja na beton izbacivao ulje,slabije vukao (u zadnja 2 meseca) kada je potrosnja ulja dostigla 0.5l?1000km.Inace da se ispravim,tj nisam razumeo majstora,gumice su potpuno izgorele i doprinele da jedan klip "nagori".On je ociscen (ne znam na koji nacin) i sada je opet kao nov.
-
Da si izmerio odmah kompresiju kao sto je neko ovde napisao odma bi znao u cemu je problem.Jel istina da se na tim motorima ne radi generalna?
-
Nije istina,na tom motoru se sve moze zameniti kao i na svakom drugom motoru.Samo se ne mogu prosirivati stubline,jer je motor uradjen od aluminijuma i ceo je tezak 100 kg.
-
Ok je to onda,verovatno da bi se cilindri pojeli ili deformisali mora to biti neka ozbiljna kilometraza ili ne daj boze pregrijavanje.
Evo neki podatci sa Autodate za taj motor pa ako ti zatreba.
(http://www.dodaj.rs/f/H/e6/2LMwDrwT/clipboard01.jpg)
-
Treba mi jedan savet,kako se vozi auto posle odradjene polu generalne?I koliko km treba preci pod takvim uslovima?
-
Samo utorcima i cetvrtcima od pola 5 do 1 i 15 i to u rikverc prvih 600 metara, pod uslovom da je nizbrdo ;)
Dok ne postigne radnu temp, laganica, a onda: Cepaj to i uzivaj, sve je to na svom mestu odavno . . . (Inace ovo vazi za bilo koji motor)
mahac