VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: martinn Jul 04, 2012, 01:27:06 pre podne
-
Pozdravljam sve ljubitelje VW auta!
Ušao sam sam u VW svet pre mesec dana kada sam kupio VW Polo, 1.2, 2004. god. i za sada sam zadovoljan biggrin
Nakon kupovine sam uradio veliki servis, i sredio ga tip-top...
U zadnja tri dana mi se u dva navrata desilo da prilikom startovanja motora, bez paljenja ikakvih lampica za kvar, iz komandne table čujem tri identična zvuka (ili bipa) jedan za drugim.
Auto radi normalno i bez problema. Probao sam da izguglam na inostranim sajtovima, ali ne vredi jer se priča o svemu i svačemu, a vidim da dosta vozača ima taj problem a niko ne nudi rešenje... Ne radi se o kočionom ulju, svetlima ili pojasu za vezivanje, kako svi o tome pričaju.
Našao sam video klip na youtube sa nekim Pasatom koji ima identičan problem, pa ću postaviti link da bude jasnije...
Passat Startup Three Beeps (http://www.youtube.com/watch?v=5MbWoMM7p8Q#)
Unapred hvala svima na pomoći.
-
pa jel ti servis ponisten , meni tako zvuci
-
oteraj to kod nekog na dijagnostiku, kolko ja proguglah, moze da bude od igle do lokomotive, ali nigde nema jasno napisano sta je.
-
Jeste, poništio je. Znam da mi je rekao da je namestio da mi se upali neka lampica posle 10.000 kada bude za servis...
A na google-u nema šta ne piše, a u suštini niko nema pojma :) Videću da ga oteram sutra kod svog majstora za svaki slučaj....
Hvala...
-
ja uopste ne mogu da nadjem da postoji zvucni kod za gresku za VW ... a obicno nadjem po netu sta god treba ko keks.
-
Da nisi našao za Passata kada si tražio? Verovatno je ista stvar u pitanju?
-
jok.. gledao sam prvo za pola.. pa probao za passata.. nasao sam 5-6 tema po forumima, ali kao sto kazes od igle do lokomotive.. ABS, instalacija, pojas, gorivo, filter goriva, svetla, same table .. redom su krenuli. pa sam probao da nadjem neko "univerzalno" uputstvo za zvucna upozorenja kod passata, pa pola , pa vw u globalu.. ali nista ni od toga. a kapiram da ce neko ko se vec sustretao s tima da ti kaze ko iz topa sta moze da bude.. sto ce najpre biti neki majstor
-
Ma i to što kažeš, verovatno će odmah skontati. Nego sam mislio da je neko već imao takvih problema, pa da me uteši malo... :)
-
Mislim da je senzor za pojas, jer sam imao slucaj da glinka kao prvi zvuk kod sebe na Touaregu ako sa ne veze pojas i krenes da vozis tako. A oni su povrzani sa airbegovima, tako da ti savetujem samo dobru dijagnostiku i mora se pronaci sta je uzrok tome. Proveri da ti nije neka zica otkacena ispod nekog sedista.
-
Kod mene tako pisti i napise na bordu sta je. Ako nemas bord da ti ispise gresku, onda dijagnostika i recice ti.
Posto kod tebe ne pali nikakve lampice, proveri tecnost za brisace, verovatno nije nista ozbiljno.
-
Tečnosti za brisače uvek imam, pošto mi je to dosta bitno, a pojas uglavnom nikada ne vežem a nije pištalo do sada :) Uradiću dijagnostiku da ne gatam bez veze... Uglavnom rešiću to nadam se u narednih nekoliko dana, pa ću napisati šta je bilo, da znaju i drugi ako budu imali takav problem.
-
Ako imas airbag u prednjim sedistima onda zbog njih pisti, 3 kratka zvuka pri paljenju su za gresku airbag-a , mada obicno zasvetli i lampica na tabli
najlakse je proveriti na dijagnostici
pozz
-
Rešio sam problem, pa da podelim sa vama...
Pre par dana mi se u krivini, pri malim obrtajima auto sam ugasio od sebe. Kada sam ponovo dao kontakt radi paljenja, čula su se ista tri zvuka s time što je zasvetlela lampica za ulje neka tri ili četiri puta, nakon čega sam auto normalno upalio a lampica se ugasila.
Pošto sam izgooglao da je to signal za nizak pritisak ulja u motoru, odmah sam oterao kola kod majstora.
Nakon testiranja pumpe za ulje, majstor je ustanovio da je ispravna i da radi odlično, a problem je bio u senzoru koji šalje signal kompjuteru o jačini pritiska ulja u motoru. Taj senzor, koliko sam skontao, zovu ''donji'', i on je koštao 900 dinara, nov, original. Zamenio sam i ''gornji'' (koji kontroliše nivo ulja u motoru), koji je nov 8000 dinara, ali sam ja stavio polovan.
Pročitao sam još na nekom stranom forumu da taj senzor brljavi posle 100.000 km, i da se uglavnom menja kod te kilometraže (moj je na 93.000)
Eto, da se neko ne muči kao ja...
-
Znam da je stara tema, ali reko ajd da doprinesem malo, mozda nekom bude korisno.
Ovo sto cu napisati se ne manifestuje totalno isto kao kod postavljaca pitanja, ali je u neku ruku slicno.
Naime, neki dan upalim ja auto (Touran 2010) i dok sam vezao pojas i namestao sediste krene nesto da pisti iz instrument table. Par kratkih pistanja. Reko sta je sad ovo majku mu? Nisam nista provalio sta je jer sve izgleda OK.
Sledeceg dana isto, upalim ja auto i krenem da vozim i tek posle par km krene da pisti i onda provalim sta je. Naime, kada se auto upali a senzor spoljasne temp meri iznad 4 stepena sve je OK, ali ako u medjuvremenu temp (iz nekog razloga, kao sto je otvaranje garaze pa udje hladan vazduh) temp spadne ispod 4 stepena auto ce me upozoriti na mogucu poledicu na putu sa nekoliko kratkih bipova i na glavnom displayu ce treperiti temperatura i mala pahulja pored nje.
Nadam se da ce ovo nekom da koristi. U svakom slucaju nece da skodi ;)
Pozdrav