VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: vane1111 Jul 04, 2012, 06:53:57 posle podne
-
Zanima me da li je jos neko imao slican problem sa PASSATOM tdi 1o3kw...naime juce sam se vratio sa mora sa upaljenom lampicom (motor)...prvo mi se desilo na uzbrdici da mi se upalila lampica za grejace i nagli gubitak snage,stao sam na prvom parkingu,ugasio motor i startovao,lampica vise nije gorela,sve je bilo ok kilometar dva i opet isto,stao sam opet i krenuo nakon par minuti,opet je sve bilo ok kilometar dva ali nakon toga se upalila prvo lampica za grejace a zatim i lampica motor...stao sam ugasio upalo ali vise se lampica za motor nije ugasila sve do kuce...inace lampica grejaca se upalila par puta u prethodnih 5-6 meseci ali nakon gasenja i ponovnog startovanja vise se nije palila...lampica se obavezno palila na uzbrdici...voleo bih da cujem da li je neko imao slicnih problema,i sta me ceka u bliskoj buducnosti...
-
ja sam kod nekih ljudi nalazio gresku na turbini kad je auto jako vruc i samo po nekad, nakon duze voznje, desi se jednostavno da na turbu zaglavi regulaciona sipka pa ostane otvoren i blokira, nema normalno punjenje, ja samo kazem kakve sam ja slucajeve imao sto nemora da znaci i da je kod tebe, najbolje
majstor + diagnostika i znas sve
-
Malo ti je skrt nalov teme. Za takve akcije najbolje je da imas bluetooth adapter i lap ili android tel. Odma vidis koliko je kvar ozbiljan + ne daj boze da te neko popravlja da ti ne prodaje muda za bubrege
-
Stao je covek iz AMS Crne Gore i pitao me o cemu se radi,kada sam mu objasnio o cemu se radi,rekao mi je da on ima isti auto i da mu se to isto pojavljivalo,kaze da su kod njega bili problemi na buksnama koje idu na brizgaljke....i da onda kada se problem javi da onda kompjuter prebaci rad motora na primarni,ne gasi ali ide kao bez turbine...koliko li je u pravu neznam. Sutra cu najverovatnije u servis na dijagnostiku posto lampica za motor jos uvek se ne gasi pa cu videti o cemu je rec kod mene...
-
Losi kontakti na diznama su vrlo cesta pojava, ali ako si baxuz moze da bude i sama dizna tj elektronika dizne
-
E sto se baksuzluka tice....bolje je da cutim,a ako jeste onda sam tanji za jos jedno letovanje... badmood
-
I ja pre mislim da je nesto oko kontakata jer sam imao licno priliku na mom passatu B-6 2.0 tdi 140 konja da mi je u voznji otkazala elektronika na dizni i auto se trznuo 2-3 puta i ugasio se odmah. Kompjuter motora blokira odmah motor i nema paljenja bez dijagnostike i servisa. Uzrok je bio samo los kvalitet goriva... Tako da sumnjam da je do dizne same, pre je nesto drugo. mahac
-
ako su dizne a mislim da nisu, ne sekiraj se dobices sve cetiri nove dzaba u servisu
-
po pravilu svako drugo mjenjanje ulja treba da se mjenja instalacija ispod dekla. otvrdnu i pucaju zice i prave sranje
-
Zakazao sam kompletnu autodijagnostiku u ovlascenom servisu,kosta 3100 dinara...u ponedeljak u 8 sati idem na pregled...
-
Ne bih rekao da su dizne problem,sto kazu kolege ne bi uopste isao,mozda ne bi ni palio...
Mislim da je nesto oko turbine,da ode u safe mode.
-
Po meni je sramota da se naplacuje dijagnostika. Zamisli odes kod zubara a on ti naplacuje pregled zuba. Cak zubar vise truda ulozi.
-
Dijagnostika kod krstenog majstora, koji em zna znanje, em radi pola Jagodine koshta 800 din... I naravno ne naplacuje dijagnostiku stalnim klijentima, i ne naplacuje dijagnostiku ako se odlucis da kod njega reshish svoj problem... Ali ljudi vole da im deru kozu sa ledja... Vecina se josh uvek vodi logikom da je najskuplje uvek i najbolje... No dobro... Meni su u ovlascenom poceli da prodaju i pakuju neku pricu kada mi klima nije radila te rikno kompresor, te ovo te ono a zapravo je bio problem jedan osigurac od 100 din... Tako da ih od tada zaobilazim u shirokom luku...
