VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Mico-mico Jul 06, 2012, 04:37:35 posle podne
-
vozim golfa 2 i u ovim vrelim danima u podgorici desava mi se da mi temperatura poraste do 3 crte na instrument tabli,tokom zime ne izlazi kazalka iz pune bijele..e sad sam htio da pitam kako mogu poboljsati hladjenje motora i moze li se ugraditi dupli ventilator u njega ili nesto slicno..vode ima dovoljno ali i dalje ponekad ne stalno dize temperaturu najcesce dok se krecem prvom pa stani i sve tako....
-
Sipaj mu antifriz umesto vode
-
ako to moze da ublazi moracu nema mi druge...:(
-
Pa verovatno si vec zastopao hladnjak vodom, tj rdjom koju je voda napravila... Najbolje je da naspes onog Calgon-a i pustis ga da se ugreje dok ne upali ventilator.
Potom par puta isperes cistom vodom, pa tek onda naspes antifriz i to G12, ne kosantin i ostale buckurise . . .
mahac
-
ali nemoj da preteras sa calgonom
imas u boljim radnjama wurth cistac hladnjaka solidno se pokazao
-
meni na bocu pise G11 blink a tu tecnost za ispiranj hladnjaka samo uspem u bocicu je li ????
-
Brate ako zimi ne izlazi iz belog polja onda je termostat neispravan ili ga nema uopšte!
-
u bocu i nek radi auto uostalom pise ti na boci uputstvo
-
bili se poboljasalo hladjenej motora kada bi se na dizela stavio hladnjak od t.dizela koji je veci sigurno za 20 pa i vise cm?! :huh:
-
Bi ali bi se zimi teze grejao i poenta je da se voda ne sipa u njih vec samo antifriz bas zbog korozije i prljavstine u njima sto rece Pimbe.
-
antifriz obavezno leti jer voda ključa na 100 stepeni c i diže pritisak a samim tim i temperaturu.tačka ključanja antifriza je viša mislim oko 120 stepeni C i ne diže toliko temperaturu.preko leta antifriz ne treba biti prejako koncentrovan jer je onda gušći i hlađenje je slabije,najbolja je blaga varijanta minus 15 do minus 20 koja se pred zimu pojača tako da se iz boce izlije jedan litar i naspe 100% koncentrat...
-
ventilator treba da ima 2je brzine,tj 2 stepena jedan pali na 82stepena,a drugu na 92.Ispusti vodu iz cijelog sistema,otkaci crijeva sto dolaze i odlaze sa hladnjaka i na gornju rupu sto dolazi crijevo stavi crijevo sa cesme i odvij do kraja neka ga dobro ispere.Ako voda bude brze izlazila na donji otvor hladnjaka znaci da ti je hladnjak OK,posle toga vrati crijeva,uspi G11 /pisat ce ti na bocu koja ti je najbolja koncentracija/ i nek radi dok ne upali termostat,pa dolij sto hvali,posle toga ti sigurno bolje hladit.I kad upali termostat obrati paznju kako voda cirkulise.SRECNO
-
hvala svima na odovorima,moram nesto raditi ako mislim da ne prokljca nedje na ovim vrelim danima ;)
-
kristina ne seri kakvih crnih 120 stepeni jesil ti blesav?
jedini antifriz sa kojim je za 4-5 stepeni manja radna temperatura je italijanski parafly- koriste ga alfe i lancie.
crnogorac vidi pali li ti se ventilator na vrijeme i mogao si ubaciti 1 sliku tvog hladnjaka sto ti je trenutno na golfu
-
nije 120 nego niže,rekao sam napamet no činjenica je da svaki antifriz ima višu tačku ključanja-oko 105-110 stepeni celz
http://www.maziva.org/index.php?option=com_content&view=article&id=83&Itemid=81 (http://www.maziva.org/index.php?option=com_content&view=article&id=83&Itemid=81)
-
voda je stotka a antifriz 103-104 tako da je to totalno zanemariv podatak.
