VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: shtex Decembar 30, 2008, 09:30:55 posle podne
-
Pre par dana kad sam ujutru pokusao da upalim kola, akumulator je bio toliko slab da je jedva verglao(nisam upalio). Akumulator sam odneo u ovlasceni servis i oni su mi rekli da ispravan samo da ga napunim i da proverim sta trosi struju kad je ugasen auto.
Kineskim ampermetrom sam merio jacinu struje kad su svi potrosaci iskljuceni i instrument je pokazao potrosnju od 0.2 A. Odmah sam izvadio osigurac od kasetofona i potrosnja je bila 0.
Sad me zanima da li 0.2 A moze da isprazni akumulator od 60Ah za 24h. Spoljna temperatura je sve vreme bila ispod 0 C.
-
Potrosnja sme da bude od 0-0,02A do max 0,06A jer sve preko toga je previse, a ovo sto si ti napisao da vuce struju 0,2A to je previse a pogotovo u zimskim uslovima.
Koji radio imas i koji je auto u pitanju?
-
Kasetofon je neki PIONER 4x25W izlaza, neznam koji je tacno model a auto je GII 1.8 Gti 1987. Ma napravicu ja njemu prekidac da prekida direktno + pre osiguraca nego me zanima da li je to dovoljna struja da prazni. Mada nisam probao da mu izvadim plocicu pa da probam da li onda trosi struju.
-
imao sam takav problem na mk4 isto u pitanju pionirov radio.posle silnih ispitivanja u ovlascenim servisima,savetovali su me da skidam plocicu sto sam i cinio,i akumulator se vise nije praznio
-
0.2A,,,ali treba to provjeriti necijim preciznijim, jer ovi kineski unimer uredjaji su precizni kao boxer u rukavicama kad uvlaci konac u iglu,,,
ali ako je stvarno toliko to je onda oko 15W,,,,sto znaci da je ekvivalentno sijalici za osvjetljenje kabine sto znaci da teoretski to ne bi smjelo da isprazni acu za 24h, ali prakticno znaci da je ipak to uzrok,,,jer acu bas i ne radi po teoretskim proracunima, i dovoljno je da ostane svjetlo u kabini preko noci i on ode,,,
-
ili nisu dobro izmerili akumulator ili ti je otiso alternator tapsac
-
Alternator puni dobro, oko 14.6 V. A napon na akumulatoru ujutru je bio oko 12.2 V. U servisu su ga ispitivali sa dischargerom i kazu da je ispravan ali prazan.
-
na ovom minusu hoce da se isprazni akumulator cak i sa tako malim potrosacem,ili vadi plocicu ili uradi taj prekidac na plusu ko sto si rekao i onda vidi sta se desava,ako je na tom osiguracu samo kas onda nebi trebalo da imas vise problema.jel si ti bese imao problema i sa reglerom?moguce da posle zamene nisi dovoljno dopunio accu i kad sve saberes badmood
-
Stavi napajanje na bravu tj. povezi radio preko kontakt brave.
Ako ima zutu i crvenu zicu radio onda zutu stavi na stalni plus+ a crvenu na prekidac ili na bravu.
Neki radio aparati znaju da vuku struju kada su im prespojene zice crvena i zuta jer su predvidjeni da rade preko brave uglavnom su to fabricki radio aparati ili bas taj tvoj.
-
ma ne moze be radio da isprazni akku, nema teoretske sanse
-
ma ne moze be radio da isprazni akku, nema teoretske sanse
ma pusti sto ne moze,meni je malo losiji akuu,ako ostavim HU da radi pola sata,aj zdravo sto cu da upalim...bez pojacala,samo HU
-
Teoretski ne moze,al u praksi moze sto je potvrdjeno. :D Meni su na istom osiguracu prikaceni kasetofon, svetlo kabine i digitalni sat na instrumentalki. Svetlo nemoze da trosi kad je ugaseno, sat je nemoguce da povuce 0.2A tako da je jedino kasetofon u opticaju. MAlo cu ja to preciznije pogledati kad mi auto bude dovezen, jer je trenutno u servisu zbog drugih problema.
A sto se tice reglera, njega sam promenio dok je bio stari akumulator,mada sad sumnjam da je stari akumulator mozda i bio ispravan nego ga je ispraznio kasetofon, jer moze dobro da vergla neposredno posle punjenja.
-
e onda nisu dobro izmerili akku kao sto vec rekoh i vreme je da kupis novi tapsac
-
ma ne moze be radio da isprazni akku, nema teoretske sanse
Ti to iz prakse govoris ili samo teoretski? biggrin
-
pa ja sam ispraznio jedno 4-5 akumulatora samo probavajuci muziku pa ti vidi alealeee
ne moze da isprazni ako je aku u redu, ako je za bacanje onda moze, dzaba sto pise da on ima voltazu i dalje ako nema vise kapacitet
-
Sledeci put upali auto da ne bi ispraznio akumulatore! biggrin
-
da black horse cu da upalim brenerom clap
-
provjeri ti da ti nije preko tog osiguraca i svjetlo u kaseti, tj pretincu,,,,to se ukljucuje na prekidac i jako cesto ostane upaljeno a ne vidi se
-
Kasetofon je iskljucen i akumulator drzi napon oko 12.7V. Ali sad se javlja problem sto auto kad je malo veci minus veoma tesko ''vergla'', a kad se samo jednom nakaslje pocne mnogo bolje da vergla. Da li je moguce da se ulje toliko zgusne od hladnoci ili mi je slab alnaser.
-
Moguce da anlaser slabije vrti,pa to zeza... zato sam ja moj sredio pre zime big_boss
-
Auto je stajao 7 dana sa iskljucenim kasetofonom na -10 i osmog dana je otoplilo i upalio je na cvoku bez imalo teskog verglanja. Toliko o tome da kasetofon ne moze da isprazni.
-
akumulator ti je u banani 99% ja ti opet kazem da kasetofon ne moze da sjebe akumulator pa i da stoji ceo dan i noc upaljen u standby
-
Akomulator je star 2 meseca i testiran je na dischargeru.
-
ako ako biggrin
-
Teorija je jedno, a praksa drugo. biggrin