-
Jel Vlada taj majstor?
-
Evo me sad sam stigo kuci i posle izvrsene dijagnostike stvari stoje ovako...ustanovljeno je da postoji odredjeni TPI za resavanje problema a greske koje dijagnoza javlja jesu za magnetni ventil prednabijanja i nedostatak punjenja turbine,i na vozilu nema fabrickih akcija...izvedeni radovi: odradjeno je flesovanje (abdejt) procesora motora,izvrsena je i probna voznja i problem se nije pojavio,a u slucaju pojavljivanja istog problema potrebno je ostaviti auto na duze ispitivanj...e sad videcemo sta ce dalje biti
-
U kom si servisu bio...
-
Auto kuca Tasic u Jagodini...ovlasceni servis...
-
u prethodna dva dana meni je takodje pocela da trepce lampica za grejace. treptala neko vreme, i kad sam ugasio klimu prestala je. kasnije u toku dana opet se upalila, ali sa gasenjem klime nije prestala da trepce. sledeci dan opet. ujutro trepce, popdne nista. i treceg dana nema nikakvog treptanja. tokom mog problema nisam osetio nikakve promene, ubrzanja su ista, motor lepo radi. cak sam i proverio preko BT obd-a da li ima kakvih gresaka i nista nije prijavio. u pitnju je polo 1.9 TDI AXR manuelna klima.
-
Proveri dali ti rade štopovi...mislim na sijalice...
-
Predraze,jel mislis na mene,da li meni rade stopovi ili kod Branislava...
-
Cuvena akcija apdejta tj fleshovnja softvera... U prevodu na jezik koji shiroke narodne mase razumeju, izbrisane greshke, raspicili dva kruga oko servisa pa rekli da se problem vishe ne javlja.... javice ti neko strucniji da ti objasni sta znace greske....
-
Kod Brane. Brano svejedno mu daj brisanje greske iako ti ne nadje obd nista
Vane taj apdejt (update) ti nece resiti nista gotovo sam siguran da ce ti se problem ponovo pojaviti. Ovo im je bio izgovor da ti uzmu pare. Stavili mozda novu mapu za tvoj motor/obrisali greske i gledaju u nebo da se to vise ne pojavi.
kao kad odes kod lekara oni ne znaju sta ti je i onda kazu to ti je na nervnoj bazi
-
Kod Branislava..meni se tako dešavalo na ibici 1,9 74kw..
-
Wele,ako mi to nije resilo problem...bar za sad ga nema,sta ce po tebi resiti taj problem,gde mislis da lezi kvar,u cemu je problem...pitam jer me jako zanima,platis auto 10 000 i onda te nesto h*ebe, angry2 bonk,a pri tom imam golfa trojku tdi koji ne zna za majstora...
-
Nema tu toliko veze koliko je auto placen... Ta trojka je raga, koja je otporna na sve zivo, taj tdi u trojci i u pasatu koji vozish imaju samo isti natpis na gepeku... Passat b6 je postao poznat po tim nekim problemima koje ima sa diznama na bkp motoru... To je trebalo da se informishesh pre kupovine, no kad si ga vec kupio, onda gledash da mu prikrpish te neke stvari koje te zezaju.
Resetovanje greshke, tj brisanje greske iz memorije racunara samo po sebi ne resava problem. problem nije to sto je upalio signalizaciju i snimio greshke vec je problem, neshto drugo, ovo je samo da tebe obavesti da neshto nije uredu... Znaci ko god da ti radi, auto, treba da vidi da ti reshi problem koji je nastao, i zbog koga se javila greshka, a ne samo da izvrshi brisanje. dobro nisam majstor, te ne znam, oce elektronika nekada da pobrljavi, ali nije to fiat, pa da mu je to normalno... Sad gledaj i ganjaj taj auto dok ti se opet ne javi greshka, pa onda sredjuj. Imash ovde clana koga je takav pasat ostavio negde na pola puta izmedju moskve i bgd-a. iz cista mira, otkazala dizna, i nije mogao da mrdne... pisao je covek o tome...