poenta je da rashladna tecnost u sistemu ne smije NIKAD preci 94-95 stepeni jer dolazi do raznih sranja i deformacija o kojim ne bi pisao u ova doba noci pogotovo tebi
-
Voda pod pritiskom ima veću tačku ključanja, na primer na 1.5 bara - 111°C
-
Ljudi imam problem sa hladjenjem motora,a za 5 dana krecem u Grcku.. Pri laganoj voznji i po gradu a i na otvorenom putu temperatura je na polovini,ali cim krenem uzbrdo ili preko 120-130km/h odmah dize temperaturu do 100,pa cak i malo preko... Zamenjena je skoro pumpa za vodu,termostat koji otvara na 84,termodavac... Ne znam sta mu je,kada ga ugasim tako vruceg upali i prvu i drugu brzinu. Neko rece da postoji sredstvo za ciscenje hladnjaka,moze li neko uputstvo za upotrebu? Da sipam to u bocu,pustim da zagreje i da ispustim tecnost ili ?
-
cirkulise li ti voda kroz sistem,mada provjeri struju daje li sa termo davaca,jer cim ga opteretis grije mozda ne pali ventilator
-
Da mu ne pali ventilator prokuvao bi do sada.
-
i meni je danas dizao temp,po prvi put u zivotu sam cuo drugu brzinu kod mog golfa na ventilatoru,pojma nemam sta mu bi,malopre vozio ,sve ok,mozda je bilo bas puno toplo ili moram i ja ocistit sistem hladjenja wacko
-
jes al mozda mu pali samo prvu,pa zato ne kuva
-
i meni je danas dizao temp,po prvi put u zivotu sam cuo drugu brzinu kod mog golfa na ventilatoru,pojma nemam sta mu bi,malopre vozio ,sve ok,mozda je bilo bas puno toplo ili moram i ja ocistit sistem hladjenja wacko
ma odkud je bilo toplo samo mi je pasat pokazao 49 u hladu
evo malo pre sam stidao temperatura je sada 32
-
lollol lollol lollol osetila duja kolaps sistema
-
ma koji kolaps kada sam upalio auto i ukljucio klimu ona poludela
ventilatori na max jos je i klapnu za svez vazduh zatvorila jedno 10 min sam cekao da se auto malo ohladi
pa sednem u njega lollol lollol lollol
-
Ljudi, ventilator pali, voda cirkulise normalno, ne kuva... Danas sam isao do Pozarevca starim smederevskim putem i auto mi je na uzbrdicama dizao temp,a na ravnom je bila normalno na pola. Malo pre sam se vratio u Bg, ali sam isao preko Smedereva, Kovina i Panceva, totalno ravan put, nigde mi nije digao temperaturu, poceo je da dize tek kada sam usao u Bg. Drzao sam ga na 130km/h neko vreme, i nije digao temperaturu...
-
Danas je kroz BG bilo baš toplo, auto mi radi po 3-4 minuta u mestu dok ne iskljulči ventilator!
-
ajde ljudi nemojte se zajebavat. ljudi kuvaju, a ne lamine od po 25 godina. cini mi se da mi se sve sad raspane na auto, ne bi me cudilo iako znam da je to nemoguce. a ti fratelo iz podgorice, ti imas neki drugi problem cim on tebi zimi ne moze da postigne radnu temperaturu. najvjerovatnije zacepljenje, tako da to sto ces morat nesto radit, ove vrucine ce potrajat, tako da to odma zavrsavaj :)
-
E ovako, delimicno sam resio problem.. Oprao sam hladnjak spolja kompresorom i temperatura ide do 95-6... Jedino mi ostaje jos termodavac na racvi i vise ne znam sta da radim...
-
slican problem sam i ja imao dok sam vozio abf,visko je keva za te stvari
-
Cicero, sta je visko?
