VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: VW-TECH Decembar 28, 2008, 08:17:34 posle podne
-
Ovo je primer na PD motoru tako da ce to najvise intereseovati ljude koji ih voze, a za ostale je prilika da vide kako oni izgledaju iznutra. Poenta je u ostecenom hidropodizacu i osteceneoj bregastoj osovini. Moram se izviniti zbog loseg kvaliteta slika. jos jedna jako bitna stavka je da menjate podizace cim odu da u protivnom ide i zamena bregaste a u nekim slucajevima i zamena pojedinih ventila.
(http://img352.imageshack.us/img352/3183/img1199resizeip0.jpg)
(http://img201.imageshack.us/img201/9333/img6614of7.jpg)
(http://img201.imageshack.us/img201/5903/img6611ja8.jpg)
(http://img509.imageshack.us/img509/6563/img1196al4.jpg)
(http://img509.imageshack.us/img509/8166/img1195resizevf1.jpg)
(http://img509.imageshack.us/img509/1302/img1194resizefr3.jpg)
-
Koje ulje je bilo u njemu i sta se tacno desava?
-
ok..sve to..ne blinkgo sta mu je sve bilo..mene mnogo zanima ..ja imama PD motor...?
-
Pa u njega treba da ide 505.01 a lik je sipao valjda 10w-40 tako da ostavljam vama da sami procenite koliko je bitno ispostovati normative propisane od strane fabrike. Doduse na ovom passatu ima jos nekih nevezanih kvarova ali ovo je bas ono..... zbog loseg podmazivanja skinuo mje cementaciju sa bregaste a zbog istog problema je razbio i ventil na podizacu. zbog neblagovremene zamene kaisa je unistio remenicu bregaste i u opste mi nije jasno kako je ovo islo. Posle neka mi neko kaze da vagen ne zna da napravi motor biggrin
-
A mene zanima, jel moze na passatu b5 2001god da se menja zupcasti kais, a da se ne skine prednji branik i hladnjaci??
Jel vidim na slici VW-TECH-a gore da on nije skinuo hladnjake, niti vezni lim i to ostalo
-
A mene zanima, jel moze na passatu b5 2001god da se menja zupcasti kais, a da se ne skine prednji branik i hladnjaci??
Jel vidim na slici VW-TECH-a gore da on nije skinuo hladnjake, niti vezni lim i to ostalo
pa ja koristim specijalne alate za drzanje prsa. ona suskroz otkacena sa auta samo stoje na tim alatima
-
Aha, sad kad bolje pogledam vidi se
Znam da nema mesta da se nista radi od hladnjaka, ali opet da pitam ;)
Kod mene majstor kad je menjao kaiseve, on je hladnjak za vodu skinuo, a ovaj za klimu ga samo povukao na jednu stranu i naslonio ga je na neku stolicu, tako da ne otkaci creva, jel bi posle ponovo trebao da punim sistem freonom
-
ma da samo kada se to radi dobra je prilika da se ocisti hladnjak za vodu od prasine i svih ostalih gluposti koje udju u pore
-
Tako su napravili da mora sve da se skine bonk
Nije dzabe fabrika stavila specifikaciju ulja,kod mene na dekli pise 505.00
Jel istina da se na tim motorima menja obavezno i vodena pumpa kada se radi veliki servis?
-
ovo se meni dogodilo......jedan breg na bregastoj se sje*ao i sve u ku*ac....osam podizaca ventila 200e plus polovna bregasta 130e...zlo.......
sad tripujem da mi auto nesto slabije ide..neam pojma...
-
Pa sta si radio crni martini?
-
Tako su napravili da mora sve da se skine bonk
Nije dzabe fabrika stavila specifikaciju ulja,kod mene na dekli pise 505.00
Jel istina da se na tim motorima menja obavezno i vodena pumpa kada se radi veliki servis?
pa predvidjena je da se menja pri svakoj zameni kaisa, jer moze se desiti da se raspadne ili da procuri. ovo prvo je katastrofalno za motor a ovo drugo je cisto gubljenje para. isti poso dva puta. takva vrsta delova se menja preventivno ( na odredjenim kilometrazama) a ne kad zvekne.
-
nista brate...vozio se lepo tog dane i sve kul....i uvece po kraju do kafica...i nie bilo mesta, kulirali desetak minuta...upalim kola, a ono pocne da se cuje ko traktor...ustvari ko bube hehehe na tri klipa mi radio auto......zlo...i otiso u servis i oni se prvo istripovali da su neki kablovi na kojima je dzek bio iskrzan...zamene kablove i kul sve, pa opet pozcne da zeza posle 2 dana...i izvalili da je jedan bregic izlizan ono mm....zlo...
-
da to lupanje ,rad na 3 cilindra i oblaci dima su simptom tog kvara.
-
e a meni kada si radio service ... kazes da ona pumpa nikad nije menjana ili ... ? P )
-
daj jludi iscimaste me da idem da gledam sta pise ispod haube ,PA KOJE ONDA ULJE IDE na 4 td(i crveno) ja ga treba menjam na komandnoj tabli mi se danas pojavi ispd kilomtraze (service o i l ) a hteo sam da mu kupim MOTUL polu sinteticko 10w40
-
Pa treba da pise koja je specifikacija ulja...kakav te Motul spopao...
-
daj jludi iscimaste me da idem da gledam sta pise ispod haube ,PA KOJE ONDA ULJE IDE na 4 td(i crveno) ja ga treba menjam na komandnoj tabli mi se danas pojavi ispd kilomtraze (service o i l ) a hteo sam da mu kupim MOTUL polu sinteticko 10w40
ako ne gresim u PD motore ide cista sintetika nikakva polusintetika
-
mislim da je i moje bilo 10 40 .. ali je normativ 505.01 .. to je najvaznije .. a da li je cista ili polu od tebe zavisi .. cistu kao vbishe torshi :)
-
pa ja do sada nisam video 505.01 polusintetiku. njemu je gradacija 5w-40.
-
Tako je..
-
da to lupanje ,rad na 3 cilindra i oblaci dima su simptom tog kvara.
a jel crni dim ili.... posto meni sada na ovim minusima dosta dimi(belo).
-
pa i treba da dimi belo s'obzirom da je napolju -10
-
ok, malo sam se iscimao, posto mi dosta bucnije radi kad ga upalim, dok je hladan ujutru i dimi belo.pozz