VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: zarko Decembar 28, 2008, 12:27:58 posle podne
-
Ljudi danas ujutro kada sam krenuo s posla kuci (bilo je -10 C) upalila mi se lampica za kvar na motoru, naime toliko sam zurio da nisam cekao ni da pumpa ubaci gorivo vec sam samo kresnuo i krenuo (tesko dezurstvo pa sto pre kuci). lampica je konstantno gorela i taman kad sam odlucio da krenem u servis upalim auto i nema svetla, palim gasim jos par puta ali se lampa gasi.Sta se to desilo i dali je neko imao iskustva sa ovim, dali se to ponekad desava?
wub badmood
-
verivatno greska za labda sondu. nisi ga ni malo zagrejao pa se zbunila u citanju
-
hvala VW-TECH, i ja mislim da je zbog toga, inace sad je sve OK.
najsrecniji sam bio sa MK2 imao je samo lampicu za ulje i temp.
-
danas se ponovo upalila lampica u voznji, i ponovo ugasila, velike su hladnoce kod mene, dali je moguce da je bog toga. Inace auto radi normalno, ler gas normalan, gas prima normalno i izduvni gasovi su Ok, nema smrada samo vod.para?
J....ga... 30 evrica pa na dijagnostiku, ili cekati da se ponovo upali?
-
NE moras da placas diagnostiku.
Kod nas je jako lose gorivo, pa kada je hladno javlja se velika kondezacija vode. To lambda sonda registruje i prijavi kao gresku ali kada pocne bolje sagorevanje ona se ugasi (resetuje).
Pozdrav!
-
Bice da je to s obzirom da sam od jutros presao 70-ak km u lokalu i nije registrovan problem. A benzin na kosovu katastrofa min 10 % vode! Hvala na savetima alealeee
-
Jutros sam primetio da zvik koji dolazi iz auspuha nije bas uobicajen pa predpostavljam da je nesto u vezi katalizatora ili auspuh se olabavio, inace i dalje ne pokazuje promenjeni rezim rada (radi normalno) ali lampa se samo povremeno ugasi i ponovo upali. boodala
Prosto poludim kada vidim zutu lampicu badmood
E sada lako bi bilo da sam u uzoj SRB pa odem na dijagnostiku i to je to, ali ja moram ici u Pristinu???
-
Gde ce ti dusa, pa jesi u SRBIJI, samo na jugu Srbije. SRECNA VAM NOVA GODINA SVIMA alealeee
-
?? ????? ????? ? ??????, ? ? ???? ?? ???? ???? ??? ?? ?????? ?? ???? ?????, ??? ???????? ???? ?????? ?? ?? ????? ??? 250 ?? ?? ????. ???? ?? ??? ???????? ? ?????????? ?????????. ?? ???? ??? ???? ??????? ?? ???? ?????? ? ??? ?? ?????? ???? ?? ??? ??????? ???????? clap. ????? ??? ????? ?????? ? ?? ?? ???? ?? tapsac
-
e *ebem ti i meni se danas upalila lampica tj. engine workshop i treptala mi lampica za grejac jedno 2 km i onda se ugasila. :angry:
-
:huh:
-
Juce sam bio u VW servisu, trazili su kvar i nisu nasli, obrisali gresku i ja krenem kuci posle 5 km se opet upali? Vrarim se u servisu trazili opet, sonta, katalizator pumpa sve ok, rekli su da je voda u benzinu. nisam hteo da je brisu. Inace nemam i dalje nikakvih problema sa kolima tjs. bilo kakav problem u radu>>>>
-
a koja je greska bila?
-
pisalo je nesto kao eror hig voltage... ili tako nesto. kada je resetovao pokusao je ponovo da nadje nista, posle su proveravali sondu, pumpu, struju i nista nije pokazalo. inace nemam nikakvih promena u radu kada je upaljena i kad nije. pocinjem da ludim kada se upali boodala
-
pa to moze biti zbog alternatora ili cega vec. jako je bitno da saznas tacan kod greske ako mislis da resis kvar. od necega treba krenuti.........
-
sada su ugasila, sipao sam aditiv za ciscenje dizni i katalizatora pa cu videti, inace stvarno me izludjuje cak sam planiro da pribegnem starom srpskom metodu ostavljanja samo crvenih lampica, coilleo2tj (naravno zezam se) Stata sto si daleko (Mislim na VW TECH-a) inace ovo je kvar za prijateljski nastrojenog majstora koji ima vremena da sve proveri. Ja gde idem u servisu gledaju me kao vukovi kozu. I jedva cekaju da me opeljese.