-
Shomi brate...poima nisam imao i ne bi ni verovao da mi je neko pricao da VW,da jedan PASSAT 2007 moze da ima tkav propust...kupio ga i tek onda poceo da istrazujem i saznam nesto vise o njemu...pogotovo BKP..jbg,to mi je sto mi je sad se moram nositi sa njim dok mi ne do***ci pa se odlucim i dam ga na oglas...e sad ako se ponovo pojavi ta signalizacija neznam kako ce bilo koji majstor naci problem drugacije...dakle opet dijagnostika koja ce opet prijaviti to isto...znaci taj magnetni ventil koji ne dozvoljava dovoljno punjenje turbine...
-
Vane kreni logicno. Novi model, nova generacija motora, nove tehnicke inovacije i sve vise elektronike.
Broj majstora koji to prate drasticno opada, a time i sansa da ti neko otkloni problem. Niko od njih ti nece reci "Druze, ja to ne znam da resim"
Sto se tice zvanicnih servisa, ja jos nisam cuo da je neko otisao kod njih i bio zadovoljan.
Kako god da okrenes ti (mi) izvlacis deblji kraj.
-
ajde i ja malo da se umesam
nepostoji taj problem koji ne moze da se resi pogotovo ne ko nas
pa ljudi sve je resivo samo je pitanje vremena
postoji par majstora za koje ogu da garantujem da bi to resio u potpunosti
neki su u zemunu
konkretno mislim na draska
drasko ima svoje kolege koji rade u dobrim servisima i drasko dok je radio njega su jako cenili
to je moje misljenje, covek mi je resio auto koji je vracen iz porsea
-
Nocas sam se vratio sa puta,i zamislite...isao sam na put daju kada je bilo jako vruce,pali sprvo grejac,uagsim auto startujem opet nakon nekoliko kilometara i to ne na uzbrdici (za sta sam i mislio da je razlog) znaci na ravnom delu auto puta pali se lampica ponovo...nekoliko puta nakon cega se pali lampica chek engine....motor...stignem nekako na odrediste,sinoc sam se vracao nocu,od problema ni p...vratim film unazad,to mi se i desilo na putu ka moru i nazad,isao sam nocu natamo extra,vracao se danju problem...da li je moguce da je dnevna povisena temperatura problem? Inace auto je stabilno drzao temperaturu u svakom trenutku na 90 i nije je pomerao ni najmanje...
-
E sad idi lepo u servis i nabi im taj njihov update u dupe
-
lollol lollol lollol
-
Isti problem se i meni skoro desio, desio mi se na brzini 150km/h na autoputu, prikljucio ga na dijagnostiku, izbacio gresku prepunjenja turbine, ocistio turbinu i sve super :-)
-
Igore,reko si ocistio si turbinu...ako bi mi malo objasnio sta si konkretno uradio bilo bi mi od pomoci....
-
vec sam ti jednom rekao a sad sam i ubjedjen jer sto vise citam dolazim do zakljucka da ti regulaciona sipka turbine steka, zaglavi se kad je vruc i kad dodjes u servis on redi opet normalno, tako da treba duze ispitivanje, a sto se tice dizni neka te ne brinu one su BESPLATNE za sve Passate sa
BMA BKP BVE BWV BMR BUZ; motorima bez obzira na predjenu kilometrazu, vec sam pisao temu o ovome, blabla
-
Ako vec nisi, onda kupi senzor (G450) namesti i OBAVEZNO ga adaptiraj kroz VCDS ili VAS...
Sanzor kosta kod Lakeauto u Cacku 4.500 RSD . . .
-
A senzor je ovaj:
(http://lh5.ggpht.com/_std7SMZaoXg/TOYvOSp1uAI/AAAAAAAABIk/da04MBOtE4c/G450%20Tiguan.JPG)
Broj 2
(http://elsaweb.spaghetticoder.org/i/S/S26-0281.png)
Nisam siguran da li je bas na ovom mestu kod tebe, ali je sigurno sa leve strane kad otvoris haubu, evo i izbliza kako izgleda:
(http://lh3.ggpht.com/_std7SMZaoXg/TOYuIPt0LuI/AAAAAAAABIc/iMdB5tfkWFo/G450%20detail.JPG)
(http://i1187.photobucket.com/albums/z397/jazdw/2011-08-30141253.jpg?t=1317909620)
Po ugradnji MORA OBAVEZNO da se adaptira kroz dijagnostiku inace dzaba menjanje . . .
