VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Precisi0n Decembar 31, 2008, 03:26:02 posle podne

Naslov: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: Precisi0n Decembar 31, 2008, 03:26:02 posle podne
Jutros krenem  ne
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: banderash Decembar 31, 2008, 03:53:54 posle podne
otprilike bas tako,sad se vidi da SVI guraju vodu u benzin,svaka pumpa i toliko o benzinu u srbiji maj.. im ga na...... :angry: badmood batine batine batine angry2 angry2
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: tasa Decembar 31, 2008, 05:20:49 posle podne
Nema veze sa vodom,
probaj ponovo ujutru, ako ti se ponovo desi, otisao ti je deo na karbu, autom,sauh. ili (kako se vec kaze biggrin ) 
Simptomi, upalis ga, on kao krene normalno da radi, i posle par sekundi pocinje da trza i kao da radi na klip do dva  lollol  i posle nekoliko minuta rada sve se stabilizuje i normalno radi  :rolleyes:
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: tasa Decembar 31, 2008, 05:30:23 posle podne
(http://img396.imageshack.us/img396/2254/karbsy3.th.jpg) (http://img396.imageshack.us/img396/2254/karbsy3.jpg)

Ovaj deo na slici je taj o kome govorimo,
taj karb ima nekoliko delova koji su bitni za regulaciju jutarnjeg paljenja, jedan od glavnih uzroka je ovaj.
I taj deo kosta oko 50 jura
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: Precisi0n Decembar 31, 2008, 06:21:59 posle podne
Ako se isto sutra desi teram kod majstora... :)

Dan pre sam ga "malo" forsirao, autoputem sam i
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: Ivan Decembar 31, 2008, 06:44:07 posle podne
Nema veze kako si ga vozio. U pitanju je vakuum na karburatoru, ali ne ovaj sto je oznacen nego onaj sto je pod brojem 27. Barem kod mene taj vakuum pravi probleme. Proveri i creva oko karburatora, mozda je neko puklo pa vuce fals vazduh. Prvo proveri ti sto mozes i znas da ti ne bi majstor dzabe uzimao pare.
Naslov: Odg: Gasi se i ne vuče
Poruka od: banderash Decembar 31, 2008, 09:11:16 posle podne
sretna nova
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: Precisi0n Januar 01, 2009, 12:08:10 posle podne
Heh, usput, ju?e mi je otpala
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: tasa Januar 01, 2009, 09:27:28 posle podne
U pitanju je vakuum na karburatoru, ali ne ovaj sto je oznacen nego onaj sto je pod brojem 27. Barem kod mene taj vakuum pravi probleme. Proveri i creva oko karburatora, mozda je neko puklo pa vuce fals vazduh. Prvo proveri ti sto mozes i znas da ti ne bi majstor dzabe uzimao pare.
Kada ode vakum on pravi probleme konstantno, kada vuce falsh vazduh onda su problemi ponovo konstantni, (neravnomeran rad- bez obzira na ugrejanost motora)
Ova vrsta karburatora, ima 3 dela koja su simptomaticna, jedan od njih je gore oznaceni, a drugi je pod brojem 29, oba sistema rade u odnosu na temperaturu vode u sistemu. Broj 5 (onaj koji je oznacen) u sebi ima metalnu klipcic koji se pomera napred nazad, i naravno sa strane gde ulazi/izlazi voda,  temperatura vode (neke vrste alkohola ili cega vec u tom delu )regulise da se  klip krece,
(http://img254.imageshack.us/img254/47/slike1rz9.jpg) (http://www.imagehosting.com/)
Deo na slici broj 29 ima u sebi bimetalnu oprugu, koja na sebi ima grejac, koji kod vecine nije u ok stanju, ta dva dela su uglavnom uzrok takvog problema. Svaki od gore navedenih delova je oko 50e, nov.
Poz.
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: sreckoas Januar 02, 2009, 02:47:25 pre podne
ja bi po ovome rekao da ti se desilo isto sto i meni,karburator ti je sto posto pun vode,ovaj nas benzin uopste ne valja,proveri svecice i pogledaj paljenje
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: Precisi0n Januar 02, 2009, 06:42:37 posle podne
Danas radi bez problema, mo
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: Precisi0n Januar 08, 2009, 01:42:53 pre podne
Od tada radi bez problema... Verovatno je bilo do toga
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: special4 Januar 13, 2009, 09:07:50 pre podne
i treba da vozis zes?e taj motor vozim i ja 10 godina ,glavna mana je karburator koji je vrlo tesko odrzavati kod nekog ko to polovicno zna ,mora karburator servis ,na 530000 dva puta sam radio karburator,inace i stari razvodnik sa platinskim je los inace motor 1.6 benzin 4 cilindra je uz odrzavanje nepoderiv.
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: milan959 Januar 20, 2009, 12:05:41 pre podne
Da je samo voda u benzinu on bi malo pucao na auspuh i trzao.Kod tebe je ta voda koja se talozi na dnu karburatora i zaledila jer je voda teza od benzina i upravo taj led nije dao da benzin ide do pumpice-membrane za progresivno ubrzavanje tako da ti je snabdevao samo preko prelivnog siska na karburatoru sve dok se led nije otopio i posle je tu vodu  progurao pa je posle sasvim logicno da motor radi bez problemajavascript:void(0);
biggrin
Naslov: Odg: Gasi se i ne vu?e
Poruka od: mladen03 Januar 20, 2009, 02:23:50 pre podne
Ja imam taj 1.6i sa plinom na golfu 2 i upravo pre 4 dana mi je skiknuo karburator, sutra ga teram kod majstora, a inace, sa karburatorom sam imao problema i pre 2 meseca, stavljan mi je drugi. Kad sam isao u karburator servis na fino stelovanje karburatora, uzeli su mi 4000din, jel to puno? Meni se cini da jeste. I da li moj karburator strada i zbog upotrebe plina? Inace nikad ne prebacim odmah na plin ili na benzin vec sacekam da se istrosi prethodno gorivo iz creva, pa prebacim na drugo, a hladnog ga uvek startujem na benzin, i uece ga gasim na benzin.