Inace normalno mi i pali ujutru, ma da se ponakad kada je hladno kad upali cuje onaj mali zum na alternatoru. Inace da je sonda ili pumpa verovatno nebi presao 1300 km bez problema?
-
da je pumpa problem znao bi, a sto se sonde tice ona te ne ugrozava samo nemas adekvatnu smesu i jos neke parametre.
-
Mislim da je pisalo Fault 02, ima logike da je altlnator, jer obicno se pali na leru ili mali broj obrtaja.Ici cu do druga kada se bude upalila ispitacemo napon. Jos bolje procitacu celu gresku kada budem isao ponovo u servisupa cujaviti. Inace oni momci u servisu ne ulivaju mi neko poverenje.
-
danas sam ispitao napon koji daje alternator, stabilan je napon 14,3 v.lampica se sve cesce gasi ali da maler bude veci od sinoc mi je otkazao senzor na vozacevim vratima pa mi vise ne javlja za upaljena svetla, zakljucava se i sve sto ide s tim... Polovnjaci bonk
-
danas sam ispitao napon koji daje alternator, stabilan je napon 14,3 v.lampica se sve cesce gasi ali da maler bude veci od sinoc mi je otkazao senzor na vozacevim vratima pa mi vise ne javlja za upaljena svetla, zakljucava se i sve sto ide s tim... Polovnjaci bonk
Isti problem imam sa bravom. Ubija me u pojam sa zakljucavanjem, ne upozoravanjem na svijetla i ostalo.....
-
To je "Stara boljka" Golfova IV, od 12 mojih prijatelja koji voze MK IV samo meni je radilo, i sada i meni riknulo a jako se tesko menja.
Ma da vise me izludjuje lampica na tabli nego senzor. Kad mi se upali lampa poludim i ceo dan mi pokvari, sve mislim da nije u pitanju katalizator cim ne remeti rad motora? Inace kada je ugasena ako ne ostavim auto da radi na leru nece se u voznji upaliti?
I bonk
-
Danas sam primetio posle toliko vremena da kada je lampica upaljena pumpa ima drugciji zvuk nego kada je ugasena? Nije se palila 3-4 dana i sada se ponovo upali, a i nebi se upalila da nisam ostavio auto da radi na leru.
dali je filter zapusen? Menjo sam filtere pre 12000 km?
-
....xeexexe...meni do skoro nije radila na vozacevim vratima ... a od skoro i na suvozacevim vratima ne radi.... :huh:
-
Stara boljka golfova, pitao sam danas u servisu, nece ispot 70 evra da otvara vrata :angry: Neznam koje su zice, (moram do otpada da vidim) pa cemo lepo postaviti taster od MK II i to ce biti to! Jedino moram videti koje zice izvuci,,,,, a ima tu zica i zica brate lollol lollol lollol
-
ovo mi je pokazalo na VAG Com
16542 P0158 O2 Sensor Circ.,Bank2-Sensor2 High Voltage
sta je to?
-
meni dok su bile ove hladnoce kad ga upalim odma mi pokze kao da nema tecnosti u hladnjaku ,ja ga pustim da poradi 2,3 min ugasim ,upalim i nema vise sve do sutra kad prenoci.
sad kako je malo toplije vise se i ne pali.
-
"High voltage" kaze da postoji neki prenapon na tom senzoru, ocigledno je problem do tog senzora, zato ti se i doticna lampica pali, to je bio bukvalan prevod, neka neko strucnije objasni cemu taj senzor sluzi i kako se tacno zove.
-
znam i ja da je to velika voltaza na senzoru za kiseonik (verovatno je to lambda) ali nemam pojma dali je to relej ili???
-
Ljudi, verovali ili ne u servisu su mi sipali 750 grama vise ulja od normalne norme (sredine meraca), i ode katalizator i najverovatnije otud lampica na tabli.
Izvinjavao se vlasnik servisa ali za katalizator nikom nista. a jos mi nisu vratili i zastitni lim odozdo koji kosta jedno 100 evrica???? A sad ga nema, bio je tu nekoliko dana (kazu) ali ja nisam dolazio po njega pa su ga negde zaturili boodala
-
Pa kakav je to servis bonk a za prekidac znas cenu biggrin
-
Kakva drzava takav i servis boodala nasao sam novi prekidac samo da zamenim negde.
