VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: mrtomyli Jul 04, 2012, 03:06:30 posle podne
-
POZDRAV SVIMA, radi se o VW PASSAT V6 2.5 TDI 4 motion automatic, 2001 godina, pocela mi se lampica od esp-a i kad se upali nece auto da vuce a u svim ostalim slucajevima je sve oky dok je ona ugasena. pa da li netko ima isti problem ili neki prijedlog?
-
a da uradis prvo diagnostiku
-
moze da se desava ako su ti gume razlicitih dimenzija , ako nisu diagnostika
meni se desavalo na golfu 5+ 1.4 u krivini gume mi nesto bile razlicite i ja gas a ono kao da sam dva slepera zakacio
-
razlicite dimenzije guma uticu na esp a da ne govorimo o 4motion
dijagnostika ce pokazati sve oko toga
-
Jao ako bude do toga, sve gume su istih dimenzija samo mi zadnja desna guma kao da pušta negdje zrak nakon dva tri dana pola zraka izgubi, jeli moguce da je do toga sada je polu prazna nisam jos isao ju krpiti a prije da cu novu kupiti.?????
-
Napumpaj tu gumu i daj mu gasa po krivinama i vidi oce li se palit ESP
-
I dalje ista stvar, gume rijesene, kad vozim normalnim gasom svijetli lampica i nece da vuce, a kad mu dam puni gas i nakon 10 ak sekundi povuce kako treba i onda vuce extra sve dok opet ne podjem ravnomjerno da vozim.?
Pozdrav.!
-
idi brate na diagnostiku ko zna mozda su prljavi senzori , a garant je neka sitnica
-
I to pogledao izbaci gresku na procesoru od kočnica. A prije dva dana mijenjao senzor na radilici i usput provjerio cijelu elektroniku i instalacije sve uredno. I sada ova greska. A reci mi gdje dodju ti senzori kako se čiste?
-
nisam siguran tacno kod tvog auta , pitaj nekog iskusnijeg , obicno budu kod zgloba napred i lezajeva nazad
-
Bio sam prije dva tri sata u servisu i nasli su uzrok samo ga neznaju otkloniti, a greska je opterećenje na gitribi. Ima li tko kakav savjet?
-
jbg nesto sa getribom nije uredu ili neki sensor na njoj, ima li ulja dovoljno
-
gitriba ili getriba,sta je to
-
transmisija ili ti menjac valjda
-
"Getriebe" na Nemačkom menjač
-
A zrak je ulje na Poljskom???
Recimo da si nam dao broj greske mozda bi pomoglo u gatanju, ovako soljica mi malopre kaze da ti je prljav filter na menjacu . . . Ili ti je neki tocak zaribao na kandzama, takodje i da imas put ;)
lollol i mahac
-
Broj greske je: 18765 - signal opterećenja. :))) Ajde sada vidi sta će soljica reci :)))
Svi senzori su izvadjeni i ocisceni do njih nije.
-
soljica kaze da moras ici kod majstora lollol lollol lollol mahac
-
Evo opet cu da obavijestim, bio sam u drugom servisu danas i bosch-ovom dijagnostikom pregledali javlja se samo neka CAN poruka. Neznaju ovi sta treba sa tim raditi? Ima li tko prijedlog ili da trazim treci servis?
Ako netko zna da objasni sta je ta CAN poruka.
-
blink, teraj u ovlasteni servis , oni su garant imali susreta sa tim
-
CAN-BUS je sistem tj network (poput intraneta) pomocu kojih sve komponente komuniciraju sa ODB-om tj softverom koji je prikljucen da procita sistemsko stanje i eventualne greske . . .
Dzaba njima i VAS dijagnostika kad ne znaju sta je CAN . . .
Menjaj majstore opet . . .
18765 = SAE: Ignition Coil L Primary Control Circuit Low : P2333
http://www.bgdiagnostica.com/files/VW_AUDI.html (http://www.bgdiagnostica.com/files/VW_AUDI.html)
Ne znam koja je dijagnostika (marka) dala taj kod???
-
Radilo se o Boschovoj dijagnostici, problem je rijesen kada sam nasao covjeka koji se razumije u to sto radi. Naime problem je bio sto boschpumpa nije bila u fazi trebalo je zaokrenuti za nekih 3 stupnja. I sada je sve odlično. :) Hvala vam svima.
-
a kako se bos pumpa pomerila naprasno ako nije nista radjenjo
ne verujem da je do toga
-
pa i nije im neki odgovor blink,
-
ni meni nije jasno kakve veze ESP lampica ima sa fazom bosch pumpe i opterecenjem transmisije kako je ranije dignozom pronadjena greska
-
Pa i ima jer esp oduzima gas preko bos pumpe, esp ne sluzi samo da koci nego radi i kontrolu gasa preko ASR sistema koji je sa ESP-om objedinjen. Verovatno je zbog ne podesenosti pumpe izbacivao gresku i zbunjivao esp.
-
beer ako je tako sad je jasnije