-
visko ili viskoventilator je ventilator koji hladi hladnjak motora..obicno postoje 2 vrste,jedan kojeg pokrece elektrosignal drugi kojeg pokrece ziva.ventilator se vrti pod nekim manjim brojem obrtaja(manjom od broja obrtaja motora) i kad motor(tj voda) dostigne temperaturu koju treba vise hladiti pali se viskoventilator i radi naa punom broju obrtaja.elektricni visko pali elektricni senzor temperature kad registruje vecu temperaturu a visko sa zivom se ukovcava tako sto se ziva u njemu od toplote siri(kao u toplomjeru) i ukovcava ventilator.i ne trosi vozilo nista vise jer nema veliki otpor pri pokretanju ili okretanju kao npr. kompresor klime..
-
+1 tapsac
-
I ima ih samo u vozilima sa uzduž postavljenim motorom
-
Nije mi jasno zasto se ovo desava sada, auto je 5 godina kod mene i nikad nije dizao temperaturu.
-
kod mene postigne radnu temperaturu...ali kad idem 1,2 po gradu dize mi temperaturu ali cujem kad se upali ventilator na otprilike malo manje od sredine kazaljke za temp. i cim malo ubram i poceram pocne da se spusta i sve normalno taj problem se samo ljeti javlja dok stojim il se lagano krecem..
-
vidi za dizela je normalno dapodigne malo temp.kada ga gazis a za benzinca bas i nije
sto kaze gedora max 94-96 stepeni
ali ako tebi pali ventilator moze biti da ti kazaljka lazira
i posto si rekao da da si sve izmenjao proveri da li voda cirkulise kroz bocu i probaj da malo isperes hladnjak spolja
-
kod mene postigne radnu temperaturu...ali kad idem 1,2 po gradu dize mi temperaturu ali cujem kad se upali ventilator na otprilike malo manje od sredine kazaljke za temp. i cim malo ubram i poceram pocne da se spusta i sve normalno taj problem se samo ljeti javlja dok stojim il se lagano krecem..
kakav ti problem u stvari imas? dokle ti dolazi kazaljka od temperature?
-
voda cirkulise,danas sam oprao hladnjak spolja,ujutru cu zameniti jos termodavac na racvi i vise ne znam sta da menjam... Najgore je sto on cim krenem uzbrdo pocne da dize temp.
-
Zasto menjas termodavac? Mislis da ti ne pokazuje temperaturu na skali kako treba.
-
Ne znam da li ti ventilator ima dve brzine ali sve liči kao da ne uključuje onu veću brzinu kad je potrebno. Na jednoj Bravi koju sam ranije vozio imao sam taj problem, otišao je bio rele koji uključuje veću brzinu. Kada sam sredio kontakte (totalno pojela rđa) kazaljka više nikada nije prelazila polovinu.
-
Meni na tabli ima ona puna bijela pa crtica prva posle pune bijele,e izmedju prve i 2 crtice mi upali ventilator koji radi ne bas bucno uopste,koji je to relej za 2 brzinu ventilatora...????
-
Ne znam da li ga imaš na svom autu ali evo jedne šeme za Golf & GTI '87 godište
http://www.driversfound.com/scirocco/techtips/engine/knocksensor/g87a.pdf (http://www.driversfound.com/scirocco/techtips/engine/knocksensor/g87a.pdf)
Na 7. strani (od 9) u polju E 19 imaš dva relea (HIGH SPEED RAD FAN RLY i LOW SPEED RAD FAN RLY) a takođe i dvostepeni termoprekidač. Pretpostavljam da su relei negde u okolini ventilatora odnosno negde u motorskom prostoru. Ovo sve govorim samo okvirno jer ne znam da li se odnosi na tvoj auto.
-
Ljudi resio sam problem!!! Davac na racvi nije imao dobar kontakt i lagala malo skala!
-
ja ne znam gde je tsaj relej al meni i danas pali druga brzina ,ko neki rastelovani usisivac lollol,ja mislim na 97 da mi pali druga,al ne cudim se ,danas mi bord u bmw u 8:30 pokazivao 36 stepeni,sad ni ne smem da pogledam koliko je napolju
-
Ljudi resio sam problem!!! Davac na racvi nije imao dobar kontakt i lagala malo skala!
kako da ne. samo se ti tjesi da ti se ne grije......
-
ha ha ha koji lik ovaj gedora :)