Jedino ako mi nije pomeso benzin i ulje :huh: nije valjda, moracu da pratim :huh:
Pre ili kasnije moracu do VW TECH-a, samo je malo daleko pa mora da dobro isplaniram. biggrin
-
Pa kakav je to servis bonk a za prekidac znas cenu biggrin
Nemas mesta za P.Poruke. isprazni malo sanduce coilleo2tj
-
problem je sa majstorima jer ne citaju upozorenja, Svabo je lepo napiso': "Overfilled engine oil can damage catalyst", ili receno srpski " prepunjeno motorno ulje moze ostetiti katalizator", to pise i na cepu gde se sipa ulje, i na vidnom mestu, tacnije na veznom limu na sredini pored kvake od haube. i naravno da se to ne bi vise nikom desilo max za ulje je do zarezanog dela, tacnije njegov gornji deo i kraj, video sam neke umetnike koji sipaju ulje i preko one krivine na meracu, a to je otprilike tih 600-700ml viska.
evo i slika:
http://img14.imageshack.us/my.php?image=dscn0140be4.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=dscn0140be4.jpg)
http://img101.imageshack.us/my.php?image=dscn0142fz7.jpg (http://img101.imageshack.us/my.php?image=dscn0142fz7.jpg)
-
po ovoj drugoj slici ti imas ulje na polovini izmedju max i min ;)
-
po ovoj drugoj slici ti imas ulje na polovini izmedju max i min ;)
toliko je meni sad ostalo kad su makli 750 ml boodala
-
meni je sada na vrhu zarezanog dela, konsultovao sam upustvo i kaze da onaj deo iznad zarezanog pa do pocetka gornje krivine, nikako ne sme da se prekoraci, u suprotnom visak se mora isisati, meni stoji do vrha zarezanog dela, skoro 5000km od zamene, i nemam nikakvih problema, sto ocigledno ne moze da mu naskodi.
-
meni je sada na vrhu zarezanog dela, konsultovao sam upustvo i kaze da onaj deo iznad zarezanog pa do pocetka gornje krivine, nikako ne sme da se prekoraci, u suprotnom visak se mora isisati, meni stoji do vrha zarezanog dela, skoro 5000km od zamene, i nemam nikakvih problema, sto ocigledno ne moze da mu naskodi.
E meni je naskodilo... ode katalizator
-
i to sve zbog nepaznje tzv. "majstora" kojima i yugo 45 nije jasan do kraja, a kamoli novi moderni automobili, mada naravno cast izuzecima, kojih je slozicete se u manjini.
-
Ma lik radi VW vec 20 godina, ima servis sa najmanje 6-8 dizalica i 10 radnika, u servisu sve MK IV MK V i A6, A4, odrzavam auto kod njih 12 god (od Mk II) ali neki ucenik je nasuo 4 litre ulja i to je to....
boodala
to bi bilo kao, oteras auto kod VW-TECH-a, a kad ono ja tamo vam popravljam lollol lollol lollol
Kako bilo, servis ne cini ime vec ljudi koji rade u njemu.
-
Dali postoji mogucnost kod ovih motora da pomesaju ulje i benzin?
Ako postoji sta sve treba menjati?
Nedaj Boze blink
-
meni je sada na vrhu zarezanog dela, konsultovao sam upustvo i kaze da onaj deo iznad zarezanog pa do pocetka gornje krivine, nikako ne sme da se prekoraci, u suprotnom visak se mora isisati, meni stoji do vrha zarezanog dela, skoro 5000km od zamene, i nemam nikakvih problema, sto ocigledno ne moze da mu naskodi.
jesi li ti siguran u to!!!! cini mi se da mi je vw-tech rekao da bas treba da ide do krivine, a ne do zarezanog dela.
-
meni je sada do zarezanog dela a bilo je do krivine pre nego sto su ispustili, moram pratiti da se ne popne ma da za 100 km nije poveco nivo.
-
skroz sam blink, ali i dalje sam ubedjen da treba do krivine da bude
-
ok, stvarno neznam, VW TECH najbolje zna, ali meni je bilo iznad malo krivine, TJS nasuli su oko 4 litra umesto 3.2 koliki je maximum za moj motor. 500km posle toga pocinje da gori lampica s pocetka ove teme. Sad se plasim jos da mi nije podigao nivo pa merim svaki put, cep je cist G12 nije to je bitno a bezin videcemo, ma da mislim da nije ali moram paziti. Pa kad bude neki skup eto mene i do majstora na skener biggrin
Inace se lampica pali i gasi i dalje a kada je ugasena pali se samo auto kad radi na leru. ler mi je oko 6.5 neznam i to dali je normalno? mnogo pitanja u jednoj temi i odosmo OFF. dobi cu po batine
-
evo slike meraca za mk4, b5, b5.5 iz originalnog upustva:
http://img101.imageshack.us/my.php?image=dscn0149ve6.jpg (http://img101.imageshack.us/my.php?image=dscn0149ve6.jpg)
Ovaj deo oznacen sa "a" nikako ne sme da se pretera (sto se vidi iz prilozenog)
sektor "b" normalna kolicina ulja (u tim granicama)
"c" minimum - treba dosuti ulje
-
To je to. ;)
-
Ovaj deo oznacen sa "a" nikako ne sme da se pretera (sto se vidi iz prilozenog)
znaci da sme ulje da bude u tom delu ali ne sme da se pretera iznad tog dela!!?? jel sam u pravu?
