VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: dule73 Jun 27, 2012, 02:32:23 posle podne
-
Ljudi. Interesuje me šta škodi tempomatu: nizbrdica, uzbrdica, mala brzina itd?
Neko kaže samo auto-put a neko da mu ništa ne smeta.
-
Ako znas tempomat mozes koristiti i po gradu, nista mu nefali.
-
Mene interesuje da li ima neki način ili faktor koji mu šteti ili nije preporučljivo ga paliti?
-
Druze ako ti to imas u svojim kolima slobodno ga koristi gde god pozelis i kad god pozelis, on je prvenstveno osmisljen za auto put. On radi tako da stalno odrzava zadatu brzinu. Da li je brzina mala ili velika on radi ono sto mu ti programiras i nemoj se opterecivati samo cepaj.
-
OK. Čovjek mora pitati da što ne sjebe.
-
Nista to ne diraj, zajebaces nesto lollol
Spora voznja ne moze da skodi jer i da oces NE mozes da ga ukljucis ispod 30 km/h, a brza moze da skodi, al tebi ako te ufati milicija ;)
Samo to archi, nista mu ne fali . . .
-
To osnovno znam samo me interesovalo ima li što da mu škodi uzbrdica nizbrdica itd. Hvala na odgovorima u svakom slučaju ne škodi pitati mahac
-
ma nista mu ne fali, uzbrdo daje poseban filing dok ubrzava a nizbrdo i nema neku funkciju posto se dotok goriva iskljuci driving
-
posto se dotok goriva iskljuci driving
blink
Na sta onda ide?
-
Ide nizbrdo kao kada skineš nogu sa gasa, valjda se to zove ler gas. I naravno koči motorom, zavisno od stepena nizbrdice i brzine u kojoj se nalaziš.
-
To znam ali ne gasi gorivo.
-
Gasi se dovod goriva, barem kod mene.
-
@btomic
kakav ler pa ne izbacujes ga iz brzine
-
Dotok goriva prekinut ako je nizbrdica auto u brzini i nedira se kocnica
-
+1 beer
-
@btomic
kakav ler pa ne izbacujes ga iz brzine
Možda je naziv neprikladan ali mislio sam na količinu goriva koja je potrebna da održava motor upaljenim na leru. Recimo, kada krećem iz mesta (u prvoj naravno) ja polako odvajam kvačilo i auto kreće bez gasa. Ako potpuno pustim kvačilo (i dalje bez gasa) auto će dostići neku malu brzinu sa 900 obrtaja motora. Znači, nije u leru a ima ler gas. Možeš da ideš i drugom brzinom sa ler gasom (ako je snažniji motor).
Moguće je da se dovod goriva kod uključenog tempomata zaista potpuno isključuje, pretpostavljam da ovo zavisi i od vrste motora.
-
Moguće je da se dovod goriva kod uključenog tempomata zaista potpuno isključuje
Ne vjerujem, pošto bi se auto izgasilo kad se prekine dovod goriva. Ler gas i motorno kočenje ili ......
-
Ljudi citajte malo nemojte samo na osnovu zadnjeg posta pisati.
-
boodala
-
Moguće je da se dovod goriva kod uključenog tempomata zaista potpuno isključuje
Ne vjerujem, pošto bi se auto izgasilo kad se prekine dovod goriva. Ler gas i motorno kočenje ili ......
Pa u suštini ništa mu ne škodi da se "ugasi" ako je na nizbrdici u brzini i ako tempomat reguliše brzinu. "Ugašen" znači samo da motor ne troši gorivo ali sve ostalo funkcioniše (alternator se normalno obrće i daje struju za sve što je potrebno) i tempomat u svakom trenutku može da nastavi sa dodavanjem goriva ako je potrebno da održi brzinu kada nizbrdica nije dovoljno velika.
-
Ova tema prelazi u filozofiranje velikih razmera ;) lollol
-
Pa da mi nebi filozofirali a ti pomogni pošto si VW Majstor
-
Ja to govno nikad nisam koristio a imam na svim kolima. znam da na bmw-u i ubrzava i koci lepo na dugmice a sad na koju foru koci ;) ,i lepo se oseti,to neznam kako radi - neznam gde da gledam lollol
-
Ljudi na naizbrdici i sa tempomatom i bez njega sa skinutom nogom sa papuce gasa dotok goriva se ne prekida. Moze bord da pokaze potrosnja 0,00l ali cisto logicki razmislite. Na sta bi motor radio ako bi se dotok goriva prekinuo? Na vazduh samo ne moze. Ja tempomat koristim uglavnom na auto putu i to pri uslovu kada stvarno za to ima mogucnosti. A po gradu ne vidim svrhu kada se koci ili ubrzava svakih 5 minuta.