Na VCDS ovako izgleda adaptacija:
VCDS start, go to [01 - Engine]
go to [Login - 11]
Pressure sensor for an adjustment = 30605 Exhaust (G450)
Note: turn the ignition after adjustment for at least 10 seconds off!
mahac
-
E moj Jagodinac, ja sam ti iz Lapova i slabo razumeju oni nas u ovom delu Srbije boodala
Mi ovde imamo dva elektronicara, ovog kod kog je isao Vane i ovog u Plani kod kog sam isao ja. U kragujevcu imamo Cupka, koji je ekstra lik, ali se skoro odvojio od lika za kog je radio, pa kuburi i sa alatom i sa programima, Dzenings to radi, ali je gori od Tasica i po pitanju cena i po pitanju rada...
Tako da, niti manjeg, niti goreg izbora
-
kolega Pimbe pa zar jos nisi naucio da prilagodis senzor bez diagnostike? moze i to vjeruj mi coilleo2tj
-
Dobro koleza Vasko, reci nam da svi znamo . . .
-
upalis i ugasis auto 30 puta, radi, licno se uvjerio na vw turanu,
-
Mnogo lakse od adaptacije . . . Vredi pokusati, ako izdrzi anlaser i baterija ;)
Samo kako adaptirati ECU, kad nemoze da upali uopste blink
-
upalis i ugasis auto 30 puta, radi, licno se uvjerio na vw turanu,
di to coece, sto bi maltretirao auto , ko nema diagnosticki uredjaj ne treba ni da cacka oko toga
-
nemam ja pa sta cu, nemogu uvek da posudjujem ovdje me program kosta oko 400 evra a netrebam ga svaki dan,kad zapne odem do kolege ili u firmi diagnostiku, moracu je negde kod nas kupiti vidim da je dosta jeftinija, pozz
-
ovde imas dobre kopije VCDS za 50-60eur treba ti samo jos neki laptop
-
Ljudi ja sam taj senzor sam menjao...meni se palila lampica za motor ,auto je secao ponekad nije hteo da povuce ..otiso do majstora on je rekao da je senzor
razlike pritiska ,ja porucio namestio ,upalio auto lampica je i dalje svetlela ,vec na drugom paljenju se ugasila....
-
evo da zaokruzim pricu kod mene. problem je (samo) u prekidacu stop svetla, kao sto su vec neki sugerisali. nadam se da ću zamenom otkloniti artiju sa instrment table i da ću moći da opet gledam obrtaje :)
-
Evo me da se opat javim nakon duzeg vremena...vozim i dalje svoju masinu problem se ne pojavljuje vise....pre par dana sam oterao auto kod majstora da opere i ocisti turbinu od garezi i prljavstine,otvorio je on pogleda ali nije imalo bukvalno nista ni da se pipne,sve je cisto ko suza i kao da je auto presao 50-ak hiljada,vakumi svi sipravni usisna i izduvna grana takodje cisti ko suza...i rekao mi je da jedini problem sada tu mogu da budu magnetni ventili koji imaju veze sa turbinom,ima ih dva...e sad s obzirom da nije siguran koji je od ta dva ppoceo da zeza i s bozirom da auto zadnjih par hiljada ne brljavi reko mi je da vozim tako dok opet ne pocne da zeza ili dok potpuno ne stane taj ventil sa radom...a bitno je da i ako on prestane skroz sa radom da auto nece stati,vec ce se prebaciti na primarni nacin rada i to je to...sad sam bar mirniji i slobodnije sedam u njega....
-
vec sam ti jednom rekao a sad sam i ubjedjen jer sto vise citam dolazim do zakljucka da ti regulaciona sipka turbine steka, zaglavi se kad je vruc i kad dodjes u servis on redi opet normalno, tako da treba duze ispitivanje, a sto se tice dizni neka te ne brinu one su BESPLATNE za sve Passate sa
BMA BKP BVE BWV BMR BUZ; motorima bez obzira na predjenu kilometrazu, vec sam pisao temu o ovome, blabla
Mili agde imaju da se uzmu te besplatne dizne konkretno za BKP motor?