-
da, izgleda tako bi trebalo da bude, probao sa da prevedem sta pise za sektor "a", i ako sam dobro shvatio na italijanskom pise "non si deve rabboccare" ovo rabboccare znaci na engleskom " to top up" ili receno srpski "vrh vrhova", sto ce reci ne sme da se pretera ta granica
-
da, izgleda tako bi trebalo da bude, probao sa da prevedem sta pise za sektor "a", i ako sam dobro shvatio na italijanskom pise "non si deve rabboccare" ovo rabboccare znaci na engleskom " to top up" ili receno srpski "vrh vrhova", sto ce reci ne sme da se pretera ta granica
nasao sam upustvo na srpskom (doduse od seata ali je isto)
sektor A-ulje se nesme dolivati B-moze se doliti C - ulje morate doliti,
Lampica prati samo izduvne gasove i nema veze sa elektronikom vec sa katalizatorom i sondama a za elektroniku zadizen je EPC= provera elektronike . Znaci ako nekom gori zuta lampa (a skoro svima na polovnjacima gori ako je ne izbace) riknuo je katalizator.(naravno za Benz. motore)
Nabavio sam tehnicka uputstva na srpskom i sada mi je sve mnogo jasnije.
-
Napisi nesto detaljnije o tim upustvima. Mene konkretno zanima za golfa IV. Naime, meni se takodje povremeno upali check lampica a na dijagnostici mi kazu da nisu sigurni ali da se sumnja na lambda sondu prvu ispod haube. Moj motor je sa oynakom AZD. Ja nisam detaljnose pozabavio tim problemom jer mi nepravi nikakve probleme. Cujem razna misljenja o funkcionalnosti dijagnostike isl.
-
meni gori vec 3 meseca ili 4000km bez problema, inace povremeno se gasi, u upustvu stoji da oznacava samo nepravilne ispusne plinove i nema veze sa elektronikom motora. Ja nemam nikakav problem osim sto me nervira lampa bonk Inace problem se desio posle prepunjivanja ulja oko 700ml.
A sto se VAG com dijagnostike tice 3 puta mi je pokazivo razliciti problem za to svetlo.Sledeci put idem u ovl. servis pa cu znati barem koja je greska. Inace jako je skup katalizator a i sonda je oko 140Eur NGK. a sto se uputstva tice nadji nekog ko vozi skodu jer su mahom kupljene kod nas i imaju SRB ili HR uputstva pa sve lepo procitaj u sustini motori i elektronika su isti, ja sam nasao od skode i seata. Kad bi imala neka MK IV kupljena u autokomercu to bi bila prava stvar. A lampica mom drugu na cordobi gori od kada je kupio novu i tako vec 3-4 godine....
inace motori AUS i AZD su istih karakteristika
Engine 1.6 AUS / AZD / ATN / BCB I4 DOHC 1.6 L (1598 cc, 98 cu in) 105 PS (104 hp/77 kW) @ 5,700 rpm 148 N
-
Od pre neki dan auto je definitivno poceo da usisava benzin trosi preko 10 litara u proseku.... slabije prima gas te samim tim lepo me je cekao da menjam sondu vise od 4 meseca a kad je video da necu sada ce da pribegne drugoj metodi.... ovih dana moram zameniti sondu pa da vidim dali je to.... 130 evrica boodala boodala boodala ali ako nije ona majstor kaze da ce vratiti lovu....(daj boze da je sonda)
-
Javi rezultate da vidimo kako si prosao ;)
-
Javi rezultate da vidimo kako si prosao ;)
nasao sam u KV novu bosh za 7.700 dinara.
-
Pa kako se sad ponasa auto?
-
Pa kako se sad ponasa auto?
nisam je jos dobio blink ako nije to onda je katalizator :angry: ali sve u sevemu max 200 evra.....nije strasno... juce sam na jednom otpadu nasao polovni katalizator sa sondom za 120 evra sa ugradnjom??? neznam koliko je to pametno kupiti?
-
samo zbacis katalizator, koi ce ti to...
-
samo zbacis katalizator, koi ce ti to...
imam 2 l.sonde... ispred i iza katalizatora hissyfit ona druga ce opet praviti probleme, predvideli su nemci i tu mogucnost da izbacimo katalizator i zagadjujemo okolinu pa za svaki slucaj postavili jos jednu iza.... biggrin