-
Meni su isto rekli u ovlascenom servisu da su besplatne,ukoliko auto stane zbog njih,samo se trebas snaci da auto odslepas do njih i to je to...medjutim da li je to istina i da li je neko to dobio gratis neznam...a ne daj boze i da saznam.... B)...
-
da dizne imaju u sve jednom ovlastenom servisu ali ne da se uzmu nego da ih oni zamjene, ako se desi da je samo jedna otisla oni moraju da zamjene SVE CETIRI DIZNE, ako spadaju u tu kategoriju koju sam vec napisao zamjena je takodje besplatna, mislim da i kablovi za dizne isto ulaze u obzir pozz, pogledajte temu vec sam pisao o tome.
a Vane1111 ako ti stane auto a ti imas problem za slepanje samo da znas ako si zadnji servis radio u ovlastenom servisu imas pravo na besplatno slepanje i na zamjenski auto na tri dana besplatno, pozz
-
Druže nije ovo Germanija, znas kad ce ovde neko da ga slepa dzabe pa jos i da mu zameni dizne , NIKAD !
-
Rekoh ja,najbolje bi bilo da nikad i ne saznam da li je sve to tako...
-
ja sam u bosni samo platio slepanje. dvije dizne su zamjenili i stavili novu instalaciju. staru instalaciju sam dobio nazad, a dizne idu u simens na reparaciju. tako mi je receno. a zadnja dva servisa nisu radena u ovlastenom. love u mutnom i probavaju prodat pricu, a na sluzbenoj stranici stoji da se mora to odradit o trosku vw-a. drugu su naplatili i poslali smo kopiju racuna u fabriku na mail za 10 dana dobio pare nazad.
-
znaci ipak moras da platis pa da trazis da ti vrate pare?
ja mislim da je to rekla kazala. da neko da dizne za passat 2005 godiste...
gde je sedam godina tekla srpska nafta.
daj Boze da je tako
-
ja neznam zasto sam ja otvorio temu i sve lijepo obijasnio, nemoras da platis pa da trazis pare, jednostavno moraju ako auto ispunjava te uslove batine
-
dobro izvini sto se bucas odma
:)))))
-
love u mutnom. ako vide da im naplata prolazi pale pare, a ako vide da znas semu usute se ko pi...e i rade.
-
kako izgleda lampica od grejaca kod pasata b6 da znam posto ga imam od skoro ako moze slika.
-
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/84/Glowplug.jpg)(http://www.justanswer.com/uploads/Mikdermoose/2008-09-04_050652_Glow_plug_light.jpg)
(http://4.bp.blogspot.com/-tli5WwTIWuk/T1YTDCrj9SI/AAAAAAAAA68/w2AMj9ek2Dc/s1600/Volkswagen-Lupo_1999_800x600_wallpaper_13.jpg)
-
hvala majstore na brzom odgovoru za lampicu pre mesec dana sam uzeo b6 karavan 2007 170ks 125kv pa nisam ukapirao koja je oznaka na displeju poz
-
Nema problema fejsbukovac... Čuo sam da ste vi Lajkovčani izmislili LIKE ;) lollol
mahac
-
Desilo mi se pri preticanju, bio je u 4. brzini, oko 120kmh i upalila mi se lampica grejaca, poceo je da gubi snagu, parkirao sam pored puta i ugasio auto. Kada sam upalio ponovo lampica je bila ugasena i auto ide normalno. Sta bi moglo biti? Passat B6 2008, 2.0TD 140ks.
-
Do turbine je 100000%
-
Desilo mi se pri preticanju, bio je u 4. brzini, oko 120kmh i upalila mi se lampica grejaca, poceo je da gubi snagu, parkirao sam pored puta i ugasio auto. Kada sam upalio ponovo lampica je bila ugasena i auto ide normalno. Sta bi moglo biti? Passat B6 2008, 2.0TD 140ks.
Vrv ništa strašno vidi na dijagnostiku. Ne mogu sad da se setim imao sam isti problem, ali znam da nije bilo nista strasno.
-
Вероватно запрљана геометрија турбине или тако нешто, треба га мало продувати..
Јел ти дими ако даш нагло гас?
Sent from my vw mk5
-
Hvala puno svima na odgovorima!
Ja nisam majstor, ali cisto volim da znam sta me ceka kad odem kod majstora. :73